עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. השתלטו לי על דף הבית בIE. במקום דף ריק מופיע לי אתר חיפוש. אין שם באתר החיפוש או שום מידע מסגיר אחר. בנוסף, בכל פעם שעולה דף הבית החדש, למרות חוסם הPUP UPS שלGOOGLE, קופץ חלון פרסום לאיזה שהוא SPYBOT. יש לי SPYBOT S&D, אבל הוא לא מצליח משום מה להשלים סריקה ונתקע על ההתחלה. ניסיתי להתקין מחדש, גם לא עזר. AD-AWARE גם לא מוצא כלום. NORTON ו ZONE ALARM גם לא מושיעים. זה ממש מרגיז אותי, נגמרו לי הרעיונות מה לעשות. נ.ב.- הפרסומת הקופצת מובילה לדף חיפוש של SPYBOTS SCANERS, שכל הלינקים בו מובילים לאותה תוכנה, שעולה 25 דולר.

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. טוב אז זוכרים שהבאתי עיצוב מזעזע בצבעים של ירוק זוהר ושחור טוב החלטתי שאני לא מוכן להמשיך הלאה עם העיצוב ההוא ועיצבתי משהו חדש.. טוב אז זהו העיצוב החדש.. הרמקולים בצד ימין למעלה נראים לכם מוכרים?? ארתור נראה לי שהניק שלו זה AR6_N הכין לי אותם תודה לך!!! כל השאר זה אני הכנתי לא להעיר בקשה על החלק הריק במרכז כי אני מודע לבעיה וכנראה שיש לזה פתרון זוהי גירסה נראה לי כמעט סופית של העיצוב תהנו... אההה ולפני שאנשים "חכמים" יעירו השם שלי זה קרידיט ובשביל שלא יעתיקו אז אני מבקש... אל תעירו הערות חכמות... [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 912 צפיות
  3. Started by eladh16,

    בוקר טוב חברה! שאלה קטנה.. האם אחרי שיחזור של גיבוי שנעשה ב Norton Ghost 2003 יש האטה של המערכת בגלל שהקבצים של הגיבוי היו מכווצים? או שהמצב חוזר בדיוק לאותו מצב שהיה ביום הגיבוי? תודה

    • 3 תגובות
    • 621 צפיות
  4. באמצע שזה מעתיק את הקבצים זה רושם לי שגיאה: DATA Eror וההתקנה שהועתקה, היא קטנה ב-50 מגה בערך מההתקנה המקורית. מה הבעיה ? אפשר להמשיך גם ככה ? זה ישפיע על ה-Widndows בזמן ההתקנה ? איך פותרים ? שאלה נוספת, מה הגירסא הכי חדשה של Windows XP Pro SP2 ומאיפה אני יכול להוריד אותה (יש לי בנתיים גירסא 5.1.2600.2180). תודה.

    • 2 תגובות
    • 538 צפיות
  5. אני חושש שמOC שעשיתי מזמן מזמן נפגמו ארבעת הסלוטים שעליהם יושבים הזכרונות בלוח-אם. יש תוכנה שתבדוק את זה?. ברכות!

    • 1 תגובה
    • 557 צפיות
  6. Started by karpad,

    שלום חברים, אני קצת חלוד באווטלוק אז תתחשבו בי לסבתא שלי יש שתי בעיות באווטלוק שאני מניח שהן קשורות: 1. כל התיקיות שלה מופיעות פעמיים ברשימה. 2. כל ההודעות שהיא מקבלת הן כפולות. תודה

    • 2 תגובות
    • 961 צפיות
  7. Started by מגדל,

    אני רוצה להכין טראקים אני מחשפ תוכנה טובה עם הרבה מבחר.. יש הצעות משהו..?

    • 0 תגובות
    • 501 צפיות
  8. Started by Big_Guy7,

    יש לי אופיס 2007 בעברית.. הוא ננעל לי ולא נותן לי לעבוד בשום תוכנה (WORD, PP...) בגלל שהוא עבר את המגבלה של ה 30 יום. אני מנסה להסיר את התוכנה, ומקבל הודעה כזו " לתוכנית ההתקנה אין אפשרות להמשיך מפני שקובץ נדרש אינו זמין או פגום. הפעל את תוכנית ההתקנה שוב מהדיסק המקורי או ממיקום ההורדה ". דרך אגב, ניסיתי גם להפעיל את ההתקנה וקיבלתי את אותה ההודעה. מה לעשות??

    • 2 תגובות
    • 902 צפיות
  9. Started by exXxTreAm,

    היי.......אני צריך המלצה לפיירוול חינמי ושיהיה קל לשימוש ושאני יבין אותו בקלות וידע איך לחסום תוכנות בקלות.......ויהיה נחמד אם גם תוסיפו לינק להורדה אבל לא חייבים..........תודה exXxTreAm

    • 5 תגובות
    • 813 צפיות
  10. Started by parlux,

    כשאני רוצה לעשות איחוי לכונן לאחד הכוננים C/D, המד של האיחוי תקוע על 0% ולא זז גם אחרי שעתיים. בעבר עשיתי איחוי לכוננים ועבד, היה לי את הבעיה גם בעבר ומה שעזר זה רק פירמוט למחשב, לא פרמטתי בשביל התוכנה! אבל אחרי פירמוט התקנתי את התוכנה ועבד טוב עד שאחרי כמה זמן שוב אותה בעייה. מה אני עושה? מחקתי את התוכנה התנקתי מחדש מה מה לא עשיתי לא עוזר תודה רבה לעוזרים..! יום טוב!

    • 12 תגובות
    • 2.8k צפיות
  11. Started by moo2004,

    היי ברוב התוכנות אפשר לקבוע לאן הן יוציאו Sound, אני אסביר. אני משתמש גם באוזניות (USB) וגם בכרטיס קול. אני רוצה לקבוע ל iTunes שיוציא את ה Sound לכרטיס קול ולא לאוזניות. איפה נמצאת ההגדרה הזו??

    • 0 תגובות
    • 518 צפיות
  12. Started by kojack,

    1. לא ניתן לצפות ב YOUTUBE : בעת הכניסה לאתר אני מקבל הודעה לקונית שעלי להתקין את ADOBE FLASH PLAYER החדש - עשיתי זאת ולא עזר. 2. פיספסוס תווים בעת הקלדה ב IE8 : בעת הקלדת בחלון כלשהו - YAHOO MAIL, HOTMAIL או כל חלון אחר, חלק מהאותיות לא מופיעות כאילו יש תקיעה כלשהי. בעת עבודה על WORD או כל תוכנה מקומית אין בעיה כזאת. 3. ICQ 6.5 : נתמך ב WIN 7 או שלא ? התקנתי, אבל לא ניתן לנהל שיחות או לשלוח SMS . 4. בבילון 7 : הותקן, עובד OFFLINE מצוין. אבל נראה שלא אוהב את ה IE8 . אשמח לשמוע פתרונות אם יש למישהו. תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 942 צפיות
  13. שמעו אני משתמש באוונט ברוסר(avant browser) ואני רשום למספר פורמים שונים.. עכשיו פעם היתי מכניס שם משתמש וסיסמא פעם אחת וכל פעם שהיתי ניכנס לפורום זה היה נכנס ישר בלי להכניס שם משתמש וסיסמא(ככה בכל הפורמים גם פה) ובזמן האחרון זה כבר לא עושה לי את זה..ואני צריך להכניס כל פעם מחדש שם משתמש וסיסמא.. למה זה?ואיך אני פותר את זה?

    • 4 תגובות
    • 715 צפיות
  14. אז ככה: (WINDOWS VISTA) יש לי את הסט מקלדת+עבר של מייקרוסופט wirless multimedia 1.1 והעכבר שלו קצת נדפק, אז קניתי היום עבר של מיקרוסופט wireless laser mouse 6000. מיד עם חיבור הUSB ולחיצה על CONNECT הוא התחיל לעבוד כמו שצריך. פתחתי את הסביבת עבודה שלי (NETBEANS) ואני קולט שהגלילה של העכבר נורא איטית, אני חייב לעשות תנועה מהירה וארוכה עם הגלגלת כדי שלקבל תזוזה קטנה. באינטרנט אקספלורר / וורד אין בעיה והגלילה עובדת כמו שצריך. חיברתי את העכבר לנייד שלי (WINDOWS XP) וכנ"ל ישר התחיל לעבוד כמו שצריך גם בNETBEANS (זה JAVA IDE..).. חיפשתי בהגדרות ולא מצאתי הרבה... יש למישהו מושג מה יכול לגרום לתוכנה מסויימת לעשות בעיות כאלו?

    • 3 תגובות
    • 755 צפיות
  15. הורדתי מהאתר של הדמון טולס את התוכנה. בקישור באתר רשום שהוא 64 ביט, אבל באתר mirror רשום שזה 32. כשאני מפעיל את התתקנה קופצת לי שגיאה "platform is not supported". הגירסא שהורדתי היא DAEMON Tools v4.10. למישהו יש רעיון איך לפתור את זה? או הצעה לתוכנה אחרת שעובדת טוב על ויסטה 64? תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 653 צפיות
  16. Started by THE_COMMANDER,

    כאשר אני מוריד משחק למשל של 3 דיסקים כיצד אני פותח את הקבצים של כל דיסק?? (זה לא iso) ???

    • 7 תגובות
    • 1.6k צפיות
  17. Started by Albetron,

    כשאני מריץ קבצים מסויימים על נגן VLC אין סאונד, אבל הסאונד עובד באותם קבצים עם נגנים אחרים. ניסיתי להתקין מחדש וזה לא עזר. אני מאוד מודה למי שיעזור

    • 15 תגובות
    • 6.4k צפיות
  18. Started by djelectric,

    אני משתמש בנגן בגרסא 10 החדשה ואני פשוט לא מזהה בהבדלים... מישהו יכול להסביר לי מה מייחד את הנגן החדש?

    • 5 תגובות
    • 940 צפיות
  19. Started by Oranl,

    שלום, יש לי בעיית SPYWARE: מופיעה לי על שולחן העבודה הודעה ענקית שאומרת "warning spyware detected on your computer". לפי חיפושים הבנתי שזה DESKTOP HIJACKER אבל אין לי מושג איך אני מסיר אותו. זה גם הופך את הגלישה לבלתי נסבלת.. אני זקוק לעזרה בדחיפות, תודה לעוזרים :xyxthumbs:

    • 2 תגובות
    • 686 צפיות
  20. Started by lilian,

    לאחר הפרמוט והתקנת דרייברים מהדיסק של המחשב נייד, אני לא מצליחה לקלוט את הנתב האלחוטי שפעם התחברתי אליו בקלות. חשבתי לעדכן דרייבר. זה המחשב שלי: http://www.nextor.co.il/ProductInfo.asp?ProdId=208&catId=

    • 4 תגובות
    • 898 צפיות
  21. Started by guy94,

    שלום, רציתי לדעת האם יש אפשרות להפוך ממיני דיסק ל - MP3... כלומר לחבר את המיני דיסק ל - LINE IN... ואז להקליט למחשב.... עם תוכנה כלשהי... האם למישהו יש תוכנה כזו ? מה השם שלה ?

    • 7 תגובות
    • 1.8k צפיות
  22. Started by xBlAdE,

    איך פותחים חשבון בGMAIL?

    • 3 תגובות
    • 890 צפיות
  23. Started by Haflo,

    רגע לפני שאני בועט במסך שלי.....למישהו יש המלצה ל SPAM Killer טוב? נמאס לי מדואר אלקטרוני שלא צריך להגיע אליי, נראה כי כאילו חילקו את הכתובת E-mail שלי לכל משרד פירסום/יחצ"ן/סוטה מין שקיים ברשת.....נמאס לי!!!!!!!!! :AR15:

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. Started by paton1973,

    איך מעביריםאת כל רשימת הכתובות מ yahoo ל gmail?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים