עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by gshhar,

    יש לי ADSL מגה וחצי. כשאני מוריד תוכנות למשל זה מוריד לי במהירות גבוהה משהו כמו מעל 100 אבל כשאני מוריד סרטים מהקזה אז כמעט רוב הזמן זה מוריד במהירות ממש נמוכה,משהו כמו 5 ואפילו הרבה פעמים במהירות שלא עולה על 1. עשיתי לא מזמן רשת בין שני מחשבים ולפני זה זה עבד טוב,דרך אגב במחשב השני אין קזה ורוב הזמן הוא מכובה ככה שאין כל כך עומס. מה הבעיה או שזה נורמלי?

  2. Started by porcupine_tree_26,

    אני משתמש בדפדפן הזה כבר כמה שבועות ואני אוהב אותו מאוד יחסית ל- IE ו AVANT BROWSER . הבעייה היחידה שלי היא שאני רוצה לשנות את הפונטים שלו כי הם קטנים ולא נוחים לקריאה ואני ממש לא מצליח. לא משנה איזה פונט אני נותן לו הוא תמיד יוצא לא קריא ומכוער. אז מי שמכיר פונט טוב בבקשה שיעזור לי. תודה.

    • 3 תגובות
    • 696 צפיות
  3. Started by טל אזולאי,

    יש לי 2 קבצים ISo 1 שוקל 700 ו ה 2 700 אני רוצה ליצרוב את המישחק הזה על דיסק DVD 1 אגב קוראים למישחק Prince Of Persia 1 ..יש לכם דרך להכניס 2 קבצי iso בקובץ 1 ?

    • 6 תגובות
    • 696 צפיות
  4. שלום לכולם... יש לי מחשב נייד IBM T30 עשיתי טעות חבל על הזמן ושמתי סיסמא... ושכחתי אותה עכשיו ממש כשאני מפעיל את המחשב הוא מבקש סיסמא והוא לא נכנס לביוס אפילו כי הסיסמא קודמת לזה ובחברה אמרו לי שצריך רק להחליף לוח אם... לדעתי זה לא הגיוני בגלל שחייבת להיות איזה סיסמא אוניברסלית שתפתח את זה יש למישהו מושג מה אפשר לעשות? ניסיתי לאפס את הביוס לא יצא כלום הוצאתי והכנסתי לא עבד... עשיתי פלוס ופלוס ולא התאפס...

    • 1 תגובה
    • 696 צפיות
  5. Started by malcolmx9,

    הפסקת חשמל גרמה להודעת שגיאה בזמן עליית הווינדאוס, לגביי קובץ config פגום או משהו דומה, והייתה הנחייה לבצע תיקון דרך הדיסק של XP כדי לסדר את התקלה. לא רציתי להתקין את הווינדאוס מחדש, כי היו לי המון דברים לא מגובים, אז פשוט עשיתי תיקון דרך הדיסק של XP, ועכשיו הכל עובד חלק חוץ מ-FF! כשאני מנסה להפעיל את התוכנה, כלום לא קורה! לחיצה על האייקון שלה פשוט מביאה שעון חול בסמל העכבר לשנייה אחת וזהו. ניסיתי להסיר ולהתקין מחדש את התוכנה, אבל גם לא עוזר. יש לי עוד דרכים לנסות ולגרום לפיירפוקס לעבוד, במקום להסיר לגמרי את XP בגללה? את המועדפים שהיו שמורים בפיירפוקס אני מצליח לפתוח אגב עם IE, אבל ברגע שאני מנסה לפתוח אותם עם FF אני מקבל הודעת שגיאה (מצורפת). עריכה יצא שחצי מהתוכנות לא ע…

    • 4 תגובות
    • 696 צפיות
  6. שלום! הקלטתי ישיבה מסוימת עם עט הקלטה מיוחד שהונח בתוך כיס. לפי בדיקות מקדימות שלי,את הבנאדם שדיבר ועליו הונח העט שמעו טוב מאוד ואילו את האחרים,טיפה פחות. האם ישנה תוכנה שיכולה איכשהו להשביח את איכות הקול או להגביה את הקולות הנמוכים ? תודה רבה מראש!

    • 3 תגובות
    • 696 צפיות
  7. טוב אז יש לי משהו מציק שמעצבן אותי כבר תקופה . יש אתרים שמבקשים ממני להתקין תוסף של קויק טיים בפייר פוקס, אני מנסה להוריד והוא אומר לי שהוא לא מצליח, ושולח אותי להורדה ידנית, אז אני מגלה שזה בעצם לא תוסף אלה בכלל כל התוכנה,לא מתאים לי להוריד את כל התוכנה ולהתקין. ידוע לכם על איזה תוסף שיעזור לי לאתרים שדורשים quick time???

    • 7 תגובות
    • 696 צפיות
  8. Started by blancman,

    שלום לכל הגולשים של HWZONE נתקלתי לא מזמן בבעיה שקשורה למסמך PDF. כשאני מנסה להדפיס את המסמך מתקבלת אצלי הודעה (תמונה מצורפת) שאומרת שאני לא יכול להדפיס את המסמך הזה. ניסיתי גם באקרובט וההודעה היתה פחות או יותר זהה. עם מסמכים אחרים לעומת זאת לא היתה לי בעיה להדפיס אותם. מה אני צריך לעשות כדי שאני אוכל להדפיס בכל זאת את המסמך? אשמח לתגובות ולעזרה כי זה נורא חשוב בשבילי בתודה מראש. ניר [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 696 צפיות
  9. Started by IlanF,

    כשאני מדליק וידאו, רואים אותו כזה כמו פסים כחולים ירוקים וכל מיני דברים מוזרים העלתי סרטון שמראה את הבעיה, מקווה שתצליחו להבין משהו http://rapidshare.com/files/30871452/1.mov זה לא בגלל קודקים. כשזה קרה פעם ראשונה היה לי רק DIVX, עכשיו מחקתי את DIVX והתקנתי את K-LITE וזה עדיין קורה. במדיה פלייר אפשר לגרום לוידאו לעבוד נורמלי אם אני מבטל את האצת הוידאו, אבל בחלק מהמשחקים (החלק שמשתמש בסרטי AVI כמו סן אנדראס, יש עדיין את הבעיה)

    • 0 תגובות
    • 696 צפיות
  10. Started by xtract1,

    התקנתי פיירפוקס של מוזילה באנגלית. התקנתי כמו שצריך והכל. אבל שאני לוחץ על האיקון זה מראה את השעון חול ופשוט עוצר ושום דבר לא נפתח. חשבתי שזה מחכה לאישור מהנורטון כמו שבדר"כ אבל חיכיתי המון זמן וזה לא קרה. וניסיתי שוב ושוב והתקנתי מחדש וכלום. מה נראה לכם שזה? (הורדתי מהאתר המקורי ויש לי XP PRO SP2) צריך גם לציין שניסיתי להכניס אותו לרשימה של ה exception בפיירוול של הוינדווס,וגם לאחר שעשיתי לו PERMIT בנורון אנטי וירוס ואינטרנט סקירטי.. לא הולך.

    • 0 תגובות
    • 696 צפיות
  11. Started by udi,

    האם ישנה תוכנה אשר אפשר לשלוח דרכה SMS לחברות לסלולר חינם למשל ישנה התוכנה ICQ שאפשר דרכה . אבל האם משהוא מכיר תוכנה אחרת תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 696 צפיות
  12. Started by avinos,

    יותר ספציפית אני מחפש תוכנה שאני אוכל "לגזור" ממנה חלקים משירים MP3 או WAV תודה לעוזרים....

    • 2 תגובות
    • 696 צפיות
  13. Started by נמי,

    אני רוצה להעביר תיקיית תמונות(שצילמתי במצלמה הדיגיטלית) מהמחשב לדיסק DVD כל פעם שאני שולחת לצריבה כתוב:WINDOWS זיהה בעיה בעת העתקת תיקיה זו. מה אפשר לעשות? צרפתי תמונת מסך [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 696 צפיות
  14. שלום, בדיוק החלפתי מחשב ושכחתי איך אני יוצר תיקיה שמשמשת לאחסון shortcuts שאני יכול להריץ מה run. אשמח אם מישהו יוכל להנחות אותי. תודה רבה

    • 6 תגובות
    • 696 צפיות
  15. יש לי מחשב עם XP SP3 בבית, המחשב עבר פירמוט. לאחר הפירמוט צצה בעיה, כאשר מנסים לפתוח שיר הוא פועל, לעומת זאת שפותחים ווידאיו המחשב עושה לעצמו ריסטרט. לא משנה באיזה תוכנה פותחים, ניסיתי להתקין מספר שונה של קודקים, עידכנתי את כל הדרייברים. מה יכולה להיות הבעיה? תודה מראש נפתרה הבעיה: חבילת הקודקים K-lite codec pack 4.95 פתרה את הבעיה [כל שאר הגרסאות גם גרמו לבעיה כולל החדשות יותר].

    • 0 תגובות
    • 696 צפיות
  16. Started by Mr.wiz,

    http://neworder.box.sk/codebox.links.php?key=icq&txt=ICQ%20exploits%20and%20utils שם התוכנה darkicq והאנטי ווירוס מגלה אותה כווירוס האים זה באמת וירוס?

    • 3 תגובות
    • 696 צפיות
  17. Started by nadav1379,

    יש לי ICQ 2003 ויש לי ראוטר שקניתי לפני כמה ימים ואני רוצה לפתוח את הפורט של ה ICQ אולי מישהו יודע מה הפורט של ה ICQ?

    • 1 תגובה
    • 696 צפיות
  18. האימיול שלי עבד ללא שום בעיה והתחבר מהר לכל שרת, אבל בזמן האחרון התחילה תופעה שכשהוא מתחבר לכמת מקורות מסוימת הוא מתחיל לאבד אותם בהדרגה ואז מתנתק מהשרת ,ולאחר מכן הגישה לאינטרנט נחסמת לגמרי וצריך להתנתק ותהתחבר מחדש. אני בטוח ב-90% שמה שמפריע לו זה האנטי וירוס שלי KASPERSKY (אני שומע את הרעש שלו שהוא חוסם דברים שאני מפעיל את האימיול). בפיירוול הוא מאושר (אפילו כיביתי את הפיירוול כדי לוודא שהוא לא זה שחוסם ועדיין הבעיה קרתה). כנראה לאחר אחד העדכונים האחרונים הוא החליט לחסום את האימיול כיש הרבה ניסיונות התחברות או משהו כזה...השאלה איך אני מבטל את ההגנה הזאת של האנטיוירוס לגבי האימיול( כי הקספרסקי לא שואל כלום ולא מעלה שום התראה למרות שהוא כנראה חוסם את האימיול) ? או אולי…

    • 0 תגובות
    • 696 צפיות
  19. Started by Forest14,

    משום מה, האקספלורר לא פותח חלונות חדשים אלא חדש על חשבון הישן. ניתן לפתוח חלונות חדשים רק בטאבים. בעברית פשוטה - לא ניתן לפתוח חלונות אינטרנט נפרדים.....

    • 3 תגובות
    • 696 צפיות
  20. Started by רן.ט,

    שאני מפעיל שם איזשהו קובץ וידאו זה כותב למטה משהו עם codec ואז משמיע רק את הקול ואין תמונה. ואם אני מפעיל באינטרנט משהו במדיה פלייר אז זה מראה לי את זה אבל בצבעים משונים מישהו יודע מה הבעיה פה?

    • 3 תגובות
    • 696 צפיות
  21. אם אני מוריד משהוא (סתם הורדה רגילה ביותר באינטרנט אם שמור וכל זהה) אני יכול להפסיק אותה באמצע??? זה משהוא כבד 900מגה האם זה מזיק.? האם כדי לי לחקות לסוף ההרודה

    • 8 תגובות
    • 696 צפיות
  22. Started by ex_,

    היי אני מחפש עזרה/מדריך איך להאיץ את ההורדה בתוכנה אני לא מצליח לעבוד את ה 20K החיבור שלי הוא 1.5/96 לא דרך ראוטר תודה (מוריד רק קבצים חוקיים )

    • 2 תגובות
    • 696 צפיות
  23. מה אתם אומרים? :s05:

    • 3 תגובות
    • 696 צפיות
  24. Started by pcfreakk,

    אני מעצב בפלאש, וכבר זמן מה שאני מחפש את התוסף למברשת צבע: pressure sensitive התוסף נראה כך: (מה שמראה החץ האדום..) ואני רוצה לדעת אם אני יכול להתקין אותו כאשר הוא לא מופיע אצלי בתוכנת הפלאש.. אני משתמש בFlash Macromedia 2004 MX. מישהו יודע איפה למצוא את התוסף ולהוסיף אותו לפלאש, אם אפשר?? תודה חברים..

    • 2 תגובות
    • 696 צפיות
  25. אני מתחרפן אבל פשוט מתחרפן לגמרי עוד שנייה אני שובר את המחשב טוב אז ככה: לפני כ 4 ימים הורדתי את הווינאמפ הכי חדש מהאתר של הווינאמם הגרסה המלאה החופשיה להורדה 5.09 עכשיו יומיים הכל עבד טוב ופתאום אתמול כאשר השיר עמד להסתיים כ 20 30 שניות לפני הסוף אפילו 10 השיר השני מתחיל אז אני יוצא מהווינאמפ ואני רואה ששיר אחד ממשיך להתנגן ורק ווינאמפ אחד מופעל מישהו יודע בבקשה תענו לי מהר אני נואש זה פשוט מחרפן אותי

    • 6 תגובות
    • 696 צפיות

דיונים חדשים בפורומים