עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by MishaK,

    אני רוצה לתפוס תמונה מתוך קליפ, הבעיה ששום תוכנה שאני מכיר לא עושה את זה, יש משהו שבאמת עובד? HyperSnap-DX 5 גם לא עושה זאת. תודה.

    • 1 תגובה
    • 698 צפיות
  2. Started by taotao,

    אז ככה יש לאח שלי מסמך ישן מאופיס 97 ושאני רוצה לפתוח אותו באופיס XP הוא מופיע לי בגיבריש מישהו מכיר תתופעה??

    • 0 תגובות
    • 698 צפיות
  3. לאחרונה התחלתי לעבוד עם הרבה קבצי איזו של תוכנות שונות שאני עובד איתם המון.(HIREN ERD ) אבל הקבצים האלה מאד קטנים ותופסים אולי 50 מגה.יש אפשרות לצרוב את שתי התוכנות יחדיו על אותו דיסק ולעשות מולטיבוט ולבחור עם מי לעבוד ואז לעלות איזה תוכנה שצריך באותו רגע ?? כי יש לי הרבה תוכנות עבודה באותו עיקרון אבל הן מאד קטנות. תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 698 צפיות
  4. Started by gabriel,

    במידה ויש לי כרטיס קול שיכול לעבד לפחות 96kHz/24bit איך אני יכול לשמוע על המחשב דיסקים של DVD-Audio? אני יודע שרוב תוכנות הדי.וי.די הפופולאריות לא תומכות בתקן הזה (למשל PowerDVD), ואני לא יודע אם זה בגלל החומרה הנוכחית שלי (SB-LIVE) או בגלל שאין תמיכה בתוכנה עצמה. האם יש תוכנה שיודעת לנגן DVD-Audio? (אני בינתיים שמעתי ש-SoundBlaster Audigy2 בא עם תוכנה שיודעת לנגן את הפורמט הזה)

    • 1 תגובה
    • 698 צפיות
  5. Started by talisman,

    היי אני מחפש תוכנה טובה לבדיקת טמפרטורות של המחשב. ובנוסף אני גם מחפש תוכנה לבדיקת הביצועים של המחשב. תודה

  6. תודה לעוזרים.

    • 1 תגובה
    • 698 צפיות
  7. שתצפין קבצים-תיקיות וכ'ו עם סיסמה . אני ראיתי מלא תוכנות freeware וגם shareware . אני רוצה רק שתמליצו לי מניסיונכם. תודה.

    • 4 תגובות
    • 698 צפיות
  8. Started by gmchief,

    סליחה על הבורות... יש לי מסך LCD 17" syncmaster 730b השאלה היא: אם יש צורך בלעדכן את הדרייבר של הMONITOR או מספיק עדכון של הכרטיס מסך(ATI X1950PRO). תודה

    • 2 תגובות
    • 698 צפיות
  9. Started by Yaron-Cohen,

    אז ככה התקנתי את הAVG הכי חדש... אבל יש בעיה יש אתרים שאני נכנס אליהם והוא לא נותן לי.... יש איזה אפשרות ליצור רשימה של אתרים שעליהם אני סומך.. ואז הוא מעביר את הבדיקה שלהם?? תודה,

    • 0 תגובות
    • 698 צפיות
  10. היי, קניתי לוג'יטק wave חדשה ואני שכחתי כבר איך מגדירים מחדש שהמקלדת תוכל להשתמש ביותר מ-3 מקשים בו זמנית? נכנסתי ללוח הבקרה ואז ללוח המקשים ולא מופיע לי שום דבר שקשור לזה.. תודה.

    • 0 תגובות
    • 698 צפיות
  11. Started by shuy,

    יש לי רשת של כמה מחשבים בבית, אני מחפש דרך שבה אני אוכל לנטר את הטמפרטורות של כל מחשב שמחובר לרשת (כמו SPEEDFAN רק ששולח את הנתונים למחשב אחר ברשת במקום להציגו על המסך). מישהו שמע על דרך לעשות את זה?

    • 1 תגובה
    • 698 צפיות
  12. הכרטיס קול שלי בלוח מובנה בלוח אם הלוח אם עצמו הוא דיי ישן כמו איזה חצי שנה עד שנה אני לא בדיוק זוכר עכשיו אני מחפש דריבר בשבילו אולי מישהו יכול לעזור לי פה אני יודע לו מאוד! תודה מראש לכל העוזרים

  13. האם קיימת תוכנה שמראה את מצב הדיסק הקשיח (כמו המנורה שבמארז) על המסך?

    • 0 תגובות
    • 698 צפיות
  14. Started by Evyatar,

    שלום. ראיתי שרשום שהפורום מדבר על בעיות חומרה וזה בעצם תוכנה אבל לא מצאתי מקום מתאים לזה מאשר פה, סליחה מראש. כשאני מנסה להיכנס לחלוני סקריפטים של גאווה זה לא נכנס. בבניית אתרים שבאתר PLANET.NANA יש שם עורך אתר ואני לא מצליח להיכנס ולערך זה לא נכנס ולא עושה כלום. ושאני עושה לזה "פתח בחלון חדש" זה מראה את הפקודה javascript:open_win('addtitle.asp') ולא נכנס. בתודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 698 צפיות
  15. Started by kot snikers,

    הרכבתי מחשב מחלקים שמצאתי אבל יש לי תחושה שהוא עובד חלש מידי המחשב P4 3.0 fx5700le 1gb ram על XP שמתי NFS MW והוא נתקע לי על הגדרות אכי נמוכות שמתי דירקס דריוירים אין לי מושג מה חסר

    • 1 תגובה
    • 698 צפיות
  16. Started by elad-k1,

    יש לי נורטון 2005 ורציתי לדעת אם זה מאיט את המחשב או אינטרנט (אימיול).. תודה

    • 7 תגובות
    • 698 צפיות
  17. Started by mci10mat,

    אהלן חבר'ה! אני מחפש בנרות דרייבר לIC25N010ATDA04 זה המודל של הhd הנייד שיש לי. שם המודל הוא sd2502a. כמובן שגיגלתי את הנ"ל וחיפשתי באתרים של Ibm ובעוד הרבה אתרים של downloads. קיבלתי עם הhd דיסק התקנה אבל הוא נשרט לי ואני ממש אובד עצות. אולי יש גרסא דומה שיכולה להתאים? המחשב מזהה אותו אבל אפילו הxp לא מצליח לעשות install כדי לקבל אותו. אשמח לעזרת מישהו... תודה

    • 1 תגובה
    • 698 צפיות
  18. לא מזמן כל התוכנות שאני משתמש בהן כמו adaware spybot נתקעות בזמן סריקה ובדרך כלל גם באותו מקום הספייבוט נתקע על 643 CENTRAL24 תוכנת האנטיווירוס הקודמת שלי של נורטון מוציא שגיאה כל פעם שאני מנסה לסרוק דרכה מישהו נתקל בבעיה במקרה ויודע איך פותרים אותה?

    • 0 תגובות
    • 698 צפיות
  19. Started by thebenjamin,

    כשאני לוחץ על החץ השמאלי במקלדת אז הסרט רץ אחורה.. השאלה איך אני מגדיר את זה למס' השניות שאני רוצה שהוא יחזור אחורה?

    • 1 תגובה
    • 698 צפיות
  20. שלום ניתקלתי בבעיה מוזרה מאוד הרמקולים מוציאים סאונד שנשמע כמו הקול של הקסטה של פעם בטייפ שלוחצים חצי לחיצה (צפצפני כזה אבל במהירות רגילה ) ניסיתי עם רמקול אחר זה אותה בעיה יש למישהו מושג מה אני עושה עם זה או מה גורם לזה מקווה שהבנתם תודה לעונים

    • 0 תגובות
    • 698 צפיות
  21. Started by AmitT,

    האם מישהו יודע מה יכול להיות הגורם לבעיה? ניסיתי את המשתנה temp וגם את הפרופיל. כנראה הבעיה לא מהם.

    • 4 תגובות
    • 698 צפיות
  22. Started by summer69,

    cheers! בזמן האחרון אני חותך שירים בmovie maker, ובחלק מהשירים הוא רושם לי: "could not be imported. The selected file is not valid or is corrupted" ולחלק מהשירים הוא לא רושם בכלל. כל הקבצים שאני מנסה להלעלות לmovie make הם MP3.... בחלק הוא רושם לי את הבעיה ובחלק לא. הצעתכם? תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 698 צפיות
  23. Started by syaron66,

    שלום! קניתי היום מחשב התקנתי XP והכל היה בסדר. ניסיתי להתקין את הדריברים של הלוח האם (שהוא P5ND NVIDIA 750ISLI) והמחשב ניתקע. ךאחר מכן התיחלה לולאה של ריסטרטים. כרגע התקנתי מחדש את הXP. מישהו יודע אולי איפה אני מוצא דריברים לזה? (אני מחפש כבר שעות, כמעט נואש...). אני גם זוכר שפעם מצאתי תוכנה שמזהה את הרכיבים ונותנת קישור להורדה של הדרייבר המתאים. חבל שאת שמה איני זוכר. גם אותה חיפשתי שעות. אם מישהו יודע משהו, זה הזמן לתת יד. תודה רבה

    • 2 תגובות
    • 698 צפיות
  24. Started by most,

    שלום, הרבה המליצו על התוכנה הזאת לצורך המרת פורמטים ולפי מה שהבנתי הגירסה החינמית אמורה לעשות זאת. התקנתי ואין לי אפשרות להמיר מ FLAC ל MP3. התוכנה דורשת REGISTRATION . גם ראיתי שה MP3 לא חופשי או חינמי והוא ל 30 יום בלבד. מישהו מכיר במה מדובר? מישהו יכול להנחות אותי?

    • 0 תגובות
    • 698 צפיות
  25. אני צריך Winamp אחי חדש דחוף.. בבקשה חינם

    • 4 תגובות
    • 698 צפיות

דיונים חדשים בפורומים