תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
יש לי מחשב שיועד לסרטים ואמפי3, הוא מחובר ל - TV וכשאני מפעיל איזה שהוא סרט ב BSPLAYER. המסך מתרחב ויוצא מגבולות הטלוויזיה, ואני מחזיר אותו למצב הדיפולט בפאנל של הכרטיס מסך. הכרטיס הוא NVIDIA 5200 - משהו כזה של גיגהביט יש איזה פתרון ? זה באג מוכר? תודה עריכה: הדרייברים של הכרטיס מסך מעודכנים מהיום, וה - BSPLAYER הגירסה הכי חדשה.
-
- 4 תגובות
- 698 צפיות
-
-
-
איך ניתן לשוחח בין 2 מחשבים עם אותה תיבת דואר (וספק וכתובת IP). אם לא ניתן, האם אוכל לשוחח עם אשתי כשאהיה בארה"ב (כלומר, איך מבצעים זאת?) בתודה
-
- 3 תגובות
- 698 צפיות
-
-
בניית תפריט לדיסק עם כמה תוכנות . ברצוני לבנות תפריט לכמה תוכנות שיש ברשותי כגיבוי. כשאני מעלה את הדיסק שיתן לי תפריט ועל ידי לחיצה אני אכנס ל SETUP של התוכנה ויתקין אותה אודה על כל עזרה תודה: BARAKUSH
-
- 0 תגובות
- 698 צפיות
-
-
קודם כל - מצטער אם זה לא הפורום הנכון יש לי איזה טרוג'ן מציק. כל פעם שאני פותח את המחשב הוא מציע לי להתחבר לאינטרנט (משהו gator). הוא יוצר לי 2 קבצי התקנה ב-C שאני מוחק אבל הם חוזרים. בקיצר - יש לי הרגשה שאני לא לבד האינטרנט תמיד "עסוק" אפילו כשאני לא עושה כלום, ואחרי כמה שעות אני לא יכול לעשות כלום למרות שהוא מחובר וחייב לרסטרט. אגב, כל תוכנות הסריקה למיניהן לא מוצאות משהו מיוחד, בכל אופן הן מוחקות את כל מה שאני מוצא אבל זה חוזר. תודה
-
- 9 תגובות
- 698 צפיות
-
-
שלום רב, סיימתי להרכיב מחשב חדש, עכשיו אני רוצה לבדוק את יציבות המערכת אם זה מעבד זיכרון, כרטיס מסך וכדומה (כולל טמפרטורה, מאמץ המעבד וכו) באיזה תוכנות אני יכול לבצע זאת? תודה רבה מראש עמיר
-
- 6 תגובות
- 698 צפיות
-
-
אז ככה בלוטות' יש תכשיר (פלא) תומך יש עכשיו אני רוצה תוכנה לפלא (סידרה 40) שאני יכול להשתמש בפלא כמו שלט למחשב (כאילו דרך הבלוטות') תודה עידו
-
- 1 תגובה
- 698 צפיות
-
-
לדוגמה הפירסומת ^^ איך פוטרים את זה ?
-
- 6 תגובות
- 698 צפיות
-
-
yooooooooooooooo pick up th phone... helo..?? wazaaaaaaaaaaaaaaap??????
-
- 0 תגובות
- 698 צפיות
-
-
-
הי רציתי לדעת האם מישהו מכיר את תוכנת האנטי וירוס Kaspersky Anti-Virus Personal ? האם מישהו עבד איתה? רשמים? דעות? http://www.kaspersky.com/
-
- 3 תגובות
- 698 צפיות
-
-
היי, האם מישהו מכיר לינקים טובים להורדות ב BitTorrent?
-
- 2 תגובות
- 698 צפיות
-
-
איך אני משנה שאני פותח TAB חדש ב FF נפתח לי עמוד מאתר הזוי, איך אני משנה את זה ?
-
- 2 תגובות
- 698 צפיות
-
-
אני ממיר מ mp3 ל wave עם תוכנת ההמרה הזו MP3 WAV Converter 3.98 Portable התוכנה עבדה מצויין עד שפתאום סרבה להמיר שיר והקפיצה את ההודעה הבאה runtime eror this application has requested the run time to terminate it in an un usual way please connect the application suporte team for more infprmation מה הסיבה לזה או איך אני יכול לגרום לה להמיר את השיר שבגללו הקפיצה את ההודעה הזו ?
-
- 1 תגובה
- 698 צפיות
-
-
אמרו לי שהסרגל כלים של megaupload.com שמכריחים להתקין כדי להוריד מסוכן זה נכון?
-
- 3 תגובות
- 698 צפיות
-
-
-
כמו שהיה במהדורת החדשות היום (24.12)... מישהו יכול להמליץ על תוכנה שעורכת שיחות טלפון חינם דרך האינטרנט? תודה ;D
-
- 1 תגובה
- 698 צפיות
-
-
הורדתי מ-ps2rip קובץ ראר בעל סיסמה ואני לא יודע את הסיסמה מה עושים?
-
- 8 תגובות
- 698 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה,כמה שיותר פשוטה,אשר מאפשרת "לחתוך" קטע מסרט. הכוונה היא שאם יש לי סרט של 50 דקות,אבל אני רוצה לשמור כסרט נפרד רק את הקטע שבין 20 דקות ל23 דקות. תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 698 צפיות
-
-
האם אפשר לדחוס קובץ divx יותר ממה שהוא ? אני לוקח בחשבון שהרזולוציה תפגע איך עושים את זה אם כן
-
- 2 תגובות
- 698 צפיות
-
-
כל אתר שאני פותח נפתח לי האתר הנ"ל : C:\searchpage.html איך אני מבטל אותו ?
-
- 4 תגובות
- 698 צפיות
-
-
-
שלום , יש לי אנטי וירוס נוד 32 גרסא 4 והסמל נהפך לי במנהל משימות למטה לכתום.. הבנתי שאני צריך להחליף יוזר ..אבל זה לא עזר החלפתי 3 פעמים וכל יוזר נשאר ירוק 10 דקות ואז שוב פעם משתנה לכתום. הוא לא מעדכן לי והוא כותב לי שההגנה לא בטוחה ב100 אחוז . עזרה ? תודה מראש .
-
- 2 תגובות
- 698 צפיות
-
-
תמיד יש איזה תוכנה או משהו. תודה. :-*
-
- 5 תגובות
- 698 צפיות
-
-
אני יודע שבגרסאות החדשות של המסנג'ר הרשמי אפשר להיות מחוברים משני מקומות במקביל (למשל במחשב ובאייפון וזה לא מתנתק) השאלה אם אפשר לגרום לזה לעבוד בדיגסבי או מירנדה או פידג'ין? עם עדיפות לדיגסבי בה אני משתמש מניח שזה מצריך עדכון של הפרוטוקול מסנג'ר או משהו, לא הצלחתי למצוא מידע בפורום של דיגסבי לא ממש אוהב את המסנג'ר הרגיל והפיצ'ר הזה חסר לי תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 698 צפיות
-


