עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by ניר.,

    http://img339.imageshack.us/my.php?image=61839667dy1.png מישהו יכול להגיד לי מה השגיאה הנ"ל אומרת וכיצד ניתן לתקן אותה?

    • 9 תגובות
    • 921 צפיות
  2. שלום מצאתי תוכנה חינמית HTTRACK להורדת אתרים. במהלך הורדת אתר מסויים שהכיל קבצי PDF רבים שמתי לב שקבצי הPDF יורדים אך בפורמט HTML מה שאומר הרבה תווים לא מובנים. קיימת אפשרות להפוך את המסמכים בתיקייה ללמסמכי PDF אבל זה יקח לי המון זמן ואני לא חושב שצריך כי אני בטוח שיש תוכנה שיש בה אפשרות לזהות את הקבצים היורדים ולהתאים להם את הפורמט שלהם. עכשיו השאלה שלי האם אתם מכירים בתוכנה שלי אפשרות כזאת או שאתם מכירים תוכנה אחרת שתבצע את העבודה. בתודה מראש לכל העוזרים.

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. האם יש תוכנת FTP שמעלה קבצים במספר חלקים במקביל, כמו שתוכנות הורדה מורידות קובץ אחד במספר חלקים? יש לי שרת שבו אני מצליח לעלות קבצים במהירות קטנה מיכולת ההעלאה שלי. אם אני מחלק את ההעלאה לכמה תהליכים, האם אפשר להעלות את רוחב ההעלאה שלי? אם כן, יש לזה תוכנה?

    • 3 תגובות
    • 808 צפיות
  4. Started by Sp_RuS,

    אני לא יודע להשתמש לא ב c4d ולא ב 3ds max, אני רוצה לבחור אחת מהן, ולהתחיל ללמוד להשתמש בה. אני יודע להשתמש בפוטושופ. (אני מציין את זה למקרה שזה יעצור לכם ליעץ לי עם איזו תוכנה עדיף להתחיל). איזו תוכנה קלה יותר, ידידותית יותר ושווה ללמוד אותה בתור התחלה?

    • 0 תגובות
    • 677 צפיות
  5. Started by Boris_yo,

    שלום, ראיתי תוכנה CS6 Extended ME באתר זה ומחיר הוא 636 ש"ח. אם אני לא מורה ולא סטודנט אני עדיין אוכל להשתמש בה או שצריך לקנות רשיון בנוסף? תודה

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. Started by gizzz,

    הנוד 32 מזהה אותו אבל משום מה המחשב נתקע כל כמה זמן ואי אפשר לעשות כלום. כל פעם שאני עושה ריבוט למחשב הוא מזהה אותו שוב. מה עושים?.

    • 2 תגובות
    • 698 צפיות
  7. אני רוצה לעשות ש: ALT+CTRL+C יהיה כמו CTRL+V(הדבקה).

    • 2 תגובות
    • 752 צפיות
  8. Started by SPONER,

    http://www.officedepot.co.il/Product/office-365-personal-%D7%A2%D7%91%D7%95%D7%A8-%D7%9E%D7%A9%D7%AA%D7%9E%D7%A9-%D7%90%D7%97%D7%93 תודה עריכה חח לא קראתי טוב, עכשיו אני יודע שזה לשה

    • 0 תגובות
    • 725 צפיות
  9. Skype התוכנה מאפשרת לקיים שיחות קול, אך בצורה שונה ממה שהיינו רגילים עד היום. עד היום, שיחות קול דרך האינטרנט נעשו באמצעות תוכנות מסרים אישיים, עם אופצייה להוסיף קול לשיחת ההודעות. התוכנה Skype היא מיועדת בראש ובראשונה לשיחות קול. היא עובדת יותר כמו הדמייה של טלפון אמיתי מאשר תוכנת מסרים אישיים. כשהתוכנה פתוחה ב-Tray, היא בעצם מעין קו טלפון שלכם. אנשים שמוצאים אתכם צריכים ממש להתקשר אליכם. אתם תשמעו צילצול במחשב, ותצטרכו "להרים את הטלפון" ולענות לשיחה. אם לא תענו, התוכנה תראה לכם "שיחה שלא נענתה". אם ינסו להתקשר אליכם בזמן שאתם מדברים עם מישהו אחר, אתם תשמעו צליל "שיחה ממתינה". זה המיוחד בתוכנה הזאת, לעומת תוכנות אחרות שמאפשרות שיחות קול. הממשק של התוכנה מאוד ידידותי למשת…

    • 25 תגובות
    • 3.1k צפיות
  10. Started by barlevi321,

    שלום לכם!!! רציתי לשאול כמה שאלות על התוכנה daemon tools. 1. מה השימוש שלי איתה? למה בעצם אני צריך אותה? 2. ובגדול מה התוכנה הזאת עושה? (עם יש מאמר אז מצויין). בתודה מראש בר לוי!!!

    • 2 תגובות
    • 723 צפיות
  11. Started by dimaspector,

    היי, לאחר שהתקנתי מערכת הפעלה חדשה שהיא כמובן X64 גיליתי כי אין למודם שלי דרייבר מתאים. יש למישהו מושג ?

    • 0 תגובות
    • 540 צפיות
  12. אל תשאלו למה, סיפור ארוך.. אני זקוק בשביל אחי הגדול דרייברים לכרטיס מסך ענתיקה ששמתי כרגע זמנית במחשב שלו. החברה - Cirrus Logic, דגם CL543X/CL544X כל אתר שמצאתי בינתיים אומר לי שאני צריך להוריד קודם איזה תוכנה של זיהוי דרייברים או חרטה כזאת או אחרת. אשמח אם מישהו יעזור לי ואולי יצליח למצוא לי הורדה ישירה לדרייבר הזה.. תודה

    • 2 תגובות
    • 523 צפיות
  13. אהלן חברים יקרים אני חופר באינטרנט מזה שבוע וניסיתי אין ספור תוכנות שונות ללא הצלחה אני מחפש תוכנה שמסוגלת להמיר מסמך PDF ל *.doc או *.rtf וכמובן שתתמוך בעברית אז למי שמכיר ויש המלצה על תוכנה שתעשה את העבודה אני אשמח אם תוכל להמליץ לי בתודה מראש AngelDust

    • 1 תגובה
    • 707 צפיות
  14. Started by IG,

    שלום לכולם. יש לי קטע מוזר עם האופיס בלפטופ שלי: כשאני עושה שינוי בתפריטים או בהגדרות, שום דבר לא נשמר כשאני יוצא מהתוכנה. אני מוגדר כאדמין, האופיס מקורי עם SP3. בלפטופ מותקן ווינדוס 7 מקורי ומעודכן. דבר נוסף שמשגע אותי זה שאני לא יכול להתקין את החבילת תמיכה בפורמת DOCX (של אופיס 2007...), שגם לא נשמרת כל פעם שאני מתקין אותה... יש למישהו רעיון איך לגרום למחשב לשמור את ההגדרות? תודה לעוזרים!

    • 3 תגובות
    • 822 צפיות
  15. שלום! כל פעם שאני מקבל אימייל ממקור שלא נמצא ברשימת תפוצה שלי, אז כתובת הדוא"ל שלו מתוספת ישר לרשימת תפוצה שלי. איך אני מבטל את זה? זה מציק משהו לא רגיל!!! תודה L.A

    • 1 תגובה
    • 695 צפיות
  16. אני עומד לפני התקנה מחודשת למחשב שקיבלתי , זאת אומרת אני רוצה לפרמט את הדיסק ולהתקין וינדוס מחדש , האם יש תוכנה שתוכל לעזור לי עם : 1. רישום כל החומרה במחשב כדי שאוכל להוריד דריברים חדשים 2. האם יש תוכנה שיכולה לשמור על דיסק את כל הדריברים שכבר מותקנים כעת ? 3. במידה ויש תוכנות פשוטות אוטומטית שיכולות לעזור לי בתהליך זה אשמח לשמוע עליהם ? תודה

    • 1 תגובה
    • 530 צפיות
  17. היי, כשאני מנתק את ה firewall אז יש גישה לרשת הביתית. בהגדרות הפיירוול הגדרתי הרשאה לרשת הביתית אך עדיין זה לא עובד. מה עושים? מה אני מפספס פה? אופיר

    • 0 תגובות
    • 809 צפיות
  18. Started by coorva,

    יש לי מערכת XP PRO וכרטיס מסך INNOVISION GEFORCE 4 MX 440 64MB הגירסה של הדרייבר לכרטיס היא 27.20 ואני רוצה לעדכן את הדרייבר. מצאתי את המקום ממנו מעדכנים אך איני יודע איזו גירסה להוריד מהרשימה של הדרייברים. אודה לכם אם תעזרו לי בעניין זה. רשימת הדרייברים:http://www.ivmm.com/download_inno3d.html

  19. Started by dropc,

    לאחר פירמוט. אם אני פותח קובץ שכתבתי בו בעבר בעברית בתוכנה notepad של החלונות אני רואה גיבריש. שניתי את הפונט ל-arial עם תמיכה ב-hebrew ועדין רואה עברית. אשמח לעזרה בבקשה.

    • 5 תגובות
    • 16.3k צפיות
  20. Started by x-dude,

    DIVX 6 יצא,נשמע ממש נחמד על הנייר,נראה איך הוא יתנהג במציאות אפשר ליצור תפריטים,תרגום,chapter points www.divx.com WINDVD 7,לפי דעתי נגן הDVD הכי טוב שיש בשוק כיום,משופר עם עוד כמה דברים קטנים בסאונד ובווידאו,אבל החדשה הגדולה היא שהתוכנה תומכת ב DIVX 6 ובפורמט החדש H.264 (שעוד נשמע אליה הרבה מתי שה HD-DVD וה BR יכנסו לשוק) http://www.intervideo.com/jsp/WinDVD_Profile.jsp

    • 1 תגובה
    • 771 צפיות
  21. Started by NuXeR,

    היי, אני זקוק לתוכנה שתאפשר לי לראות היכן גולש מישהו, מהמחשב שלי. האם מישהו מכיר תוכנה כזו או יוכל להמליץ לי ? תודה, תומר.

    • 0 תגובות
    • 591 צפיות
  22. הורדתי מין סרט , אך עכשיו אני נכנס אליו , אני רואה את הסרט , אך לא שומע , כאילו אין לי כרטיס קול. אבל יש לי , שירים עובד וכו'. עכשיו לפני זמן קצר היה לי את אותה בעיה , ואמרו לי להוריד מין תוכנה שתתקן לי את זה, אני אשמח אם מישהו יביא לי קישור להורדה, תודה.

    • 1 תגובה
    • 549 צפיות
  23. Started by approx,

    אני חתימה עם השם WerewolF בידיוק (אותיות קטנות\גדולות) ועם צבע כחול משהו ועם התמונה הזואת http://www.hoothollow.com/February%202006/Animals%20of%20Montana%20images/Gray(Timber)%20Wolf-071040%20RAW.jpg אבל שהשם לא יסתיר את הזאב ושהגודל היה 300X150 תודה רבה מראש

    • 4 תגובות
    • 689 צפיות
  24. Started by Nachum987,

    שלום אחים שלי אני צריך בבקשה תוכנה שבאמצעותה אני יוכל להעביר את קטעי הוידיאו שמוקלטים במצלמת וידיאו שלי. יש לי כרטיס Firewire שמתחבר אליה והכל וגם קיבלתי את התוכנה Ulead VideoStudio עם המצלמה, אבל כשאני מנסה ללכוד (להעביר) איתה את הוידיאו התוכנה פשוט נותנת לי דו"ח שגיאות ומסיימת משימה. אז אם אפשר בבקשה המלצה לתוכנה שיודעת לעשות את זה ותיצור לי בסוף קובץ AVI ולא WMV כמו בWindows Movie Make. תודה מראש לכל העוזרים!

    • 2 תגובות
    • 604 צפיות

דיונים חדשים בפורומים