תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
-
אז ככה, אני מתקין את הנרו (עם סיריאל תקין), עושה את הריסטר שהוא מבקש בסיום ההתקנה מפעיל את ה-StartSmart, הכל טוב. ואז אני יוצא מה-StartSmart ורוצה להכנס שוב הוא מציג לי את זה: בבקשה פתרון! תודה!
-
- 1 תגובה
- 700 צפיות
-
-
שלום לכולם, הורדתי לא מזמן חבילה של מקודדים שגם התקינה לי את הmedia player classic ניסיתי להעלות כתוביות וזה נתן לי הודעת שגיאה. "to load subtitles you have to change the video renderer type and reopen the file" עשיתי חיפוש קצת על ההודעת שגיאה הזאת ומצאתי שזה פשוט הוראות מה צריך לשנות כדי להעלות כתוביות. אמרו שצריך להכנס לoptions >playback>outpath ומשם לשנות לvmr9 renderless עשיתי כך ואני ממשיך לקבל את אותה הודעה. אם מישהו יוכל לעזור לי עם הבעיה הזאת אני מאוד אשמח תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 700 צפיות
-
-
שלום רב, יש לי קובץ power point שבתוכו יש מצגת... אני מעוניין לכשאני אפתח אותו המצגת תפעל ישר מעצמה ואני לא אצטרך ללחוץ על F5 או על כל כפתור אחר... אפשר? אם כן איך? תודה רבה מראש
-
- 1 תגובה
- 700 צפיות
-
-
התקנתי את התוכנה סבבה DC וזה פעל יומיים ראשונים אחלה הנה פה הכל באמת סבבה אבל אחרי יומיים ואפילו בתוכנה השניה זה לא עזר עשיתי הכל פאצ ל SP2 משתף 40 גיגה את ההוראות לגבי הגבלת רוחב פס וכל מה שאפשר מישהו יודע מה בעיה?
-
- 3 תגובות
- 700 צפיות
-
-
אז ככה, יש לי 2 מחשבים בבית ובמחשב אחד שהוא שלי מותקן outlook express ובמחשב השני מותקן microsoft outlook . כל מחשב מושך דואר מכתובת אחרת - המחשב שלי מושך מ 123@456 והמחשב השני מושך מ 456@789 האם יש דרך להעביר הודעות מ 456@789 (המחשב השני) אלי (123@456) אוטומתית? תודה על התשובה
-
- 2 תגובות
- 700 צפיות
-
-
איך ניתן לסנכרן אאוטלוק קלנדר בין 2 מחשבים שמחוברים ברשת? שאלה אותי מזכירה במשרד אם אפשר לסכרן את הפגישות שהיא קובעת באאוטלוק עם המחשב של הבוס במשרד השני. הם משתמשים בOUTLOOK 2003. מישהו יודע איך?
-
- 0 תגובות
- 700 צפיות
-
-
שלום אני זוכר שב-ICQ 2003 היה אפשר לשלוח הודעה לכל רשימת המחוברים.... האם יש תוכנה שמאפשרת את זה ב-ICQ 5.1 ??? תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 700 צפיות
-
-
שלום... יש לי בעיה כלומר הוטלה עליי משימה מההורים שלי למצוא תוכנה שתחסום אתרי פורנו... פשוט יש לי אח בן 15 וחצי שניכנס לאתרים הללו ולמרות שהוא אומר שהוא לא ניכנס אם אני עושה בדיקה בקבצים הזמניים בדיסק קשיח אני רואה שכן... אז זה או שיש תוכנה כשאת או שפשוט ייאלצו לנתק את המחשב כלומר קצת בעייתי כי זה המחשב של כול האחים שלי (לי יש את שלי אישי) יש תוכנה כזאת? משו חזק אבל שיחסום....אין לו מושג בתוכנות ככה שאני יוכל להתקין אותה ולהחביא אותה והוא לא יידע....פשוט לא ידוע לי על תוכנה כזאת ולא מצאתי משהו דומה... תודה מראש
-
- 7 תגובות
- 700 צפיות
-
-
מה פשר ההודעה ההבאה? הודעה זו התקבלה לאחר שניסיתי לפתוח את התוכנה אחרי שהתקנתי את הגירסה האחרונה שיצאה. למה בידיוק היא לא תומכת במחשב? [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 700 צפיות
-
-
איך אני מעביר הורדות של BitComet ל Azarues(או איך שכותבים את זה) זה דחוף אני כבר באמצא פשוט הBitComet בקושי זז לי קש ה Azarues מוריד לי על 80!
-
מישהו יכול להגיד לי איך אני עושה שאני יראה את ההיסטורי למה אני לא יכול לראות אותו ולפני שמחקתי את האיסיקיו יכלתי.
-
- 5 תגובות
- 700 צפיות
-
-
הנה הוא: Logfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 04:01:25, on 08/26/2005 Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106) Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\Explorer.exe C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe C:\Program Files\Nod32\nod32krn.exe C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe C:\WINDOWS\services.exe C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe C:\Documents and Settings\…
-
- 0 תגובות
- 700 צפיות
-
-
כמו שרשום אני צריך תוכנה להשמעת קבצי FLAC רצוי תוכנה קלה כמה שיותר תודה.
-
- 6 תגובות
- 700 צפיות
-
-
שלום חבר'ה רציתי לדעת איך מתקינים directx10 על ווינדוס xp, ואיך זה משפיע על הביצועים של המחשב? תודה
-
- 5 תגובות
- 700 צפיות
-
-
תזמון יומן צפיה אם אתם מכירים תוכנה בסיגנון .
-
- 0 תגובות
- 700 צפיות
-
-
-
- 2 תגובות
- 700 צפיות
-
-
שלום אנשים אני מחפש תוכנה לצריבת DVD יש לי nero אבל אני מחפש משהוא אחר
-
- 1 תגובה
- 700 צפיות
-
-
כל תוכנה\חלון שאני מפעיל גורם למחשב לקפוא - למעט אותו חלון\תוכנה שפועלים. CTRL+ALT+DELETE עובד אבל מנהל המשימות נתקע ברגע שאני שם את סמן העכבר עליו, כמו כל תוכנית אחרת. רק אם אני בוחר באפשרות "יציאה" בתפריט של ה- CTRL+ALT+DELETE זה סוגר את כל התוכניות ואני יכול שוב להפעיל תוכנה כלשהי עד שזה נתקע שוב (כאילו שאני מוגבל לתוכנית אחת). בהרצת MEMTEST אין כל שגיאה. מה אפשר לעשות?
-
- 1 תגובה
- 700 צפיות
-
-
שלום. כאשר אני בוחר בNERO make a dvd video ואני שם קובץ שAVI/MPG, הוא ימיר את זה לבד לפורמט שיעבוד על DVD? תודה
-
- 2 תגובות
- 700 צפיות
-
-
-
כל קובץ מופיע בגוונים של ירוק וסגול בהיר, ניסיתי באפשרויות ולא מצאתי שום אפשרות שמאפשרת שימוש בכל הגוונים. למישהו יש מושג איך אני יוכל לצפות במסמכי PDF עם כל הצבעים?
-
- 0 תגובות
- 700 צפיות
-
-
בתוח יש פה בפורום מלא נושאים כאלה אבל החיפוש לא נותן לי אף תוצאה (נא לעשות משהו בנידון) אז כדיי לא לבזבז זמן אני פותח נושא חדש (אתם מרשים לי נכון?) יש לי חדש שהכרטיס שלי התחיל להתחמם (עוד פעם) לפעמים זה בעייות בטקסטורות וכו..... ועוד בעייות שאני לא מצליח להסביר הAIDA לא מצאה לי בכלל חיישנים במחשב וכנ"ל ה-EVEREST ולפני חודשיים (תחילת החופש- היו ימים :'() נתקע לי המאוורר של הכרטיס והוא תוקן במסגרת האחריות, אני חושש שהם לא תיקנו לי אותו כמו שצריך וכעת הבעייה חוזרת על עצמה אני רוצה למדוד את הטמפ' ואם אפשר לרשום את הטמפ' בהם נע הכרטיס שלי (מסכן הוא רק תינוק!) תודה ואני יעריך קישורים עד מאוד!
-
- 5 תגובות
- 700 צפיות
-
-
-
- 3 תגובות
- 700 צפיות
-
-
יש לי בעיה עם Apple Safari כשאני גולש באינטרנט הרבה פעמים קורה לי שאני מקבל הודעה שהתוכנה כבייכול לא מגיבה ועליה להיסגר, אני לוחץ אישור והתוכנה ניסגרת .. זה קורה הרבה פעמים כל כמה דקות .. גלשתי חזרה באקספלורר וקיבלתי הודעה שגיאה שיש בעיה עם האדובי פלאש פלייר .. הורדתי חדש והבעיה ניפטרה באקספלורר אבל עדיין יש בעיה בספארי .. מה עושים ??
-
- 3 תגובות
- 700 צפיות
-


