תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
נגיד אני פותח סתם מסמך וורד חדש ואני רוצה לכתוב משהו זה לא מקליד אבל אם אני עושה עם העכבר כפתור ימני והדבק לטקסט שהעתקתי אז זה מדביק את הטקסט והכל בקיצור מה שנראה לי כאילו חלק מהמקלדת חסום שם וזה בכל התוכנות של האופיס אפשר להשתמש רק בפקודות עכבר מישהו יודע מה זה יכול להיות? ודרך לפתרון? מחכה לתשובות.. ???
-
- 7 תגובות
- 701 צפיות
-
-
איך אני יכול לעצב לעצמי חתימה עם שם ותמונה משלי, שיהיו מעוצבים, או שפשוט תגידו לי לעזאזל איך כולם מכינים לעצמם חתימות יפות, ואני לא יודע איך?! טוב תודה בכל מקרה D:
-
- 2 תגובות
- 701 צפיות
-
-
אני צריכה תוכנה שאפשר לראות את כל הדברים האחרונים שהורדתי למחשב אבל שתיהיה תוכנה קלה ופשוטה להבנה אם אפשר. תכתבו פה את השם שלה באנגלית בתודה מראש רעות
-
- 3 תגובות
- 701 צפיות
-
-
שלום. ראיתי שאפשר לשדר איתה לייב בבלוגים, או אפילו במסנג'ר עצמו. (שזה מזהה את זה כמצלמה, או משהו בסגנון) יעני שרואים את כל המחשב עצמו וכו'.. (שולחן עבודה, וכל פעולה שעושים במחשב) השאלה איך אני מתאים את התוכנה למסנג'ר? איך אני מפעיל במסנג'ר את זה, בשביל שיראו? כבר נכנסתי וסימנתי אנדליי על לייב וזה.. אבל אין, פשוט ללא הצלחה.. לא מצליח לשדר חי במסנג'ר.. אולי האם מישהו יודע איך להתאים את זה אחד על לשני? (אפשר גם לשדר במסנג'ר בלייב - בדוק!) אז מי שלא יודע , שלא יענה. תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 701 צפיות
-
-
מישהו מכיר את התוכנה הזו ויכול להגיד לי אם היא שווה משהו?
-
- 0 תגובות
- 701 צפיות
-
-
ישנה בעיה שחוזרת על עצמה ב- MSN Messenger 7.5 וגם ב- 8. ב- 7.5 לא הייתה רשומה השגיאה, זה פשוט לא נתן להתחבר. עשיתי בדיקת התחברות במסנג'ר, התנקתי והתחברתי, כיביתי את המודם.. מה לא עשיתי ב MSN Messenger 8 רשומה הבעיה, והמספר שלה הוא: 81300030d הבעיה עם זה שכאשר אני לוחץ 'עזרה', בדרך כלל זה מציג את הבעיה ואת הדרכים לפתרונות שלה, רק שהבעיה הזו לא מופיעה כך שאין לי מושג מה הפיתרון! ניסיתי פיתרונות של בעיות התחברות אחרות, אך גם הן לא עזרו... אני מחפש מישהו שמבין בתוכנה, שזה קרה לו ושהוא יודע מה לעשות. אשמח לפיתרון =)
-
- 3 תגובות
- 701 צפיות
-
-
שלום לכולם. היום נכנסתי לאתר של קראקים אבל הדבר היחידי שהשגתי זה טוראנים ועוד כמה מזיקים, עכשיו יש לי אנטי ויורס AVAST אני משתמש ב סייגט פירוול 6.0 אד אוור SE SPY BOY וכל זה ולא הצלחתי להסיר את הרכיבי ריגול או מה שזה לא יהיה שגורם לכמה אתרים לא להמחק נכנסתי לאתר אחד בשביל קראקים וזה פתח לי במקום זה כל מיני אתרי סקס יצא מזה ההיסטורי נישמרה עשיתי DELDE HISTORY+COCIKES+FILES את כל זה בדפדפן שלי הכול מחקתי אבל כאשר אני לוחץ בשורת הכתובת נגיד T אז זה מראה לי כתובת של איזה אתר סקס TEENSFREE משהו ואני ממש לא יודע לעשות אךי אני נפטר מהכתובת הזאת בכלל לא נכנסתי לזה !! איך אני מוחק את הכתובת האילו? תודה מראש :'(
-
- 2 תגובות
- 701 צפיות
-
-
רכשתי שירים ב WMA ואני רוצה להמיר אותם ל MP3 אבל זה לא מתאפשר לי בגלל שהקבצים מוגנים האם יש דרך להסיר את ההגנה . תודה
-
- 3 תגובות
- 701 צפיות
-
-
אני לא יודע אם זה שייך לכאן ...או שזה לפורום windows...(כאן זה פיתרון בעיות פשוט..) יש ברשותי ווינדוס xp. התקנתי את kaspersky internet security 6 בכל מקרה , אפילו הגעתי לשלב שהוא מוריד עידכונים , הוא הוריד לו להנאתו, אחרי זה יש עוד כמה שלבים , כמו להגדיר לו כל כמה ימיים הוא יעשה עידכונים , סיריקות וכו... ובסוף הוא מבקש לעשות ריסטארט... עשיתי .... ותוך כדי זה שהוונידוס מריץ את הקוביות הכחולות האלה (שמעל יש את הסמל של xp..) ..(הוא מריץ פעמיים , אז בפעם הראשונה..)...פתאום הוא חוזר למצב ההתחלתי כמו ישר אחרי שמדליקים אותו.. (אגב כרגע אני בsafe mode..) עזרה עזרה עזרה!!...
-
- 9 תגובות
- 701 צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת איך אני יכול לקחת תמונה ולמשוך את החלק העליון שלה כלפי פנימה, כלומה שמתמונה ישרה היא תהפוך נגיד לתמונה שאני אוכל להלביש אותה על שולחן למשל וככה זה יראה שהיא שוכבת עליו אני מקווה שהבנתם את הרעיון תודה
-
- 4 תגובות
- 701 צפיות
-
-
יש לי Office XP, אני כותב בעברית עם שגיאות בכוונה, כדי לבדוק אם בדיקת האיות מתבצעת... אך היא לא מתבצעת... לכן אני הולך ל Tools שם לוחץ על בדיקת איות... אבל נרשמת לי ההודעה: "Cannot find proofing tools in hebraw" .... מה עושים??? איך מתקינים את "בדיקת האיות האוטומטית, בעיברית"? תודה.... עריכת המודר: אף אחד לא חייב לך משהו. בפעם הבאה דיון עם כותרת כזו יינעל.
-
- 0 תגובות
- 701 צפיות
-
-
אני רוצה לעשות את הפיירפוקס שלי כברירת מיחדל במקום האיקספלורר אני לא מוצא איפה ואיך! ועוד משהו עם הפייר פוקס למשל שאני משתמש באייסי בצד ימין ומדביק אותו לצד ימין אז הוא דוחק את שאר הדברים הצידה (< אין בזה דבר פסול אני אוהב שזה כך) אז הפיירפוקס לא מצתמתצם אלא שנאר בגודלו ולכן הוא הוא יוצא מהמסך, אשמח אם תוכלו להגיד לי איך פותרים את זה. תודה.
-
- 3 תגובות
- 700 צפיות
-
-
התוכנות האלה עובדות עם פיירפוקס? אם כן, איזו גרסה מהן?
-
- 3 תגובות
- 700 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש את התוכנה REDLINKER לאוברקלוק ל ATI ומשום מה לא מוצא! אפשר עזרה?
-
- 2 תגובות
- 700 צפיות
-
-
במסנגר החדש יש פרסומת בחלק התחתון של החלון של התוכנה עצמה לא חלונות השיחה האם ישנה דרך להסיר את הפרסומת הזו תודה לעונים
-
- 5 תגובות
- 700 צפיות
-
-
הקבצים הם באיכות שמע מעולה 128, אבל דיבור בלבד, שומעים מעולה הקטע שכל קובץ הוא 80 מגה ב mp3, אני רוצה אותם יותר אבל לא לאבד את איכות הסאונד, חשבתי שאולי זה אפשרי בגלל שזה דיבור בלבד ולא מוזיקה זה בסה"כ דיבור אבל זה הרבה יותר נקי וכיף לשמוע כשהוא על 128, אני רוצה לשמר את האיכות אבל להוריד את הגודל דחסתי ל 32K, עדיין הבינו אבל זה לא נשמע צלול. תודה
-
- 1 תגובה
- 700 צפיות
-
-
-
שלום! יש לי בעיה לגבי ההארד דיסק. אתם מכירים את האייקון הקטן שמופיע בצד במקרה של plug & play? ממתי שהתקנתי דרייברים ל-nforce 4 הוא מציג לי את הארד דיסק בתור התקן plug & play כמובן שאני לא יכול להסיר אותו כי הוא מראה לי שגיאה. אבל זה מעצבן לראות את הדבר הזה בפינה למטה. מישהו אולי מכיר את הבעיה הזאתי ומה לעשות?
-
- 1 תגובה
- 700 צפיות
-
-
שלום לכולם!אני מנסה להתקין ווינדוס בזמן ההתקנה הוא כותה לי boot sector ואח"כ virus ואז הוא שואל אותי אם להמשיך אין לי מושג מה זה אולי יש לי ווירוס במעבד או בboot עיזרו לי תודה
-
- 2 תגובות
- 700 צפיות
-
-
מישהו יכול להגיד לי למה אני אף פעם לא מצליח להתחבר לשרת זה? אני יודע שהוא עמוס אבל כל החברים שלי משתמשים בו ומתחברים תוך שנייה ואפילו אני הגדרתי לאימיול שיתחבר רק אליו, השארתי את המחשב שעה ולא התחבר! עזרה בבקשה?
-
- 7 תגובות
- 700 צפיות
-
-
יש לי ספרייה עם מאות קבצים שאני מעוניין למחוק מהשם שלהם את חמש האותיות הראשונות. מישהו מכיר תוכנה שעושה כזה דבר? תודה
-
- 2 תגובות
- 700 צפיות
-
-
כרטיס קול CREATIVE CT4170 SB16 VIBRA 16XV ISA אני צריך דריברים לוינדוס אקספי לא מצאתי בשום מקום מישהו אולי יודע איפה אפשר למצוא?
-
- 9 תגובות
- 700 צפיות
-
-
התקנתי את התוכנה והכל טוב עד שבאתי לפתוח את התוכנה אני פותח וזה עושה לי שגיאה After Effects can't continue: sorry , After Effects has Crashed. See http://adobe.com/support/products/aftereffects.html (0 :: 42 לא הבנתי כלום באתר הזה ניסיתי להתקין מחדש ולא עזר
-
- 0 תגובות
- 700 צפיות
-
-
הרצתי סריקה full system scan באנטיוירוס שלי...norton systemwork 2005 premier זה מצא כמה קבצים מזיקים בסיום הסריקה לחצתי delete כדי למחוק את כל מה שזה מצא... וזה רושם לי delete failed ..יש שגיאה במחיקה אי אפשר למחוק אותם... מה עושים בכל זאת כדי למחוק אותם ?
-
יש לי רשת.. אבל לפני כמה חודשים ביטלתי את ה FIREWALL (לפחות ככה אני חושב ) אבל אני רואה שאני לא מצליח להוריד טוב כמו פעם, אבל זה מגיע למהירות גבוהה. אז איך אני יכול לדעת שהביטורנט והאמיול פועלים בלי שום בעיות-ששום דבר לא מפריע להם.? ???
-
- 7 תגובות
- 700 צפיות
-


