עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by maorbe,

    שלום התקנתי לא מזמן את הבטא של אינטרנט אקספלורר 7 לXP ומאז כל פעם שאני נכנס לחלון שיחה במירנדה ויסטה מופיע לי חלון כזה : מישהו יודע איך מבטלים את החלון הזה?

    • 0 תגובות
    • 701 צפיות
  2. יש לי קובץ avi גדול של ככמה ג'יגות (לדוגמא 3 ג'יגה) מה התהליך להקטנת נפחו? ע"י איזו תוכנה אני עושה את זה? ועד כמה אפשר להפחית בלי שזה יפגע באיכות כמה אחוזים? ואם אפשר שזה יעשה לזה קידוד divx או משהו. חשוב לי להזכיר שאני רצה שהקובץ עדיין ישאר קובץ avi . מצטער שאני שואל את זה פה אך אני לא יודע לנסח את זה אחרת. תנסו לענות בבקשה או שתפנו אותי ללינק שיעזור לי כי לא הצלחתי למצוא תודה.

    • 3 תגובות
    • 701 צפיות
  3. Started by Yoav,

    עיינתי בנעוץ והורדתי והתקנתי את הפיירוול COMODO. עכשיו, יש לי רשת ביתית, ואני לא מצליח להגדיר אותו לשיתוף קבצים. חיפשתי באינטרנט, חיפשתי בפורום וכלום. גם אם אינכם יודעים את הפיתרון, פיירוול אחר שיודע להרשות גישה לרשת ביתית זה יהיה נחמד. עריכה: לא משנה, הורדתי והתקנתי kerio 4 והכל התסדר =]

    • 0 תגובות
    • 701 צפיות
  4. אהלן, יש לי במחשב נורטון אינטרנט סקיוריטי. כשאני נכנס למנוע החיפוש של YAHOO או של גוגל ומחפש שאילתה מסוימת, כל התוצאות והלינקים מוצגים לי ולצד כל לינק יש סימון של הנורטון: אם האתר בטוח, לא בטוח או לא ידוע אם בטוח. הבעיה היא שכשאני בא עם הסמן על הלינק עצמו, הסמן עצמו לא הופך למצביע ואני לא יכול להכנס ללינק. ניסיתי בהגדרות לחפש משהו בנושא אבל לא הצלחתי. ניסיתי גם לכבות אותו וזה לא ממש עזר. מה עושים? תודה מראש! תמונה מצורפת של החיפוש בגוגל והסימון של נורטון לצד כל לינק. [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 701 צפיות
  5. Started by ski_farm,

    יש לי דיסק קשיח נייד שאליו אני מעביר את כל הסרטים שאני מוריד בכמה פעמים שהעברתי קבצי מדיה (סרטים, שירים) לדיסק הקשיח הנייד נפל הקשר המחשב הפסיק לזהות את ההתקן ורשם הערה שלא היה ניתן לשמור את כל הנתונים עבור קבצים מסויימים גם בזמן הקרנת סרטים המצב חזר על עצמו הקבצים לא נמחקו וכולם הועתקו ונשמרו בדיסק הקשיח הנייד ליתר ביטחון העתקתי את כל הקבצים בלי בעייה למחשב שלי אך כמות נכבדת של סרטים שהועתקו למחשב לא ניתן לראות ותוכנת הניגון מודיעה שיש תקלה ונסגרת וכך נשארתי עם כל הקבצים שחלק גדול מהם לא ניתן לראות איך אני פותר את הבעייה כדי שאוכל לצפות באותם סרטים שכנראה נפגמו או משהו אחר תודה רבה מראש ski farm

    • 7 תגובות
    • 701 צפיות
  6. יש מצב שקניתי דיו חדש למדפסת ואני צריך להתקין לדיו דרייבר? ככה המוכר אמר לי..

    • 4 תגובות
    • 701 צפיות
  7. אני רוצה לברר משהו.

    • 0 תגובות
    • 701 צפיות
  8. אני משתמש בגירסה שכל האותיות הפוכות בעברית... יצא כבר חדשה ומשופרת?

  9. Started by אריאל59,

    שלום כאשר אני רוצה להוסיף מועדף חדש לטבלת המועדפים החלון צור ב לא מוין לפי אלפבתי כיצד אני ממיין לפי אלפבתי,אין אפשרות להקיש קליק ימיני ולמיין לפי שם אני מדגיש:לא מדובר שאני פותח את תלון המועדפים למעלה,אלא שאני רוצה ליצור מועדף חדש בחלון צור ב IE7 תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 701 צפיות
  10. *כותרת* תודה רבה! נ.ב. logitech z5500 + Asus Xonar D1 Dolby Home Theater 7.1 יספיקו כדי לשמוע את האיכות שבקבצי flac או שאם זה הציוד שלי עדיף להישאר עם קבצי mp3 320kbs?

    • 0 תגובות
    • 701 צפיות
  11. אני בונה template ב dreamweaver וכשאני מנסה לשמור אני מקבל את ההודעה שצרפתי למטה... יש מישהו שיוכל להסביר לי מה הכוונה כאן? ה header region: <div id="header"> <h1><!-- TemplateBeginEditable name="Header region" -->Demo Page Template<!-- TemplateEndEditable --></h1> <!-- end #header --></div> [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 701 צפיות
  12. היי, לאחרונה החלה אצלי בעיה,שלאחר זמן מסויים,לא ניתן לעבור בין הטאבים הפתוחים ב-FF, א אני סוגר אותו ופותח מחדש הכל בסדר. מישהו נתקל? תודה.

    • 5 תגובות
    • 701 צפיות
  13. אני צריך תוכנה, שבא אני רושם את שם הסרטף ופרטים על הסרט, אם ראיתי את הסרט הזה, מה הדירוג שלי אליו, ומי משחק בו תקציר וכו' מישהו מכיר תוכנה כזאתי? תודה

    • 2 תגובות
    • 701 צפיות
  14. ש-לום. אז ככה,עכשיו התקנתי Ad-Aware SE (לאחר פרמוט),והוא פשוט לא נותן לי לעדכן אותו, הוא רושם לי - Error retrieving update. והורדתי את גירסת ה-SE (החינמית כמובן) מכל מקום אפשרי,ובכולם הוא רושם לי את הודעת השגיאה הזאת. הייתי רוצה לדעת אם זה קורה לכולם,או רק לי (משום מה).

    • 3 תגובות
    • 701 צפיות
  15. Started by eladbu,

    שמירת שירים בפורמט MP3 ב ITUNES הוספתי שירים כולל תמונות בפורמט MP3 ואני לפני סינכרון עם ה IPHONE הבנתי שאיטונס עושה דיקוד לפורמט שלה ACC או משהו כזה רציתי לדעת איך אני מסנכרן עם האיפון אבל משאיר את פורמט ה MP3 בתודה מראש...

    • 0 תגובות
    • 701 צפיות
  16. מישהו פה נתן איזה הסבר אבל לא כל כך הבנתי וזה לא הלך לי. וגם האם האימיול צריך להיות פתוח\סגור\פתוח אבל לא מחובר כי שמעתי שזה משנה. תודה.

    • 1 תגובה
    • 701 צפיות
  17. Started by lunamia,

    היי, מבקשת המלצה ואם אפשר גם דרך להורדה של תוכנת url caputre טובה ועד כמה שאפשר גם פשוטה... תודה

    • 0 תגובות
    • 701 צפיות
  18. Started by BURTON,

    שלום לכולם המורה שלי לצרפתית התעקשה שנעשה עבודה במחשב וכידוע בצרפתית יש אקסונטים הייתה לי פעם מורה לצרפתית שחילקה לנו דפים שבהם היו כתובות קומבינציות של מקשים שהיו נותנות בוורד אות עם אקסונט מעליה מה לעשות שאיבדתי את הדף... מישהו יכול להגיד לי את הקומבינציות האלה או להפנות אותי ללינק תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 701 צפיות
  19. היי, כולכם בוודאי מכירים את התופעה המאוד מעצבנת של עניים אדומות בתמונות. ברור, לכל מצלמה דיגיטלית עכשיו יש אפשרות לתמונה בלי האדום הרצחני הזה, אבל הבעיה שעד שזה ראסמי מצלם לוקח יותר מידי זמן, ולרוב אנחנו מצלמים רק את הילדים הקטנים במשפחה... וכמובן ילדים קטנים רצים מהר. בכל מקרה, אני יודע שב-ACDsee יש אפשרות להסתיר עניים אדומות, אבל אני צריך תוכנה חינימית שעושה רק את זה או אולי זה כלול בפיצ'רים שלה. תודה רבה.

    • 0 תגובות
    • 701 צפיות
  20. עזרה...[br]פורסם בתאריך: 13.06.2008 בשעה 18:56:57 ביינתים הצלחתי להתחברבכל זאת אני עדיין רוצה לדעת למה לא יכולתי להתחבר...אני מבין שהבעיה לא הייתה בראוטר כך שצריך להעביר את ההודעה לפורום תוכנה

    • 0 תגובות
    • 701 צפיות
  21. Started by 8-Ball,

    כל פעם אני פותח את ה TASK MANAGER ואני רואה שהאייסיקיו תופס 50 אחוז מניצול המעבד.. ואני לא עושה כלום באייסיקיו ניסיתי להתקין מחדש ולא עזר.. אם זה משנה אני משתמש גם ב SPYCQ, אבל בעבר זה לא היה עושה לי את הבעיות האלה..

    • 6 תגובות
    • 701 צפיות
  22. שאני שומר תמונה מהאינטרנט זה לפעמים שומר לי על JPEG ולפעמים על untitled וזו אותה תמונה.. אני לא מצליח לשנות בחלון של השמירה לשנות לJPEG מה עושים כדי שהתמונה תמיד תשמר לפי השם שלה ולפי JPEG

    • 3 תגובות
    • 701 צפיות
  23. Started by elior021,

    שלום לכולם אז ככה בן דוד שלי הקטן רוצה להיכנס לצאט של נענע אבל משום מה מקבל את ה3 שגיאות הבאות אחת אחרי השניה couldnt create directory c progrem files nana even though it does not exist error5 couldnt copy c:\users\7cff 1\appdata\local\temp\low\chat.dll c:progrem files\nana\chet.dll from the following reson3 get temp file name failed with error267. parameters c: progrem files \nana אלו שלושת השגיאות הוא משתמש בוינדוס ויסטה מה אני צריך לעשות כדי לתקן את זה ?

    • 0 תגובות
    • 701 צפיות
  24. שלום, אני מחפש תוכנה עם אוריינטציה לילדים (אבל לא משהו מצועצע) אשר יאפשר בניית אתר לבנות בקוד אני יודע - אני צריך לתת את זה לאחיינים כל טוב, גבריאל

    • 1 תגובה
    • 701 צפיות
  25. Started by p_q,

    אני מחפש תוכנה שמאפשרת - להקליט וידאו (רצוי גם עם קול) ממצלמת אינטרנט כל פעם שזזים מול המצלמה. - שיהיה גם צילצול מסויים ברמקולים של המחשב מתי שהתוכנה מזהה תזוזה בתמונה - ושיהיה אפשרות לשיתוף המצלמה באינטרנט(רצוי) - ושיהיה אפשרות לכוון את הרגישות של המצלמה תודה מראש

דיונים חדשים בפורומים