תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
עדכנתי לא מזמן, לא מרגיש שינוי. באמת שלא הבנתי את הקונספט להוציא גרסא כל פעם שצריך לתקן באגים, מה רע ב4.0.2 לדוגמה?
-
- 3 תגובות
- 702 צפיות
-
-
-
הלכתי השארתי את המחשב דולק..האי סי קיו עבד...חזרתי הכל טוב ויפה...אי סי קיו לא מצליח להיתחבר (צבע צהוב...) ניסיתי ריסט..לא עזר. עשיתי Reconfigure לאי סי קיו...לא עזר...זה לא ששיניתי משהו..פתאום לא עובד. מה עושים???? למישהו גם יש את זה??
-
- 1 תגובה
- 702 צפיות
-
-
שלום לכולם, היום ניסיתי להתקין את התוכנה HAMACHI אך נתקלתי בבעייה. בעבר התוכנה הייתה מותקנת לי ולאחר שחשבתי שהיא לא שימושית מחקתי אותה. לאחר שאני מנסה להתקין באמצע ההתקנה מופיע לי הודעת שגיאה "Setup has failed". בנוסף אציין שזה קורא כשהוא מנסה להתקין את הדרייבר "Installing network adapter". חיפשתי תשובה בכל רחבי האינטרנט לבעייה ולא מצאתי. ניסיתי לנקות את הרג'יסטרי עם CCleaner אך זה גם לא עזר. כנראה שנשארו שאריות מהתוכנה במחשב ועכשיו אני לא יוכל להתקין אותה. אשמח אם מישהו יעזור לי, יאיר
-
- 5 תגובות
- 702 צפיות
-
-
יש אפשרות להוסיף לחצנים חדשים ב-Toolbar של האקספלורר או לשנות לינקים לכאלו קיימים? אני צריך את זה כי התקנתי את ה-Messenger החדש אבל ב-Toolbar יש לינק עם Icon רק ל-Messenger הישן. אז איפה זה נמצא (איזה תיקייה או איפה ב-Registry) כדי שאני אוכל לשנות את זה? תודה.
-
- 0 תגובות
- 702 צפיות
-
-
החלטתי לנסות את מזלי בפוטושופ...מה דעתכם? אני חייב לציין שזו החתימה הראשונה שלי אז לתת הערות,הארות והערות בונות.
-
- 3 תגובות
- 702 צפיות
-
-
כי אין AUTOFIRE, הטמטום גם שאי אפשר להשעין את זה בצורה נורמלית בשביל ללחוץ עם האצבע שלא התעייפה, בטוח יש איזה תוכנה שעובדת עם ה MAME שמאפשרת AUTOFIRE ?
-
- 3 תגובות
- 702 צפיות
-
-
כאשר אני מנסה לצרוב קבצים בנרו{ גירסה 6.6} אינני יכול לזהות את הקובץ כיוון שהוא נראה כגיבריש או משהו דומה.
-
- 2 תגובות
- 701 צפיות
-
-
איך אני יכול ליצור את הקבצים האלה שהם כמו סרטונים קטנים האלה אבל בפורמט GIF??
-
- 2 תגובות
- 701 צפיות
-
-
ברצוני להעביר את הסטוריית השיחות מהמחשב הישן לחדש. בשני המחשבים מותקן ICQ 6. ניסיתי כבר להעתיק את התיקיה עצמה וזה לא עוזר. מישהו הצליח?[br]פורסם בתאריך: 28.06.2008 בשעה 23:12:47 אולי בכל זאת מישהו יודע?
-
- 1 תגובה
- 701 צפיות
-
-
אני אישית משתמש ב - LSD. מה אתם אומרים? (ואם גם תוכלו להגיד למה...)
-
- 0 תגובות
- 701 צפיות
-
-
שלום לכולם ברגע שאני מכניס את הדיסק און קי ומנסה לפתוח את הכונן שלו המחשב אומר שהוא לא מפורמט ושואל אותי אם אני רוצה לפרמט אני יודע שבמקרים כאלה בדר"כ אומרים לעשות בדיקת דיסק אבל פה ברגע שאני לוחץ על start בשביל להתחיל את הבדיקה הוא לא עושה כלום והחלון פשוט נעלם וחוזר לחלון הקודם של ה Tools מה אני יכול עוד לעשות בשביל להציל את החומר שיש לי שם. תודה רבה.
-
- 0 תגובות
- 701 צפיות
-
-
i have kaspersky 6 and all the time it catch worm downloder from 212.199.20.28:1701 allways from this server how can i know what site it is?
-
- 2 תגובות
- 701 צפיות
-
-
היום חזרתי מבצפר אני בא להתחבר כרגיל למירנדה אבל כלום הפרוטוקול מזג אוויר מתחבר אבל האייסיקיו מנסה להתחבר ותוך איזה דקה נהיה אפור... באתי לראות אם אני יכול להתחבר מהאייסיקיו הרגיל וכן בלי בעיה האייסיקיו מחובר אני שולח הודעות בלי בעיה והכל... אגב המירנדה אצלי מותקנת כבר כמה חודשים ועובדת חלק ככה שאין בעיות עם פיירוואל וכאלה (אגב בדקתי פיירוואל ומירנדה מאושרת לחיבור לאינטרנט) אגב מה שעוד מוזר זה שהלכתי למחשב של אחותי (שניהם אגב מחוברים בראוטר) וגם אצלה מירנדה לא התחברה ואייסיקיו רגיל כן (וניסיתי עם פרופיל אחר בכלל... אותו מספר אבל פרופיל נקי לגמרי) מה עושים? אחרי חודשים של מירנדה רק לראות את הרשימה בלייט 5 עושה לי רע על הלב כרגע אני פשוט לא מסוגל לעבוד עם אייסי לייט 5 אז אנ…
-
- 7 תגובות
- 701 צפיות
-
-
היי, אני רוצה לקחת סידרה, ולהכין ממנה דיוידי, יש לי את כל הסרטים ב-AVI, קראתי פה קצת, אבל אני עדיין טובע ועדיין יש לי שאלות, אני אלך לפי הסדר: 1. בהתחלה אני צריך להפוך את ה-AVI ל-SVCD, נכון? איזה תוכנה הכי מקצועית ומומלצת, מה אני צריך לדעת כדי לא להוריד מהאיכות הטובה של ה-AVI? 2. אחרי זה אני צריך?חייב?לא חייב? לאחד הפרקיים לסירטון אחד? איזו תוכנה הכי מקצועית ומומלצת, גם פה יש סיכוי להורדת איכות? (לא חבל?) 3. יצירת תפריט, איך אני יוצר תפריט, אני צריך כמה FEATURES, שאני אוכל לבחור איזה פרק אני רוצה לראות, שאני אוכל לבחור אם אני רוצה עם או בלי כתוביות...איך אני עושה את זה? 4. הוספת אנימציה לדיודי, לתפריט, שיראה מקצועי, קטע פתיחה, אנימציות או סרטונים קצרים בהתחלה או כשאני בוח…
-
- 0 תגובות
- 701 צפיות
-
-
אני רוצה לשאול שאלה ברצינות מוחלטת. אני מבקש שרק מי שמכיר אימיול כזה שיענה. מי שרוצה לצחקק על השאלה שלי אני ממש ממש מבקש ממנו לא לכתוב כלום !!! השאלה שלי היא איזה מהאימיולים מאפשר להוריד קבצים מבלי שההורדה תרשם אצל הספק ? http://net.nana10.co.il/Article/?ArticleID=151831
-
- 3 תגובות
- 701 צפיות
-
-
טוב אז ככה: יש לי כונן במחשב של 200 גיגה והוספץתי עוד כונן של 250 גיגה. הכונן מזוהה במחשב ומופיע במנהל ההתקנים. יצרתי בכונן החדש 4 מחיצות עם פרטישן מג'יק. יום אחר כך רציתי לאחד את אחת המחיצות עם אחרת והתחילו הבעיות... ניסיתי לאחד המחשב עשה ריסטראט ואחרי שכביכול הוא איחד את המחיצות הוא רשם לי שהייתה שגיאה בפעולה. לחרדתי ראיתי שהמחיצה שניסיתי לאחד נמצאת בסטטוס UNKNOWN בפרטישן מג'יק. ניסיתי למחוק את כל המחיצות וכל פעם אני מקבל שגיאה. איך אני מתחיל מחדש??? אני רוצה שהכונן יהיה מחיצה אחת כמו חדש ואני לא מצליח.... אני לא רואה כבר את הכונים של ההרד דיסק החדש ב"מחשב שלי". אני כן רואה אותו במנהל ההתקנים. כלומר המחשב מזהה את ההרד דיסק זו לא בעיה בחיבורים. אודה לכם על כל …
-
- 4 תגובות
- 701 צפיות
-
-
משהו יודע אם ad-aware תומך ב VISTA 64BIT? הייתה לי גרסא של ad-aware שהייתה נתקעת באמצע הסריקה. כשרציתי להוריד גרסא חדשה ראיתי שרשום שם למערכת הפעלה VISTAT 32BIT ולא היה רשום ל 64BIT. למשהו יש VISTA 64BIT ש ad-aware עובד אצלו?
-
- 2 תגובות
- 701 צפיות
-
-
-
יש לי מפרט לגמריי לא רע: לוח ASUS P5W DH, מעבד Intel® Core2 Duo 6600 2.4GHZ זכרון: 3GB בזמן האחרון המחשב עובד איטי, הזכרון שלו נמצא בין 50-60% מבלי ששום תוכנה עובדת פרט לאקספלורר
-
- 2 תגובות
- 701 צפיות
-
-
-
הורדתי את המשחק ג'נרלס (אני יודע שזה לא חוקי אבל בינינו....).. וקיצר ההתקנה הולכת חלק אבל אז הוא נותן לי הודעת שגיאה שחסר לו את הקובץ Data.cab אפשר עזרה\מה אני עושה\איך פותרים את זה...
-
- 4 תגובות
- 701 צפיות
-
-
-
תוכנה שאני יכול להעביר את הסרט האמיתי של הבלוקבאסטר למחשב (פריצה של הדיסק) אבל לא את התיקיה של ה-video_ts אלה ב-ISO או משהו כזה.. תודה לעוזרים..
-
- 1 תגובה
- 701 צפיות
-
-
יש לי קובץ מסויים שהוא טופס הזמנת מוצרים, אני מחפש דרך לעשות כמה קבצים שירכזו לי את כל הנתונים של מס' טפסים שאני שומר לפי מה שאני בוחר. הוא נועד כדי שאני יעשה משלוח יהיה לי כבר טופס מרוכז של מה שצריך לעלות לרכב מכל דבר. אני יודע שניתן ליצור לחצן בטופס שברגע שאני לוחץ עליו הנתונים שלו ישלחו לקובץ אחר (אבל אני לא יודע איך?). אני צריך גם אפשרות לבטל את השליחה ולהעביר אותו למשלוח אחר. הצלחתי להגיע למצב שבו שאני רושם בתא בקובץ מסויים ='[ניסיון 1.xlsm]מה'!$C$10 ואז הוא רושם לי כמה שווה התא בקובץ השני הבעיה שאני שומר את הקובץ הזה כל פעם בשם הלקוח ואז הוא כבר רושם לי שגיאה. יש דרך לעשות שקוד ישתנה בהתאם לשינוי שם הקובץ? אשמח לרעיונות ולעזרה . תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 701 צפיות
-


