עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by *NightMare,

    איפה נמצא קובץ הקרדיט באימיול? ??? ואיך קוראים לקובץ?

    • 3 תגובות
    • 704 צפיות
  2. Started by IDAN_L,

    אפשר מדריכים לFruity Loops Producer Edition 4.52 ?? כאילו למתחיל הכל... תודה רבה רבה !

    • 3 תגובות
    • 704 צפיות
  3. Started by shabo,

    שלום.. מכיוון שלא הצלחתי לראות את משחק ה all-tar של האן בי איי שבוע שעבר החלטתי להוריד אותו מ bitcomet והבעיה היא שהקובץ דורש סיסמא על מנת לפתוח אותו ב winrar... קיבלתי קובץ מצורף שמסביר איך לקבל את הסיסמא אבל אני לא מצליח לעשות מה שכתוב... זה פשוט לא עובד.. מישהו יודע איך אפשר להשיג את הסיסמא בכל זאת? אולי אפשר לפרוץ את זה איך שהוא? או שמישהו הוריד את הקובץ ויודע את הסיסמא?

  4. יש לחבר שלי בעיה של SPYWARE במחשב. לאחר סריקות מרובות של אנטיוירוס (Norton Corporate + NOD 32) הוסרו כל הוירוסים, ולאחר מספר סריקות של Ad-Aware SE + Windows Defender + SPY BOOT + SPY SWEEPER (האחרון לא מעודכן), נשארה "חתימה" של הSPYWARE. צירפתי לכם תמונה למטה, כאשר בחלק התחתון ישנו האייקון של הספייור / וירוס + הודעה שהוא מקפיץ, ובחלק העליון צירפתי את דף הבית שהוא משתלט עליו. אשמח לקבל המלצה לתוכנה שכן תצליח להסיר לי אותם. בתודה מראש! [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 704 צפיות
  5. תראו הייתי צריך להוריד קראק של איזה תוכנה וקפץ חלון שהייתי חייב לעשות כן.. עכשיו תראו מה ניהיה לי .. אני כל פעם לוחץ כפתור ימני ומסיר שלא יופיע לי וזה חוזר וגם במועדפים ניהיה לי שם כל פעם תיקיות.. אני מוחק ותם וזה חוזר... וגם סרקתי עם התוכנה spysweeper וכלום לא עזר :\ בבקשה איך אני מוחק את זה? עריכה: תעשו מאפניים לתמונה ואז תדביקו את הקישור לדפדפן כדי לראות את כל התמונה

    • 6 תגובות
    • 704 צפיות
  6. Started by samigol,

    שלום איך אני עושה שהיה לי כותרת שגם מתי שאני יגלול את המסך היא תצוף ולא תסתתר

    • 4 תגובות
    • 704 צפיות
  7. Started by .AloN,

    האם ניתן להמשיך לצרוב על דיסק שכבר צרבתי עליו ISO\BIN ? כל זאת, כמובן, בהנחה ואני לא סוגר את הדיסק סופית. תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 704 צפיות
  8. Started by kong5,

    ערב טוב! בטעות מחקתי תיקיה עם תמונות משולחן העבודה. יש אפשרות לשחזר? (נמחק גם מסל המיחזור)

    • 4 תגובות
    • 703 צפיות
  9. Started by someone,

    אני לא יודע מה גורם לזה, אבל קורה לי הרבה שפתאום כל המקשים משתגעים... אני לוחץ W, וזה סוגר את הEXPLORER, אני לא יכול לכתוב כלום, כאילו כל מקש עושה פעולה של מקש מהיר.. מה אפשר לעשות נגד זה ומה גורם לזה?

    • 2 תגובות
    • 703 צפיות
  10. מתלבט באיזה פיירול להשתמש \ לבחור \ והאם מה שיש לי בראוטר מספיק? יש לי תפיירול שבראוטר EDIMAX מופעל ויש לי גם פיירול של שאני משתמש בו מאז ומתמיד אבל הוא צורך נראה לי יותר מדי משאבי מערכת לא?! Norton Personal Firewall 2003 V9 יש לי גם שגם מאז ומתמיד אני משתמש בו והוא רק בזמן האחרון עושה לי בעיות עם עידכון ...ואולי גם הוא צורך הרבה משאבי מערכת? Norton AntiVirus 2003 Professional Edition ניסתי להשתמש בזון אלרום והוא מסובך באגים וחוסם אתרים ותוכנות ככה סתם........ רציתי לדעת אם אני יסיר תפיירול שיש לי ורק זה שבראוטר ישאר זה מספיק....? שלא יכנסו דרך שיתוף או משהו..אנשים כאלה משועממים

    • 0 תגובות
    • 703 צפיות
  11. Started by KOBRA CHOPER,

    i have kaspersky 6 and all the time it catch worm downloder from 212.199.20.28:1701 allways from this server how can i know what site it is?

    • 2 תגובות
    • 703 צפיות
  12. איך אפשר לפתור את הבעיה? דרך אגב ב-YouTube אין את הבעיה

    • 0 תגובות
    • 703 צפיות
  13. Started by dyn,

    שלום, אז ככה.. אני מנסה להפעיל קבצים מסוג .dml, קבצים אלו הם קבצי וידיאו ממצלמת אבטחה של חנות מסויימת, הבנתי שעם התוכנה DVR אפשר להפעיל אותם אז הורדתי תוכנה שנקראית Argus Surveillance DVR, אבל עדיין אני לא מבין איך להפעיל את הקבצים. אודה לכל מי שיוכל לעזור לי.

  14. ? עריכה-אה,ומאיזה עד איזה מספר אני יכול לרשום את מספר הפורט?

    • 4 תגובות
    • 703 צפיות
  15. כבר במשך חודשים זה ככה ניסיתי הכל MALWARE כל התוכנות SPY, Ccleaner פשוט לא עובד כלום יש לי בעיה שכל כמה שניות כשאני עושה הדבק זה מדביק לי כתובת של לא יודע הנה : http://www.angelbux.com/view.php?ad=2070 רואים? כל הזמן זה עושה לי את זה אני מעתיק משהו וכשאני עושה הדבק זה משזה עושה לי גם בלי להעתיק זה עושה לי את זה זה משגע אותי פשוט אל תלחצו על זה זה נותן כסף לזה שבנה תוירוס או משזה לא יהיה תודה לעוזרים ד"א יש לי עוד בעיה כשאני נכנס למחשבון אז זה עושה לי ארור וכמובן לא נכנס... הנה הארור (EROR) '>http://www.siz.co.il/"] תודה לעזורים! בנוסף האינטרנט שלי בזמן האחרון מאד איטי אני חושש שגולשים לי באינטרנט לכן אני רוצה לבטל את הראוטר האל חוטי הסוג של הראוטר שלי הוא TL-WR642G 1…

    • 0 תגובות
    • 703 צפיות
  16. Started by The Dom,

    יש לי שאלה לגבי בבילון... אף פעם באמת לא התנסיתי בתוכנה ותהיתי אם היא יכולה לתרגם דף שלם... או אם יש תוכנה בכללי שיכולה לתרגם דף שלם(?) תודה ראש

    • 4 תגובות
    • 703 צפיות
  17. Started by benor,

    כרגע אני משתמש ב- LH Bittorent והוא בסדר לפני זה השתמשתי ב- ++BT והיא רק עשתה בעיות, המחשב נהייה איטי ואם למשל הייתי עושה Pause להורדה מסויימת אז זה היה מתחיל להוריד מחדש. יש לכם רעיון?

    • 1 תגובה
    • 703 צפיות
  18. 1. אני לא מצליח להתקין דרייברים של Nvidia, ניסיתי הכל, אני מסיר את הדרייבר הקודם דרך הוספה והסרה של תוכניות ודרך מנהל ההתקנים, אני מוחק כל זכר לדרייבר הקודם, רג'יסטרי, תיקיה של nvidia, מפעיל את ההתקנה החדשה (ניסיתי את 180.84 שהוא בטא וגם את 180.48), מחכה 2 דקות ואז מופיעה הודעה שהמערכת לא השתנתה, ניסיתי בערך 5 פעמים, גם עם Safe mode, גם עם תוכנה להסרת דרייברים קודמים, ופשוט תמיד מופיעה ההודעה הזאת. מישהו יודע מה הבעיה? 2. איכשהו, למרות ששיניתי את מיקום ההורדה של google chrome לתיקית הורדות של ויסטה, הוא תמיד פותח של תיקיה הורדות בתוך מסמכים משום מה, מישהו יודע מה הבעיה גם פה? תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 703 צפיות
  19. קניתי מחשב עם קונרו E6400 ולוח שיאפשר לי לעשות OC לא קטן. זכרונות 2GB 800 ומארז מקורר. אני רוצה להשתוות בביצועים למקינטושים המובילים ואני חושב שזה שדי הצלחתי. העניין הוא שהכרטיס מסך שלי הוא הכי זול שיש כי אני לא משתמש במחשב למשחקים. האם הוא נחוץ לתוכנות גרפיות - הן תלת מימד והן דו מימד?

    • 5 תגובות
    • 703 צפיות
  20. Started by ROTFL,

    שלום אנשים. מסיבה שאינה מובנת לי, האאולוק מסרב לעבוד (ראה תמונה מצורפת). אתמול אחרי שהמחשב קפא נאלצתי לבצע ריסטרט וכשהווינדוס עלה מחדש האאוטלוק הציג את הודעת השגיאה הזו. הרצתי SCANDISK ולא נמצאו שגיאות, ניסיתי להפעיל את האאוטלוק במצב בטוח וגם את הווינדוס במצב בטוח וללא הועיל. יש למישהו רעיון מה עושים? עידכון - גם כשאני מנסה להיכנס ידנית לסיפריה לא ניתן ומתקבלת ההודעה הבאה:

    • 7 תגובות
    • 703 צפיות
  21. Started by tovtov,

    בוקר טוב, ברשותי office 2000 שאני מאוד מרוצה ממנו. האם כדי לשדרג לoffice xp? אני לא מכיר את XP האם יש שיפורים ביחס ל 2000. אציין שאני משתמש רק ב WORD וב EXCEL. תודה, יוסי

    • 5 תגובות
    • 703 צפיות
  22. Started by axon,

    כתבתי לי מסמך וורד, בחרתי באפשרות הגנת ססמא (שאותה אני חושב שאני זוכר ...) גיביתי את המחשב והקובץ המדובר נמחק יחד עם שאר הקבצים הלא נחוצים בזמנו ... יום בהיר אחד ניסיתי למשוך את הקובץ מהדיסק שצרבתי אותו עליו, והפלא ופלא, הוורד לא מצליח לזהות שהוא מוגן ססמא. הוא מציג לי אפשרויות קידוד טקסט שונות, ובכל אחת מהן אני מקבל ג'יבריש... מישהו מכיר את הבעיה ? נדפק הקובץ ? או שיש מה לעשות?

    • 0 תגובות
    • 703 צפיות
  23. Started by tamir245,

    אהלן. אני מחפש המלצה לתוכנת הורדות לביטרונט,פשוטה,עובדת בצורה טובה.עד לפני כשנה השתמשתי בUTORRENT אבל התאכזבתי מהמהירות שלה.ועכשיו לאחר שהשתמשתי באמיול אני מחפש שוב תוכנה לביטרונט עקב כך שהיא נחשבת יותר מהירה. אשמח להמלצות מנסיון אישי. יש לי 1.5 כבלים\בזק בינלאומי

    • 5 תגובות
    • 703 צפיות
  24. שלום לכולם. דוד שלי פנה אלי במייל בקשר לבעיה מסויימת שיש לו במחשב, בעת הפעלתו. אני אישית לא מכיר את הבעיה ולכן אני מתייעץ איתכם, אולי לכם יש מושג. הוא טוען, שהוא מפעיל את המחשב בהעלת הווינדוס קופץ לו חלון שרשום למעלה rundll. ורשום בחלון : "שגיאה בטעינת c:/..../..../ucmtsaie.dll" הוא אומר שהוא נכנס ל MsConfig על מנת לחפש טעינת קובץ בשם הזה ולמנוע ממנוע לעלות בהפעלת הווינדוס. אך הוא לא מצא את השם הזה. הרצתי חיפוש בגוגל על הקובץ dll ולפי מה שהבנתי מהתוצאות מדובר בקובץ משולב עם spyware/adware. וממליצים לעשות סריקה נגד רוגלות עם תוכנה מיועדת. האם יש למישהו קצת יותר מושג מהוא הקובץ הזה? מישהו נתקל בבעיה כזו? תודה, רן.

    • 1 תגובה
    • 703 צפיות
  25. Started by ychig,

    כאשר חיברתי לראשונה היום את הדל 23', הכל נראה מצויין, בבהירות וניגודיות טובה, אך לאחר שעברתי למצב CLONE עם עוד מסך 1080P ( 42 אינץ') הבהירות עלתה לרמה גבוהה מאוד(בשני המסכים), והכל נראה ממש לבן.. לאחר התקנה מחדש של הדרייבר אני לא מצליח להגיע לאותה תצוגה שהייתי בה בברירת מחדל, ולא משנה כמה שאני משחק עם הגאמה והבהירות דרך "לוח הבקרה של NVIDIA" אני לא מגיע לתוצאה טובה.. יש לציין שבמסך מראש העברתי את הבהירות ל-0 הצעות?? תודה

    • 0 תגובות
    • 703 צפיות

דיונים חדשים בפורומים