תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום אני מחפש אתר שפעם מצאתי ואני לא מוצא שהיו בו הרבה מדריכים של תוכנות 3D וגם כמה שפןת תיכנות ודף הבית היה בו יד כזאת איך בונים בתוכנה בתמונות כסרטון וזה תודה לעוזרים אם זה לא עוזר או משהו לא מובן תגידו לי אני ינסה להסביר אחרת טוב אם זה יעזור זכרתי שהאתר בעברית
-
- 0 תגובות
- 704 צפיות
-
-
שלום לכולם. האם קרה לכם פעם שרציתם לסגור תוכנה בשעה מסויימת ולא ידעתם איך ? האם קרה לכם שתוכנה נתקעה ולא ידעתם את שמה במנהל המשימות ( Task Manager ) ? הקץ לסבל! לבקשתו של אחד המשתמשים בפורום פיתחתי תוכנה שעושה בדיוק את זה. ע"י מעבר עם העכבר על החלון המבוקש ניתן לחסל אותו מיידית או בשעה רצויה. אתם מוזמנים להוריד את התוכנה מכאן. פרסמו תגובות ודיווח על באגים בת'רד זה. טיפים: תנסו לחסל את מחסל היישומים ;D !- שימו לב, התוכנה עובדת על מערכות ההפעלה 2000 ו XP בלבד! תהנו. עריכה: תודה לכל הבטא טסטרים שלי: שגיא, יונתן, נועם וטל. יונתן - הוגה הרעיון. טל ( TopGun) - חושב שהוא בטא טסטר אבל הוא לא. אבל שיהנה שהשם שלו פה ;D
-
- 1 תגובה
- 704 צפיות
-
-
איפה נמצא קובץ הקרדיט באימיול? ??? ואיך קוראים לקובץ?
-
- 3 תגובות
- 704 צפיות
-
-
אפשר מדריכים לFruity Loops Producer Edition 4.52 ?? כאילו למתחיל הכל... תודה רבה רבה !
-
- 3 תגובות
- 704 צפיות
-
-
שלום.. מכיוון שלא הצלחתי לראות את משחק ה all-tar של האן בי איי שבוע שעבר החלטתי להוריד אותו מ bitcomet והבעיה היא שהקובץ דורש סיסמא על מנת לפתוח אותו ב winrar... קיבלתי קובץ מצורף שמסביר איך לקבל את הסיסמא אבל אני לא מצליח לעשות מה שכתוב... זה פשוט לא עובד.. מישהו יודע איך אפשר להשיג את הסיסמא בכל זאת? אולי אפשר לפרוץ את זה איך שהוא? או שמישהו הוריד את הקובץ ויודע את הסיסמא?
-
- 1 תגובה
- 704 צפיות
-
-
יש לחבר שלי בעיה של SPYWARE במחשב. לאחר סריקות מרובות של אנטיוירוס (Norton Corporate + NOD 32) הוסרו כל הוירוסים, ולאחר מספר סריקות של Ad-Aware SE + Windows Defender + SPY BOOT + SPY SWEEPER (האחרון לא מעודכן), נשארה "חתימה" של הSPYWARE. צירפתי לכם תמונה למטה, כאשר בחלק התחתון ישנו האייקון של הספייור / וירוס + הודעה שהוא מקפיץ, ובחלק העליון צירפתי את דף הבית שהוא משתלט עליו. אשמח לקבל המלצה לתוכנה שכן תצליח להסיר לי אותם. בתודה מראש! [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 704 צפיות
-
-
תראו הייתי צריך להוריד קראק של איזה תוכנה וקפץ חלון שהייתי חייב לעשות כן.. עכשיו תראו מה ניהיה לי .. אני כל פעם לוחץ כפתור ימני ומסיר שלא יופיע לי וזה חוזר וגם במועדפים ניהיה לי שם כל פעם תיקיות.. אני מוחק ותם וזה חוזר... וגם סרקתי עם התוכנה spysweeper וכלום לא עזר :\ בבקשה איך אני מוחק את זה? עריכה: תעשו מאפניים לתמונה ואז תדביקו את הקישור לדפדפן כדי לראות את כל התמונה
-
- 6 תגובות
- 704 צפיות
-
-
שלום איך אני עושה שהיה לי כותרת שגם מתי שאני יגלול את המסך היא תצוף ולא תסתתר
-
- 4 תגובות
- 704 צפיות
-
-
האם ניתן להמשיך לצרוב על דיסק שכבר צרבתי עליו ISO\BIN ? כל זאת, כמובן, בהנחה ואני לא סוגר את הדיסק סופית. תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 704 צפיות
-
-
ערב טוב! בטעות מחקתי תיקיה עם תמונות משולחן העבודה. יש אפשרות לשחזר? (נמחק גם מסל המיחזור)
-
- 4 תגובות
- 703 צפיות
-
-
אני לא יודע מה גורם לזה, אבל קורה לי הרבה שפתאום כל המקשים משתגעים... אני לוחץ W, וזה סוגר את הEXPLORER, אני לא יכול לכתוב כלום, כאילו כל מקש עושה פעולה של מקש מהיר.. מה אפשר לעשות נגד זה ומה גורם לזה?
-
- 2 תגובות
- 703 צפיות
-
-
מתלבט באיזה פיירול להשתמש \ לבחור \ והאם מה שיש לי בראוטר מספיק? יש לי תפיירול שבראוטר EDIMAX מופעל ויש לי גם פיירול של שאני משתמש בו מאז ומתמיד אבל הוא צורך נראה לי יותר מדי משאבי מערכת לא?! Norton Personal Firewall 2003 V9 יש לי גם שגם מאז ומתמיד אני משתמש בו והוא רק בזמן האחרון עושה לי בעיות עם עידכון ...ואולי גם הוא צורך הרבה משאבי מערכת? Norton AntiVirus 2003 Professional Edition ניסתי להשתמש בזון אלרום והוא מסובך באגים וחוסם אתרים ותוכנות ככה סתם........ רציתי לדעת אם אני יסיר תפיירול שיש לי ורק זה שבראוטר ישאר זה מספיק....? שלא יכנסו דרך שיתוף או משהו..אנשים כאלה משועממים
-
- 0 תגובות
- 703 צפיות
-
-
i have kaspersky 6 and all the time it catch worm downloder from 212.199.20.28:1701 allways from this server how can i know what site it is?
-
- 2 תגובות
- 703 צפיות
-
-
איך אפשר לפתור את הבעיה? דרך אגב ב-YouTube אין את הבעיה
-
- 0 תגובות
- 703 צפיות
-
-
שלום, אז ככה.. אני מנסה להפעיל קבצים מסוג .dml, קבצים אלו הם קבצי וידיאו ממצלמת אבטחה של חנות מסויימת, הבנתי שעם התוכנה DVR אפשר להפעיל אותם אז הורדתי תוכנה שנקראית Argus Surveillance DVR, אבל עדיין אני לא מבין איך להפעיל את הקבצים. אודה לכל מי שיוכל לעזור לי.
-
- 1 תגובה
- 703 צפיות
-
-
? עריכה-אה,ומאיזה עד איזה מספר אני יכול לרשום את מספר הפורט?
-
- 4 תגובות
- 703 צפיות
-
-
כבר במשך חודשים זה ככה ניסיתי הכל MALWARE כל התוכנות SPY, Ccleaner פשוט לא עובד כלום יש לי בעיה שכל כמה שניות כשאני עושה הדבק זה מדביק לי כתובת של לא יודע הנה : http://www.angelbux.com/view.php?ad=2070 רואים? כל הזמן זה עושה לי את זה אני מעתיק משהו וכשאני עושה הדבק זה משזה עושה לי גם בלי להעתיק זה עושה לי את זה זה משגע אותי פשוט אל תלחצו על זה זה נותן כסף לזה שבנה תוירוס או משזה לא יהיה תודה לעוזרים ד"א יש לי עוד בעיה כשאני נכנס למחשבון אז זה עושה לי ארור וכמובן לא נכנס... הנה הארור (EROR) '>http://www.siz.co.il/"] תודה לעזורים! בנוסף האינטרנט שלי בזמן האחרון מאד איטי אני חושש שגולשים לי באינטרנט לכן אני רוצה לבטל את הראוטר האל חוטי הסוג של הראוטר שלי הוא TL-WR642G 1…
-
- 0 תגובות
- 703 צפיות
-
-
יש לי שאלה לגבי בבילון... אף פעם באמת לא התנסיתי בתוכנה ותהיתי אם היא יכולה לתרגם דף שלם... או אם יש תוכנה בכללי שיכולה לתרגם דף שלם(?) תודה ראש
-
- 4 תגובות
- 703 צפיות
-
-
כרגע אני משתמש ב- LH Bittorent והוא בסדר לפני זה השתמשתי ב- ++BT והיא רק עשתה בעיות, המחשב נהייה איטי ואם למשל הייתי עושה Pause להורדה מסויימת אז זה היה מתחיל להוריד מחדש. יש לכם רעיון?
-
- 1 תגובה
- 703 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי NERO6 וכאשר אני צורב קובץ MPEG כVCD הכל טוב, אבל כשאני מפעיל אותו (בDVD בסלון) ואני רוצה "לקפוץ" קצת (ע"י לחיצה בשלט, משהו כזה >>), אי אפשר. (יש סימן בצד ימין למעלה כמו של שלט "אין כניסה" ) איך אני עושה שהנרו יעשה כמו פרקים כאלה (משהו כמו דקה/שתיים), ואז יהיה אפשר לדלג מהר ? תודה רבה לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 703 צפיות
-
-
1. אני לא מצליח להתקין דרייברים של Nvidia, ניסיתי הכל, אני מסיר את הדרייבר הקודם דרך הוספה והסרה של תוכניות ודרך מנהל ההתקנים, אני מוחק כל זכר לדרייבר הקודם, רג'יסטרי, תיקיה של nvidia, מפעיל את ההתקנה החדשה (ניסיתי את 180.84 שהוא בטא וגם את 180.48), מחכה 2 דקות ואז מופיעה הודעה שהמערכת לא השתנתה, ניסיתי בערך 5 פעמים, גם עם Safe mode, גם עם תוכנה להסרת דרייברים קודמים, ופשוט תמיד מופיעה ההודעה הזאת. מישהו יודע מה הבעיה? 2. איכשהו, למרות ששיניתי את מיקום ההורדה של google chrome לתיקית הורדות של ויסטה, הוא תמיד פותח של תיקיה הורדות בתוך מסמכים משום מה, מישהו יודע מה הבעיה גם פה? תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 703 צפיות
-
-
שלום אנשים. מסיבה שאינה מובנת לי, האאולוק מסרב לעבוד (ראה תמונה מצורפת). אתמול אחרי שהמחשב קפא נאלצתי לבצע ריסטרט וכשהווינדוס עלה מחדש האאוטלוק הציג את הודעת השגיאה הזו. הרצתי SCANDISK ולא נמצאו שגיאות, ניסיתי להפעיל את האאוטלוק במצב בטוח וגם את הווינדוס במצב בטוח וללא הועיל. יש למישהו רעיון מה עושים? עידכון - גם כשאני מנסה להיכנס ידנית לסיפריה לא ניתן ומתקבלת ההודעה הבאה:
-
- 7 תגובות
- 703 צפיות
-
-
בוקר טוב, ברשותי office 2000 שאני מאוד מרוצה ממנו. האם כדי לשדרג לoffice xp? אני לא מכיר את XP האם יש שיפורים ביחס ל 2000. אציין שאני משתמש רק ב WORD וב EXCEL. תודה, יוסי
-
- 5 תגובות
- 703 צפיות
-
-
כתבתי לי מסמך וורד, בחרתי באפשרות הגנת ססמא (שאותה אני חושב שאני זוכר ...) גיביתי את המחשב והקובץ המדובר נמחק יחד עם שאר הקבצים הלא נחוצים בזמנו ... יום בהיר אחד ניסיתי למשוך את הקובץ מהדיסק שצרבתי אותו עליו, והפלא ופלא, הוורד לא מצליח לזהות שהוא מוגן ססמא. הוא מציג לי אפשרויות קידוד טקסט שונות, ובכל אחת מהן אני מקבל ג'יבריש... מישהו מכיר את הבעיה ? נדפק הקובץ ? או שיש מה לעשות?
-
- 0 תגובות
- 703 צפיות
-
-
אני חושב שלפני כמה חודשים ראיתי משהו כזה פשוט שחכתי את שמה. אני ינסה להסביר מה אני צריך. אני צריך תוכנה שתוכל לעשות בשבילי מספר דברים כל כמה זמן אוטומטי. לדוגמה: להיכנס לדפדפן לאתר וואלה, ואז לסגור את הדפדפן, לפתוח מוזיקה ולסגור אותה.
-
- 2 תגובות
- 703 צפיות
-


