תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם! ברצוני לפרמט את הHD כיצד אני אוכל לשימור על הפז"מ שלי באימיול? תודה מראש לכל מי שיכול לעזור!
-
- 2 תגובות
- 704 צפיות
-
-
צריך דרייבר ללוח אם ומישהו שיסביר איך להתקין אותו טוב ?
-
- 6 תגובות
- 704 צפיות
-
-
פייי..... שיחקתי היום עם כמה תוכנות איסיקיו, והמספר שאני בד"כ משתמש בוא כבר לא עובד, זה ממש מוזר הססמא שאני מכניס לא מתקבלת!!
-
- 4 תגובות
- 704 צפיות
-
-
http://www.miranda-im.org/download/what should i choose and why ? Thnx !
-
- 1 תגובה
- 704 צפיות
-
-
כאשר אני מנסה להתקין את עידכון השפה של האופיס לעברית הוא נותן לי 3 אפשרויות להתקין רק שהאפשרות היחידה שהוא נותן לי לגשת(לגעת) בו זה כונן הדיסקים!! ממש ההתקנה של התוכנה הDEFAULT שלה זה הCDROM יש למישהו פתרון למצב ?? אשמח לעזרה!!
-
- 1 תגובה
- 704 צפיות
-
-
היי, אני מחפש תוכנה שיכולה לקודד סרטים לHD DVIX, בעיקר MPEG2 אבל גם WMV. תודה רבה!!!.
-
- 2 תגובות
- 704 צפיות
-
-
התחלתי לעבוד עם OE, שימוש לצורכי העבודה. יש לי רשימת אימיילים של עובדי החברה, בערך כ-80, וכל פעם שאני רוצה לשלוח אימייל אני רוצה שהוא ישלח לכולם בו זמנית. לפי מה שהבנתי אני יכול לעשות את זה בכך שארשום את כתובת האימיילים של כולם באזור ה"שלח אל", אבל זה יהיה ביזבוז זמן כל פעם להעתיק את הרשימה של כל העובדים לתוך השדה הזה. אז איך אני שומר אימייל בתוכנה עצמה, כך שכל פעם שארצה לשלוח אימייל חדש לכולם, אני פשוט אשנה את נושא/גוף ההודעה וכתובות האימייל של כולם כבר יהיו שמורות ביחד? עריכה: לא משנה, מצאתי פיתרון בעצמי
-
- 0 תגובות
- 704 צפיות
-
-
שלום ה-outlook 2007 שלי מחזיק כ - 6 קבצי PST אשר גודל כל אחד מהם בין 600 מגה ל-1500 מגה בפעם הראשונה שאני מפעיל את התוכנה לוקח ל-outlook לעלות כ-2 עד כ-3 דקות במידה ואני משתמש בקובץ PST אחד - ה-outlook עולה בזמן סביר עזרתכם תתקבל בברכה
-
- 4 תגובות
- 704 צפיות
-
-
תוכנה לשיחזור אני לא יודע ממה זה אני חושב שהCCLENER אצלי מחק לי קבצים יש לי ויסטה 64 ונעלמו לי כל ההורדות של טורנט זה מצוי בסיפרייה ב DOWNLOADS\DOCUMENTS
-
- 4 תגובות
- 704 צפיות
-
-
-
מישהו יכול להסביר לי בבקשה מה זה קובץ AVI,DIVX,XVID ומה ההבדלים בניהם.
-
- 1 תגובה
- 704 צפיות
-
-
אני רוצה להכניס טקסט של מעל 1,000 תווים לתוך טבלה של Access. ניסיתי וראיתי שדבר כזה לא אפשרי (מקסימום התווים הוא 255). אני עכשיו מחפש פיתרון לבעיה. חשבתי על ליצור שדות כמספר השורות של הטקסט וכל שורה להכניס לשדה. מה אתם חושבים על הרעיון? אשמח לקבל רעיונות טובים יותר משלי.
-
- 2 תגובות
- 704 צפיות
-
-
לאחרונה שמתי לב שאין באפשרותי לראות קטעי וידאו במוזילה, מה צריך להתקין בשביל לראות?
-
- 1 תגובה
- 704 צפיות
-
-
למרות שאני משתמש רק בWINDOWS MAIL והוא מוגדר כDEFUALT עדיין אם אני ילחץ על קישור לכתובת מייל באיזשהו אתר אינטרנט הוא מתעקש לפתוח לי רק את תוכנת הדואר של אופיס.. מה עושים ? תודה..
-
- 2 תגובות
- 704 צפיות
-
-
מישהו מכיר את התוכנה POWERDIRECTOR של CYBERLINK? בכל מקרה, יש לי בעיה: כשאני שומר סרט בפורמט MPEG2 (תחכמתי את NERO והCODEC המסריח שלהם - פתחתי סרט MPEG1 ושמרתי אותו כסרטון שהכנתי ב-MPEG2 כדי לצרוב ל-SVCD), אז כשאני רוצה לפתוח אותו אז האורך שלו הוא 6 שניות בלבד במקום 3 דקות! BTW, המדייה פלייר של XP רוצה איזשהו CODEC כדי לפתוח MPEG 2, אבל הוא לא מצליח להוריד אותו אז הסרטון נראה כזה מאורך כאילו מישהו דרך עליו... הקיצר, מה אני עושה בקשר לסרט?
-
- 0 תגובות
- 704 צפיות
-
-
מישהו יודע מה המשמעות של המספרים השונים בעמודה Sources ב-eMule? אני מעוניין לדעת מה מייצג כל אחד מ-4 המספרים בייצוג הבא: (xx/xx/xx (x.
-
- 5 תגובות
- 704 צפיות
-
-
בsensor יש לי טמפ' רק של הGPU (49 מעלות) מה עושים?
-
- 6 תגובות
- 704 צפיות
-
-
הורדתי את התוכנה מהאתר ואין לי מושג מה עושים ואיך משתמשים בה...אם אפשר עזרה?
-
- 1 תגובה
- 704 צפיות
-
-
שלום יש לי דיסק מוגן, ויש לו המון שריטות אני רוצה לגבות אותו מפני שאני חושב שאוטוטו הוא לא יקרא, הנרו לא מוכן לצרוב אותו כי הוא מוגן, מה הפתרון? תודה מראש.
-
- 5 תגובות
- 704 צפיות
-
-
שלום רב , רכשתי נייד מדגם Z60M ובו איני מסוגל לחלוץ את קבצים אלו. מה ניתן לעשות ? נ.ב אני מכיר מישהי שלה יש דגם T15 ובו אותה הבעיה ( כך שלא ניתן לומר שהבעיה היא במחשב הנייד שלי או בקובץ הספציפי) .
-
- 4 תגובות
- 704 צפיות
-
-
אז אני לא מבין, יש גירסאות נפרדות ל CS4 32 ו 64ביט? או שזו אותה תוכנה שתיכולה לעבות על שתי הפלטפורמות יחדיו? דרך אגב אני צריך לויסטה 64ביט.
-
- 2 תגובות
- 704 צפיות
-
-
"זיהוי מאובטח הופסק - CRYPTOKEYS נכשל באיתחול." ואחר כך עולה הדף של אימיול אבל אני לא מצליח להוריד כלום. אשמח לקבל עזרה. תודה.
-
- 1 תגובה
- 704 צפיות
-
-
יש לי 2.1Lite פשוט לא מוצא כלום... אין לי פיירוול או ROUTER או מה שזה לא יהיה, תוכנות אחרות כמו KAZAA וEMULE עובדות בסדר אבל החיפוש בeXeem לא מוצא שום דבר ולא משנה מה... ואני נסיתי לחפש דברים שיש להמון אנשים, דברים בסיסיים ממש... לא משנה מה, 0 Finds מישהו כבר ניסה את התוכנה ומשתמש בה ?
-
- 1 תגובה
- 704 צפיות
-
-
שלום אני מחפש אתר שפעם מצאתי ואני לא מוצא שהיו בו הרבה מדריכים של תוכנות 3D וגם כמה שפןת תיכנות ודף הבית היה בו יד כזאת איך בונים בתוכנה בתמונות כסרטון וזה תודה לעוזרים אם זה לא עוזר או משהו לא מובן תגידו לי אני ינסה להסביר אחרת טוב אם זה יעזור זכרתי שהאתר בעברית
-
- 0 תגובות
- 704 צפיות
-
-
שלום לכולם. האם קרה לכם פעם שרציתם לסגור תוכנה בשעה מסויימת ולא ידעתם איך ? האם קרה לכם שתוכנה נתקעה ולא ידעתם את שמה במנהל המשימות ( Task Manager ) ? הקץ לסבל! לבקשתו של אחד המשתמשים בפורום פיתחתי תוכנה שעושה בדיוק את זה. ע"י מעבר עם העכבר על החלון המבוקש ניתן לחסל אותו מיידית או בשעה רצויה. אתם מוזמנים להוריד את התוכנה מכאן. פרסמו תגובות ודיווח על באגים בת'רד זה. טיפים: תנסו לחסל את מחסל היישומים ;D !- שימו לב, התוכנה עובדת על מערכות ההפעלה 2000 ו XP בלבד! תהנו. עריכה: תודה לכל הבטא טסטרים שלי: שגיא, יונתן, נועם וטל. יונתן - הוגה הרעיון. טל ( TopGun) - חושב שהוא בטא טסטר אבל הוא לא. אבל שיהנה שהשם שלו פה ;D
-
- 1 תגובה
- 704 צפיות
-


