עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. יש תופעה משונה. כשאני מנסה להדפיס דואל מאאוטלוק אופיס 2003 המותקן על ווינדוס 7 במכשיר משולב (פקס, סורק, מדפסת, מכונת צילום) HP 5610 שהוא מכשיר ישן מאוד אבל עדיין מתפקד. האאוטלוק נסגר. אציין כי אפשר להדפיס מסמך וורד. ניסיתי לטפל בבעיה בצ'אט של מיקרוסופט, הורדתי והעלתי מחדש את האופיס ועשינו עוד פעולות ושום דבר לא הצליח. בסופו של דבר מיקרוסופט הפנו אותי לתמיכה של HP להסרה מהשורש של הדרייבר והתקנתו מחדש. עשיתי זאת בשבוע שעבר והבעיה נפתרה. היום הבעיה חזרה ושוב חזרנו על ההסרה מהשורש וההתקנה מחדש ושוב הבעיה נפתרה. תמיכת HP טוענים כי יש 2 אפשרויות לבעיה: כשל בהתקנת הווינדוס או שהמדפסת ישנה ולמרות שהדרייבר הותאם יש באגים. אפשרות נוספת שהועלתה היא שתכנת אבטחה כלשהי יוצרת באגים. מ…

    • 0 תגובות
    • 705 צפיות
  2. שלום! אני רוצה לעשות גיבוי למחשב נייד acer לכונן חיצוני של wd my book essential 1.5TB, אולם בתהליך הטענת התוכנה מהבוטסידי המסך משחיר והמחשב לא מגיב. אם בוחרים את מצב safe mode אז הוא עולה כי הוא לא מנסה להתקין דרייבר של דיסק קשיח שמחובר בUSB. מישהוא יכול לעזור לי לפתור את הבעיה?

    • 1 תגובה
    • 705 צפיות
  3. אם זה לא המקום והמנהל מעביר - בבקשה תגיד לאן אתה מעביר חחחח זה המפרט שלי amd 64 3200+ albatron k8x800 pro pmi 512 ddr400 cl2 ati radeon 9800 peo 128 maxtor 80 sata supertalent case hec 475 2 fan windwos xp pro sp1a ב2003 אני קיבלתי 5800 וב2001 קיבלתי ככה מעל 19,000 אני רוצה לדעת אם זה טוב?

    • 2 תגובות
    • 705 צפיות
  4. Started by Raziel Elmaliach,

    שלום רציתי לדעת אם אחרי שהמחשב סורק את הוירוסים הוא מנקה אותם אוטומטי או שצריך למחוק אותם ידנית,וכמה זמן בערך לוקח זמן הסריקה? בתודה מראש רזיאל

    • 1 תגובה
    • 705 צפיות
  5. שמעתי שיש תוכנת אמיול ++dc איך היא?

    • 3 תגובות
    • 705 צפיות
  6. בס"ד שלום, ברצוני לבטל את זה שכאשר אני מבצע סריקה מלאה באנטי וירוס NOD32 . כאשר הוא מוצא קופץ חשוד, הוא מודיע לי על כל קופץ בנפרד ! ומה שקורה שאם אתה אל לוחץ שם על המשך בחלון שקופץ זה לא ממשיך בסריקה וככה אי אפשר לשים תסריקה שתפעל לבד בלילה או משהו כזה אשמח לדעת כיצד לבטל את זה, שלא יקפוץ החלון הזה כל פעם ופעם .. תודה לכל אלו שמנסים לבוא לעזרתי ! תודה ושבוע טוב

    • 2 תגובות
    • 705 צפיות
  7. Started by Show,

    דרייבר: IDT High Definition Audio CODEC מערכת הפעלה: Windows XP home Edition מבקש לינק ישיר לדרייבר זה, תודה =]

    • 1 תגובה
    • 705 צפיות
  8. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    יש איזהשהי דרך להוריד מישחקים ל MSN?

    • 0 תגובות
    • 705 צפיות
  9. שלום לכולם הבנתי שזו בעיה ידועה והקבצים עדיין בתיקיית הTEMP של EMULE האם מישהו נתקל גם בבעיה או יודע איך לשחזר את ההורדות

    • 2 תגובות
    • 705 צפיות
  10. Started by warezon,

    במידה והתקנתי את התוכנה וכמובן שברקע יש גם catylist מה קורה לגבי הפרופילים ושאר ההגדרות הרי יש סתירות בין 2 התוכנות איך אני יודע בוודאות מי מהן לוקחת את השליטה על הכרטיס מסך???

    • 1 תגובה
    • 705 צפיות
  11. Started by J0n1,

    עד הCS2 הפוטושופ תמיד הגיע עם האימג' רדי, עכשיו אין.. התסכלתי גם באתר של Adobe ולא מצאתי שום איזכור לגבי IR בCS3 מה עושים? איך אפשר לעשות אנימציות עם PS? תודה

    • 3 תגובות
    • 705 צפיות
  12. Started by liav12,

    הורדתי את התוכנה מהאתר ואין לי מושג מה עושים ואיך משתמשים בה...אם אפשר עזרה?

  13. Started by Culandur,

    שלום הפעלתי היום את מחשבי התחברתי ומשום מה הICQ שלי לא מתחבר! הוא מראה את עצמו ONLINE בל אף אחד לא רואה אותי מחובר ואני לא רואה אף אחד מחובר ניסיתי כבר להתקין מחדש מערכת ההפעלה היא XP תודה

    • 5 תגובות
    • 705 צפיות
  14. Started by yakir8,

    שלום אני התחלתי להשתמש ב-Outlook בתור תוכנת דוא"ל עכשיו רציתי לדעת אם היא מורידה את המילים שלי אוטומטית לקובץ במחשב(הPST) או שאני חייב להגיד לה. פשוט אני משתמש באימיל של GMAIL ואני לא רוצה שהמיל ישמר בכלל במחשב כדי שלא ימלא סתם את הדיסק הקשיח שלי... תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 705 צפיות
  15. היי אני לא ישעמעם אותכם עם הסיפור המלא ולמה אני צריך, אבל אני מחפש תוכנה שתאפשר לי לעשות את הפעולה הבאה: בכל תת-תיקיה שבא יש פחות מ5 קבצים, כל הקבצים יועברו לתיקיה והתת-תיקיה תימחק הרעיון זה שאני יתן לתוכנה תיקיה (או תיקיות) והיא תבדוק את התיקיות שבתוכם (הם התת-תיקיות) בעבר הייתי צריך תוכנה לשינוי שמות של קבצים למטרה דומה, אחרי הרבה חיפושים מצאתי תוכנה נחמדה בשם Renamer אשר עשתה לי את העבודה (מצאתי הרבה, פשוט ברובם לא היו את האפשרויות שהייתי זקוק להם, בRenamer יכלתי לכתוב לעצמי אפשרויות)... לעומת זאת לא מצאתי שום תוכנה המסוגלת לעשות את העבודה בהזזת קבצים...

    • 0 תגובות
    • 705 צפיות
  16. שלום, הכנסתי כתובת מייל בשביל שתיהיה לשחזור ססמה (או לפחות כך חשבתי) התוצאה= כל הרשימה שלי יכולה לראות את האימייל ואי אפשר להסיר אותו. רמת הפרטיות היא HIGH=רק הרשימה יכולה לראות את האימייל מאוד מאוד מרגיז. אז איך אני יכול להעיף את זה משם?.. ניסיתי להיכנס מ2003B ולהעיף אבל לא עוזר.. תודה רבה.

    • 0 תגובות
    • 705 צפיות
  17. Started by CompMaster,

    קניתי מחשב חדש וצריךלהתקין RAID לפני התקנת ווינדוס .... אין לי מושג בזה... יש בדיסק את התקייה של הRAID מה אני אמור לעשות ואיך?? דחוף מדריך!!!!!!!

  18. Started by TermiNal,

    שלום לכולם, אני מחפש תוכנת יומן למחשב שאוכל לסדר בה מערכת שעות של הלימודים כולל מקום להוסף תזכורות לשיעורי בית\מבחנים\אירועים וכו'.. קיים דבר כזה? תודה.

    • 2 תגובות
    • 705 צפיות
  19. Started by triple_maxim188,

    למישהו יש לינק של ביטורטנט לתוכנה orcad

    • 1 תגובה
    • 705 צפיות
  20. Started by moskitos,

    איך אני מגדיר באיזה מקום על התוכנה לחפש את התרגוםים של הסרטים עלמנת שיפתחו לבד?

    • 0 תגובות
    • 705 צפיות
  21. הכנסתי את השם Media passלגוגל -שם מציעים להוריד תכנה בשם HIJACK THIS התכנה עושה SYSTEM SCANומוציעה רשימה אבל רוב הפריטים נחוצים. איך אני יודע מה מהרשימה צריך למחוק?

    • 2 תגובות
    • 705 צפיות
  22. Started by Cyron,

    כאשר אני מנסה לחבר סרט ב-2 חלקים לפעמים אני מקבל הודעת שגיאה: "the audio streams have diffrent sampling rate" איך אני מסדר את זה שאני יוכל לחבר את שתי הקבצים ?

    • 6 תגובות
    • 705 צפיות
  23. Started by Ben in Black,

    אני מחפש פשוט פיירואל טוב כל הזמן מישהו פורץ לי למחשב ומפרמט לי אותו מחדש ואני חייב פיירוואל תותח בבקשה עזרה אתם חושבים שזה יעזור לי אם אני יתקין פיירוואל או שעדיין ימשיכו ליפרוץ לי בקלות ??

    • 4 תגובות
    • 705 צפיות
  24. Started by roi777,

    מדובר במחשב חדש שהתקנתי ווינדוס והכל היה מעולה, אך החלטתי שאני רוצה את המחיצה של המערכת שתהיה יותר גדולה, אז מחקתי את הכוננים הלוגים (שהיו עדיין ריקים) בעזרת הניהול דיסקים של הווינדוס ואח"כ התקנתי Partition Magic והגדלתי את כונן C על חשבון חלק מהמחיצה השניה (בלי לבטל אותה קודם, אלא רק מחקתי את הכוננים הלוגים) ואז פתאום ראיתי שחסר במחיצה השניה בסביבות 28 ג'יגה. וגם אחרי שביטלתי את המחיצה אני עדיין רואה שבשטח הפנוי חסר לי ה-28 ג'יגה האלה. איפה אני יכול למצוא אותם בחזרה? תודה רבה.

    • 3 תגובות
    • 705 צפיות
  25. Started by reviZor,

    שלום חברים אני מאוד מכווה שאני רושם בפורום הנכון סליחה אם לא. לאחרונה נדרשתי לעשות טבלה באקסל שהיא די פשוטה אבל לא נגעתי באקסל כבר כל כך הרבה זמן שאני כבר לא זוכר איך הטבלה בנויה מ5 עמודות כאשר שם פריט | עלות לפריט בודד | כמות פריטים | אחוז תוספת | סה"כ מה שאני צריך לעשות זה להכפיל את עלות פריט בודד בכפות פריטים ולתוצאה להוסיף את האחוז תוספת וכמובן שהתוצאה הסופית אמורה להופיע בסה"כ. כנראה הזדקנתי ויש כבר סימפטומים של סיניליות תודה לכל העוזרים עריכה אפשר לנעול נזכרתי איך עושים לכל מי שרוצה זה B2*C2*D2 hmt,h spue :\

    • 0 תגובות
    • 705 צפיות

דיונים חדשים בפורומים