עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by AMD 64,

    מאז אתמול בערב,כל פעם שאני מנסה להכנס לאחד משלושת הכוננים שלי ע"י שני קליקים על הכונן הוא לא נכנס לי,כשבתהליכים נוסף לי התהליך wscrift.exe אחרי כל כניסה לא מוצלחת.כשאני מנסה להכנס לאחד מהכוננים ע"י לחיצה על המקש הימני בעכבר ו-open הכונן נפתח בלי בעיות. הנה תמונה של התהליכים כשניסיון הכניסה שלי לכוננים נכשל. http://img145.imageshack.us/my.php?image=81239638cn7.jpg מישהו יודע מה הבעיה?

    • 3 תגובות
    • 706 צפיות
  2. Started by Yaniv_sosner,

    וירוס טרויאני תקף לי את המחשב..! עשיתי פירמוט מס' פעמים וזה לא עזר..!! חבר'ה מה לעשות.???? ??? ??? ???

    • 7 תגובות
    • 706 צפיות
  3. ניסיתי בעזרת היירנס. הכנתי דיסק היירנס BOOTABLE הגדרתי בביוס בוט מהדיסק און קי וכאשר ההיירנס עלה הפעלתי את הוינדואוז המובנה בהיירנס אבל גם במצב הזה לא קיבלתי הרשאה להתקנת תוכנה. האם צריך להגדיר עוד משהו בהיירנס כדי שיתאפשר לי להתקין תוכנה ללא אישור של האדמינסטרטור או לחילופין האם יש דרך אחרת לעשות את זה?

    • 2 תגובות
    • 706 צפיות
  4. עם התוכנה TMPGEnc אני יודע אבל אין לי מושג אם אפשר עם TMPGEnc Xpress. מישהו יודע?

    • 0 תגובות
    • 706 צפיות
  5. כמו הבוקמארקס ב FireFox ...

    • 4 תגובות
    • 706 צפיות
  6. ובכן.... לאחרונה החלטנו להמיר חלק מהצילומים המשפחתיים שלנו לDVD. לכן בעזרת כרטיס טלוויזיה התחלנו לשמור קבצים למחשבים כDVD (שזה בתוכנת הלכידה מוגדר כקבצי MPEG עם הביטרייט הרזולוציה ושאר הפרטים המתאימים). הבעייה נוצרה כאשר החלטנו לערוך את הקבצים עם תוכנות העריכה. גם Adobe Premiere וגם Ulead Videostudio (שהוצהר בה שהיא למטרת DVD וגם באה ביחד עם כרטיס הטלויזיה) סירבו לנגן ולערוך כראוי את הקבצים. הקבצים נוגנו בתוכנות במקוטע, עם לאגים מלחיצה להקרנה של כמה שניות ואיחורים של התמונה מהסאונד. בעיה זו לא נובעת מחוסר יכולת עיבוד\זכרון משום שקבצי AVI UNCOMPRESSED מתנגנים ונערכים ללא בעיות. האם יש פתרון לכך או תוכנה מתאימה יותר? אין לי מקום בהארדיסק בשביל להקליט את כל הסרטים ללא קידוד …

    • 3 תגובות
    • 706 צפיות
  7. Started by vinipyx,

    פשוט קופץ כל הזמן אותו חלון אמרו לי שאני יכול להסיר אותו , איך אני עושה זאת?

    • 5 תגובות
    • 706 צפיות
  8. Started by Fkl0ster,

    היי, יש לי חשבון ב- hotmail.com שבו שתי ספריות בהן יש עשרות מיילים שברצוני לשמור, אבל אני לא מוצא אופציה כזו... :-\ האם יש פתרון יעיל יותר מאשר לעבור הודעה אחר הודעה ולעשות העתק&הדבק? אנא העירו את עיני...

  9. שלום לכם. אני זקוק להמלצות על תוכנות שמונעות התקנת Spyware, Adaware, ודומיהן. כמו כן, אם אתם מכירים מקומות ברשת עם השוואות בין תוכנות שכאלה אני אשמח לדעת עליהם. התוכנות לא חייבות להיות חינמיות, אבל כן חייבות להיות ניתנות לקנייה דרך הרשת. אני צריך לדעת מה התוכנה הכי טובה בלי קשר למחיר. תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 706 צפיות
  10. אני מקווה שאני בפורום הנכון לבעיה הזו 8) זה אמור להסביר את הבעיה יותר טוב ממני http://img266.imageshack.us/my.php?image=probyq2.jpg אני נכנס למשחק (PES אם מישהו באמת מעוניין לדעת) וזה מה שזה נותן..אני חייב לציין שהמשחק עבד אבל עשה לי בעיה אחרת , בעיה שקשורה למשחק אז מחקתי והתקנתי ומחקתי והתקנתי עוד פעם או כמה פעמים ועכשיו זה מה שזה נותן לי.. תודה על העזרה , וגם תודה אם לא תצליחו לעזור.

    • 0 תגובות
    • 706 צפיות
  11. Started by eladbu,

    שלום לכולם רציתי לדעת איך אני מייצא את קובץ המיילים של האאוטלוק 2003 ואחרי התקנה חוזרת מחזיר את המיילים וכנ"ל לגבי משתמשים כלומר לשמור את הפרופיל ואחרי התקנה חוזרת להחזיר אותם

    • 4 תגובות
    • 706 צפיות
  12. Started by tdknight,

    שלום, רציתי לדעת מה הגירסא הכי חדשה של התוכנה 3D Max ואיפה אני יכול למצוא מדריכים טובים (לא ספרים, אני לא מתכוון לקנות בינתיים), או שאלה שבאים עם התוכנה מספיק טובים?

    • 4 תגובות
    • 705 צפיות
  13. Started by Kukishin,

    הוא אומר לי שכך וכך קבצים לא הותקנו, ואח"כ בהפעלה לא נותן לי להוריד...

    • 0 תגובות
    • 705 צפיות
  14. Started by Nurit2005,

    רציתי לדעת אך יוצרים מסכי ניווט ב ACCESS

    • 2 תגובות
    • 705 צפיות
  15. שלום, אודה לכם על עזרה בפתרון בעיה שלא הצלחתי לפתור. ברשותי מצלמת אולימפוס ומערכת הפעלה ויסטה. עד לפני מספר שבועות בכל פעם שחיברתי את המצלמה "קפץ" חלון ובו בחרתי באיזו תוכנית להעביר את התמונות למחשב. עכשיו - "קופץ" חלון ובו כתוב REMOVABLE DISK וניתן לבחור בו לפתוח את התיקייה ועוד אפשרות אחת. מה אתם ממליצים לעשות על מנת שהמצלמה תזוהה כמצלמה וינתנו לי האפשרויות להעברת התמונות בעזרת התוכניות המתאימות ? תודה רבה

  16. Started by ^GunX^,

    היי לכולם וחג שמח, אני מחפש תוכנה שתוכל לבטל את הצלילים של יישום מסוים , למשל משחק כלשהו ,שאי אפשר לבטל בו את הצלילים וברגע שאני מפעיל את התוכנה ומגדיר בה לבטל את הצלילים של המשחק הזה (lf2) אז שהמשחק יפעל בלי צלילים פשוט. תודה.

    • 4 תגובות
    • 705 צפיות
  17. שלום אני מחפש את המוד לשליחת מידע העלה מוטעה לטראקר לתוכנת הביטורנת ABC שקוראים לו FBC. תודה מראש...

    • 2 תגובות
    • 705 צפיות
  18. היי, התפריט של התוכנה Adobe Reader 6.0.2 ME מופיע לי בג'יבריש. השורה פקודות (של קובץ, תצוגה, עזרה וכו') מופיע בעברית אבל כשנכנסים פנימה הכל כתוב בג'יבריש. בדקתי את הגדרות השפה ב Regional and Language Options והכל תקין שם. מערכת ההפעלה היא XP עם SP1.

    • 4 תגובות
    • 705 צפיות
  19. אני משתמש בנורטון אנטי וירוס 2003 והוא התריע לי על וירוס בשם הזה והודיע שהוא לא מצליח למחוק עשיתי עוד סריקה והוא לא גילה כלום ??? בסריקה ישירה מהשרת של symantec הוא משום מה כן גילה שני קבצים נגועים. C:\Documents and Settings\ Family\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\60E5JTKO\popup3[1].htm C:\Documents and Settings\Me\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\CLU30LEB\popup3[1].htm לפי האתר של symantec Bloodhound.Exploit.6 is a heuristic detection for exploits of a Microsoft Internet Explorer vulnerability. This vulnerability was discovered in February 2004 אני מבין מה זה אומר באנגלית , אבל אני ממש לא מבין מה זה אומר בנורטונית... אין הוראות…

    • 2 תגובות
    • 705 צפיות
  20. Started by nadav1379,

    יש לי אנטיוירוס ואני רוצה לדעת אם אני יכול להתקין עוד אנטיוירוס מבלי למחוק את הקודם? ואם לא למה?

    • 4 תגובות
    • 705 צפיות
  21. זה קרה אם אני לא טועה אחרי ריסט שעשיתי למחשב, מישהו יודע לאיפה בדיוק נעלמו כל הגיגות ?

    • 2 תגובות
    • 705 צפיות
  22. Started by darkman,

    אני לא מצליח להוסיף אפקטים בין סרטון לסרטון אני לא מבין מה הבעיה שלי אני מצליח רק להוסיף FADES עזרה

    • 3 תגובות
    • 705 צפיות
  23. Started by achiya1,

    שלום כולם עשיתי ריסט לראוטר כפי שהתבקשתי ע"י בזק אחרי שבדיקת מהירות הראתה שאני גולש ממש לאט ועכשיו הביטורנט מסומן עם המשולש הצהוב הזה למטה והסימן קריאה מה שאומר שהפורט לא טוב מהירות ההורדה ירדה מ400+ ל200 ופחות והעלאה בכלל על כמה קילובייטים בודדים אשמח לקבל עזרה תודה מראש ..

    • 6 תגובות
    • 705 צפיות
  24. Started by Yarin1220,

    שלום בעקבות בעיית אינטרנט כל ההורדות ( 7 ) שהורדתי ושהיו בחלק האחרון , בחלק של העלאה ( אחרי כל ההורדה ) נהפכו לחץ אדום איך אני מחזיר את החץ לירוק ? ההורדות ימשיכו כרגיל או שאני צריך להוריד הכל מהתחלה ?

    • 0 תגובות
    • 705 צפיות
  25. שלום אני מחשב תוכנה לחבר שהיא בעצם מעבד תמלילים שמדמה מחברת עם שורות. מישהו מכיר?

    • 0 תגובות
    • 705 צפיות

דיונים חדשים בפורומים