תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום, עשיתי פירמוט למחשב, ולאחר התקנת הוינדוס נכנסתי למנהל ההתקנים וראיתי מספר סימני שאלה צהובים. לאחר שיצאה לי הנשמה הצלחתי להתקין את הכרטיס רשת המובנה והסימן שאלה שלו נעלם (ethernet). הבעיה היא שנשארו לי מספר סימני שאלה שאני לא יודע מה לעשות איתם: 1. PCI Device 2. ethernet controller (היו לי 2 כאלה בהתחלה אחד מהם התקנתי במקומו את הכרטיס רשת וזה נשאר לי) 3. video controller (vga compatible( 4. המחשב שלי מחובר דרך ראוטר אלחוטי שנמצא במחשב בחדר השני כך שאני מכניס לכניסת USB במחשב שלי מעיין דיסק און קי כזה שהוא כנראה מזהה את הראוטר ומאפשר לי גלישה. שחיברתי אותו קפץ לי סימן שאלה חדש בשם USB 2.0 Wlan . הסוג לוח אם שלי הוא (אם זה משנה בכלל): MSI MS-7267 V4.2 945GCM5 V2 אש…
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי משחק ספידרמן 3 ןהוא לא נככנס לי עליו כאילו הוא נכנס ויש מסך שחור ויש קולות והכול אבל זה לא מראה לי ניראה לי אני צריך דרייברים יש לי כרטיס מסך דיי דפוק נבידיה ג'פורס 5200 תביאו לי לינק מדויק של הורדה לא אתר תודה לעוזרים
-
- 12 תגובות
- 906 צפיות
-
-
אפילו אם תגידו לי את השם שלו זה יעזור שאני יוריד תדרייברים תודה
-
- 1 תגובה
- 850 צפיות
-
-
אני מחפש דרייבריים לכרטיס kworld והמספר kw-tv878-fbk
-
- 2 תגובות
- 615 צפיות
-
-
מחפש דרייברים לכרטיס מסך nvidia הדרייברים הכי חדשים
-
- 2 תגובות
- 517 צפיות
-
-
נכנסתי לאתר של creative ולא מצאתי הכרטיס קול שלי הוא : creative sb pci 128 (ensoniq es1371 ) sound card תודה
-
- 1 תגובה
- 538 צפיות
-
-
ובעיקר את הדרייברים לסאונד. לפי מה שהצלחתי להבין אני מחפש את Realtek AC'97 Audio אבל כשאני מנסה להשתמש בו אני תמיד מקבל שגיאה במנהל ההתקנים שמשהו עדיין חסר (code 10).
-
- 1 תגובה
- 871 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש דרייברים ללוח msi 915p combo-fr (ms-7058) הדיסק אבד והיה עליו הכל אני צריך דריבר גם לכרטיס רשת. תודה [=
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
כרטיס רשת ללוח אם של Gigagyte GA-945GZM-S2 Chipset i945GZ למערכת הפעלה של WIN 7 זה מה שה AVEREST מציג [table] [tr][td][/td][td][/td][td][/td][td][/td][td][ Unknown / בקר Ethernet ] [/td][/tr][tr] [td] [/td][/tr][tr] [td] [/td][td] [/td][td][/td][td][/td][td]Device Properties: [/td][/tr][tr] [td] [/td][td] [/td][td] [/td][td]Driver Description [/td][td]בקר Ethernet [/td][/tr][tr] [td] [/td][td] [/td][td] [/td][td]Hardware ID [/td][td]PCI\VEN_1148&DEV_4320&SUBSYS_43201148&REV_10 [/td][/tr][tr] [td] [/td][td] [/td][td] [/td][td]Location Information [/td][td]@system32\DRIVERS\pci.sys,#65536;PCI bus %1, device %2, function %3;(2,5,0) [/td][/tr]…
-
- 1 תגובה
- 932 צפיות
-
-
דרייברים ללוח אם gigabyte GA-945GZM-S2 בעקבות שדרוג מערכת ההפעלה שלי אני מחשב דרייברים ללוח האם. 1. מערכת ההפעלה היא windows 7 ultimate 32bit 2. מחפש דרייבר לכרטיס רשת ודרייבר לכרטיס קול . 3. אין לי מושג מה זה אבל שאני ננכס למנהל ההתקנים במחשב שלי מופיע סימן שאלה צהוב גם על בקר אפיק sm. אז גם לזה אני צריך איזשהו דרייבר. עכשיו משהו כללי יותר, באתר gigabyte מופיע שיש שלוש גרסאות ביוס ללוח האם שלי 2.1, 3x, ו6.6 כך שאין לי מושג איזה גרסה שלי. אני מניח שזה עדכוני ביוס. תודה רבה לעוזרים.
-
- 3 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
המחשב הישן שלי עובד לאחים שלי אז פרמטתי והתקנתי עליו אקספי אחרי סיום ההתקנה האקספי לא מזהה את כרטיס הרשת\בקר אודיו\ ועוד איזה משהו CM עכשיו אין לי את הדיסק של הלוח אם כדי להתקין את הדרייברים הדגם של הלוח אם הוא EPoX EP-8RGM3I בבקשה תעזרוו!! תודה רבה
-
- 8 תגובות
- 816 צפיות
-
-
משום מה באתר היצרן לא ניתן להוריד http://www.epox.com/downloads.asp?class=DRIVERS&item=EP-4SGM8I
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי, אני מחפש את הדרייברים ללוח-אם ישן, אסוס Cusi-m (סוקט 370). לא הצלחתי למצוא באתר שלהם, מוזר. אפשר לראות את ה-Manual כאן: http://www.unitycorp.co.jp/support/download/manual/370/cusi_m_e.pdf
-
- 2 תגובות
- 702 צפיות
-
-
שידרגתי מחשב ישן מ 98 ל XP . הבעיה שאין לי את הדיסק של הלוח כך שכרגע אין לי דרייברים של הלוח והכרטיס קול. הוצאתי את המפרט של הלוח עם תוכנת אוורסט. אבל לא הצלחתי למצוא דרייברים מתאימים. אם אשפר לעזור אני אשמח. תודה Computer: Computer Type Advanced Configuration and Power Interface (ACPI) PC Operating System Microsoft Windows XP Professional OS Service Pack Service Pack 2 Internet Explorer 6.0.2900.2180 (IE 6.0 SP2) DirectX 4.09.00.0904 (DirectX 9.0c) Computer Name 80EC17E5A1304D5 User Name ממן Logon Domain 80EC17E5A1304D5 Date / Time 2008-05-10 / 22:51 Motherboard: CPU Type Intel Pentium 4, 1700 MHz (17 x 100) Motherboard Name …
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
האם יש קובץ התקנה אחד של כל הדרייברים הנחוצים למחשב? בין הרכיבים שיש: Display: Intel 82852/8255 GM/GME Graphics Controller מודם: IBM Integrated 56K Modem Monitors: IBM ThinkPad 1024x768 LCD Panel Network adapters: Intel PRO/100 VE Network Connection Intel PRO/Wireless 2200BG Network Connection USB: Intel 82801/DB DBM USB2.0 Enhanced Host Controller 14CD " " " " " 82801 24C2 " " " " " 82801 24C4 " " " " " 82801 24C7 אנא עזרו לי כי זה ממש דחוף, טובה לאדם חשוב! תודה רבה מראש לכל עוזר.
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מחפש דרייברים למחשב נייד vio vgn-b88c חיפשתי כבר בכל הרשת אני מוצא רק דיסקים שצריך לרכוש וכאלה מישהו יכול לעזור לי??
-
- 2 תגובות
- 695 צפיות
-
-
שלום יש לי מחשב נייד דגם DELL VOSTRO 500 ואני מחפש את הדרייברים שלו במיוחד של הכרטיס רשת אלחוטי ושל הקול בבקשה תעזרו!
-
- 1 תגובה
- 707 צפיות
-
-
אני מחפש דרייבים למחשב MSI MS-1674 לא מצאתי כלום. חיפשתי מלא ואין כלום. אני צריך את כל הדרייברים שלו כי נמחק ההארד דיסק והוא אחרי התקנת ווינדוס והמחשב לא מזהה כלום.
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש ברשותי מכשיר הקלטה SAFA מדגם M180 שמשמש גם בתור MP3. אבד לי דיסק ההתקנה ואיתו גם הדרייברים. ווינדוס אינו מצליח לזהות את המכשיר ואיני יכול לחברו למחשב. מהיכן אוכל להוריד דריברים או שאולי יש איזו דרך שבה אוכל להתקין את המכשיר. ד"א נברתי באינטרנט וגיגלתי אך לא מצאתי שומדבר....
-
- 1 תגובה
- 665 צפיות
-
-
הדגם של המצלמה הוא PD1100 כבר שעה אני בגוגל ולא מוצא הורדה בחינם, יש איזה אתר שרוצה כסף...איזה מצחיק זה...איבדתי את הדיסק ובאתר של קריאטיב אין תמיכה למוצר הזה...איזה תסכול תודה על העזרה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מחפש דרייברים למצלמה SILVER LINE 130PC אני חושב למי שיש שיביא לי בבקשה!!! תודה!!
-
- 0 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אני לא יודע אם זה המקום הנכון לבקש את זה, אבל לפי הבנתי, זה המקום. אם לא, תתקנו אותי, ולהבא אני אכתוב במקום אחר. ועכשיו לעניין: אני מחפש דרייברים למצלמת אינטרנט של CREATIVE מדגם n10225 איפה אני יכול למצוא? להוריד? תודה רבה לעוזרים
-
- 6 תגובות
- 2k צפיות
-
-
-Silver / Black A4Tech PowerSaver R7 Wireless Multimedia Desktop Set - Keyboard and Mouse Combo, Model: RK-770D זה מה שיש לי כרגע,משום מה לא קבלתי את הדיסק של הדרייברים .... ואני לא מוצא באתר... תודה לעוזרים.
-
- 2 תגובות
- 817 צפיות
-
-
הרצתי בגוגל לא מצאתי דרייברים נכון אלא כל מיני תוכנות מוזרות כמו EMIC4ALL שהיא לא עוזרת.. היה לי דיסק והוא נאבד לי... זה המיקרופון- http://www.gembird.cn/Reference.asp?Reference=5928
-
- 2 תגובות
- 698 צפיות
-
-
איך אני בודק איזה דרייבים אני אצטרך להתקנת המחשב לאחר פירמוט? ומאיפה אני אוכל להוריד אותם? תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 466 צפיות
-


