עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by NIVs,

    ניסיתי בינתיים VEGA שהיא מעפנה. יש לי עכשיו את ADOBE PREMIRE 6 שהיא די אחלה אבל כבדה בטירוף.... יש תוכנה שתיהיה קלה יחסית ושיהיו בה הרבה אפקטים ??? אני ינסה עכשיו את Pinnacle Studio Plus Titanium Edition v10 6 איך היא??? *בקשר ל ADOBE, יש דרך להוסיף\להוריד כול מיני מעברים ואפקטים נוספים חוץ ממה שיש בתוכנה? תודה רבה לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 707 צפיות
  2. Started by frank053,

    שלום. אני קניתי מחשב חדש (Q6600) ואני לא יודע מה לעשות... אני יודע שהמעבד תומך ב-64bit, אבל אני לא יודע מה זה אומר. ??? האם אני צריך לשים עליו מערכת הפעלה שונה מזאת שאני שם על המחשב הקודם? (פנטיום 4 רגיל - מה שרשום ב"מפרט מחשב" שלי). האם צריך שכל תוכנה שאני מתקין על המחשב תתמוך ב-64bit? האם זה בכלל משנה 32 או 64? מה קובע שהמחשב תומך ב-64bit? רק המעבד? בקיצור אני לא מבין בזה כלום. תעזרו לי בבקשה. תודה מראש!!

    • 3 תגובות
    • 707 צפיות
  3. Started by hagayben,

    יש לי מחשב עם כרטיס מסך ATI 4870 חיברתי אותו דרך כבל s-video לבננה צהובה. בהגדרות של הכרטיס מסך הגדרתי לו שיש שני צגים ואני רואה בשני צגים (DualView). עכשיו הבעיה היא כזאת אני רואה בטלוויזה בשחור לבן.. למישהו יש פיתרון לבעיה זו? תודה מראש חגי.

    • 6 תגובות
    • 707 צפיות
  4. אני רוצה להגדיר רק פעם אחת את איזור ה capture ועם שניהן בכל פעם שאני עושה area cpture אני צריך להגדיר אותו מחדש

    • 0 תגובות
    • 707 צפיות
  5. שמעו התקנתי את הFF 3.0.8 ואני לא רוצה שזה יהיה הדפדפן שיהיה ברירת מחדל אני זוכר בגרסא קודמת זה שאל אותי אם אני רוצה אבל עכשיו עשה מה בראש שלו איך אני יכול להגדיר שהIE8 יהיה ברירת מחדל? כי אני אוהב להישתמש בFIREFOX אבל אח שלי לא אוהב את זה הוא רוצה IE והוא לא מבין בשיט במחשבים והוא מתעצבן מזה אז בשביל למנוע אי נאימות עדיף שיהיה לו את הIE שהוא לוחץ על הסמל שלו :

    • 3 תגובות
    • 707 צפיות
  6. אשמח להמלצה לתוכנה ככה קלילה ואיכותית. עד עכשיו הכרתי את Flashget, אך אין לה תוסף ל-FF לגרסא 3.5.1. אגב שתתמוך גם בשירות של Rapidshare. תודה רבה!

    • 3 תגובות
    • 707 צפיות
  7. Started by BlackBird71,

    כותרת אבל לא מהאתר הראשי כי ההורדה לא מתחילה ותודה לעוזרים!!

    • 11 תגובות
    • 707 צפיות
  8. אני רוצה לעשות שבIE8 זה ישלים לי וישמור לי מידע כמו סיסמאות ומשתמשים...כמו בתמונה: http://eliad.org/uploads/1252656780.jpg זה בFF אבל אני רוצה שזה יהיה לי גם בIE8 מה אני צריך לעשות?

    • 2 תגובות
    • 707 צפיות
  9. אורח RnGKay

    בעיה באיציק: הוא שולח לי את אותה הודעה (שנשלחה לי כאשר לא הייתי מחובר - הודעה, הכוונה לחבר ולא מודעה) בכל פעם שאני פותח את האיציק (אין גבול לכמה שאני שונא את התוכנה הזאת!). למישהו יש רעיון איך לפתור את זה? תודה מראש, R.

    • 2 תגובות
    • 707 צפיות
  10. Started by harur,

    אני כרגע משתמש ב OUTLOOK 2007, אך לתוכנה הזו לוקחת הרבה זמן להיטען, וזוללת לי מהזכרון של המחשב. ניסיתי לעבור ל THUNDERBIRD, אבל יש שם בעיות עם מיילים בעברית, ניסיתי לעבור ל WINDOWS LIVE MAIL, אבל אני לא מצליח לסדר שהתוכנה תעלה לי ישר ל-TRAY, ולא ל-TASKBAR כאשר אני עושה בוט למחשב, ואני משתגע מזה. INCREDIMAIL זו פשוט תוכנה ילדותית ופשוטה מדיי בשבילי (השתמשתי בה פעם המון). בבקשה תגידו לי, באיזו תוכנה אתם משתמשים לקרוא מיילים ולמה (יתרונות) או איך הצלחתם לפתור את הבעייה של אחד התוכנה שהשתמשתי בה. אני אודה אם אנשים לא יכתבו לי תגובה שהם לא משתמשים בתוכנה אלא נכנסים למייל עצמו באתר, כי אני לא כזה. תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 707 צפיות
  11. איזה תוכנה הכי פופלארית לתיקון שגיאות ברג'סטרי?

    • 4 תגובות
    • 707 צפיות
  12. Started by yanushka,

    הסיפור הוא כזה: * ניסיתי להרחיב גודל של מחיצה בעזרת Partition Magic7. * באמצע התהליך, כשראיתי ששום דבר לא מתקדם מבחינת אחוזים, לחצתי ריסט (כן..אני יודע שאני אידיוט). * לאחר שמערכת הקבצים קרסה כתוצאה מהריסט, הגעתי להחלטה שאני מוותר על ניסיונות שחזור המידע ומחקתי את הקבצים. [glow=red,2,300]עכשיו הבעיה-[/glow] המקום של הקבצים שנמחקו נשאר תפוס. איך אפשר להוריד/למחוק אותו? יש תוכנות לשם כך?? מקווה שתעזרו לי בהקדם, בתודה יניב.

    • 5 תגובות
    • 707 צפיות
  13. Started by LL@SS,

    שלום חבר'ה! אתמול ביצעתי רכישה נוספת של המשחק, רק הפעם בסטים.. קניתי לבן דוד שלי עותק אחד במתנה... הוא הוריד, התקין ,אבל כלום לא עבד, כנראה בגלל שהוא ניסה קודם את הפרוץ אז זה התנגש.....השאלה שלי היא כזו.... עכשיו הוא מוריד מחדש.. הסיר והתקין את סטים מחדש, ומחק כל קובץ אפשרי של הפרוץ. האם אני יכול לדעת מה ה CD-KEY שלו דרך סטים ? אם כן אני אתקין לו את הדיסקים שלי עם הסידי קי שלו..... תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 707 צפיות
  14. Started by Tom3bar,

    אהלן, האם יש הבדל כלשהוא בין גרסת Norton Antivirus 2002 ל 2004 ?! פשוט יש לי את 2002 מקורי... ואתם יכולים בבקשה לתת לי המלצות לתוכנת פיירוול טובה ? תודה רבה תום.

    • 2 תגובות
    • 707 צפיות
  15. Started by IG,

    מה הגירסה הכי מומלצת ואם אפשר (וחוקי), אז תצרפו בבקשה לינק להורדה... תודה

    • 1 תגובה
    • 707 צפיות
  16. Started by omri_ro,

    אני משתמש בVLC למטרות PREVIEW של קבצי ווידאו בEMULE ובגרסה החדשה כל קובץ AVI(זמני) שהוא פותח הוא הוא נותן הדעה: "THIS AVI FILE IS BROKEN, SEEKING NOT WORK PROPERLY..." לא מצאתי איפה ניתן לבטל את האופציה הזו(של בדיקת הקובץ לפני הרצתו), מי שיודע בבקשה לידע אותי

    • 0 תגובות
    • 707 צפיות
  17. Started by Stingray,

    יש לי סרט AVI,וקובץ SRT של תירגום,אשר מסונכרן עם הסרט... איך אני "שותל" את התירגום בסרט?

    • 3 תגובות
    • 707 צפיות
  18. Started by liiight,

    לפני כמה זמן הייתה לי איזה בעיית אינטרנט רגעית, ואתר אחד נטען עם עיצוב דפוק (רקע לבן במקום שחור, ופונטים לבנים של טקסט). הבעייה היא שאני לא מצליח לטעון אותו מחדש כמו שצריך בFF. מחקתי את כל ההיסטוריה, וניסיתי שוב, והוא נראה אותו דבר, מה שאומר שהוא עדיין מושך את העיצוב ישירות מהCACHE (בכל דפדפן אחר אין שום בעיה). למישהו יש עצה? תודה מראש.

    • 8 תגובות
    • 707 צפיות
  19. Started by BloodyW,

    אחרי שפירמטתי, המיקרופון פועל ממש חלש ושומעים אותי ממש חלש ב team speak. ואני לא יכול לתת בוסט למקירופון, ואופציית ה ADVANCED חסומה, איפה שהסמל הקון של הרמקול בצד. איך אני מגדיר אותו? וצריך איז דרייברים מיוחדים?

    • 2 תגובות
    • 707 צפיות
  20. Started by elad-k1,

    איפה התוכנה שיכול לכבות את האוררים שבמחשב יש פה את התוכנה אנמי לא זוכר איפה זה

    • 6 תגובות
    • 707 צפיות
  21. Started by 114508534,

    יש לי סרט בפורמט VCD ואני לא מצליח להפעיל אותו ניסיתי MV2 PLAYER ועוד תוכנות וזה לא עובד .

    • 6 תגובות
    • 706 צפיות
  22. יש באתרים מסוימים פירסומות שמספיק רק להעביר את העכבר עליהם הם מתנגנים אוטומטי זה בעיקר פירסמות של רינגטונים וזה מעצבןןןןןןןןןןןןןן יש תוכנה לאקספלורר שמישהוא מכיר שמבטלת את הצליל או הפירסומת....תודה לעוזרים!

    • 4 תגובות
    • 706 צפיות
  23. Started by eladh16,

    שלום התקנתי כרגע windows 7 על המחשב הישן שלי. במחשב יש כרטיס רשת פנימי - 3com etherlink xl 10/100 pci עד עכשיו הייתי עם windwos xp והוא זיהה לי את הכרטיס באופן אוטומטי ללא צורך בדריבר. אבל ב 7 הוא לא מזהה לי את הכרטיס באופן אוטומטי. חיפשתי באינטרנט דריבר לכרטיס הנ"ל אך בשום מקום לא מצאתי. מה ניתן לעשות? או לחלופין, אפשר קישור לדריבר? תודה

    • 0 תגובות
    • 706 צפיות
  24. הוינדוס מדיה פלייר שלי נדפק. אני משתמש בBSPLAYER לצפייה בסרטים. ובוינדוס מדיה פלייר לצפייה בסירטונים מכל הסוגים וכאלה שהBSPLAYER לא מצליח לפתוח. אני זקוק לתוכנה פשוטה וקלה לא כבדה, לא חייב שיהיו בה אפשרויות מתקדמות או הכנסת כתוביות כי זה כבר יש לי בBSPLAYER, שיכולה לנגן סרטי וידיאו מכמה שיותר סוגים שתחליף לי את הוינדוס מדיה פלייר... אז מה דעתכם מה הכי כדאי? האם windows media player classic יכול להיות טוב בשבילי?

    • 5 תגובות
    • 706 צפיות
  25. Started by ofer1928,

    במחשב הראשי ששם יש את המודם האינטרנט Explorer פועל כרגיל, משום מה אצלי בחדר שלפה משודרים האותות מהנתב הטלחוטי הדפדפן הזה לא פועל ואני נאלץ להשתמש בפיירפוקס, למישהו יש מושג איך אני יכול לפתור את זה?

    • 6 תגובות
    • 706 צפיות

דיונים חדשים בפורומים