עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by EagleX,

    היי, איזו תוכנה יכולה להמיר MOV/AVI לWMV? כל מה שמצאתי היה באתרים חשודים למדי

    • 2 תגובות
    • 707 צפיות
  2. התקנתי את הToolbar של גוגל ומשום מה זה לא מופיע לי קשה קצת לתאר איך זה לא מופיע ומה מופיע במקום אז אני מצרף תמונה. http://img14.imageshack.us/img14/8786/errortbm.png מה שמוזר הוא שפעם היה לי את הסרגל כלים של גוגל ומאז שעשיתי איפוס הגדרות לברירת מחדל של האקספלורר הסרגל כלים נעלם. לא עוזר התקנה/הסרה מחדש, זה לא מופיע. מה יכול לפתור את זה? תודה רבה!!

    • 2 תגובות
    • 707 צפיות
  3. Started by EyEOnE,

    לא מצליח להוסיף משתמשים לרשימה. נפתח לי חלון שרושם לבדוק את החיבור לאינטרנט. מערכת הפעלה Win 7, חיבור לאינטרנט דרך WI-FI.

    • 1 תגובה
    • 707 צפיות
  4. Started by darkman,

    אז ככה לפי מה שהבנתי את צריך להפריד את האודיו מהסרט ואז לערוך אותו בנפרד אבל איך עושים את זה? למישהו יש מדריכים? באיזה תוכנה להשתמש?

    • 3 תגובות
    • 707 צפיות
  5. Started by zolder,

    אם אפשר ויש אז משהו חינמי. תודה.

  6. Started by naoriko,

    שלום יש לי מחשב נייד דגם DELL VOSTRO 500 ואני מחפש את הדרייברים שלו במיוחד של הכרטיס רשת אלחוטי ושל הקול בבקשה תעזרו!

    • 1 תגובה
    • 707 צפיות
  7. Started by TaL_F,

    היי. הבעיה הראשונה שנתקלתי בה במסנג'ר זה שמישהי שהוסיפה אותי, ראתה אותי רגיל במסנג'ר שלה אבל כאילו אצלי זה לא אושר ואני רואה אותה כלא מחוברת למרות שניסיתי להוסיף אותה שוב ושוב. הבעיה השניה היא שפתחתי חשבון מסנג'ר חדש והוא לא מוכן להתחבר אליו במסנג'ר 8, רק ב - 7.5, Web Messenger וב - Windows Messenger הישן. שמתי לב שהתקלה עם הידידה עברה כשחזרתי למסנג'ר 7.5 וכשהתקנתי שוב את 8 זה שוב חזר למצב שהיא לא הייתה מחוברת. כנ"ל לגבי העניין עם החשבון שעבד ב - 7.5/Web/Windows Messenger וב - 8 זה פשוט לא עבד. מה אפשר לעשות כדי ש - 2 הבעיות יסתדרו? בעיקר העניין של המסנג'ר החדש. בתודה, טל.

  8. היי , אני מחובר לאינטרנט , ואחי מחובר אליי לרשת ומתחבר לאינטרנט דרך המחשב שלי. לפעמים הוא מוריד קבצים ב kazaa\imesh וזה דיי תוקע לי את האינטרנט ובמיוחד עושה לי פינג גבוהה במשחקים ברשת. מישהו מכיר תוכנה אולי שאני יכול להגביל אותו למהירות מקסימלית של הורדה ושליחה? תודה.

    • 1 תגובה
    • 707 צפיות
  9. Started by Moty_p,

    אני רוצה ליצור פרופיל חומרה חדש במערכת ההפעלה המותקנת (שאין לי מוסג איך לעשות את זה לא ב XP ולא ב 7) ולאחר מכן להפעיל את מערכת ההפעלה דרך בוט, זאת אומרת בזמן שאני מדליק את המחשב יש לי בחירה: אופציה א': מערכת ההפעלה הנוכחית שלי אופציה ב': מערכת ההפעלה שבחרתי ב VM וכמובן שאני נכנס למערכת ההפעלה הכל נשאר אותו הדבר זאת אומרת ש C זה כונן וירטואלי וכו' רק שמערכת ההפעלה רצה על החומרה של המחשב ולא על הדריוורים של VM אפשרי לעשות את זה? אם כן אז איך?

    • 0 תגובות
    • 707 צפיות
  10. Started by tsvika,

    שלום! יש לי קצת בעיות עם התוכנה. אני לא מצליח להתחבר.. בחלון שבו אני אמור להכניס שם משתמש וסיסמה אני לוחץ OK והתוכנה לא מצליחה להתחבר הסבר: לאחר כמה שניות של נסיון התחברות מופיעה ההודעה הבאה: ולאחר שאני לוחץ OK מופיעה ההודעה הבאה: וכן, ווידאתי שאני מחובר לאינטרנט ויש לי חשבון ג'ימייל למישהו יש נסיון עם התוכנה ויכול לעזור?

    • 9 תגובות
    • 707 צפיות
  11. כאשר ניסיתי לבצע שיחה קולית במסנג'ר, לא הצלחתי לבצע זאת כמו שאני עושה בסקייפ. שמעתי את מי שניסיתי לדבר איתו ברמקולים, במקום דרך האוזניות כפי שמוגדר, ובנוסף, לא היה ניתן לדבר בו זמנית כמו בטלפון, כפי שקורה בסקייפ. הופיע לחצן PLAY שהייתי צריך ללחוץ על מנת לדבר, אך הוא היה על PAUSE לזמן קצר מדי. האם ניתן לדבר ב-Windows Live Messenger באותה צורה בדיוק כמו בסקייפ? עדכון: אין צורך להגיב, גיליתי את הבעייה בעצמי, אתם יכולים למחוק את הת'רד הזה.

    • 0 תגובות
    • 707 צפיות
  12. Started by morel ezra,

    תודה

  13. Started by LazyBoy,

    בדיסק של 3DS MAX יש ספריות של הדגמה, ובתוך הספריות האלה יש קבצים עם סיומת BIP. לפי מה שהבנתי הם מכילים תנועות/אנימציות מוכנות מראש. אבל איך משתמשים בהם במקס? אם אפשר לקבל הסבר מפורט זה יעזור לי מאוד. (לא מצאתי כלום בגוגל)

    • 1 תגובה
    • 707 צפיות
  14. Started by Moty_p,

    שלום לכולם, אוקי אני רוצה פתוח בהתנצלות אני לא יודע אם השאלה שלי קשורה לפורום הזה כי הפורום הזה הוא יותר לחומרה אבל לא מצאתי פורום יותר מתאים ואני יודע שכאן גולשים אנשים מבינים מאוד יש לי כמה בעיות במחשב -> מערכת ההפעלה האינטרנט שלי לא מתחבר לשום שרת FTP לאחרונה וזה לא קרה לי מעולם הוא עובד איתי מאוד ממש לא זז כמעט וזה די מתסכל אותי העיניין שיש לי חומת אש של יונדוס SP2 וכנראה שעדיין אפשר להכנס עלי למחשב ולפרוץ לי תודה לכל העונים

    • 2 תגובות
    • 707 צפיות
  15. כמו thunderbird צריך שרת ? איך לקבוע כתובת משלי?

    • 1 תגובה
    • 707 צפיות
  16. אז ככה שאני גולש...אני פתאום נתקל בהודעה המצורפת... איך אני פותר אותה? [attachment deleted by admin]

    • 7 תגובות
    • 707 צפיות
  17. Started by mgm90210,

    האים יש אזשהיא תוכנה או ישום מסוים שיבצע זאת : אני רוצה שבאתר מסוים , לא יהיה אפשר ללחוץ על ה- איקס בסגירת חלון , כלומר לא יהיה אפשר לבטל את החלון , וזאת בגלל שאחותי תמיד סוגרת לי את החלון של הוידיאו של האוניברסיטה הפתוחה, אולי בפירפוקס יש ישום זה , אך הבעיה שבדפדפן זה מלא אתרים לא נקרים טוב לעומת האקספלורד

    • 1 תגובה
    • 707 צפיות
  18. האם יש תוכנה שתאחד את הכתוביות והסרט? אני מתכוון האם יש תוכנה שתאפשר לי להדביק את הכתוביות לסרט כדי שהכתוביות יהפכו להיות בתוך הסרט כבר. (מובנה) בתודה מראש EliaV-PeretZ.

    • 2 תגובות
    • 707 צפיות
  19. Started by gkman,

    שלום יש לי את windows media player 11 אבל כשאני פותח איתו סרטים הוא לא מציג את הסרט אלא רק משמיע אותו והמסך נשאר שחור אני יודע שזה אומר שאני צריך להתקין CODEC אבל יש כלכך הרבה ואני נשארתי מבולבל איזה חבילה להתקין? אין אחד שמיקרוסופט הוציאה? (הרי אחרי הכל זה הנגן שלה) תודה מראש לכל המגיבים

    • 1 תגובה
    • 707 צפיות
  20. Started by ofeky1,

    הבעיה היא כזאת עד עכשיו היה לי איסיקיו 6 רגיל לפני יומים הורדתי את הגירסה לאיסיקיו 6 של וואלה עכשיו האיסי מתנתק לי אחרי פרק זמן והקובץ exe שלו נמחק ומופיע לי שהקיצור דדך לא תקף מדובר בויסטה 64 אבל הייתה לחבר שלי בעיה דומה בויסטה 32 משהו יודע מה הבעיה פה? תודה מראש!

    • 6 תגובות
    • 707 צפיות
  21. Started by sagi_10,

    שלום אני מחפש תוכנה למציאת טוריאנים כי יש לי בעיות באינטרנט ואני מניח שהבעיה היא טורינים..קיצר מחפש המלצות... נ.ב היא לא חייבת להיות חינמית :

    • 3 תגובות
    • 707 צפיות
  22. נמצאו אצלי סוסים טרויאנים בקבצים SMSS.EXE ובקובץ SERVICES.EXE הנוד32 לא מצליח לפתוח את הקבצים כדי לנקות אותם כי הם קבצים פעילים מה עושים?

    • 3 תגובות
    • 707 צפיות
  23. אהלן.. אני רוצה לעצב מחדש את חדרי.... כבר יש לי בראש רעיון מסויים אבל אני רוצה לדעת איך זה בדיוק יצא... אז אם מישהו מכיר תוכנה אדריכלית כלשהי שלא דורשת קורס של כמה שבועות אני ישמח... בדרך-כלל התוכנות האלו הם מאוד מאוד מסובכות אבל אני מאמין שיש גם פשוטות! בתודה Anas-Nanas

    • 3 תגובות
    • 707 צפיות
  24. Started by omer0777,

    אני הורדתי icq 6 והוא פשוט שאני נכנס למשתמש לשלוח הודעה זה נתקה ואחרי זה צריך לעשות cntrl alt delete אני ישמח עם תעזרו

    • 0 תגובות
    • 707 צפיות

דיונים חדשים בפורומים