עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. שמעו אני צריך תונכה מומלצת לצילום המסך אבל לא לצלם תמונה של המסך אלה סירטון שלם של כל תזוזה של העכבר שלי!יש תוכנה כזאתי פעם היה לי אבל עברתי פירמוט ושחכתי את השם שלה אז בבקשה אם אפשר! ואם אפשר אז גם שיהיה אופציה בתוכנה הזאתי לדבר עם רמקול אם יש דבר כזה כאילו כל מה שאני יגיד ברמקול אז ישמעו את זה גם!אבל זה פשוט חשוב! תודה מראש לכל העוזרים! ולא צריך לינק אפשר רק תשם המלא של התוכנה וזהו!

    • 3 תגובות
    • 708 צפיות
  2. Started by pure perfection,

    שלום ... אני רוצה שתעזרו לי למצוא תוכנה מסויימת , אני מקווה שיש אחת כזאת . אני אסביר בקצרה מה אני צריך מהתוכנה , יש לי מספר עסקים שאני רוצה לעשות להם פרסומת לתקופת זמן מסויימת , אני רוצה תוכנה שתסדר לי את לוח הזמנים , כלומר , שהתוכנה תודיע לי אחרי שהזמן שהוקצה לפרסומת הסתיים או משהו דומה לעניין הזה, כי אני לא רוצה לעבור על כל התאריכים .. אי אפשר לעשות זאת דרך האקסל?? תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 708 צפיות
  3. חוץ מאייסיקיו,יש למישהו משהו?

    • 2 תגובות
    • 708 צפיות
  4. כמו כן אם אפשרות שליטה במאוורר למחשב נייד

    • 1 תגובה
    • 708 צפיות
  5. הוא מראה בצורה מוזרה אתרים מסויימים, פורוצים מסויימים וכאלה. ככה שאני משער שזה איזשהוא תוסף שחסר וצריך להתקין.. למישהו יש מושג מהו?

    • 4 תגובות
    • 708 צפיות
  6. Started by LIOR42,

    איזה אנטי ווירוס כדיי לקנות אחד שאפשר לסמוך עליו

    • 3 תגובות
    • 708 צפיות
  7. לוקח ממש הרבה זמן לטעון סרטונים הפועלים על נגני FLASH, מה עושים???

    • 6 תגובות
    • 708 צפיות
  8. Started by dj shay 30010,

    אני רוצה לשנות את הקטע האדום להוסיף לשם יומן איך עושים את זה מותקן לי אופיס בעיברית ואני רוצה להסיר את החלק שת התצוגה הירוק

  9. Started by st0m,

    אני לא יודע אם זה המקום, אבל ... איזה צבע הולך יפה עם שחור ? יענו אם הרקע הוא בשחור ואני צריך לכתוב משהו על הרקע הזה ... אז איזה צבע יהיה מאוד יפה ?

    • 2 תגובות
    • 708 צפיות
  10. Started by MoRtZkInG,

    לא ודע מה עשיתי אבל האיציק שלי התרסק אחרי שהפעלתי אותו מחדש כל פעם הוא נותן לי את ההודעה שבתמונה צי שהוא יודע אם יש מה לעשות חוץ מהתקין את איציק שוב?

    • 3 תגובות
    • 708 צפיות
  11. נמאס לי מIE אז אני רוצה להתקין שועל 1.מאיפו מורידים? 2. זה חינם או רק גירסאת ניסיון? 3.במה זה שונה מIE ? 4. האם יש אתרים שאני לא יכול להיכנס אלייהם? 5. אפשר לעשות שאם אני לוחץ על לינק השועל יפתח ולה הIE ? תודה NOS

    • 7 תגובות
    • 708 צפיות
  12. Started by Rocket_Pool,

    הורדתי את הקובץ. מה הפעולות לאחר מכן?

    • 4 תגובות
    • 708 צפיות
  13. Started by Mighty,

    שלום אנשים...דבר ראשון חג שמח... :] דבר שני אז ככה: פנטיום 3 - 500 מגה הרצ - מעבד של אינטל הלוח אם של: Aristo Motherboard - chip set: SiS 5600 ואנשים נכבדים... לאחר שבניתי והרכבתי והפעלתי את המערכת קירור מים אני מאוד רוצה לדעת מה הטמפרטורה של המעבד שלי ומכיוון שלוח האם שלי ישן מידי... מאוד קשה למצוא מודד טמפרטורות אמתי... השתמשי ב CPUCOOL / MOTHER BOARD MONITOR וששניהם מבקשים ממני את סוג הלוח אם, הלוח אם שלי לא נמצא ברשימה.... בקיצור שניהם מראים לי שהמעלות של המעבד זה55 צלזיוס.. ואני בספק רב מאוד! . . .ותאמינו לי שזה מסתכל אחרי שאתה עובד קשה על המערכת מים אתה לא רואה תוצאות... אה כן ושאני בודק בביוס הדבר היחידי שרשום לי על מעלות זה: System Temp - 55 (אותם מעלות כמו בתוכנ…

    • 4 תגובות
    • 708 צפיות
  14. Started by Xardas,

    אם זה משנה יש לי לוח asus a8n-sli ומה מסוכן שיקרה? תודה

  15. לא ידעתי אם יש משהו מסוים לאינטרנט אז שמתי את זה פה. יש לי בעיה באקספלורר 8 ששומר את הקוקיס כמו שצריך אבל את הכתובות ב-address bar הוא שומר רק עד שאני מכבה את המחשב ושאני מדליק שוב זה כאילו עכשיו מחקתי הכל-פשוט הכל נעלם מהשורת כתובת,לפעמים הולך איתם גם הקוקיס ואז שאני מכניס כמה אותיות מהאתר זה כאילו הוא מעולם לא נתקל בו. בהשלמה אוטומטית מסומן השורת כתובת וההיסטוריית גלישה אני אשמח לכל עזרה,תודה.

  16. Started by aladin_7,

    לאחר התקנה חוזרת של מערכת ההפעלה וכל התוכנות הנוספות... כל תוכנה של אופיס שאני רוצה להפעיל , נפתחת ונסגרת מיד לאחר מכן. זה אחד הסיבות למה התקנתי הכל מחדש. יש למישהו רעיונות למה זה קורה?

    • 1 תגובה
    • 708 צפיות
  17. כפי שאומרת הכותרת אני רוצה תוכנה טובה לעריכת וידאו כגון MP4 /AVI וכ''ו דרישות? רק שיהיה יותר טוב מWINDOS MOVIE MAKER נמאס לי מהתוכנה הזאת היא סבבה וכל זה לסירטונים קטנים כזה מגיע ליסרטונים גדולים (שעה /40 דקות +/-) זה בילתי אפשרי (לפחות בשבילי) זה פשוט מתסכל לעבוד איתה אם אפשר תוכנה שאפשר לשלוט בעוצמה של הוליום בקטע מסוים (נגיד לשלוש שניות שהוליום יהיה 50 וכל השאר 30) תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 708 צפיות
  18. Started by lumi,

    ניסיתי להסיר את נורטון אנטי וירוס 2005 דרך הוספה /הסרה של תוכניות הבעיה שזה לא הסיר כמו שצריך ואין לי אפשרות להסיר, כיום הנורטון מופיעה בהסרה/הוספה אבל ללא אפשרות הסרה ניסיתי בעזרת התוכנה your uninstaller 2004 אבל ללא הצלחה כשאני פותח את האאוטלוק או קובץ אופיס אני מקבל הודעות שגיאה של הנורטון שאני צריך להתקין אותו שוב אבל אני לא מצליח גם להתקין

    • 4 תגובות
    • 708 צפיות
  19. שלום. לפעמים כשאני רואה קובץ אני רוצה לעשות לו "פתח" ולא "שמור", כמו שיש בפיירפוקס ובאקספלורר, ואין את זה בכרום. יש אפשרות להוסיף את זה אולי? ע"י תוספת? מישהו יודע? תודה רבה..

    • 0 תגובות
    • 708 צפיות
  20. זה פשוט קרה פתאום האפשרות נעלמה ואני כעת לא יכול לכווץ את האודיו ל MP3! איך אני מחזיר את זה?

    • 0 תגובות
    • 708 צפיות
  21. איך אני קובע שיוכלו לראות את השירים שאני שומע בווינאמפ במסנג'ר?

    • 1 תגובה
    • 708 צפיות
  22. שלום רב, אני משתמש בILLUSTRATOR CS3 . לאחרונה התחלנו ללמוד על שימושי התלת מימד והאנימציה בתוכנה (REVOLVE וBLEND בהתאמה) עכשיו כשמלמדים מדגימים הכל על צורות נורא פשוטות, כנ"ל גם במדריכים אונליין כמו LYNDA וכו'... ונורא מתלהבים כי הכל עובד חלק ובפשטות. כשאני מתרגל בבית אני נתקל בבעיות של עומס יתר על המערכת.עכשיו חשוב לציין שאני מודע לכך שזו לא תוכנה ייעודית לתלת מימד... אני מבין שלמידולים מורכבים עדיף להשתמש ב3DSMAX לדוגמה, הרינדורים עליהם אשאל לא נורא מורכבים. אם נניח לדוגמה שאני לוקח צורה של מעוין- עושה לה 3D REVOLVE . שם עליה MAP ART לארוך הפאות התחתונות ולאורך הפאות התחתונות, קצת מעגל, קצת משנה את הPATH (מעגל פינות וכו')... -את זה הוא עושה. לאחר מכן אני עושה לו BLEND לנ…

    • 1 תגובה
    • 708 צפיות
  23. Started by Mike-,

    שלום לכולם, אני מחפש דרייברים עבור הלוח אם MSI MS-6318, לא הצלחתי למצוא שום דבר עליו באתר של MSI. בתודה מראש, מייק.

    • 2 תגובות
    • 708 צפיות
  24. Started by guy_pr,

    שלום יש לי סרט ואני רוצה לצרוב אותו עם תרגום לדיסק וראות אותו ב DVD איך אני עושב את זה ?

    • 0 תגובות
    • 708 צפיות

דיונים חדשים בפורומים