תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
I have windows XP and from some reason my IE 6 doesn't work. I download Opera but I have two problems with it - 1. I can't write in hebrew. 2. I cant see hebrew, but not in the right order... EX: If I see Shana tova, on the net I will see "tova Shan" What can I do? 10X by advence. Yours,
-
- 0 תגובות
- 709 צפיות
-
-
חבר'ה, פירמטתי לפני כמה ימים את המחשב ומאז אני מנסה להתקין ויזואל סטודיו אך הווינדוס לא נותן לי. אני מוריד למשל visual c++ 2005 במהלך ההתקנה הוא מוריד קבצים מהאינטרנט ואיך שהוא מתחיל להתקין ההתקנה נפסקת ואני מקבל Error כפי שמצורף. ומצורפת גם תמונה של תוצאה ההתקנה, לפי שאמרתי לו אם לשלוח דו"ח או לא לשלוח. זה קורה גם כשאני מתקין 2008. למה זה קורה? מישהו יכול לעזור לי לפתור את הבעיה? תודה מראש לכל העוזרים. [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 709 צפיות
-
-
כאשר אני נכנס לאינטרנט מופיע לי איזשהוא אתר אחר, שהוא לא אתר הבית שלי... הקיצר...כאשר אני מעלה את ה- Explorer המחשב נכנס לאתר שהוא לו מה שרציתי... למרות שאני משנה את אתר הבית, זה ממשיך להשתנות...????!!!! עוד בעיה...: כאשר אני מריץ חיפוש ב- Google לדוגמא ולאחר מכן לוחץ על התוצאות, אני ניכנס שוב לאתר המעצבן במקום ללינק הרצוי... האתר שמופיע לי שם הוא אתר קבוע (בנוגע ל- 2 הבעיות)... מה אני עושה כדי להיפטר מהבעיה????
-
- 3 תגובות
- 709 צפיות
-
-
אתמול אבי הביא לי מצלמה פשוטה של אינטרנט והוא הביא איתה תוכנה. עכשיו שאני מצלם סרט עם התוכנה, כל סרט של דקה לוקח 400 מגה. לא הייתה לי שום אפשרות קומפרסור. אם אפשר בבקשה להמליץ על תוכנה טובה שאפר לצלם איתה . תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 709 צפיות
-
-
מישהו הצליח להתקין או יודע כיצד אני גורם להתקנה של הויסטה (Build 5231) לזהות את בקר הSATA של VIA?
-
- 1 תגובה
- 709 צפיות
-
-
שלום, לאחרונה הנרו 7 עושה לי בעיות מעצבנות וזה לא פעם ראשונה אני צריך תוכנה אחרת לצריבה יש לכם המלצות? חוץ מנרו6....
-
- 7 תגובות
- 709 צפיות
-
-
יש לי מחשב נייד של LG דגם LS55 עם כרטיס מסך של ATI MOBILITY X300 אני לא מצליח לעדכן אותו מהאתר של LG הדרייבר במחשב הנייד מסוף שנת 2004, כל פעם שאני מנסה להתקין הוא רושם לי שאינו מסוגל לעדכן ושאלי לפנות לספק, והספק לא מוצא שום בעיה במחשב, מה זה יכול להיות?
-
- 2 תגובות
- 709 צפיות
-
-
אני מעונין לחלק קובץ וידאו לשניים או שלושה חלקים. הקבצים נמצאים בפורמט FLV ו MP4 . איזה תוכנה מומלצת לביצוע חלוקת קבצי וידאו?
-
- 0 תגובות
- 709 צפיות
-
-
-
לא חשוב, מצאתי... הם פשוט קוראים לזה סקייל במקום רי סייז...
-
- 3 תגובות
- 708 צפיות
-
-
מעוניין בהזמנה לגימייל אם מישהו יוכל לשלוח לי אשמח ;D בתודה מראש eladbob@bezeqint.net
-
- 2 תגובות
- 708 צפיות
-
-
התחילו בעיות מלא בעיות מחשב איטי,באינטרנט לא רואים תמונות (למרות שכל פעם אני מחזיר את show picture) תמונת רקע של השולחן עבודה לא מופיעה פופאפ של איזה אתר של שומר מסך קופץ מדיי פעם.עשיתי כבר מלא סריקות עם קאספרסקי ועידכונים ולא עוזר ניסיתי לעשות סיסטם ריסטור לתאריך של לפני שבועיים וזה לא נותן בטענה ששום דבר לא השתנה במחשב. רצוי לציין שקאספרסקי מוצא מלא מלא וירוסים ותקלות עד כה כבר 1000 כאשר לפני שהתחילו הצרות האלה לא הייתה לי בעיה אחת.הוא כביכול מתקן או מוחק את כולם אבל תמיד חוזרים עוד ועוד וזה לא מפסיק,כבר נואש נורא.
-
- 5 תגובות
- 708 צפיות
-
-
אני פשוט צריך להמיר קבצי תמונות לקבצי וידאו, אז מישהו מכיר תוכנה כזאת?
-
- 0 תגובות
- 708 צפיות
-
-
מצאתי טיפ מאוד חביב ושימושי ל-Thunderbird. ניתן לסמן מייל או קבוצה של מיילים, קליק ימני, תוית ואז ניתן לבחור מספר וכך אימייל זה או קבוצה של אימיילים זו יצבע/תצבע. דרך חילופית היא ללחוץ על המספרים בין 1 ל-5. המספר 0 יבטל את הצביעה. מקווה שתעשו בטיפ זה שימוש יעיל ומהנה
-
- 0 תגובות
- 708 צפיות
-
-
מישהו אולי מכיר איזו שהיא תוכנה שמדברים אל מיקרופון והיא רושמת את כל מה שאני אומר ואם אפשר תוכנה שתומכת בעיברית תודה רבה!
-
- 4 תגובות
- 708 צפיות
-
-
יש לי שאלה על שלט רחוק האם יש איזה שהוא תוכנה למחשב לשלט רחוק לשלוט העל הTV על DVD ועוד ?? תודה מראש לעוזרים.!!!
-
- 5 תגובות
- 708 צפיות
-
-
האם יש תוכנה שמאפשרת שמירת תמונות מאתרים לא לחצן ימיני -שמירת תמונה בשם אלא כמה ביחד גלרייה שלמה יש כזה דבר ?
-
- 1 תגובה
- 708 צפיות
-
-
לא מצליח להכנס לדפדפן בגלל TEHME סורר שנותן שגיאה. הדפדפן לא מגיב ולא נפתח מלבד השגיאה שמופיעה. כיצד אפשר למחוק ידנית שאת הTHEME ולפתור למעשה את הבעיה שנוצרה?
-
- 2 תגובות
- 708 צפיות
-
-
אני צריך תוכנה שמוצאת כפילויות של קבצים שנמצאים פעמיים אצלי על המחשב. בעיקר שירים. אם תוכלו לתת לי לינק לתוכנה שעושה את זה הכי טוב אני הודה לכם מאוד.
-
- 1 תגובה
- 708 צפיות
-
-
שלום.. יש לי כמה וכמה תוכנות במחשב שלא מזהות אינטרנט. למשל שאני רוצה להכנס למסנג'ר אז מופיע לי ERROR שאומר בעצם "דרוש חיבור אינטרנט". זה לא רק במסנג'ר זה גם במשחק שנקרא dekaron ובGTA.(בdekaron הוא מנסה להתחבר שעות על גבי שעות) מה שניסיתי לעשות כדי לפתור את הבעיה זה להריץ SCAN בעזרת הNOD32 ולראות אם יש וירוס כלשהו.. אבל לא מצאתי כלום. אשמח לתשובה מועילה תודה
-
- 7 תגובות
- 708 צפיות
-
-
מחפש תוכנה מומלצת ל OC לכרטיסי ATI 4870 כי ATI TOOL 0.26 תוקע לי את המחשב עם ויסטה אחרי ההתקנה...
-
- 1 תגובה
- 708 צפיות
-
-
יש לי תוכנה בשם VirtualDub-1.9.11- אבל היא חותכת לי קטע של 5 דקות ועושה מימנו 8 ג'יגה, אני מחפש משהו הגיוני תודה רבה!!!!!
-
- 4 תגובות
- 708 צפיות
-
-
כאשר אני מנגן קבצי WMV בתוכנת Windows Media Player גירסא 9 אני רואה את הדבר הבא (קובץ מצורף): כיצד ניתן לפתור את הבעיה? [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 708 צפיות
-
-
פתחתי חשבון בwindows live ואני לא מצליח להכנס אליו בgames for windows live עשיתי כבר שתי חשבונות והוא רושם לי שגיאה ולא מצליח להתחבר תודה
-
- 0 תגובות
- 708 צפיות
-
-
אני חייב את התוכנה הנ"ל תודה רבה לעוזרים שתיהיה כמה שיותר פשוטה וכמובן בחינןם!!!
-
- 2 תגובות
- 708 צפיות
-


