תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
התקנתי את התוכנה בנייח והכל היה בסדר אבל כשבאתי להתקין את התוכנה על הנייד אני מקבל את ההודעה הבאה: http://www.siz.co.il/my/izjtcryoytxt.jpg מישהו יודע מה זו ההודעה הזו? מדוע הוא לא נותן לי להתקין את התוכנה?
-
- 0 תגובות
- 709 צפיות
-
-
לא יודע מה זה אבל פתאום יש לי.. ונכון לעכשיו אין לי שום אנטיוירוס.. בבקשה תעזרו לי. תודה רבה.
-
- 1 תגובה
- 709 צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש תוכנה שממירה מ- WAV ל- MP3 מישהו מכיר אחת טובה?
-
- 2 תגובות
- 709 צפיות
-
-
הייי.... קנו לי לפטופ(חדש לגמרי) של IBM מארה"ב הבעיה היא כשבאתי להפעיל אותו בארץ מיד אחרי שעולה המסך שלIBM הוא דורש סיסמא - שאין לי מושג מה היא!! איך אני יכול לעקוף את העיניין הזה...או שאני פשוט צריך איכשהוא להחזיר אותו חזרה..... נ.ב אני מוכן לשלם על השירות הזה למי שחושב שיכול לפתור את זה. תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 709 צפיות
-
-
שלום! אינ מוריד את משחק ?והאימיול פשוט זוועתי מוריד לי על 3-4 קילובייט כל הלילה הוא הוריד לי רק 250 מגה. קודם כל אין לי lowid ... פתחתי פורטים ויש לי high id ....אני גם יודע שיש לו מלא מקורות אז זה לא הבעיה... מה שאני כן יכול להגיד שעשיתי זה הכנסתי שרתים חדשים אתמול ומחקתי את האחרים (בהמתחצה של חבר ) וזה דפק אותו יותר ..לפני זה הוא הוריד על 10-15 (עדיין לא משו ) עככשיו הוא לא זז! מקווה שתוכלו לעזור לי ... נ.ב. אם אני מחליף אימיול ..ההורדות נשארות ?
-
- 7 תגובות
- 709 צפיות
-
-
שלום רב, השבוע קניתי מחשב והתקנתי עליו את הויסטה אולטימט (בגלל הMC) מפרט המחשב: E7300 4G זיכרון 500G HD ATI HD 4670 האם מישהו יכול לספר לי מדוע בDEVICE MANAGER עדיין מופיע לי שחלק מהחומרה אינו מזוהה (מצ"ב PRINT SCREEN) תודה מראש, עמיר [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 709 צפיות
-
-
חברה רציתי לשאול כמה זמן לוקח לתוכנת של בדיקת הזיכרון לבדוק את המחשב (ל Memtest) היא בדקה לי כבר 22 שעות ולא עוצרת יש 512 ראם.
-
- 4 תגובות
- 709 צפיות
-
-
1. איך אני עושה אנימציית gif 2. איך אני עושה כתוביות זזות בלי קטיעות כאילו זזות חלק מלמטה למעלה או לצדדים 3. מדריך של כל מיני אנימציות תודה
-
- 4 תגובות
- 709 צפיות
-
-
שלום פורום תוכנות! יש לי בעייה די מוזרה בפיירפוקס. הבעיה שלי היא שלא משנה איזה שינויים אני עושה בדפדפן (בין אם זה לשים לחצנים חדשים בסרגל כלים ועד לשנות הגדרות של אדאונס) ברגע שאני סוגר את התוכנה ופותח אותה מחדש זה לא נשמר לי. שום שינוי שביצעתי לא נשמר. ניסתי למחוק (כולל התיקיה) ולהתקין מחדש (הגירסה הכי חדשה) אך עדיין הבעיה חוזרת על עצמה עשיתי DISABLE לכל ה-ADD ONS ועדיין הבעיה נמשכה... אם מישהו יכול לעזור לי לפתור את הבעיה אני אשמח תודה!!
-
- 4 תגובות
- 709 צפיות
-
-
-
- 6 תגובות
- 709 צפיות
-
-
שלום לכולם מחשבי אינו מצליח לבצע התקנה של קבצי Windows לאחר שהוא מוריד אותם, כמו כן כאשר אני מנסה להוריד קבצים מאוד פופולארים הוא מסמן אותם כפגומים (לדוגמא Bitcommet עובר מ חץ ירוק---> לאיקס אדום, או באימיול צובע את ההורדה במלבן עם פסים צהוביים שחורים באלכסון). ראוי לציין כי המחשב עבר פורמט והותקן בו גירסא תקינה של Windows. אין לי מושג מה יכולה להיות הבעיה אשמח לשמוע ממכם בהקדם...
-
- 8 תגובות
- 709 צפיות
-
-
האם יש אפשרות לחסום , סתם לדוגמא את האתר WWW.APPLE.COM? סתם דוגמא כמובן אני מדבר BUILD IN בדפדפן וגם תוכנות צד שלישי
-
- 5 תגובות
- 709 צפיות
-
-
מסיבות של מהירות מיותרת מחקתי דיסק קשיח שלם, חלונות XP עובד לי כרגיל כי זה ב-C וכל ה-D שזה דיסק קשיח בפני עצמו נמחק. כרגע אני מנסה לשחזר עם EASYRECOVERY , השאלה שלי האם קיימת תוכנה טובה יותר? ??? :-[
-
- 2 תגובות
- 709 צפיות
-
-
-
איך סוגרים את זה?? זה חוסם לי כמעט כול אתר שאני מנסה להיכנס אליו!!!
-
- 2 תגובות
- 709 צפיות
-
-
היי לכולם, יש לי קובץ pdf (מלל + גרפים וטבלאות) ואני רוצה להמיר אותו לקובץ וורד ולערוך בו שינויים. הורדתי את התוכנה pdf2word כי קראתי ברשת שהתוכנה עובדת על השפה העברית (בניגוד לכל התוכנות האחרות בנושא). לאחר אין ספור ניסיונות לא הצלחתי להשיג את מבוקשי. האם מישהו יודע להשתמש בתוכנה הזו? הצליח לבצע המרה תקינה? אשמח לקבל עזרה
-
- 3 תגובות
- 709 צפיות
-
-
נגיד אני נותן לתכנה הזו תיקיה, והיא יוצרת רשימת TXT של הקבצים שנמצאים בה, רצוי תכנה שמותאמת לקבצי אודיו, שתתן את האורך של הטראק, אם אתם שואלים את עצמכם, כן זה בשביל ליצור לייבלים לדיסקים בתוך קייס. תודה רבה לכולם!
-
- 3 תגובות
- 709 צפיות
-
-
אני צריך לסרטט כמה דברים דו מימדיים מחפש תוכנה קלה שמיועדת לכך תודה למי שעוזר
-
- 0 תגובות
- 709 צפיות
-
-
שלום יש לי שאלה.. אני צורב כמעט כל שבוע סרט/סדרה.. אני משתמש בנירו 7 פרימיום. אני לפעמים בוחר בצריבת SVCD ואז זה מקודד את הסדרה לבד וצורב... ולפעמים אני מקודד בעזרת תוכנה ל-SVCD ואז פשוט צורב כ-DATA CD. בשתי האפשרויות האלה הצריבה יוצאת על הפנים.. האודיו לא תואם לוידאו.. מה עושים ? אני צורב על מהירות הכי נמוכה כל פעם וכל פעם זה על הפנים... במחשב זה תואם ורואים מצויין מה הבעיה...?
-
- 5 תגובות
- 709 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שממירה קבצים ל jpg בדגש על קבצי פוטושופ כמו כן , חשוב שהיא תכלול plug in לחלונות שאני אוכל לעשות convert מתוך התפריט שנפתח שאני מקליק על הקובץ בעזרת הכפתור הימני של העכבר
-
- 5 תגובות
- 709 צפיות
-
-
שלום רב, אני מעוניין להתקין אצלי את מנהל ההורדות FLASHGET השאלה איזה מבין שתי הגרסאות הבאות הנמצאות באתר היצרן, כדאי להעדיף: Latest- 1.9.6 Classic- 1.73 מצד אחד תמיד ממליצים על הגרסה העדכנית ביותר. מצד שני, אולי הגרסה החדשה, כוללת כל מיני באגים שעוד לא התגלו, ולכן עדיף גרסה קודמת, בטוחה יותר. זו ההתלבטות, אשמח לשמוע חוות דעת. תודה רבה
-
- 4 תגובות
- 709 צפיות
-
-
שאני מעוניין בהם? תודה
-
- 6 תגובות
- 709 צפיות
-
-
שלום חברים. בעבר צרבתי כל מיני קבצים חשובים על תקליטור CD. שמות הקבצים היו בעברית ומכיוון שהנרו לא תמך לי בפונט הוא צרב את שמם ב ג'יבריש וחלקם בכל מיני סימנים לא ברורים. המצב כרגע הוא שכאשר אני מנסה לפתוח בוורד או להעתיק את הקבצים לכונן הקשיח, היני מקבל הודעה אשר אומרת שהקבצים פגומים. הצריבה הסתיימה בהצלחה אך מכיוון ששמם של הקבצים פגום, איני יכול לפתוח או להעתיק אותם. עזרה בבקשה. מיותר לציין שהחומר אינו קיים עוד על המחשב!!! תודה על תשומת הלב!!!
-
- 2 תגובות
- 709 צפיות
-
-
יש לי כונן C במחשב שיש בו קובץ ראר של 6 וחצי גיגה, אני רוצה לפתוח אותו לכונן G שזה כונן מהארידסק אחר במחשב שלי בקיצור כל פעם שאני מנסה לחלץ זה אומר לי שאין מספיק מקום,אבל בכונן G יש 9 גיגה פנוי! ושאני מנסה לחלץ אותו לכונן D זה אומר לי משהו על NTFS ושזה לא תומך לא יודע מה זה בקיצור,אבל למה זה לא מחלץ לG?? והכוננים G וD הם אותו הארדיסק,וכונן C זה הארדיסק נפרד... מה הבעיה פה?? תודה
-
- 2 תגובות
- 709 צפיות
-
-
אני מתכוון כמו BEARSHARE רק בלי הוירוסים ... תודה
-
- 4 תגובות
- 709 צפיות
-


