עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. אני מתקין מחדש את האופיס, כיצד ניתן לדאוג שכל המידע של האאוטלוק והONE NOTE יעברו להתקנה החדשה? אין לי סבלנות לשבת ולהתחיל להזין הכל מחדש.. כמו כן, האם ניתן באאוטלוק להעביר את כל המיילים מהחשבון עצמו, שאי פעם התקבלו למחשב, ולא רק את אלו שיגיעו לאחר ההתקנה? תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 711 צפיות
  2. שכחתי את הסיסמא של האייס ואני זוכר שהייתה תוכנה שמפעילים אותה והיא הייתה מראה לך את הסיסמא

    • 2 תגובות
    • 711 צפיות
  3. נתקלתי בבעיה במחשב של בן דוד שלי במערכת ההפעלה וויסטה הוא לא יכול לצפות בווידאו באינטרנט כמו למשל הווידאו של אתר קשת יוטיוב רואים רגיל ובלי בעיות אבל כל השאר רואים פשוט ריבוע עם X למעלה.. כמו בתמונות שלא מצליחים לראות מה כבר אפשר לעשות עם הבעיה הזו? תודה לכולם ושבוע טוב

    • 6 תגובות
    • 711 צפיות
  4. Started by elena_ash,

    שלום! רציתי לדעת אם אפשר לדבר בICQ דרך מיקרופון ו אוזניות. ואיך להגדיר כדי שיהי אפשר לדבר?

  5. כשה-Popup Block של NIS 2003 פועל אז קורה הדבר הבא: החלונות הקופצים האלו - Javascript:Popup לא פועלים (פשוט לא קורה כלום כשלוחצים עליהם) הדברים האלו זה כמו הצג מפרט מחשב כאן ב-HWzone זה, או הורדה של קבצים מאתרים מסויימים שמשתמשים בדבר הזה. העניין הוא שאני צריך את הדבר הזה כי אין הרבה תוכנות אחרות שעושות את הדבר הזה בצורה כל כך טובה כמו NIS 2003... ולא הצלחתי לבטל את זה באפשרויות את החלונות הקופצים מהסוג הזה אז מישהו יודע איך?

    • 0 תגובות
    • 711 צפיות
  6. Started by ziv124,

    יש לי מתאם dlink dwa 110 והחלפנו ל ויינדוס 7 מxp.. אני אתאר קודם כל מה קורה אחכ אשאל שאלה.. טוב אז שאני נכנס לחיבורי רשת מצויינים שתי חיבורים 1. microsoft virtual wi fi שמכאן נוצרת הבעיה.. מה זה בכלל? כיצד זה הופיע ואיך אפשר למחוק את זה 2. בדרייבר של דלינק שאני לוחץ unble כדי להתחבר הוא משאיר לי את זה על disebeld וכתוצאה משתי הבעיות אני נאלץ להתחבר למחשב עם קבל

    • 2 תגובות
    • 711 צפיות
  7. כידוע גרסא 3.7 של פיירפוקס תביא איתה שינויים לממשק המוכר (והמיושן) גרסא 3.7a4pre גרסא 3.6 השינויים- סט אייקונים חדש כל הממשק נהפך לדק יותר ע"י הורדת הקווים המפרידים בין החלקים של הממשק האצת חומרה גרפית- פיירפוקס 3.7 יתמוך בהאצה ע"י הכרטיס מסך הדרישות- ווינדוס בגרסא 7 או ויסטה עם SP2 מעודכנת כיצד להפעיל? באדיבות האתר mozillazine.org

    • 0 תגובות
    • 711 צפיות
  8. מי עוזר לי עם זה יש לי סרט שאני לא מתליח לנגן - הMP כותב שחסרים לי מקודייים

    • 7 תגובות
    • 711 צפיות
  9. Started by eyal.vl,

    אני מנסה לעשות יצור חד עין וכשזז העכבר ימין ושמאל למטה למעלה אז הוא יזוז יחד איתו כמו כאן: http://www.albinoblacksheep.com/flash/movingeyes עכשיו אם לוחצים על BEGIN אז יש מדריך שמסביר לך איך לעשות את זה המדריך די ברור אבל לא עובד לי טוב , יש מדריך וידאו גם ביוטיוב אבל שם זה קצת שונה ממש שאני רוצה . אני לא מספיק מבין אבל יש לי ידע די בסיסי,מישהו טוב לב יכול לעזור לי , לצורך שדרוג ההודעה אני אכתוב מה הבנתי ואתם תגידו לי איפה הטעות שלי: 1.ליצור את העיגול שמסביב לעין לעשות אותו movie clip ולתת לו שם (eye) 2.בתוך הmovie clip של העין(eye) ליצור אישון =עיגול קטן שחור,לעשות ממנו movie clip פעמיים לתת שם לראשון eyeball ולשני eyeball 2 <<<<<<<<<&lt…

    • 0 תגובות
    • 711 צפיות
  10. Started by RJ1,

    זו הבעיה: מה לעשות?

    • 4 תגובות
    • 711 צפיות
  11. Started by eladbu,

    שלום לכולם אני מעוניין להתקין RECOVERY CONSOLE אך משום מה הוא לא נותן לי באומרו כי יש לי גרסה מותקנת מתקדמת יותא מאשר מצויה על הדיסק כנראה בגלל sP2 מותקן איך אני פותר את הבעיה ?האם ניתן להוריד בנפרד את הקובץ לSP2

    • 0 תגובות
    • 711 צפיות
  12. Started by Omerole,

    מכונת NOSCRIPT ובעיקרון חוסמת את כל הjavascripts ברשת....ניתן לפתוח אתרים שאתם סומכים עליהם (ראו ערך hwzone.co.il ) ניתן להוריד אותה מהאתר עידכונים של מוזילה....

    • 0 תגובות
    • 710 צפיות
  13. Started by amirn,

    NETLIMITER http://www.netlimiter.com תוכנה שנותנת לראות *ולשלוט* ברוחב פס שכל תוכנה במחשב שלכם לוקחת שימושי כדי שאף תוכנה (KAZAA....) לא תיקח את כל רוחב הפס.... או כדאי לחסום UPLOADS בEMULE או סתם לראות איזו תוכנה תופסת לכם את הקו MYHTPC http://myhtpc.net/ אם אתם בונים HTPC ואין לכם את XP MEDIA CENTER EDITION זהו מחליף מצוין וחינם (יושב על WINDOWS) GIRDER http://www.girder.nl/ אם יש לכם שלט למחשב, או אתם קונים או בונים אחד... זאת התוכנה בשבילכם (חינם) עובדת עם כל שלט שניסיתי ושולטת בכל אופציה של WINDOWS - כולל שימוש בשלט בתור עכבר עשרות PLUGINS יחסכו לכם עבודה שאחרים כבר עשו זהו... סתם מספר תוכנות שעוזרות לי להפעיל את המחשב.... מקווה שעזרתי למישהו

    • 1 תגובה
    • 710 צפיות
  14. Started by schot,

    שלום, התקנתי מסך חדש שתומך ברזולוציות גבוהות, בהגדרות הגדרתי רזולוציה 1920*1080 כאשר הכרטיס מסך שלי תומך בזה ואין לי בעיה של תצוגה. הבעיה שלי היא כל פעם לאחר הפעלה מחדש של המחשב הוא מעלה תצוגת מסך ברזולוציה הכי נמוכה של 600*800 ואני מחזירה חזרה ל- 1920*1080 רציתי להבין ממה נובע ניסיתי להתקין את הדרייבר של המסך שוב אבל ללא הועיל. אשמח לקבל תשובה מה הסיבה והפיתרון לכך.

    • 4 תגובות
    • 710 צפיות
  15. מה להעיף? Logfile of HijackThis v1.99.0 Scan saved at 20:55:43, on 24/01/2005 Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180) Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\system32\LEXBCES.EXE C:\WINDOWS\system32\LEXPPS.EXE C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe C:\Program Files\Intel\IDU\IDUServ.exe C:\WINDOWS\system32\inetsrv\inetinfo.exe C:\Program Files\Kaspersky Lab\Kaspersky Anti-Virus Personal Pro 5\kavmm.exe C:\WINDOWS\Explorer.EXE C:\WINDOWS\System32\igfx…

    • 5 תגובות
    • 710 צפיות
  16. Started by wooper,

    שלום למה הודעות שאני מקבל בhotmail של msn בלתי קריא http://img205.imageshack.us/img205/7889/msnyq4.jpg

  17. Started by EdenC,

    שלום,לי לי 2 בעיות עם המחשב. 1)כשאני מדליק את המחשב,בזמן שהוא עולה,נפתח "המחשב שלי",איך מבטלים את זה,חיפשתי בmsconfig ולא מצאתי כלום. 2)יש לי מין וירוס כזה שמשגע אותי להתקין איזה תוכנה,ופתח לי פופאפים כל שניה. איך אני מעיף אותו? תודה מראש, עדן

    • 2 תגובות
    • 710 צפיות
  18. יש לי אנטי וירוס KASPERKSY 6 וכל פעם שאני פותח אותו הוא מראה לי שהוא סורק...אין פעם אחת שפתחתי אותו ולא ראיתי אותו סורק.. צרפתי תמונה איך לעזא** אני מבטל את האופציה שתסרוק באופן אוטומאטי תודה לעוזרים מראש !!! [attachment deleted by admin]

  19. Started by ras81,

    שלום מחקתי תוכנת PLUGIN שהייתה לי על האוטלוק (UNINSTALL מסודר) ועכשיו כל פעם שאני פותח את האוטלוק הוא נותן לי הודעת שגיאה שנוא לא יכול לפתוח קובץ פלאג-אין (את זה שמחקתי). מה לעשות? תודה

    • 0 תגובות
    • 710 צפיות
  20. Started by chanan003,

    אני מחפש תוכנה כמו של המשטרה שבונים פרופיל שאני בוחר תצורה של גולגולת ואז את השער עניים ו.... אבל לא משהו משחק משהוא רציני שיוצא לך ממש פנים של מישהו תודה לעזרים

    • 0 תגובות
    • 710 צפיות
  21. Started by ShayKing,

    לקחתי לחבר שלי את הלפטופ העגלה שלו שזה IBM THINKPAD מעבד 1400 זיכרון חצי ג'יגה בקיצור פירמטתי אותו והתקנתי עליו XP PRO+SP3 לפני זה היה מותקן הום אדישן. הבלתי צפוי זה שהכל הותקן אבל לא מזהה תכרטיס רשת ואת הקול ועוד כמה דברים ,ניסיתי להוריד דרייברים מהאתר של IBM לא עזר ,מישהו יכול לעזור?

    • 3 תגובות
    • 710 צפיות
  22. אני מעדיף בעברית אם יש.... ;D תודה מראש slim_shady

    • 6 תגובות
    • 710 צפיות
  23. איפה אני מוצא את רשימת המועדפים של פייפוקס וכיצד אני מגבה את כל המיילים באווטלוק אקספרס ? באווטלוק אקספרס כשאני מנסה לגבות הוא עושה EXPORT אבל אין לי מושג איפה הוא שומר את זה, הוא לא מבקש שאני אציין מיקום...

    • 2 תגובות
    • 710 צפיות
  24. כמו שרשום בכותרת תודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 710 צפיות
  25. Started by haybd,

    טוב שלום לכולם. יש לי בעיה באייסיקיו (לא משנה באיזה גירסה ניסיתי ב4 וב5) כשאני מנסה להעלות תמונה אני לוחץ על my photo--> open --> apply ואז מופיעה לי הודעת שגיאה... אין לי מושג מה זה אומר, אני לא חושב שזאת בעיה בתוכנה, כי הסרתי את התוכנה והתקנתי מלא פעמים ושום דבר לא עוזר. ועוד בעיה שקשורה להעלאת תמונה, אני לא מצליח לראות תמונות של אנשים באייסי (תמונות שהם העלו בעצמם, תמונות של האייסי אני מסוגל לראות). טוב זה הכל בעצם תודה לכל מי שיכול לעזור. [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 2 תגובות
    • 710 צפיות

דיונים חדשים בפורומים