עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by urinka,

    הי אני בונה מחשב שישמש כמרכז מדיה התקנתי את התוכנה GB PVR וחבילת קודקים של קי לייט רק לרושם כללי מדובר ב P2 400MH עם TNT2 (32MB( עכשיו כשאני מריץ סרט עם ה מדיה פלייר הכל טוב אבל שאני מקרין סרט דרך התוכנה GB PVR אני רואה 3 פסים אני מניח שהתוכנה משתמשת בנגן אצמעי לכן היא צרכה קודקים משלה ואני לא מוצא את הפתרון כי זה כנראה לא נכון מפני שהתיקיה של התוכנה אין שום דבר שקשור בנגן או בקודקים אני מקווה שתוכלו עזור לי תודה אורי

    • 0 תגובות
    • 713 צפיות
  2. Started by TimoTy,

    אני עושה לאחותי תמסיבת סיום ואני צריך תוכנת DJ לא לעריכת מוסיקה אלה להשמיע תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 713 צפיות
  3. שלום... איפה אני יכול להוריד את התוכנה הזאת ל-Windows XP ? אם לא אז תוכנה אחרת אבל עדיף שזאת תיהיה זאת...אל תציעו לי להתקין IIS. תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 713 צפיות
  4. כשאני מפעיל אותו על הדיוידי הוא תמיד מקרטע ויש כל מיני שיבושים ( נסיסי כמעט את כל מהירויות הצריבה אבל עדיין אותה בעיה מה לעסות???

    • 4 תגובות
    • 713 צפיות
  5. Started by avivlevy,

    פתחתי את המחשב נכנסתי לFF וזה עידכן לי עדכונים... אחרי שתי דקות אני נכנס לFF אבל לא נכנס לי לאתרים, אפילו לעזרה כאילו הוא לא צליח להתחבר לאינטרנט ??? ניסתי להתקין מחדש לא עובד!(עכשיו אני עם IE :'()

    • 7 תגובות
    • 713 צפיות
  6. Started by J0n1,

    שאני מנגן קבצי HD, הBS חותך את הכתוביות לפעמים, פתאום רואים רק את האמצע... זה ממש מציק באמצע סרט (בצילום הוא לא קולט את הכתוביות אז לא הצלחתי להביא דוגמא) מישהו נתקל בזה? איך אפשר לסדר? ניסיתי להחליף פונט וזה לא עזר... ושאני מנגן במדיה פלייר הוא פשוט לא מנגן את הקובץ (כאילו לא שמתי קובץ) מישהו מכיר אז נגן אחר נורמלי לניגון HD עם כתוביות? תודה

    • 2 תגובות
    • 713 צפיות
  7. Started by oded6188,

    כל פעם שאני רואה וידאו באינטרנט ומנסה להגדיל אותו למצב של Full Screen, אז האינטרנט אקספלורר מתרסק בלי שום התראה מה יכול לגרום לזה?

    • 5 תגובות
    • 713 צפיות
  8. אני עובד על 3DMAX9 . בבי"ס מותקנת 3DMAX 7 . איך אני יכול לשמור פרוייקטים עם תאימות לאחור לגרסא 7? -ברוב התוכנות תמיד יש אפשרות שמירה עם תאימות לאחור (וכן אני מבין שיש אפקטים וכו' שזה מבטל-אבל אנחנו עדיין במטלות מאוד בסיסיות כך שאני גם ככה לא מגיע אליהם) - מוזר לי שבתוכנה כזאת לא מצאתי אפשרות לשמור פרוייקט עם תאימות אחורה. עזרה מישהו פליזזזז???

    • 1 תגובה
    • 713 צפיות
  9. Started by Eled,

    מה אפשר לעשות בשביל להתפטר מההודעות האלו שמודיעות שתוכנה מנסה לגשת לתוכנה אחרת? (ראו תמונה) תודה, [attachment deleted by admin]

    • 9 תגובות
    • 713 צפיות
  10. Started by topgun,

    אז ככה: בתיבת הדואר הנכנס באאוטלוק היו לי משהו כמו מאה+ הודעות. חלק נקראו וחלק לא. עכשיו, אני פותח את האאוטלוק יום אחד, ואני מגלה שמשהו כמו שני שליש (ואולי יותר) מההודעות האלו פשוט נעלמו. למישהו יש מושג אם אני יכול לשחזר את ההודעות האלו? תודה מראש..... נ.ב יש מצב אולי שההודעות נשמרות איכשהו על השרת של הספקית? אני יודע שזה קלוש, אבל בכל זאת....... ->הייתי מברר אצל הספקית שלי, אבל אפשר למות פעמיים מזקנה כשמחכים לתמיכה שם.... במיוחד בשעות כאלו... אז אם למישהו יש רעיונות....

    • 3 תגובות
    • 713 צפיות
  11. שלום לכולם, אני חדש כאן בפורום (מקווה לעזור בעתיד)... יש לי בעיה ב MIRC בכל פעם שאני מנסה להוריד קובץ כלשהו דרך TRIGER או סתם FILE SERVER הוא פותח לי את החלון הורדה (ולא מתחיל להוריד) ובנתיים בחלון הראשי של הCONNECTION הוא רושם לי You Have DCC Panding ומתחיל לספור אחורה 90 60 30 .... יש למישהו מושג איך אני מסדר את הבעיה הזאת? תודה.

    • 2 תגובות
    • 713 צפיות
  12. בגירסה האנגלית של GOOGLE TOOLBAR יש לחצן שממלא טפסים אוטומטית. האם הוא קיים בגרסה העברית? אם כן - איך מוסיפים אותו? (חיפשתי והתייאשתי)

    • 0 תגובות
    • 713 צפיות
  13. Started by buldozer,

    אני לא מצליחה לקבל ולשלוח קבצים באייסי וניסיתי לשנות את ההגדרות אבל זה לא עוזר, מה אני יכולה לעשות????? יש לי פייר וול זה קשור איכשהו?????

    • 4 תגובות
    • 713 צפיות
  14. Started by kobi3211,

    שלום לכולם אחרי סריקה של ad were שהוא מוצא רוגלות ושטויות שקשורות בקבצים שבמחשב אתם יודעים משחקים וכאלה יקרה משהו אם אני אומר לו תקן ותמחק קבצים אלו

    • 1 תגובה
    • 713 צפיות
  15. Started by Stranger,

    תנו לי קישור או משהו .... תודה רבה יום טוב! 8)

    • 2 תגובות
    • 713 צפיות
  16. הסיסמה שלי אני לא זוכר אותה.... איך אני יכול לראות אתהפרטים שלי עכשיו..?

    • 2 תגובות
    • 713 צפיות
  17. Started by EcSm,

    שלום. אני לומד לתיאוריה דרך האתר הנ"ל אך ישנה בעיה עם הצגת התמרורים, מי שמכיר את האתר יודע כי האתר מציג את הסבר התמרור בצד כשעוברים עליו, אולם אצלי ההסבר מופיע "באמצע", מה שמקשה על הקריאה וההבנה. מצורפת תמונה להמחשה. יש לציין כי הבעיה מופיעה גם באקספלורר כל סוגיו (7 ו6), גם בפיירפוקס (על סוגיו...) גם על כרום וגם אופרה (דף שעובד עם אופרה ולא עם פיירפוקס? מה חשבתי לעצמי? :-X). [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 713 צפיות
  18. קראתי פה מודע על EMUL כול שהיא לא זוכר.. בכול מקרה התקנתי את ה פרד שהמליצו שם... EMULE NEO 2.5 בהתחלה הוא היה ממש טוב אבל אחרי יום בערך ... התחילו בעיות החיבור לרשת כול הזמן היה מתנתק... הנורה האדומה (ALARM) בראוטר כול הזמן נדלקה.. והמחשב נתקע... וכ'. לפני זה השתמשתי ב פרד של ליונהרט אבל היה שם בעיה אם ה קרדיט( במקורות של הקבצים הוא לא היה מראה בקמה הוא מקדם אותי או לא מה שמראה בפרד אחר ב ירוק כמו- 123(-132) מה שבסוגרים היה בירוק לדוגמה) לא משנה .. אחרי זה חזרתי לפרד של ליונהרט אבל הסיפור חזר הראוטר נדלק נורה ALARM באדום ולא היה גישה לרשת... עם אני מוריד בביטרנט אז זה היה בסדר ואין בעיה...בכלל... הבעיה קוראת רק עם אני מפעיל את הפרד מה יכול להיות הגורם?? (החלפתי את הראוט…

    • 0 תגובות
    • 713 צפיות
  19. Started by tranquil,

    מה אתם חושבים על הנגן החדש? זה רק נראה לי או שהוא הרבה יותר מהיר.. ? האם הוא סימן לבאות מLonghorn ?

    • 2 תגובות
    • 713 צפיות
  20. Started by mega1234,

    *מנהלים, לא יודע אם זה מתאים יותר לפה או לפורום לינוקס - לשיקולכם. ולענייננו - האם קיים סוג של קומפיילר (עדיף לWINDOWS) שאפשר לכתוב בו קוד של BASH - לקמפל אותו ולהריץ ? זה מתיש,מעצבן, ומגעיל לערוך SCRIPT של BASH דרך pico או VI בלינוקס (אני עובד על לינוקס מרוחק בעזרת telnet) - לראות שהוא לא טוב לערוך מחדש וחוזר חלילה. אני יודע שהבקשה הזו היא LONGSHOT אבל WHAT THE HACK : תודה לעוזרים.

    • 5 תגובות
    • 713 צפיות
  21. Started by MATOK,

    ה-firewall משום מה היה במצב כבוי אז ניסיתי להפעיל אותו וקיבלתי את ההודעה הבאה.. עשיתי סריקה לוירוסים הכל נראה נקי,מה עושים? [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 713 צפיות
  22. Started by coorva,

    אני נתקל בקושי לעבוד עם התוכנה באתר מסויים עקב חוסר אפשרות להגדיר לתוכנה לחלק את החומר לקבצים נפרדים במקום קובץ אחד גדול. אם מישהו מכיר את התוכנה ויודע למה אני מתכוון, אשמח לקבל עזרה

    • 0 תגובות
    • 713 צפיות
  23. Started by BloodyW,

    כשאני צופה בוידיאו באתרים כמו יוטיוב וואינט וכל אתר עם וידיאו ומעביר למסך מלא, הוידיאו נתקע והסאונד ממשיך כרגיל. אני נאלץ לצאת ממסך מלא ולהכנס שוב, אבל אחרי כמה דקות זה קורה שוב. ניסיתי להתקין מחדש את הפלאש פלייר של אדובי וזה לא עזר. מה עושים?

    • 0 תגובות
    • 713 צפיות
  24. Started by theDEVILScomeback,

    יש לי את הגירסה 5.0 pro יש לי מחצה 1 בלבד ואני רוצה לפצל אותה לכמה חלקים איך עושים את זה? אנא עיזרו לי!!! אם מישהו יכול לעזור לי באייסיקיו אז הנה הוא: 135093468 אנא עזרו לי זה דחוףףףףףף

    • 1 תגובה
    • 713 צפיות
  25. אינטרנט אקספלורר מסריח ! הקליקים האלה מעצבנים ולא מצאתי בהגדרות איך אני מבטל אותם קורה בעיקר שלוחצים על לינקים נגיד אם אני לוחץ בעמוד הפורומים הראשי של HWZONE על פורום תוכנה זה עושה קליק אתם בטח מבינים אותי.. תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 713 צפיות

דיונים חדשים בפורומים