עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. מערכת הפעלה: windows 7 64bit לוח אם: Gigabyte GA-MA790X-UD4P כרטיס רשת מובנה: Realtek RTL8168D/8111D Family PCI-E Gigabit Ethernet NIC (NDIS 6.20) (10.0.0.1) windows update מזהה לי שיש עדכון לדרייבר הנוכחי שיש לי. בסיום ההתקנה ולאחר ההתחול הרכיב הופך ללא שמיש. רק לאחר ביצוע "גלגול חוזר" של הדרייבר הקודם הרכיב חוזר להיות שמיש.. מישהו יודע איפה יכולה להיות הבעייה?

    • 1 תגובה
    • 715 צפיות
  2. מחפש תוכנה שאני שם על הדיסק און קי וברגע שאני מחבר אותו למחשב אז כל מה שמוקלד על המחשב מועתק גם לדיסק און קי. כלומר זה מועבר אליו כל עוד הוא מחובר למחשב וברגע שאני מנתק אותו אז שום דבר לא נשמר/מותקן על המחשב. תודה רבה!!

    • 2 תגובות
    • 715 צפיות
  3. שלום רב, יש לי שתי בעיות בתוכנות שונות שלא קשורות זה לזה. הבעיה הראשונה היא בנורטון 2005: התקנתי נורטון 2005 עשיתי את כל הרישומים שצריך, כמובן לא קניתי את התוכנה, אבל בכל אופן אני עשיתי עדכונים והכל, ופתאום יום אחד זה הפסיק להגיב, הנורטון פשוט עבד אבל לא הגיב, כלומר לא הצלחתי לעשות סריקות למחשב, ולא עדכונים. מישהו יודע איך אפשר לפתור את זה?, הסרתי את הנורטון "מהוספה\הסרה" וזה לא עזר, חשבתי אולי להסיר אותו גם מהריג'סטרי, אבל אני לא יודע, מישהו יכול להפנות אותי בריג'סטרי היכן עושים זאת, זה יעזור להסיר אותו משהם וגם שוב "מהוספה\הסרה", ואז להתקין אותו מחדש במחשב? יש דרך אחרת לפתור את זה? בעיה שניה היא מדייה פלייר 10: לפני שלושה ימים התקנתי אצל חבר שלי את המחשב מחדש, כלומר פיר…

    • 6 תגובות
    • 715 צפיות
  4. אני רוצה להתקין מערכת הפעלה נוספת על HD נוסף,אבל אני רוצה לעשות את זה בזמן שאני עם הווינדאוס שלי. אפשר להתקין באמצעות הVMware מערכת הפעלה באמת..? ז"א שבאמת הוא יתקין קבצים על הHD?

    • 1 תגובה
    • 715 צפיות
  5. מעוניין בהמלצה לתוכנת שליטה מרחוק, התוכנה צריכה לענות על הקריטריונים הבאים: -המחשב השולט יריץ וינדוס XP -המחשב הנשלט יריץ וינדוס 98SE בספרדית -במחשב הנשלט, על התוכנה להיות שקופה עד כמה שניתן למשתמש (כלומר, לעלות עם העלייה של המחשב אך לא להראות חלון ולא כלום, מקסימום אייקון איפה שהשעון, ועדיף שאפילו זה לא), כדי שהמשתמש (כלומר, סבתא שלי בת ה-85) לא יתעסק איתה ויהרוס משהו בטעות -עדיף שתהיה קלה כמה שיותר מבחינת משאבים, שכן המחשב הנשלט הוא P3 600Mhz עם 256MB של ראם אני חושב שזהו, אם אני אחשוב על עוד משהו אני אוסיף למישהו יש המלצות? תודה...

    • 6 תגובות
    • 715 צפיות
  6. Started by Shlompy,

    שלום לכולם. הרבה זמן לא הייתי פה.... אני מחפש תוכנה לגיבוי, שמאפשרת לשלוח את הקובץ גיבוי לאימייל שלי ב GMAIL... הכוונה היא לא לגבות את האימיילים, אלה גיבוי לקבצים מסוימים במחשב, ושליחה של הקובץ גיבוי למייל, ולא שמירה שלו על ההארד דיסק. מישהו מכיר משהו כזה? חיפשתי נואשות כבר כמה ימים, ואני לא מוצא כלום. תודה. שלומי.

    • 3 תגובות
    • 715 צפיות
  7. Started by warezon,

    דבר ראשון אני לא סגור אם זה הפורום הנכון אם לא תעבירו לאן שצריך... הבעיה מופיעה רק בניגון סרטים בדפדן לדוגמאביוטיוב בעת ניגון קליפים מופיעות לי כמו נקודות לבנות בהירות על חלק מהמסך. כשבדקתי דרך קובץ מהמחשב גם סיומת avi וגם סיומת mkv הכל היה בסדר... עדכנתי את כל הadobe התקנתי Java קודקים הכי חדשים של klite... מה עוד אפשר לעשות???

    • 0 תגובות
    • 715 צפיות
  8. מה אני צריך לעשות כדי שלא תופיע השגיאה הזאת תודה לכל מי שעזר [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 5 תגובות
    • 715 צפיות
  9. Started by GoBo,

    שלום לכולם הורדתי סרטון מהאינטרנט והחלטתי שברצוני למחוק אותו אבל להפתעתי הרבה איני יכול למחוק את הקובץ בגלל הודעת שגיאה שאומרת שאדם אחר או תוכנית אחרת משתמשים הקובץ. ניסיתי לצאת מכל התוכנות הפועלות והבעיה ממשיכה עם למישהו יש רעיון איך לפתור זאת אודה לו מאוד

    • 4 תגובות
    • 715 צפיות
  10. Started by rap_tr,

    אהלן, אני גולש מדיי פעם באתרים של קליפים/מוזיקה וכאלה וה-IDM מוריד אוטומטית,אם אני מסרב להוריד הקליפ לא עולה פשוט אני רוצה לחסום את יוטיוב לדוגמא,שה-IDM לא ידע להוריד ממנו איך שאני נכנס אלא אם ביקשתי קיימת אופציה שכזאת? תודה

    • 0 תגובות
    • 715 צפיות
  11. Started by ido2309,

    היי, עד לא מזמן, כשהקלקתי על כתובת מייל, GMAIL, שמוגדר אצלי בתור ברירת המחדל לשליחת מייל היה פותח דף חדש כשכתובת המייל המבוקשת כבר הייתה מוכנסת בנמען. לא שיניתי כלום בהגדרות, אך היום לא קורה כלום בעת הקלקה. מישהו נתקל? תודה.

    • 7 תגובות
    • 714 צפיות
  12. יש לי בעיה אחרי שאני משחק קאונטר סטרייק hl.exe עדיין רץ ברקע ברשימת תהליכים בctrl+alt+del אני מנסה לעשות לו end proccess אבל זה לא עושה כלום מה יכולה להיות הבעיה והאם יש תוכנה שיכולה לסגור כל דבר ?

  13. כל פעם שאני צופה בסרט דוקא בחלק הכי דרמטי פתאום שומעים "קליק" של לחיצת עכבר על לינק או רענון של דף אינטרנט... אמרו לי לבטל את כל הצלילים של ווינדווז וזה פשוט לא עוזר זה רק מבטל את הצליל כניסה מהמערכת ויציאה ממנה. אני לא יודע מאיפה הצליל מגיע אולי מתוכנה שרצה חשבתי אולי זה NOD32 כי אין דבר אחר ברקע מלבדה... מה אני יכול לעשות זה מחרפן אותי ברמות !! ? אולי עוד מישו שיש לו NOD מכיר את הבעיה .? או בכלל את הצליל המציק.. תודה מראש למשיח שיגאל אותי!

    • 2 תגובות
    • 714 צפיות
  14. שלום היום גליתי שמותקן לי במחשב קובץ שניקרא hotorgy_il.exe שמופעל ע"י המחשב ב STARTUP. זה תוכנת SPYWARE... היא הותקנה לי מבלי ידיעתי אני מעריך שזה היה שבוע במחשב שלי כיוון שתאריך יצירת הקובץ היה 23/3/03, כמובן שהעפתי אותה במהירות מהמחשב! למה זה יכל לגרום בכל השבוע הזה ?

    • 0 תגובות
    • 714 צפיות
  15. Started by ktbnus,

    התקנתי את התוסף הנל לפני כמה זמן והוא ממש נוח ( חח על ההשקעה). אבל, אם העיצוב החדש של האתר ( הבנאר הזה בצד שמאל ) הוא פוגע בעיצוב של האתר. כאשר התוסף פועל, האתר מוצג על כל הדף והבנאר הזה גולש על הטקסט של הודעות. רציתי לדעת אם יש גירסה חדשה ומעודכנת לתוסף הנל. תודה. ( FF 2.0.0.6 )

    • 1 תגובה
    • 714 צפיות
  16. Started by xcalibur,

    יש בידי קובץ PDF מסויים שעלי לערוך את הטקסט שבו. יש לי גם את ADOBE PRO. הסתכלתי בקובץ "עזרה" שם נאמר ללכת ל- TOOLS->ADVANCED EDITING->TOUCHUP TEXT TOOL ופשוט לסמן את הטקסט. העניין הוא שזה פשוט לא נותן לי. אני לא יכול לסמן כלום. מה לא בסדר ומה עלי לעשות? האם יש להשתמש בתוכנה אחרת? תודה

  17. תראו יש לי בעיה מוזרה מאודד !!. אני קניתי לא מזמן חלקים חדשים: AMD 3200 s 939 Gigabyte GA-k8N NF4 ultra-9 6600GT thermaltek 410W HD 160 + HD 80 WD 7200RPM' 8MBFURRE . קיצור... ס22ה אני מתקין הכול, עכשיו מה ה בעיה, יש מלא תוכנות שאני מפעיל למשל אני מפעיל ביטורנט, אז אחרי כמה דקות המעבד פשוט מגיע ל-100 והוא נשאר עליו ... התוכנה נתקעת וזהו. אוו שלמשל אני מפעיל סתם CSS ישר מגיע ל- 100. אבל אם אני מפעיל CS1.6 אז הוא בסדר.. איזה 20-30 .... אבל אפילו סתם משחק קטן לדוגמא הינה: זה כאשר המעבד במצב מנוחה שום משחק לא פועל: אחרי שאני מפעיל משחק.. אני אפילו לא משחק רק נמצא על החלון שלו: והינה שאני אחרי זה לוחץ על חלון אחר שהוא לא המשחק: בקיצור.. אני מקווה שהבנתם מה…

    • 4 תגובות
    • 714 צפיות
  18. זה HD שבשימוש מידי פעם והוא עושה הרבה רעש, אז אני רוצה לכבות אותו בלי צורך לנתק אותו כל פעם מהחשמל או "להרדימו" דרך האפשרויות של צריכת החשמל של Windows - זה ממש מציק שבזמן הכיבוי, המערכת מפעילה אותו לכמה שניות ושוב מכבה אותו ללא צורך. יש דבר כזה?.. תודה מראש!

    • 2 תגובות
    • 714 צפיות
  19. לכל המנהלים תרגעו, חיפשתי. לא מצאתי. יש לי כרגע את התוכנה OBJECTDOCK והיא נחמדה אבל היא גוזלת משאבים בצורה מטורפת! הנה תמונה http://pictures.greatestjournal.com/userimg/1184811/198648 תסתכלו בצד שמאל. תודה רבה לכל העוזרים

    • 8 תגובות
    • 714 צפיות
  20. Started by the red dragon,

    שולם לפני כמה זמן החלפתי מויסטה לXP התקנתי את כול הדרייבירים וכולם עובדים הכול סבבה! ברוך השם! רק הדרייברים של AUDIO לא עובדים המחשב שלי זה משחב נייד Lenovo n100 והדרייברים פשוט לא עובדים אני מתקין וזה בעמצא ההתקנה כותב לי אתה השגיאה הזאת שלח על ועל תשלח מה אני עושה ? תודה רבה רבה לעוזרים אני מתקוון הדרייברים של הקול REALTEK לא עובדים

  21. Started by Asafalfa,

    היי אנשים יש לי שאלה אני צריך לעשות איזה עבודה מסוימת הבעיה היא שאני ללא ממש יודע איך לבצע זאת ... אני צריך ליצור לוח כפל של 10 X 10 שניתן לכוונון. בפינה השמאלית העליונה צריך לרשום אחוז גידול של ערכי העמודות והשורות. לדוגמא, אם בתא יהיה רשום הערך 30% אזי השורה הראשונה תציג ערכים כדלקמן: 1, 1.3, 1.69 וכן הלאה. אותם ערכים יופיעו בעמודה הראשונה. עכשיו מותר לי להשתמש רק בנוסחא אחת $ שתיהיה בכל התאים כך שיווצר לוח כפל... כמו כן יש להמחיש זאת בצורה כזו שהגליון יציג ערכים עד 10 באדום ,11 עד 20 בצהוב ומעל 20 בירוק :s05: רוצים ממני גם ליצור סוג של תא מחוץ ללוח שמראה סכום כל התאים בלוח... ואת האמת שניסיתי כמה פעמים לבצע זאת אבל זה פשוט לא יוצא :\ ... למי יש נסיון עם זה ?

    • 1 תגובה
    • 714 צפיות
  22. שלום חברים, זקוק בדחיפות לתוכנת שיחזור לWIN XP או לחילופין לתוכנת CLONING שאני פשוט יוכל לגבות את הHDD שלי ולהתקין WIN 7 סוף כל סוף. מה שקרה זה שביום בהיר אחד הפעלתי את הנייד והוא רוצה שאני יכניס אותו לRECOVERY..טוען שחסר לו קובץ WINDOWS/SYSTEM32.CONFIG/SYSTEM.לאחר שכל נסיונותיי לשיחזור המערכת נכשלו הורדתי תוכנה בשם ULTIMATE BOOT בגירסתה האחרונה..ויש שם המון דברים נחמדים אך שום תוכנה מספריית הCLONING לא עובדת. מה עליי לעשות ואיך אפשרי לשחזר את המערכת רק לגיבוי קבצים חשובים על HDD נייד עם חיבור USB ואז הסרת המערכת והתקנת WIN7??

  23. אני מחפש תוכנה טובה שמאפשרת לי לתקן תמונות, לבחור רזולוציה, ומשקל מקסימלי לתמונה (משהו כזה) ולבסוף התוכנה תעבד בבת אחת את כל התמונות שיש במיקום שבחרתי ( Batch ) ותיצור תיקייה חדשה ובה התוצר. פתחתי אשכול דומה אבל הוא עסק בוידאו וזו הסיבה שפתחתי אשכול חדש. תודה מראש על העזרה. ובבקשה לא להגיד לי "PhotoShop" כי אני לא מתכוון להתקין תוכנה גדולה בשביל מטרה כזאת כשיש המון תוכנות קטנות שעושות את העבודה בצורה לא רעה בכלל. השאלה איזה תוכנה, אני רוצה המלצה.

    • 3 תגובות
    • 714 צפיות
  24. Started by AnTiSh0ck,

    יש שירים מסויימים בעברית כמובן שרואים אותם כג'יבריש איזה הגדרה צריך לשנות ? עוד בעיה היא שיש שירים מסויימים שהווינאמם לא מנגן (עובר עליהם), כל הקבצים מסומנים בפרופרטיס לקריאה, במדיה פלייר עובד הכל

    • 4 תגובות
    • 714 צפיות

דיונים חדשים בפורומים