תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
-
הורדתי לפני מספר ימים סרט באיכות DVD. איני מצליח להריץ את הסרט מתוך ה- wmp למרות שהורדתי את ה- DVD decoder של nvidia מה אוכל לעשות... האם יש בכלל פתרון בעיה שהצגתי?
-
- 4 תגובות
- 715 צפיות
-
-
התקנתי מחדש את המחשב והתקנתי כמובן את התוכנות הנדרשות, שזה כולל בתוכן K-lite mega codec pack. אחרי התקנת חבילת הקודקים התחילה להופיע על מספר דקות הודעת שגיאה (תמונה מצורפת). ההודעה נורא מרגיזה, במיוחד כשאני משחק במשחקים והמשחק יורד לסיסטמטריי בגלל ההודעה... איך אני אמור לתקן אותה? [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 2 תגובות
- 715 צפיות
-
-
שלום לכולם אני עובד עם מנהל הקבצים המצויין Total Commander, וביומיים האחרונים שמתי לב שהוא לא מציג לי אייקונים של קבצים אלא אייקון של דף ריק לבן. הכוונה היא שאם למשל יש קובץ של mp3 אז הוא צריך להראות את הסימן של הברק, ואם זה קובץ וידאו, אז את הסמל של מדיה פלייר וכו'. יש לציין שבמצב אקספלורר רגיל, כאשר אני פותח את התיקיות, הקבצים מופיעים עם הסמלים שלהם. ניסיתי להתקין מחדש את התוכנה, להתקין מחדש winamp ומדיה פלייר ושום דבר לא עזר ???
-
- 2 תגובות
- 715 צפיות
-
-
הורדתי מהאתר http://www.nod32.com/ את גרסת הנסיון של התוכנה וקיבלתי את השגיאה הבאה : error occured during communication with nod32 kernel service ניסיתי להתקין גם במצב בטוח מישהו יודע מה גורם לזה?
-
- 4 תגובות
- 715 צפיות
-
-
המחשב שלי עובד רצוף על 100% ניצול מעבד,אז פתחתי ת'task manager וכשאני סוגר את אחד הscvhostים אני מקבל ת'אזהרה הזאת שהוא הולך לעשות ריסט אבל הפלא ופלא הניצול מעבד יורד ל0-2אחוז... זאת ממש לא פעם ראשונה שזה קרה לי ואני חושד בgaobot הקטע אבל שkarsepsky לא גילה שום דבר... מה עושים???
-
- 7 תגובות
- 715 צפיות
-
-
קניתי מקלדת חשדשה של A4tech עם hotkeys והכל עוד יופי אבל משום מה כשאני בודק בcontrol panel הוא עדיין מזה אותה בתור המקלדת הישנה שהייתה לי של microsoft מישהו יכול להגיד לי למה? הבעיה העיקרית עם זה היא שאין לי דרך לשנות את המקשים המיוחדים כיוון שבקודמת לא היו לי כאלו אז כוויכול אין לי גישה אליהם
-
- 5 תגובות
- 715 צפיות
-
-
שלום איך אני יכול לבצע התקנה מחדש של דפדפן אקספלורר? תודה
-
- 1 תגובה
- 715 צפיות
-
-
שלום אני רוצה לקחת סרטון של WMA ולהמיר אותו לAMR לפלאפון. 1)זה אפשרי? 2) אם כן להביא לי קישור לתוכנה 3) תודה
-
- 2 תגובות
- 715 צפיות
-
-
קודם כל אני מצטער אם השאלה לא ממש מתאימה לפורום. לא מצאתי פורום מתאים יותר. לעניינינו: עבדתי עד לאחרונה עם מסך CRT על רזולוציה של 800*600(כן, כן :-)). המסך התקלקל וקניתי LCD 21.5 . הרזולוציה הנטיבית שלו היא כמובן 1920*1080. הכל טוב ויפה, אך יש בעיה אחת: כל סרטון, שהרזולוציה שלו פחותה מ1080P- נראה על הפנים. אם מדובר ב1024*768 אז מילא זה עוד סביר, אך סרטונים ברזולוציות ממש נמוכות הופכים לבדיחה. אם אני מפעיל בגודל המקורי, אני מקבל מלבן קטן באמצע המסך. אם אני "מותח" את הסרטון על פני המסך, מתקבלת תמונה מפוקסלת. השאלה היא, האם ישנה "מניפולציה" כלשהי, שתאפשר לי להריץ את הסרטונים האלו בצורה סבירה יותר, על מסך שכזה? אולי נגנים מסוימים יודעים לעשות איזושהי קומפנסציה, שתשפר את המראה…
-
- 0 תגובות
- 715 צפיות
-
-
אתמול הורדתי nero 6605 ונתקעתי בלי s\nלתוכנה איפה אני יכול למצוא?????
-
- 2 תגובות
- 715 צפיות
-
-
יש איזה אתר עם קבצי wma שחייב לשמוע או לראות אותם ברשת, אם עושים שמירה הוא שומר קיצור דרך ששוקל כמה בתים. אני זוכר שהיית לי פעם תוכנה שמאפשר להוריד את הקבוץ כולו, אני רק לא זוכר את שמה. מישהו יכול להמליץ על משהו?
-
- 2 תגובות
- 715 צפיות
-
-
לא ממזמן קניתי מחשב חדש עם חלקים שאתם המלצתם לי המפרט אמור להיות חחזק ולהחזיק אימיול וגלישה באתרים אבל מסתבר שזה לא ככה... המפרט מופיעה בחתימה מישהו יכול להסביר למה האימיול נסגר סתם ככה הרי זה מחשב חזק...?
-
- 4 תגובות
- 715 צפיות
-
-
שמעו אני משתמש באוונט ברוסר(avant browser) ואני רשום למספר פורמים שונים.. עכשיו פעם היתי מכניס שם משתמש וסיסמא פעם אחת וכל פעם שהיתי ניכנס לפורום זה היה נכנס ישר בלי להכניס שם משתמש וסיסמא(ככה בכל הפורמים גם פה) ובזמן האחרון זה כבר לא עושה לי את זה..ואני צריך להכניס כל פעם מחדש שם משתמש וסיסמא.. למה זה?ואיך אני פותר את זה?
-
- 4 תגובות
- 715 צפיות
-
-
כמעט כל פעם שאני מנסה לטעון אימג' מופיעה לי ההודעת ארור שצירפתי בהודעה הזאת. לדעתי זאת בעיה בשם של הקובץ, אבל אני ממש לא יודע. מישהו יכול לעזור? [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 2 תגובות
- 715 צפיות
-
-
שלום לפי מה שבדקתי ההבדלים העיקריים הם בכך שwindows וMacOs הם מערכות הפעלה עם קוד סגור,לינוקס היא מערכת עם קוד פתוח שפותחה ע"י קהילות משתמשים ואפשר לבצע בה שינויים.מה חוץ מזה מבדיל ביניהם. תודה מראש לעוזרים בהסבר
-
- 4 תגובות
- 715 צפיות
-
-
אהה אני מתלבט אם להתקין ויסטה בגלל שיש הרבה תוכנות שאני מפחד שלא יעבדו ... כמו תוכנות צריבה , MSN , איך אני יודע אם הן יתאימו?
-
- 5 תגובות
- 715 צפיות
-
-
יש לי בעיה בזמן האחרון ,אני נכנס לYOUTUBE ולכל האתרים האלו עם הסרטונים ,והסירטונים נתקעים לי אחרי 2 שניות ,וגם במשך שני השניות האלו לא שומעים כלום . זה קורה לי לרוב בFIREFOX ובIE זה בקושי קורה. יש למישהו מושג מה הבעיה ?
-
- 2 תגובות
- 715 צפיות
-
-
MSN Messenger ו Windows Live Messenger. כי זה עבודה שחורה לאסוף אותם אחד אחד אחרי פרמוט. תודה, רבה, בז'נגלו.
-
- 2 תגובות
- 715 צפיות
-
-
במסך ה-LCD 19" הוא ננעל ברזולוצייה על רזולוצייה ברוחב של 480, ניסיתי לשנות את זה בדרייבר אבל זה לא הצליח , המסך נעול ל-640X480 כשהחלפתי ל-CRT הוא אפשר לי את שאר הרזולוציות. מה אפשר לעשות?
-
- 7 תגובות
- 715 צפיות
-
-
שדרגתי את המחשב, את המערכת הפעלה והתוכנה כבר לא עובדת... משום מה הקובץ DLL שמראה קבצי JPEG גורם לשגיאה (כאשר שאר הקבצים הוא מפעיל...) בכל אופן אני מרגיש בלי ידיים ככה... האם מישהו מכיר תחליף ראוי לתוכנה?
-
- 0 תגובות
- 715 צפיות
-
-
מאז שהכנסתי את הג'י מייל שלי ל POP3 והכל עובד דרך הOUTLOOK בקבלת הודעות פיקס ...... אבל כל מה שאני שולח ומצרף קובץ ...(כל קובץ גם טקסט אפילו) הוא מחזיר לי את הדואר חזרה ! כאילו לא נשלח ..אתם מכירים את זה נו ... למה ?
-
- 3 תגובות
- 715 צפיות
-
-
יש לי Mozilla Firefox ועכשיו אני לא מצליח לראות סרטון בyoutube אז מה עושים??? הינה תמונות 1 2 זהו מקוה שתעזרו לי תודה ויומטוב
-
- 3 תגובות
- 715 צפיות
-
-
היי, שוב אני, עם שאלות של הדיוטות... הפעם שאלה בסיסית נוספת: במחשב יש לי 4 גיגה זכרון. באוורסט הוא מראה 3 גיגה פנויים. אם אני מעלה את הtaskbar אני רואה בקושי כמה מאות מגה תפוסים. לאן הלך כל הזכרון? הדוגמה הזו אולי לא מייצגת את השאלה העיקרית שלי.. אני עובד על תוכנות עריכה כבדות, פותח כמה במקביל, ואחרי כמה זמן אני רואה באוורסט שנותרו 250 מגה זכרון פנוי (מתוך 4 גיגה!). כשפתחתי את הtaskbar אמנם הפרימייר לקח בערך 2 גיגה, אבל עדיין, זה לא מסביר לאן נעלם השאר. גם אם אסכום את כל הזכרון שמופיע בtaskbar לא אגיע ל3.75 גיגה. לא ברור לי... האם להוסיף עוד 4 גיגה? אנא עזרתכם. תודה, רועי (אני עובד על ויסטה 64, Q9450, ארבעה גיגה זכרון. המחשב חדש לגמרי, בן שבוע ) [attachment deleted by ad…
-
- 2 תגובות
- 715 צפיות
-
-
אני מעוניין לדעת אם יש תוכנה פשוטה שיודעת לסנן אתרים מסוגים שונים ???
-
- 3 תגובות
- 715 צפיות
-


