תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
התקנתי את התוסף VERTIGO , מחקתי אותו אח"כ ומאז אין לי כפתור (X) סגירה לTABS !!
-
- 9 תגובות
- 716 צפיות
-
-
שלום לכם כשמישהו שולח לי קובץ בדוא"ל אני לא מצליח לפתוח את הקובץ(זה מראה צבע אפור), מישהו יודע למה??? (יש לי אאוטלוק אקספרס 6).
-
- 4 תגובות
- 716 צפיות
-
-
שלום. רובכם בוודאי מכירים את התוכנה web-shots שמאפשרת להוריד wallpapers מדהימים מאתרה ולנהל את החלפתם ברקע ובשומר מסך. בעקבות זאת שהחברה התחילה לגבות כסף עבור גלריות תמונות והורדת תמונות באיכות גבוהה רציתי לשאול אם מישהו מכיר אלטרנטיבה חופשית ל web-shots. למשל תוכנה שיוצרת מאגרי תמונות על ידי שיתוף התמונות של המשתמשים בה (משהו בסגנון Kazaa). כך שאין צורך לשלם כסף... רק לשתף. מישהו מכיר? ואם לא אני חושב שזה רעיון גדול לתוכנה פופלארית אם מישהו יכול לקחת פרויקט בס"ג הזה...
-
- 1 תגובה
- 716 צפיות
-
-
שלום לכולם... טוב אז ככה, אני משתמש בתוכנה virtual dj לצורך מיקסוסים וכאלה. החלטתי להתקין עוד כרטיס קול ואת שני הכרטיסים שיש לי חיברתי למיקסר (ל-2 ערוצים נפרדים מן הסתם) אך שאני מנסה לשמוע כל ערוץ על פאנל אחר של התוכנה אני לא מצליח ובעצם יכול לשמוע הכל רק על ערוץ אחד. כיוונתי בתוכנה 2 כרטיסי קול ומיקסר כדי שידע שאני עובד על שני כרטיסי קול שונים העוברים דרך מיקסר אך לא התבצע שום שינוי ועדיין אני לא מצליח להפריד בין הערוצים לפאנל (desk) מסוים ושומעים הכל על אותו ערוץ. אם מישהו השתמש איי פעם בתוכנה (שהיא מעולה למי שחובב מוזיקה) ויודע על מה אני מדבר בבקשה את עזרתכם. אני כבר מזיע מול המחשב (והמיקסר) ולא מוצא סיבה הגיונית למה אחרי ההגדרות הנכונות עדיין זה אינו פועל. תודה
-
- 0 תגובות
- 716 צפיות
-
-
יש לי את התוכנה והיא מראה שמעבד הפרסכוט מגיע ל55 מעלות איך אני עושה בתוכנה SPEEDFAN שהמאוורר יעבוד יותר מהר אם בכלל אפשר?
-
- 1 תגובה
- 716 צפיות
-
-
יש לי בעיה כלשהי ב ICQ, כאשר אני מתחבר על המספר שלי (92943823) אז הוא מקבל כנראה כמות דיי גדולה של הודעות ואז האיסיקיו לא מגיב, או במילים אחרות, הצפה > אי יכולת להשתמש ביוזר שלי. ניסיתי להתחבר על יוזר אחר שיצרתי והכל עובד טוב ויפה.. האם יש משהו שאפשר לעשות כדי למנוע את זה ? יש איזה לינק לאתר ICQ שמאפשר למחוק את כל ההודעות שקיבלתי ולא קראתי או משהו שיאפשר לי גם לראות מה ששלחו..? כאשר באתי להתחבר ליוזר הספציפי דרך הווינדוס 98 אז קיבלתי ישר כמות של איזה 10-20הודעות בכלל לא מהיום, מלפני כמה ימים\שעות..... מה אפשר לעשות כדי לגרום לבעיה להעלם..? שאני אוכל להשתמש ביוזר שלי שוב? תודה מראש! נ.ב מדובר באיסיקיו 2003 #3800
-
- 3 תגובות
- 716 צפיות
-
-
היו לי 3 כוננים (C, D וE), והורדתי את התוכנה כדי לאחד שניים מהם (D וE) הפעלתי את אפשרות הmerge, וכעבור כמה זמן התוכנה מסרה לי שיש תקלה (לא זוכר כרגע מה בדיוק). עשיתי ריסטרט למחשב וגיליתי שכל הכונן השני (E) נמחק ונשאר מקום ריק, שאותו הוספתי לכונן הראשון (D). יצא שלכאורה איחדתי אותם. נכנסתי לדיסק של וינדוס כדי לבדוק שם את הכוננים, וראיתי שבנוסף לשני הכוננים שנשארו (C וD), יש עוד הרבה מקום ריק, מה שלא יכול להיות, כיוון שיוצא שיש יותר מקום סה"כ ממה שיש על הדיסק. ניסיתי למחוק את הכונן שכביכול איחדתי, כדי בכלל לפרמט את הכל, אבל באמצע המחשב פשוט נתקע. אחרי מספר דקות טובות פשוט עשיתי ריסטרט, ועכשיו אני לא יכול להכנס לא לוינדוס (הוא מראה לי את הטעינה, אבל זה לא נטען), וגם לא לדיסק…
-
- 0 תגובות
- 715 צפיות
-
-
אני מכיר את התוכנה כבר שנתיים בערך ואני לא מתקדם איתה לשום מקום לכן אני רוצה לקנות ספר טוב שיעזור לי לעבור מהשלב של הבסיס לשלב יותר מתקדם.. אני מכיר את MAYA פחות או יותר ולכן אני כבר יודע איך לעבוד איתה בצורה טובה (-). אני מזמין מאמזון כך שאם יש לכם המלצות השמח לשמוע.. דרך אגב מה אתם אומרים על זה? http://www.amazon.com/Introducing-Maya-3D-Beginners-%2BCD/dp/0470051353/ref=sr_1_5/103-9843162-3923846?ie=UTF8&s=books&qid=1192784368&sr=1-5 עריכה: האמת אולי אני יקנה את הספר הזה: http://www.amazon.com/Art-Maya-Introduction-Computer-Graphics/dp/1894893824/ref=pd_sim_b_shvl_img_6/103-9843162-3923846 הוא נראה לי מתאים ביותר מבחינת הדרישות שלי... מה אתם אומרים הוא…
-
- 1 תגובה
- 715 צפיות
-
-
יש לי רעשים מוזרים כאילו זרמים בכל פעם וזה פשוט בלתי ניסבל מה עושים אין איזו תוכנה שמשתיקה את זה? אני יודע שזה בכלל תוכנה כי לא היה לי את זה לפני..
-
- 1 תגובה
- 715 צפיות
-
-
שלום בניתי סרט ברוסית על אקדח ויש הוד כאלו בדרך אז למען הציבור הישראלי האם אני יחול להוסיף תרגום לסרט על ידי איזה תוכנה הים כן מה היא לינק לסרט
-
- 0 תגובות
- 715 צפיות
-
-
אחר הצהריים טובים, רציתי לדעת איך אני יכול לנגן ב MEDIA PLAYER קטע וידאו ולהוסיף לו קובץ SUB כך שלסרט יהיה תרגום. הפעולה אמורה להתבצע ללא איחוד של קטע הוידאו עם קטע הטקסט.
-
- 3 תגובות
- 715 צפיות
-
-
סרקתי עם התוכנה HijackThis והנה log file של הסריקה: Logfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 01:26:03, on 12/03/2005 Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180) Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\system32\csrss.exe C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe C:\WINDOWS\Explorer.EXE D:\CA\eTrust PestPatrol\PPActiveDetection.exe D:\Webroot\Spy Sweeper\SpySwee…
-
- 3 תגובות
- 715 צפיות
-
-
אני צריך תוכנת פוטושופ פשוטה, לא משהו מקצועי. אשמח לקבל שם, ואני לא בטוח שזה חוקי בפורום, אז גם הורדה ישירה. (אם זה לא חוקי פשוט אל תתנו הורדה ישירה). בתודה מראש yosda boy.
-
- 1 תגובה
- 715 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי אימיול והכל עבד ""טוב"" אבל עכשיו אני לא יכול להתחבר אפילו לשרת אחד הכל כותב לי "DISCONECT, או שכותב לי שזה מת מה לעשות ואם חס וחלילה התחבר זה בטח LOW ID ופשוט אין לי FIRE WALL מה לעשות ...? מה זה ואיך זה לפתוח PORT מסווים? איך פותחים !! אני מחובר לכבלים לחבילה "לא ידועה" כי אני מחובר בחברה פרטית בכפר שלי!! מה לעשות ?? תודה רבה רבה למי שעוזר ??? אחרי העריכה " אין שוום דרך לפתוח טת הפורט או לעקוף או אפילו להתחבר !!???
-
- 1 תגובה
- 715 צפיות
-
-
הפונט של רשימת השירים ב- Winamp קטן מידי, האם יש אפשרות להגדיל אותו? מדובר בגרסא הישנה יותר 2.86 משהו בסגנון. תודה
-
- 3 תגובות
- 715 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שהתפרסמה באתר הזה לפני זמן רב כלומר מישהו דיבר עליה פה אבל אני לא יודע איפה ואפילו חיפשתי פה ובגוגל אבל לא מצאתי תוכנה ששולחת SMS אוטומטים לטלפון בקשר לעידכוני חדשות אימייל RSS והכי חשוב הוא אמר שהיא מדוחת לו על הודעות חדשות ב GMAIL אומנם אפשר לגלוש מהפלאפון לGMAIL אבל מה עושה מישהו עם עוד חשבונות דואר במקומות אחרים אנא עיזרו לי אם ראיתם אותה :-\ המוצא הישר מתבקש לדווח לתחנת המשטרה הקרובה תודה !!!!
-
- 0 תגובות
- 715 צפיות
-
-
שלום רב, בהמלצת הפורום הזה אני משתמש בתוכנה Ad-Aware 2008 (רכשתי רישיון) וכעת יש לי שתי שאלות: 1.האם יש צורך לשדרג לגרסה 2009, או שהתוכנה ממשיכה לעשות את העבודה ללא צורך בשדרוג? 2.אחת לשבוע אני נוהג לבצע סריקה מלאה. עם סיום התהליך,בכל פעם מתקבלת בדיוק אותה תוצאה (תמונה מצורפת). האם זה נראה תקין, כשכל פעם מתקבלת בדיוק אותה תוצאה, כשבעצם שום "מזיק" לא מתגלה? לשם השוואה, תוכנת "ספייבוט" מגלה בכל סריקה שביעית לפחות 10 בעיות הדורשות תיקון. תודה רבה ושבוע טוב! [br]פורסם בתאריך: 10.01.2009 בשעה 19:01:12 משום מה יש בעיה בהצגת התמונה.למה זה קורה? [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 715 צפיות
-
-
איך אני מגדיל את גודל התרגום בתוכנה MPC? הסיבה היא שאני רואה סרטים ב1080I אז התרגום מאוד קטן ואוכל את העיניים (למרות גודל המסך (61")) תודה
-
- 3 תגובות
- 715 צפיות
-
-
שלום אני צריך דריברים ללוח הזה gigabyte GA-K8N Pro-SLI לwindows vista 64 bir
-
- 2 תגובות
- 715 צפיות
-
-
טוב, זה כבר מתחיל להיות מטריד. זה כבר החשבון השני שאאוטלוק עושה לי את אותן הצרות איתו. הבעיה היא כזו: לאחר שימוש של שנים עם אאוטלוק וג'ימייל (דרך POP) החלה לפתע לקפוץ לי חלונית מהאאוטלוק שמבקשת שם משתמש וסיסמא. את שם המשתמש והסיסמא לא שיניתי מעולם וגם בהגדרות האאוטלוק והג'ימייל לא נגעתי כך שמוזר לי על מה ולמה קופצת החולנית. בכל אופן, למרות שאני מכניס את שם המשתמש והסיסמא הנכונים, החלונית מסרבת להיעלם עד שאני לוחץ על ביטול ובכך כמובן הדואר לא יורד אל האאוטלוק. מישו נוסף זכה להיחשף לתופעה? פיתרונות?
-
- 1 תגובה
- 715 צפיות
-
-
http://www.ngohq.com/files.php?go=giveme&dwn_id=20 נסו ותהנו מהבדל עצום בעוצמת שמע, במיוחד בבאס (צלילים נמוכים). תודות לקבוצת NGO
-
- 3 תגובות
- 715 צפיות
-
-
שלום לכם, אני מחפש תוכנה שתאפשר לאדם המשתמש באתרי סקס לגלוש באתרי סקס כאוות נפשו ולאחר מכן, בלחיצת כפתור, או שדרך שתהיה קלה גם למשתמשים חדשים, להסיר את כל מה שקשור לסקס, למשל את מה שהצטבר ב-AutoComplete, מה שהצטבר בכתובות אחרונות, הסטוריה, מה שנכנס למועדפים וכו'.... אני יודע שקיימות תוכנות כאלו אך לא ידוע לי איזו הכי מומלצת. תודה לכם.
-
- 2 תגובות
- 715 צפיות
-
-
לא יודע כמה ממכם עדיין נוהגים לקנות תוכנה פה ושם... אם מישהו רוצה לקנות את בבילון כדאי שלפחות יעשה את זה בזול. כנסו לקישור הבא: https://buy.babylon.com/index.php?template_id=9〈=8&trid=NL50PPR50807HE&voucher=MV50MB5&WT.mc_id=NL_4408&nocbid=1 בשורה האדומה למעלה, לחצו על המילה "לרכוש". העמוד שעולה מציג את המחירים הרגילים של התוכנה, אבל שימו לב שבתחתית הטבלה המחיר יורד ב-50 אחוז! כדי להפוך את הקניה ליותר זולה אפילו, שנו את המטבע (בתיבה למעלה) לפסו מקסיקני, מה שמוריד את המחיר בעוד כמה אחוזים. המחיר הסופי יוצא: מנוי לשנה - 64 שקל במקום 149 שקל! מנוי לתמיד לגרסה 6 בלבד - 106 שקל במקום 299 שקל!
-
- 3 תגובות
- 715 צפיות
-
-
הי יש לי קובץ גדול בערך 1.2 גיגה בפורמט MPEG באיכות טובה וסאונד טוב שהקלטתי דרך מצלמה דיג.... איך אני מפצל אותו ל 2 שאני יוכל לעשות גיבוי לדיסקים(80ד 700מג)?? לינקים+הסברים אם אפשר תודה : ???
-
- 2 תגובות
- 715 צפיות
-
-


