עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. היי אנשים יש לי מחשב שלא עשיתי בו פורמט הרבה מאוד זמן והוא עובד מצויין אבל מצד אחד שמעתי כשה מנקים רגיסטרי מוסיף טיפה לביצועים מצד שני התוכנות האלו יכולות בקלות לדפוק את המערכת אז מה אתם אומרים יש המלצות?

    • 2 תגובות
    • 716 צפיות
  2. שלום קיימת ברשותי תוכנה בשם PCBOOK שע"י תמונות בליווי קטעי הסבר מסבירה על חלקי המחשב . התוכנה מאוד טובה ומעניקה לי ידע רב אך תוכנה זאת מעודכנת למעבדים של 400 מגה הרץ ולזכרונות SDRAM מה שמעיד בהחלט על התישנותה של התוכנה. השאלה שלי היא האם אתם מכירים תוכנה/אתר/מצגת מהסוג הזה שהיא יותר מעודכנת אשמח מאוד לקבל מכם תשובות חיוביות. אני מעוניין כמובן בתוכנות חינמיות כך שאל יעלה על דעתכם לתת לי משהו שאינו חוקי.

    • 3 תגובות
    • 716 צפיות
  3. כל פעם שאני מפעיל את המחשב מחדש מופיעה לי הודעת שגיאה עוד לפניי שהאקספלורר עולה... בדקתי ב msconfig ובדקתי בתיקיית הפעלה ובמשימות מתוזמנות, אין שום דבר בשם הזה שעולה בתחילת המחשב ואני לא יודע איך להפסיק את זה... הנה תמונה של השגיאה: ד"א נראה לי שזה איזה סוג של טרויאני או משו כי גם למחשב הנייד שלי עכשיו יש משו דומה אבל שמות אחרים של קבצים... spybot לא מוצא לי כלום... וגם לא האנטי ווירוס שלי... [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 716 צפיות
  4. תגידו זה הודעה השניה שלי ולא עונים לי מה זה מעומעמים מה ניסגר יש בעיה לענות לי איזה פרוםםם מוזר

    • 2 תגובות
    • 716 צפיות
  5. Started by assaf181,

    שלום לכולם. לא מזמן עברתי לפיירפוקס, ויש לי בעיה די מעצבנת. כששלוחים לי לינק, למשל במסנג'ר, אני לא יכול לפתוח אותו בלחיצה. אם אני לוחץ עליו לא קורה כלום, ואני צריך להעתיק אותו לשורת הכתובות כדי להכנס. הפיירפוקס מוגדר כדפדפן ברירת המחדל. מישהו יודע מה הבעיה?

    • 5 תגובות
    • 716 צפיות
  6. Started by omer0777,

    שלום הורדתי icq 6.5 וגם 6 ושאני נכנס לicq הכל בסדר ואז שאני נכנס לרשום הודעה לחבר זה נתקע לי עם אתם יודעים אני ישמח כ ל כ ך ויש לי מחשב חזק אז אין שום קשר למחשב

    • 3 תגובות
    • 716 צפיות
  7. Started by croetro,

    אני באמצע ההתקנה של windows vista ulimate 64bit עם VIRTUAL PC באמצע ההתקנה מופיע המסך הבא: המערכת הנוכחית שבאמת מותקנת במחשב האמיתי xp 32bit

    • 3 תגובות
    • 716 צפיות
  8. Started by stingeR-,

    אני רוצה לצרוב סרטים לVCD כדי לראות את זה בDVD שלי ואני צריך מדריך בעברית שמסביר איך עושים את זה עם תרגום ועם הכל ותפריט ושלא יהיה קשה מידי.... וגם לא ארוך מידי, תודה.

    • 2 תגובות
    • 716 צפיות
  9. Started by b.tiger,

    שלום! הפורום הזה נראה לי הכי מתאים לאשכול שלי ולכן פתחתי אותו פה. קניתי מחשב נייד לא מזמן שיש בו כבר ווינדוס והכל ,ועכשיו יש לי במחשב 2 אפשרויות להיכנס לאקספורר :ההאחד הוא רגיל והשני הוא 64 סיביות. עכשיו השאלה שלי היא מה עדיף ?ולמה הביאו לי את שניהם?

    • 2 תגובות
    • 716 צפיות
  10. שמעו אני מתקין אימיול במחשב החדש שלי ואני רוצה להעביר מהמחשב הישן את הנקודות צבירה של השיתוף איך אני מעביר את החשבון של האימיול הישן אל החדש כי אתם יודעים יש דבר כזה של אם אתה משתף יותר אז המהירות יותר גבוה אז מה אני צריך להעביר את התיקיות שנשארו אחרי ה- UNINSTALL אל התיקיה של האימיול במחשב החדש?

    • 9 תגובות
    • 716 צפיות
  11. Started by sigma,

    באיזה אופן מומלץ להסיר תוכנות מהמחשב: 1. ע"י מנגנון הוספה/הסרה המובנה במערכת ההפעלה? 2. ע"י אופציית uninstall , במידה וקיימת בתוכנה?

    • 7 תגובות
    • 716 צפיות
  12. הנה הרשימה שלי נכון לעכשיו: FIREFOX 1.0.4 FIRETUNE v1.0.3 CCLEANER 1.19.108 AVI MPEG RM WMV Joiner v4.81 Ad-Aware SE Personal Edition 1.05 DAEMON Tools 3.47 xp-AntiSpy 3.94-1 SpeedFan 4.24 CPU-Z 1.28 EVEREST Home Edition v2.00 ACROBAT READER 7 win md5 sum Sygate Personal Firewall Pro NOD32 GSpot v2.21 OFFICE XP Azureus Release [2.3.0.2 peerguardian 2 זקוק להמלצות על: UNINSTALLER טוב תוכנת איחוי טובה (מתלבט בין כמה ) מנקה REG כל דבר אחר

    • 2 תגובות
    • 716 צפיות
  13. Started by mp91,

    זה עושה לי ככה: זה מעצבן בטירוף ואני לא יכול להשתמש בקספרסקי... כנ"ל זה עושה לי על תוכנות אחרות....... כמו ווינאמפ.. אותה שגיאה... לא ניסיתי על תוכנות אחרות אבל זה קשור לאנטי ווירוס אני יודע... ונירא לי שיש לי כמה ווירוסים אבל אני לא יכול לעשות SCAN... כי זה עושה לי את הבעיה. תודה לעוזרים!

    • 5 תגובות
    • 716 צפיות
  14. Started by silky,

    אני מעוניין לדעת איך אני מעתיק מטקסט מסויים את העיצוב שלו ומדביק (רק את העיצוב!) אותו על טקסט אחר, כלומר שיהיה עיצוב אחיד בקובץ. מבינים? תודה

    • 2 תגובות
    • 716 צפיות
  15. שלום לכולם, יש לי שאלה האם יש תוכנה כלשהי שעוזרת לכייל את המסך? תודה מראש לכל העוזרים

    • 2 תגובות
    • 716 צפיות
  16. Started by Danovich!,

    shalom lekulam (sry only english installed on my win) i wanted to know if its posible that i will be able to play games like F.E.A.R. & BF2 with geforce4 mx 440 by using the program 3danalyzer or somthing els...if its posible plz tell me how to make it work thx in advance

    • 2 תגובות
    • 716 צפיות
  17. http://www.ynet.co.il/articles/1,7340,L-2816786,00.html

    • 4 תגובות
    • 716 צפיות
  18. אני מצטער אם הדיון לא מתאים לפה, אם כך המצב תעבירו... התקנתי משחק מסויים לאחר שפירמטתי את המחשב (win xp) והתקנתי את מערכת הפעלה מחדש התקנתי דרייברים ו-directx9c כמובן. כאשר אני מריץ את המשחק המסויים הוא דורש את הקובץ הבא: MSVCP71.dll ואומר שהוא לא נמצא והמשחק אינו יכול לרוץ. הורדתי את הקובץ מהאתר של ה-dll's ושמתי אותו בתוך windows/system ומתקבלת אותה הודעה. אם זה משנה המשחק המדובר הוא Far Cry והדרייברים הם Catalyst 5.10 החדשים על 9800pro בין שנה. אשמח אם יבוא פתרון שהוא לא פירמוט מכיוון שזה יהיה הפרמוט השלישי בתוך יומיים... בשל וירוס ובעיה נוספת ולכן אשמח לכל ניסיון לעזרה. שוב מתנצל אם התראד לא במקום, ptyahoo.

    • 6 תגובות
    • 716 צפיות
  19. Started by felixb,

    שלום, יש לי בעיה מוזרה שאני נתקל בה בעת הורדת קובץ גם ב I.E וגם בפיירפוקס. אני מנסה להוריד סתם קובץ שקיבלתי למייל או איזה שהוא קובץ מאתר כלשהו (מאתרים שונים, מיילים שונים וכו'), למשל: אני רואה שהקובץ שאני רוצה להוריד הוא 4 MB, אני רואה שהוא מתקדם בהורדה שלו ופתאום כשהוא מגיע בערך לחצי מהגודל הוא כותב שהוא סיים להוריד. כשאני מסתכל על הקובץ שירד, אני לא מצליח לעבוד איתו כי הוא בעצם לא מלא... כשניסיתי להוריד את אותם הקבצים במחשבים אחרים, הם ירדו בצורה תקינה לגמרי. למה דבר כזה יכול לקרות? תודה,

    • 5 תגובות
    • 716 צפיות
  20. כפי שכתבתי בכותרת, אני לא מצליח לשמור קבצים בהם יש SMARTART בOFFICE 2007 . תודה מראש וערב טוב

    • 2 תגובות
    • 716 צפיות
  21. Started by -AKEL-,

    חיפשתי גם באתר של ASUS וגם באתר של NVIDIA אין את הדגם הזה להורדה וגם בחבילה של ה-GeForce ב-NVIDIA של הדרייברים הוא לא מוצא אותו... מישהו יודע איפה אני יכול להשיג אותו בבקשה?

    • 4 תגובות
    • 716 צפיות
  22. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    אם איזה תוכנה אני יכול ליבדוק מה חום המחשב שלי? אשמח מאוד אם תיתנו לי לינק. ;D

  23. Started by kotel,

    פעם לפני פירמוטים רבים (התחלה של סיפור).... הייתה לי תוכנה בשם הזה אם אני לא טועה...היא הייתה תוכנה מצויינת הייתה אומר לה מה אתה רוצה מהבוט במירק והיא כבר הייתה עושה את העבודה מחכה בתור ומורידה את הקובץ ויהימה... אני מתגעגע עליה :'( ואני רוצה להשיג אותה שוב...אבל אני לא מוצא אותה אם אתם מוצאים זכר ממנה אנא תנו לינק או משהו תודה...

    • 2 תגובות
    • 716 צפיות
  24. מחפש בנרות ולא מוצא ???

    • 0 תגובות
    • 716 צפיות
  25. Started by hck,

    היי לאחר תקופה ארוכה של שנה שנתיים שלא השתמשתי בICQ אני מעוניין לחזור ולהשתמש בתוכנת המסרים הזאת. אני מניח שיצאו גרסאות חדשות, והייתי מעוניין לקבל המלצה לגירסה של התוכנה, שתהיה: 1. ללא פרסומות. 2. מאובטחת - אני זוכר שאז היו גירסאות לא בטוחות. 3. שליחת SMS (בחינם כמובן ) 4. תאימות לשאר גירסאות. אני מניח שאחת מגירסאות הLITE יתאימו לי, רק שאני לא יודע בדיוק איזו גירסה יצאה אחרונה(או לחילופין איזו גירסה טובה יותר).

דיונים חדשים בפורומים