עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. שלום לכולם אתמול רציתי לראות סרט וכשאני פותח אותו את הסרט אז הכול סבבה עובד טוב אבל ברגע שאני שם את התרגום לסרט ויש אותיות באנגלית אז כיאלו יש כזה קול אנושי שמתרגם לי את המילים באנגלית למי שלא מבין הנה הסבר קצר יענו יש כאלה תוכנות שאתה נותן להם קןבץ txt באנגלית ובוחר סוג של קול וזה מתרגם לך את המילים אז זה ממש תירגם לי מילים שהיו בתרגום בשפה האנגלית זה היה ממש מוזר ומצחיק ואם מישהו מכיר את התופעה שיסביר איך לבטלה

    • 6 תגובות
    • 716 צפיות
  2. : אני יודע שתוכנה כזאת קיימת, פשוט נעלם לי הלינק להורדה שלה מהbookmarks. תודה מראש install

    • 0 תגובות
    • 716 צפיות
  3. Started by gil5,

    כאשר מחברים מצלמה וידיאו כל שהיא למחשב בחיבור FireWire עם איזו תוכנה מבצעים את קליטת החומר מהמצלמה?

    • 0 תגובות
    • 716 צפיות
  4. אם מישהו מכיר תוכנה כזו אז בבקשה שיכתוב את השם שלה או מקום ממנו אפשר להוריד אותה ממנו (אם זוהי תוכנה חופשית)

    • 0 תגובות
    • 716 צפיות
  5. שלום לכולם! דוד שלי בעל עסק (פחחות וצבע) והוא ממלא דוחות שמאות כבר הרבה שנים בצורה ידנית ומפקסס דרך פקס רגיל. רציתי לדעת האם אפשר קיימת דרך לייעל את העבודה שלו ע''י סריקה חד פעמית של דו''ח שמאות ומילואו כל פעם דרך המחשב. מישהו מכיר דרך? שאלה נוספת,האם אפשר לאחר המילוי לפקסס את הדו''ח דרך המחשב? אשמח לשמוע ממכם בקרוב :] שלומי.

    • 3 תגובות
    • 716 צפיות
  6. Started by nim901,

    אני מנסה להתקין SP 1 ל XP שלי ואני מקבל יש לי XP PRO יכול להיות זה בגלל שלא עשיתי ריסט ? [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 4 תגובות
    • 716 צפיות
  7. Started by holly man,

    שלום לכולם אחרי שניסיתי את כל האפשרויות שבעולם אני לא מצליח להסיר את אקספלורר 7 יעני מה? התקנתי את זה וזהו ? מיקרוסופט לא בנתה הסרה לזה ? כל הכבוד ממש נפלא מנסים להכנס בכח ללקוח והאמת לא מרוצה מהדפדפן הזה אין כמו פיירפוקס תודה טוב תודה לכולם הצלחתי בסוף

    • 1 תגובה
    • 716 צפיות
  8. שלום לכולם, אני צריך תוכנה לשחזרו קבצי powerpoint פגומים

    • 0 תגובות
    • 716 צפיות
  9. Started by dinay,

    אני משתמש ב EMULE MORPH XT (אין לי כח להורדות איטיות ) בגרסא הכי חדשה שלו = 6.7 מישהוא קיבל את זה חוץ ממני ? דרך אגב ,התוכנה עובדת יופי אם אני רושם NO

    • 4 תגובות
    • 716 צפיות
  10. Started by WarMachine,

    יש לי צורב של אסוס CRW-3212A שיכול לכתוב במהירות מירבית של 32 על גבי דיסקים ריקים רגילים. לעיתים מביאים לי דיסקים נאמר של סילבר לייון שתומכים במהירות של 40 אך הצורב יכול לצרוב עליהם רק במהירות 16 ולעיתים על דיסקים נגיד של ממורקס שרשום עליהם 12 הוא צורב ב32. ככה הרבה מקרים ולפעמים אני קונה דיסקים יקרים שפשוט הצורב לא משתמש במלוא המהירות שלו. למה זה קורה אולי אתם יודעים?(כל זה אגב בנרו)

    • 3 תגובות
    • 716 צפיות
  11. Started by yotamavi,

    אז ככה למחשב שלי מחוברים 2 מסכים: מסך מחשב 19 אינצ' ASUS PW191 מסך טלוויזיה 32 אינצ' של פיליפס הם מוגדרים בdualview כך שבמסך מחשב יש שולחן עבודה והמסך טלוויזיה ריק בלי שום דבר רק רקע שולחן עבודה וכך אני יכול לגרור אליו דברים כמו סרטים וכו'.. מה שאני רוצה זה בעצם שבמסך טלוויזיה אוכל לשחק משחקי מחשב ובמסך הקטן אמשיך לראות את השולחן עבודה כך שאוכל להתכתב למשל. יש למישהו פתרון כלשהו ? תודה רבה

    • 2 תגובות
    • 716 צפיות
  12. Started by Vidati,

    http://vi9ati.deviantart.com/art/Face-to-Face-135213898

    • 0 תגובות
    • 716 צפיות
  13. Started by unknown,

    אין לי מושג מה זה הדבר הזה, אבל כל פעם אני מקבל הודות שגיאה בקשר לזה, ואז גיליתי דרך ה-task manager שהדבר הזה תופס לי כמות ענקית מהזיכרון וכל דבר במחשב שלי עובד לאט. ועכשיו פתאום גם ה-task manager לא עובד לי.

    • 4 תגובות
    • 716 צפיות
  14. Started by Yamabushi,

    בעת הורדה מתוכנת שיתוף הקבצים UTORRENT אני מוריד רק קבצים חוקיים. התוכנה לא חסומה על ידי אף פיירוול במחשב, ביטלתי את כולם. למרות זאת אני מצליח להוריד במהירות שלא תעלה על 5 קילובייט וניסיתי כמה קבצים שונים. חשוב לומר שבתוכנה אחרת sababaDC אני מנצל את כל רוחב הפס - 650 קילובייט. שם אני יכול להוריד על 620 קילובייט בכיף. מה עושים?

    • 6 תגובות
    • 716 צפיות
  15. השאלה בכותרת ^^^ תודה לעוזרים!!

    • 3 תגובות
    • 716 צפיות
  16. Started by moshirez,

    .

    • 1 תגובה
    • 716 צפיות
  17. Started by RONEN1N,

    בתוך "ביצועים" ב"מנהל המשימות" אפשר לראות את השימוש ב-pagefile איזה תוכנה יכולה להראות בכמה זכרון אני משתמש מהראם?

    • 5 תגובות
    • 716 צפיות
  18. אני מיתכוון ... יש לי דפדפן מקסטון ועברתי לפיירפוקס ועכשיו אני רוצה להעביר את כל הלינקים של הסימניות במקסטון לסימניות של פיירפוקס . איך עושים את זה?

    • 3 תגובות
    • 716 צפיות
  19. Started by amidav,

    שלום לחברי הפורום התחיל לי בעיה חמורה בפוטושופ. כאשר אני מפעיל את התוכנה ולוחץ על פתיחה (open) נעלם לי החלון של הפתיחה והתוכנה ממתינה (כאילו חלון הפתיחה נעלם מאחורי החלון הראשי של משטח העבודה) והכל תקוע. רק דרך סגירה של התוכנה דרך ה task manager התוכנה נסגרת. האם יש דרך לשחרר את זה? ניסיתי לעשות reinstall וזה לא עזר. האם הסרה מלאה והתקנה מחדש יפתרו את זה? אנא עיזרו amidav

    • 4 תגובות
    • 716 צפיות
  20. שלום, אני מעוניין להסיר משחק ישן שהתקנתי בכונן D, ולא ב C:\Program Files\... הנתיב הרגיל.. בגלל זה מן הסתם אין לי ת'אפשרות להסיר אותה מ: Add or Remove Programs אז מה אני יכול לעשות??? *אין לה UNINSTALL, ןלא UNWISE, ןאין לי ת'דיסק התקנה, והמשחק פשוט מותקן בספרייה בD. האם Advanced Uninstaller PRO יכול לעזור לי?? (ניסיתי את EASY CLEANER (שאמורה גם לעשות UNINSTALL-ים)והיא לא עזרה- היא הראתה מה שADD/REMOVE PROG הראה ) או שהברירה האחרונה שלי זה סתם למחוק או לעבור ידנית על קובץ הTXT UNINSTALL שאומר מה יש להסיר, ומאיפה- ולעשות את זה תודה מראש על העזרה, יואל (נ.ב.- EASY CLEANER (הורדתי מפה: http://personal.inet.fi/business/toniarts…

    • 3 תגובות
    • 716 צפיות
  21. שלום, לאחר חודש שלם בלי בעיות וקריסות למיניהן קרתה לי היום קריסה. בדקתי את קובץ המינידאמפ ורשום שם משהו על הדרייברים של NORTON ANTIVIRUS 2009. התוכנה עבדה טוב 3 ימים והיום גרמה לקריסה. *** WARNING: Unable to verify timestamp for SYMTDI.SYS *** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for SYMTDI.SYS Unable to load image \??\C:\Windows\system32\drivers\NAV\1000000.07D\SYMFW.SYS, Win32 error 2 *** WARNING: Unable to verify timestamp for SYMFW.SYS *** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for SYMFW.SYS *** WARNING: Unable to verify timestamp for SYMNDISV.SYS *** ERROR: Module load completed but symbols could not be loaded for SYMN…

    • 4 תגובות
    • 716 צפיות
  22. Started by בזיק,

    לנייד שלי אין cd. אני רוצה להתקין מקובץ iso. אני אמור לעשות את זה עם זכרון נייד? איך בדיוק? לנייד יש ויסטה.

    • 3 תגובות
    • 716 צפיות
  23. Started by lioryb,

    שלום. קראתי באחד הפורומים כאן באתר, ולא הצלחתי למצוא את זה שוב, שעדיף להתקין את ADOBE CS על כונן אחר מאשר זה שמותקנת בו מערכת ההפעלה. רציתי לשאול כמה שאלות: 1. זה נכון ? 2. למה ? 3. האם זה רלוונטי רק כשמדובר בדיסק נפרד או שאם יש לי דיסק אחד עם שתי מחיצות, עדיין עדיף לי להתקין במחיצה שאינה כוללת את מערכת ההפעלה? תודה.

    • 2 תגובות
    • 716 צפיות
  24. אממ, אז ככה, פתאום יש בעיה במחשב, שהתמונות מופיעות בגוונים צהובים, כלומר לא בגוונים רגילים. לבן הוא לא לבן. חשבתי שזו בעיה רק בפוטושופ אבל גם מחוץ לו אני לא מצליח להשתמש בצבע הלבן. זו איננה בעיה במסך, אלא בוינדוס או משהו כזה .. תמונה שתמחיש: http://img163.imageshack.us/img163/6136/36071547.jpg

    • 2 תגובות
    • 716 צפיות
  25. Started by ruff stuff,

    מישהו ממליץ? אני רוצה בעיקר להורדת סרטים ושירים. אשמח אם מישהו שמשתמש בתוכנה יתן הסבר קצר עלייה. תודה.

דיונים חדשים בפורומים