עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. האתר הזה http://www.pccasegear.com/webcontent18.htm אני מדבר אל אתרים שיש בהם מחשבים שעברו שידרוג חיצוני דרך אגב אני הכי אהבתי את המחשב השני ב עמוד 20

    • 2 תגובות
    • 982 צפיות
  2. בזמן האחרון המחשב שלי מתחיל לזיייייף במנוחה: http://imageshack.us/photo/my-images/714/57797671.png/ במאמץ: http://imageshack.us/photo/my-images/232/23819993.png/ לפני חודשיים זה לא היה ככה מה יכול להיות הסיבה לזה? זה גורם למחשב שלי להתקע כל כמה שניות :\ ועוד דבר.. אני רוצה לנקות את המחשב מאבק אחרי הרבה זמן שלא ניקיתי כמו שצריך... יש למישו איזה סרטון וידאו (עדיף בעברית) ביוטיוב או משו שמסביר בדיוק איך לנקות את המחשב מאבק (יסודי) בלי לגרום נזקים? ועוד משוווווו אני רוצה לשדרג את הזכרון שלי אני רוצה להרחיב אותו ל 2GB..כרגע יש 512MB כמו שאתם רואים..: http://imageshack.us/photo/my-images/52/24380733.png/ מה השם המלא של הזכרון אותו אני צריך לקנות? ואם אפשר קישור א…

    • 3 תגובות
    • 982 צפיות
  3. Started by DeNon,

    שלום, הורדתי משחק אתמול וכשהתחלתי לשחק הכול היה בסדר לאחר כרבע שעה מה שקרה זה שהכרטיס מסך שלי התחיל להתחמם והמחשב נתקע וראיתי שהמאורר לא מגביר את המהירות סיבוב שלו אוטומטי יש אוליי תוכנה שאפשר לראות או להגביר את מהירות המאורר באופן ידני? תודה לעוזרים! מפרט מחשב למטה

    • 11 תגובות
    • 982 צפיות
  4. :AR15: לירות בי שאני מחזיק מעבדים כאלה ... אבל זה מה יש ... יש לי 2 מחשבים , אחד עם מעבד PII 400 , והשני נראה לי P I 200 , מה המצב המקסימלי שאני יכול להביא אותם ב OC ? מישהו ? עזרה בבקשה ...

    • 3 תגובות
    • 982 צפיות
  5. Started by etay34,

    יש לי מאוורר s-flex 120mm עכשיו רציתי לדעת בעיקרון איך אני מחבר אותו... יש לו כבל חשמל אז לאן מחברים אותו והאם צריך להגדיר אותו איפשהו או שהוא מוגדר לבד... ושאלה נוספת.. אם אין מקום במחשב להלביש אותו האם הוא יכול להיות תלוי? או שזו בעיה..?

    • 14 תגובות
    • 982 צפיות
  6. שלום לכולם, המעבד הוא I5 2500K הלוח אם הוא ASUS P8P67 PRO B3 המפרט המלא בצד. כשאני משנה את ההגדרות במסך הבסיסי בביוס לאופטימלי (הימני) ואח"כ בהגדרות מתקדמות משנה ל 104*45 המהירות בווינדוס היא 104*16 מה שנותן 1664. המהירות תמיד משתנה לפי מה שאני מגדיר, המכפלה תמיד חוזרת ל 16. כשאני חוזר לביוס לראות מה קורה הכל נשאר כמו שהגדרתי אותו. רק שמדי כמה פעמים ההגדרה של האופטימל חוזרת לנורמל (האמצעי). איזה הגדרה אני מפספס פה? תודה לכל העוזרים.

    • 6 תגובות
    • 982 צפיות
  7. יותר מדוייק, אני מחפש את ה- Alpha PAL8942M81, שזהו הקיט של Alpha PAL8942 עם מאוורר Delta 47CFM. איפוא אפשר גם להשיג Arctic Silver 3 ? ובאופן כללי, אתם מכירים חנויות טובות לאוברקלוקרים בישראל ?

    • 8 תגובות
    • 982 צפיות
  8. Started by ofir123,

    נכון שהוולקן 7+ כבד מאד אז חשבתי לקדוח בו חוק קטנטן ולחברו עם שרשרת קטנה לספק שלמעלה. מה אתם אומרים? ההיטסטיק לא יהרס?

    • 8 תגובות
    • 982 צפיות
  9. אז ככה... יש לי פה קירור שלי P4E ששוכב פה ומחכה שייעשו איתו משהו אז חשבתי לעצמי אולי לדפוק אותו כלשהו על הכרטיס מסך חשבתי לעצמי זה יכול להיות קשה אבל שווה לנסות... עכשיו יש לי כרטיס של GIGABYTE ואני לא בטוח איך לשים אותו 1)או שלהוריד ת'קירור של הכרטיס ואז לשים איכשהו תהיטסינק על הכרטיס ועכשיו השאלה איך לשים אותו ? 2) לא להוריד ת'קירור המקורי, אך להסיר ת'מאורר של ההיטסינק שהיה על המעבד ולשים ת'מאורר הזה על הקירור המקורי של הכרטיס...וגם ת'זה אני לא בטוח איך לשים זה הקירור מקדימה: מאחורה: המאורר השחור טיפה שונה אצלי...אך זה לא משנה מקווה שתעזרו לי איכשהו :] 8)

    • 7 תגובות
    • 982 צפיות
  10. Started by shayone,

    יש לי 6600GT ואני מנסה להעלות לו את הCORE SPEED למעל 570 בעיה שכל פעם שאני מנסה ומריץ את 3DMARK05 אני מתחיל לראות ירוקים מוזרים כאלה יש משהו לעשות נגד זה? אני יודע שזה לא בעיה של חום כי הוא מגיע בשיא לי85 מעלות (בדקתי בריוה טונר בזמן שהפעלתי את 3DMARK)

    • 8 תגובות
    • 982 צפיות
  11. Started by Mr.positive,

    האם 62 מעלות במאמץ לאחר OC זה בסדר בשביל המעבד E6300 ?

    • 3 תגובות
    • 982 צפיות
  12. Started by Drek Boy,

    טוב רובכם בטח מקירים שמעתם או ראיתם אנשים שמקררים את המשחב שלהם בעזרת מקרר מיני שמגיע לטמפ' כמו של מקרר רגיל 4-8 מעלות. אני לא מבין למה לא הזכירו את זה אפילו פעם אחת (לפחות שראיתי). זה עולה בסביבות ה400 שקל כך שזה לא כל כך יקר כל החומרה מלבד סידי רום נמצאים בתוך המקרר. מאפשר אוברקלוק לכל חלקי הלוח אפילו עם סינק ממש מעפן. מעלה בהרבה את ביצועי המערכת. עלות המקרר והחשמל מפצה על כך שאפשר להשקיע פחות בקירור לכרטיס מסך או מעבד ועדיין לקבל ביצועים לא פחות טובים אם לא יותר טובים. לא צריך הרבה כדי להכניס את המחשב פנימה, רק לעשות חור להעביר חוטים החוצה. זה לא מרעיש ואני כמעט בטוח שזה "יבלע" את הרעש שהמחשב עושה ויעשה אותו הרבה יותר שקט. למודרים שבינינו יש גם עם דלת שקופה כך…

    • 13 תגובות
    • 982 צפיות
  13. Started by gshhar,

    מה מהם עדיף ועל איזה מאוורר אתם ממליצים לי בשביל ה- SP97 (רצוי עם וסת מהירות).

    • 20 תגובות
    • 982 צפיות
  14. Started by sagi_10,

    שלום 1)אני קניתי מחשב חדש לפני שבוע ואני דיי מרוצה מהביצועים שלו אבל תמיד יש את התאווה לעוד(מה לעשות ככה זה גברים..) בקיצר בתחלתי באובר קטן (9x210)הבעייה שעם אני מנסה להגיע למהירות באס של 215 המחשב פשוט מגיע לשלב של זיהוי כבלי ה-ide ופשוט לא עושה את זה וגם אם הוא עובר את השלב הזה את הוא נתקע וכותב בעייה (משהו 195 dmi משהו כזה{יעני בזכרונות})בקיצר העם זה פשוט בעייה של מתח??? 2)עשיתי גם אובר לכרטיס מסך (מופיע בחתימה) האם לדעתכם צריך להוסיף מתח? נ.ב טמ"פ=מעבד-מאמץ 36 מנוחה 33+- עשיתי עדכון ביוס היום אם זה משנה משהו... אז בקיצר השאלה העיקרית שלי זה האם הזכרונות מגבילים אותי או שזה בעייה שצריך להעלות מתח(מה שלדעתי לא הגיוני בגלל שאני במהירות באס של 210)

    • 12 תגובות
    • 982 צפיות
  15. Started by shloosh,

    אפשר לעשות אוברקלוק כמה שרוצים למעבד אם הוא נשאר טמפ' מאוד נמוכה???? אם כן אז אפשר להיע לאיזה 10 GHZ בקלות עם קירור מאוד מאוד מאוד טוב ומעבד 3 גיגה c. אני מדבר על קירור עם חנקן נוזלי או מה שזה לא יהיה.

    • 13 תגובות
    • 982 צפיות
  16. שלום. רציתי לדעת מהו המאוורר (למארז...) הכי חזק שניתן להשיג היום בארץ, בגודל 120מ''מ? מעניינים אותי רק הביצועים, ולא רמת הרעש, כי אני אפעיל אותו רק לכמה דקות. אם אני זוכר נכון אז מאווררי DELTA הם הכי חזקים שיש (ורועשים כמו חללית) והם עונים על דרישותיי. האם ניתן להשיגם בארץ? תודה מראש.

    • 9 תגובות
    • 982 צפיות
  17. היום קיבלתי את המחשב שהזמנתי עבור חבר שלי מעבד אינטל E6300 עם הקירור המקורי והביזיוני לוח גיגהבייט G31M-ES2L 2 גיגה זכרון כרטיס מסך HD4850 של ספיר 512 מ"ב הארדיסק 500 ג"ב של היטאצ'י ספק כח 500 וואט FSP עם מאוורר 12 ס"מ ו-Active PFC מצ"ב תמונה של המחשב. כמובן שאין פה שום דבר מיוחד מלבד העובדה שהמחשב נקנה במחיר מגוחך של 2020 שקל כולל מארז מיקרו וצורב LG. במארז הגיעו שני מאווררים 80 מ"מ שהוצאו ובמקומם שמתי מאוורר 92 מ"מ שפורק ממחשב דל ישן שיש בו דיודה ששולטת על המהירות לפי הטמפרטורה. התקנתי XP וישר ניגשתי למלאכת האוברקלוק, במכה ראשונה העליתי את הFSB ל-333 מה"צ, המחשב עלה וגם רץ חצי שעה של אורתוס כשהזכרון ב-500 מה"צ. מרשים בהתחשב שמדובר בזכרון CEON ללא צלע קרור …

    • 7 תגובות
    • 982 צפיות
  18. Started by Mind_Reflection,

  19. Started by vaza_n,

    חיברתי מחשב באוטו , PC רגיל P2 300MH ואני חושב לחבר לו מסך , האם יש דרך לחבר מסך לפטופ ? נשמע קצת מטורף אבל נראה לי שזה אפשרי עם כמה הלחמות , יש למשהו מושג אם זה יעבוד ואיך לחבר?

    • 3 תגובות
    • 982 צפיות
  20. Started by r1plet,

    לאחר קריאה בסטיקי, נכנסתי לבלבול קטן, כנאמר מעבדים מסדרת הE4XXX, QUAD וE6XXX יכולים בבטחה להגיע ל75C במאמץ אך נאמר בסוגריים שאלו מעבדים שבCORE TEMP ה-TJ MAX שלהם הינו 100C בגירסא 0.95, לצערי לא הצלחתי למצוא הורדה פעילה ל0.95, ולכן בדקתי עם 0.99.4 העדכנית. המצב נראה כך - אז האם גם עם המעבד שלי ניתן להגיע ל75C במאמץ בבטחה, או שהוא משתייך לקבוצת אלה שהטמפ' הגבולית המומלצת היא 60-65C? תודה מראש!

    • 12 תגובות
    • 982 צפיות
  21. Started by d-undertaker,

    שאלה בכותרת 8CM זה כמו 80 מילימטר? אם אפשר תמונה..

    • 16 תגובות
    • 982 צפיות
  22. טוב אז ככה הפרויקט רץ כבר 3 חודשים ובעוד כמה זמן שיהיה לי דרמל ועוד כמה דברים הוא יהיה כבר בשלבי סוף בשביל לראות תתמונות כנסו ללינק תסמנו את השורת כתובת ותלחצו אנטר. http://photos.walla.co.il/carter2 אז ככה כמו שאתם יכולים לראות קניתי וולקנו 7 ספארק שעובד פצצה ואני מאד מרוצה ממנו ב 3500 סל"ד והוא לא רועש במהירות זו חוצמזה יש גם מאוור לדים של זיגזאג מתחת לספק אשר מוסיף לאווירה :} יש גם קטודה כחולה שמשתלבת יפה עם החלון שעשיתי. הציפ הצפוני שלי היה ממש רותח לכן שמתי מאוור 40 מ"מ עליו שמקרר אותו קצת וגם על הכרטיס מסך הוספתי מאוור 60 מ"מ והוא ממש עושה תעבודה שלו. המאוור שבגג נצבע ללבן והמאוור ששוכב על ההרדדסיק נצבע לצבע אדום ובקרוב ישמש למטרה נעלה יותר עיגלתי כבר פעם כבל שאני …

    • 10 תגובות
    • 982 צפיות
  23. Started by L1ron,

    שלום, יש לי כרטיס GEFORCE 8500 GT, עקב התחממות רבה של הכרטיס בעל הקירור הפאסיבי החלטתי לקנות מאוורר,לאחר התייעצות עם הפורום הבנתי שאני יוכל לחבר אותו על הצלעות קירור של הכרטיס מסך בעזרת ברגים, קניתי מאוורר F9 של ARTIC COOLING מאוורר 90 מ"מ, המאוורר הגיע עם 4 ברגים קטנים,הברגתי אותם, אח"כ נסיתי ל"הדביק" את המאוורר על הצלעות קירור , לא ממש הצליח לי,אחרי הרבה נסיונות הצלחתי איכשהו לתתקוע אותו טיפה,ואז מה שקרה שהוא פשוט נפל מישם .. בדקתי עם המאוורר עובד והוא הסתובב כמו שצריך, הבעיה שלי היא שאני לא יודע איך לתקוע את המאוורר נסיתי כבר כל פוזיציה ולא הצלחתי..מבקש את עזרתכם תמונות: http://img291.imageshack.us/img291/2883/p1010012lj.jpg http://img192.imageshack.us/img192/2568/p10…

    • 7 תגובות
    • 982 צפיות
  24. חיברתי אותו ללוח אם, בEVEREST אני רואה את הסלד שלו, אבל אני לא יודע איך לשלוט עליו... בבקשה תעזרו. תודה

    • 7 תגובות
    • 982 צפיות
  25. אני רואה עלייה של 2 מעלות במארז ובמעבד כבר אמרתי שבארץ שלנו לוהט לא? ;)

    • 9 תגובות
    • 982 צפיות

דיונים חדשים בפורומים