עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by xcalibur,

    אהלן, יש לי כרטיס של GAINWARD 216 SP עם שני מאווררים עליו שמשמיעים רעש של נגריה ברגע שאני מפעיל קצת משחקים. האם יש איזה פתרון תחליפי ושקט? אבל מ-מ-ש שקט. לא אכפת לי לשלם כמה שצריך. אה, כן. יש לי עוד כרטיס בנוסף במערך SLI כך שצריך שהמאוורר יתאים. תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 995 צפיות
  2. Started by izikd,

    אז ככה יש לי הרד דיסק שבור/מקולקל. והייתי רוצה להפעיל אותו שיסתובב ללא חיבור הכבל IDE אבל מה הבעיה כאן, שהוא מפסיק להסתובב אחרי כמה זמן בגלל שהוא לא מקבל סיגנל מהכבל IDE, כי אין אותו אז הייתי רוצה לדעת אם ניתן לחבר אותו ללא כבל IDE ושיסתובב כל הזמן. אולי חיבור איזה תחלופה לפינים שיצור שכאילו יש איזה העברת מידע, או משהו כזה

    • 11 תגובות
    • 995 צפיות
  3. Started by leahd3,

    היי אני חדש פה חברה... יש לי מפרט כמו שרואים בחתימה עשיתי אובר קלוק עד 3.4 גיגה הרץ בלי לגעת במתחים עם התוכנה amdoveride וניסיתי 3600 וקרס השאלה שלי היא האם אני צריך להעלות מתח ואם אני מעלה מהתוכנה זה מחזיק???? בנוסף האם אני יכול לפתוח ליבה רביעית ואם כן אז איך???ושוב האם צריך לשנות מתחים??

    • 5 תגובות
    • 995 צפיות
  4. אהלן חברה. מדיון אחר פה בפורום התברר לי שעל מנת לבטל צוואר בקבוק למערכת שלי במידה ואשדרג לכרטיס מסך חזק יותר אני צריך לעשות OC למעבד שלי. קראתי פה את הסטיקי והמדריך שיש, אך בתור אחד חדש לזה לגמרי אני עדיין מבולבל קצת וזקוק לעזרה פה.. המערכת שלי כפי שמצויין בפרופיל שלי היא: Intel Core2Due E6400 2.13Ghz Asrock ConroeXFire-ESata2 Kingston 2GB (2x1024) DDR2 667Mhz OCZ 2GB (2x1024) DDR2 667Mhz Gold Edition התחלתי בבדיקה בביוס של ההגדרות, וכפי שציפיתי (מפעמים קודמות שחיפשתי שם דברים) לא הצלחתי למצוא כמעט שום דבר. מצאתי איפה אני מבטל את Spread Spectrum ואת EIST. אבל כל שאר ההגדרות של המהירויות שעון והגדרות טמפ' ואלה לא מצאתי בכלל... הביוס של הלוח אם הזה מוזר חבל על הזמן ושונה …

    • 1 תגובה
    • 995 צפיות
  5. Started by ___michael___,

    היי, עד לא מזמן היה לי OC למעבד ל4.3 Ghz.(טכנאי עשה את הOC). עדכנתי את הBios לUFEI והOC נעלם. עכשיו השאלה איך עושים OC בUFEI? כל המדריכים באינטרט שמבוססים על ביס UFEI מדברים בגלל על לוחות אם של Asrock או MSI שהממשק שם לגמרי שונה. המפרט שלי : מעבד : I5 2500K 3.3 Ghz קירור : Scythe Mugen 2 כרטיס מסך : Sparkle 570 GTX OC זיכרון : 2GB Kingston 2GBX2 cruiser DDR3 ספק : Seasonic 750W דיסק קשיח : Samsung 1TB לוח אם : Gigabyte Z68MA-D2H-B3 מארז : Lancool Midi Tower PC-K62B Black

    • 4 תגובות
    • 995 צפיות
  6. Started by Lanzar,

    שלום לכולם הגעתי עם הכרטיס מסך שלי לOC של 810 לזכרונות ו470 למעבד והכל עובד יציב וסבבה בלי חירבושים ורציתי לדעת אם יש סיכוי להגיע ליותר מי זה אם אני יפרק את הגוף קירור וימרח ARTIC SILVER 5 במקום המשחה המקורית ( הלבנה הפשוטה ) ??

    • 13 תגובות
    • 995 צפיות
  7. Started by Moo^Moo,

    טוב, המשחקים הולכים וכבדים על הTI4600 המזדקן, וחשבתי לקראת בואו של DOOM 3 להביא אותה בOC לגי'פורס, וצריך להתחיל במציאת פתרון קירור: 1. היטסינק של P3+מאורר עליו שמודבק בדבק טרמי. 2. Thermaltake GeForce 4 Highest Performance cooler http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=174_157_161&products_id=401 3. TT CRYSTAL ORB http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=174_157_161&products_id=4 4.כל פיתרון אחר שתציעו. -*-*דברים נוספים-*-* לדעתי פתרון 2 הכי טוב, יש למישהו? מה אתם חושבים? זה גם בא עם קירור לזכרונות (לא הבנתי מהאתר של TT). אני גם יודע שלא מדביקים ליבות בדבק טרמי אבל בהיטסינק הנוסף שיש לי אין חורים וגם אני מקום לקדוח.

    • 11 תגובות
    • 994 צפיות
  8. שלום! קיבלתי מחשב מחבר פנטיום 3 553 ואני רוצה לדעת איך אני הופך אותו למהירות של 1 ג'יגה הרץ ומעלה או יותר לכיוון הזה יש למחשב זיכרון של 100 מגה RAM אני רוצה לשפר את הביצועים של המחשב כמה שאפשר. מישהו יכול להסביר לי איך אני עושה את זה? תודה רבה לעוזרים

    • 15 תגובות
    • 994 צפיות
  9. Started by fire1ce,

    יש לי שאלה יש לי כרטיס מסך fx 6600 של Giga Byte ויש לו קירור פסיבי. הקירור בנוי משני חלקים המחוברים אם heat pipe ה heat sink שמעל הכרטיס (כאשר הוא במארז) לא נוגע בליבה או בשום דבר אחר בכרטיס. השאלה שלי האם אני יכול לעקם את ה Heat pipe מ 180 מעלות שהוא רגיל ככה ל 90 מעלות מבלי לפגוע בשום דבר? המטרה שלי לחסוף את הזוכרונות ולקרר אותם יותר טוב.

    • 4 תגובות
    • 994 צפיות
  10. Started by alextomin,

    אם אני עושה אובר קלוק ל6800GT עד 400MHZ לליבה ו1100MHZ לזכרונות אני מקבל את אותה ה ULTRA בול?

    • 13 תגובות
    • 994 צפיות
  11. Started by tomerezri,

    שלום חברה. האם עם המפרט הבא אוכל להגיע לאוברקלוק של 3.3-3.6 בלי בעיות? או שכדאי להחליף לוח אם לP35-S3G או למשהו יותר טוב? והאם הספק כוח הזה מספיק חזק? מעבד: Intel Core 2 Quad Q6600 G0 95W 2.40Ghz 8MB OEM כמות: 1 - מחיר: ¤895 קירור למעבד: Sunbeam Tuniq Tower 120mm כמות: 1 - מחיר: ¤240 לוח אם: Gigabyte GA-P31-S3G כמות: 1 - מחיר: ¤322 מארז: Raidmax Sagitta II Black 2x120MM+1x80 ALL LED NO PSU כמות: 1 - מחיר: ¤299 ספק כוח: Corsair 450VX 33A @ 12V כמות: 1 - מחיר: ¤391 זיכרון: G.Skill 4GB DDR2-800 DualKit (2x2GB) CL5-5-5-15 4GBPQ כמות: 1 - מחיר: ¤433 קשיח למחשב שולחני: Seagate 500GB Sata II 32MB כמות: 1 - מחיר: ¤355 כונן אופטי: LG GH20NS DVD-RW x20 Dual Layer Sata Black כמות: 1…

    • 12 תגובות
    • 994 צפיות
  12. Started by djez26,

    שלום לכולם אני מנסה למצוא איל לשנות את המכפלה של המעבד מהביוס אך ללא הצלחה. מה שכרגע יש לי זה 12.5x200 ומה שאני רוצה לעשות זה 11.5x218 יש לי מעבד amd 2500+ ברטון ולוח abit nf7-s2 תודה לכל העוזרים .....

    • 11 תגובות
    • 994 צפיות
  13. תמונה ראשונית של דלת המארז עומדת ביבוש ! מחר תקבלו תמונה של זה משופץ באיכות יותר טובה ולאחר מריחת משכה שעושה סדקים + + שאר המארז + סידור האיוורור במארז שלי ... בנתיים זה מה שצילמתי .... http://www.baboom.co.il/forum/Uploads/ניסיון-200281619397-case%20door.JPG תתחשבו בזה שזה הראשון שלי !!!!!!!!!!!!

    • 6 תגובות
    • 994 צפיות
  14. Started by Yaron-Cohen,

    מחפש קירור למעבד הנ"ל בתקציב של עד 400 שקל. הכי חשוב זה שקט, (הספק כח של המחשב הוא ללא מאוררים) אפשרי גם קירור מים... יש לי בראש את זה Corsair Hydro H60... האם יש קירור אוייר שקט ממנו? האם הוא בכלל שקט?

    • 2 תגובות
    • 994 צפיות
  15. Started by galh_5,

    שלום לכם שאני מעלה קצת תדרים ל4850 עד הסוף בדריבר של ati עד 700 ו-1200 ואז אני עושה לו החל ואז אני משחק טיפה ואז בא לי משהו כזה vpu recovery אז השאלה שלי למה זה עושה לי ככה? זה oc קטן בסה"כ ועדיין זה עושה לי את השגיאה הזה תודה

    • 10 תגובות
    • 994 צפיות
  16. Started by avidan28,

    היי חברי הפורום ראיתי את המאווררים של סיט' והם דיי שקטים אני לא יודע איזה מהם לבחור.אני לא עוסק ב OC רק עבודה נטו.אני יודע שבאינפיניטי אפשר להרכיב עד 4 מאווררים מה שממש נישמע מלהיב למדי. למרות שהוא דומה לנינג'ה הוא שונה בגודל וגם במשקל.. נינגה 640 אינפינטי 940 חשוב לציין שהמאוורר הנוכחי לא עושה בעיות אולי קצת רועש מה שטבעי אצלו.

    • 4 תגובות
    • 994 צפיות
  17. Started by iamapowerfulwerewolf,

    בקרוב אני מקבל את הקירור, ויש לי בצד עוד מאוורר P12 שנראה ככה: ועוד מאוורר P14 שנראה ככה: כדאי לי לשים בקירור שני מאווררי P14? או ליתר דיוק, איזה סידור מאווררים כדאי לשים בקירור? תודה רבה!!!

  18. |שאלה| בנושא קירור. יש לי ADM 1600 Palomino אז השבוע החלטתי לטפל בבעיות החימום. על הHardDisk אפשר היה לטגן סטייק, חביתות, מה לא. מה שעשיתי זה ככה: 1. הוצאתי את הHD מהתושבת שלו, וחיברתי אותו מתחתיה הפוך, ככה יש לו הרבה יותר אויר. 2. שמתי בחלק האחורי של המארז מאוור (של שנאי) ששואב את האויר החוצה. 3.שמתי מתחת לHarDisk מאורר (גם של שנאי) בזווית אלכסונית שזורק עליו אויר. 4. פירקתי את HeatSInk וניקיתי אותו ואת המאוור שלו, ושאבתי איזה חצי קילו אבק מהמארז. הבעיה שניקיתי את הHeatSink פירקתי אותו מהמעבד ושחכתי שיש שם משחה טרמית, הקיצר החזרתי אותו ככה בלי להחליף משחה, האם זה בעייתי? לאחר כל זה הטמפרטורות הם ככה: (שהמארז סגור) הHardDisk 7200: בערך 48 מעלות. הלוח אם 53…

    • 12 תגובות
    • 994 צפיות
  19. Started by KoDkOd,

    אני הזמנתי מארז Enermax FS710-B וראיתי פה באתר תמונה שלו בתחתית יש כאלה דברים לבנים אני ישמח לדעת מה זה http://www.hwzone.co.il/reviews.php?file=enermax-fs710b3.php

    • 5 תגובות
    • 994 צפיות
  20. Started by Or ei,

    יש לי ספק של 250 ואני רוצה לחבר אליו את הראדון + כל המערכת שלי (ראה מפרט) הוא לא יעמיס יותר מידי ? וכמה הוא בכלל לוקח ?

    • 10 תגובות
    • 994 צפיות
  21. Started by dotans75,

    אנוכי טכנאי מחשבים (הנדסאי למעשה....) אבל מאז ומתמיד נמנעתי משינויי מהירויות מחשבים מסיבות שונות ולא התעניינתי בנושא. לשם הנסיון הייתי מעוניין לנסות וללמוד איך זה עובד ואיך עושים את זה..... התגלגל לידי מחשב שיאלץ לעבור את הטבילה על רטוב ואני מבקש את עזרתכם בהמהרתו כי ממש אין לי מושג איך מה לשנות. מפרט המחשב: מעבד AMD 2/350 לוח אם ASUS P5A-B זיכרון 2X32 ספק 200W על המחשב מותקנת מערכת הפעלה ווינדוס מילניום וממה שהצלחתי לראות המעבד עובד במצב רגיל זה בטמפרטורה של 50 מעלות (כנראה שצריך להחליף....) אשמח לשמוע אם למישהו יש מידע איך ומה ניתן לשנות כאן

    • 14 תגובות
    • 994 צפיות
  22. נכון שמעלים את המחשב אז טיפה אחר כך יש תמונה? נגיד לי יש של p4 ובבתי ספר וכל זה יש לפעמים של מפעל הפיס (אם הוא תרם) אז אני רוצה לדעת איך משנים את זה! והאם התהליך מסוכן ומסוכך? תודה לכל עונה

    • 10 תגובות
    • 994 צפיות
  23. Started by h-lior,

    חברים יקרים, אני זקוק לעזרתכם המקצועית. קניתי מחשב אך הקירור שהזמנתי לא תואם לסוקט(1156) כעת עלי לבחור קירור אחר. אני לא מבצע OC אבל מריץ יישומים ומשחקים כבדים. חשוב לי שיהיה קירור איכותי, שקט ויפה. (כן כן...גם יפה) אני צריך לקנות מ-KSP כי שם קניתי את המחשב והוא מורכב כעת שם. האם יש לכם המלצה לקירור טוב? אני מתלבט בדגמים הבאים אך אם יש לכם הצעות אחרות, אשמח לשמוע. ‏CNPS10X Extreme Blue LED‎ ‏Yasya CPU Cooler ‏Samurai ZZ CPU Cooler ‏Freezer 7 Pro Rev.2 CPU Fan‎ ‏Spire Storm 954 CPU Cooler s1156 מבחינת מחיר, עד 350. מחכה לתגובות. המון תודה :-)

    • 2 תגובות
    • 993 צפיות
  24. כרגע יש לי לוח אם asus P8P67 Deluxe Sapphire HD 6970 BFBC2 Edition 2GB SeaSonic 750W Gold X-Series Micron RealSSD C300 SATA III SSD 128GB CM HAF X אין מעבד 2600K לחכות יהיה במלאי מה עדיף זכרונות 8 גיגה בשביל OC http://ksp.co.il/hmain.php?uin=11261 קונה 2 יחידות זכרונות 4 גיגה 1600 http://ksp.co.il/hmain.php?uin=11916 בינתיים לקנות זכרונות לא חשוב תקציב רק חנות KSP תודה

    • 1 תגובה
    • 993 צפיות
  25. Started by genyagilin,

    טוב אז אני מקבל מחשב חדש אם 9450 וקירור TUNIQ TOWER ביחד אם לוח האם ASUS MAXIMUS FORMULA ומארז AURORA 570 הגדול. הייתי רוצה לדעת מה המהירות והמתח המומלצים ל OC למעבד הנל וכך גם האם כדאי להחליף את המאורר שבא אם הקירור למאורר 120 ממ טוב יותר. תודה.

    • 7 תגובות
    • 993 צפיות

דיונים חדשים בפורומים