עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by ScreameR,

    אני הולך לעשות מחשב בתוך קופסאת זככוכית שקופה.. אני מחפש מחשב זול, ממש זול כי אני יעשה לו OC רצחני.... מישהו יודע איפה מוכרים מחשבים ישנים ב200 שקל בערך? אני מחפש 486\586\P1

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  2. Started by dark_b0y,

    שלום אני דיי חדש בקטע של הOC ואני צריך את העזרה שלכם .. יש לי AMD X2 3800 על לוח DFI NF4 ULTRA LP העלתי את הFSB מ200 ל220 כדי ששני המעבדים יעבדו על 2.2GHZ העלתי את הVCORE מ1.3 ל1.375 משהו מוזר קורה לי .. ב3DMARK05 אני מקבל תוצאה נמוכה ממה שאני מקבל בSTOCK בAQUAMARK3 , SISOFT SANDRA 2005, EVEREST לעומת זאת אני רואה שיפור חיובי וטוב. האם יש פה בעיה ? האם אני עושה פה משהו לא נכון ? בנוסף לכך יש לי 2 סטיקים של KINGSTON שרצים בCAS3 האם ניתן לעשות להם גם OC יעיל ?

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  3. Started by maxi,

    שלום לכולם! אני מתכנן להוסיף 3 מאוררים למארז שלי MIDITOWER איכותי וגדול יחסית ונכון לעכשיו יש לי מאורר 80מ"מ מקדימה שמכניס אוויר ועוד אחד מאחורה בגב המארז בגודל גם של 80מ"מ שמוציא אוויר והשאלה שלי אם אני רוצה להוסיף עוד 3 מאוררים 2 בצד המארז אחד מעל המעבד ואחד מעל הכרטיסים שניהם יכניסו אוויר ואחד למעלה שיוציא אוויר וכאן אנשים יקרים אתם נכנסים לתמונה :-* איזה גודל לדעתכם צריכים להיות המאווררים 80 92 120 ....איזה גודל לזה שלמעלה ולאלו שבצד.. אה..... ודרך אגב זה משנה מאיזה חברה הם.....תודה MAXI :asthanos:

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  4. INTEL PENTIUM 3 866 MHZ MOTHERBOARD ; MSI MS-6309 LITE(MS-6309LE V2.0) MOTHERBOARD CHIPST ; VIA VT82C694XAPDLO PRO133A

    • 17 תגובות
    • 1k צפיות
  5. שלום לכם, כיום במארז שלי יש רק מאורר 120MM,שהגיע עם המארז- Compucase 6A19 המצוי בחלק האחורי של המארז. רציתי להוסיף מאורר 120 MM שקט בקדמת המארז, אבל הבעיה היא שאין לי אפשרות לחבר מאורר נוסף ללוח האם. לכן אצטרך לחבר את המאוורר ישרות לספק, מה שדורש מאורר שהוא באמת שקט. חשבתי על שני דגמים:הדגם הראשון הוא GT12252BDL-1 של GlacialTech בעוצמת רעש של 19 דציבלים ו37.0CFM , והדגם השני הוא AF12025 של Arctic Coolingבעוצמת רעש של 24.5 דציבלים ו56.3CFM. חשבתי גם על Scythe S-FLEX מדגם SFF21E (עם 20.1dBA ו49.0CFM), אבל קראתי בNeweeg שהוא לא כ"כ שקט. איזה מהם עדיף כאשר אין לי אפשרות לשלוט על מהירות המאוורר? ד.א: אני מחפש מאורר שקט ברמה דומה לThermaltake Volcano Silent Boost שנמצא במארז כק…

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  6. Started by Bengo5,

    ראיתי בfoxpc שליטה על מאווררים-NZXT SENTRY LX איך מחברים את זה? זה שימושי?

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  7. היי, אני בונה כעת מחשב קטן ומעוניין לרכוש את המארז Lian Li PC-V351 ולוח אם מסוג mATX. כמה פרטים נוספים: זיכרון - Corsair 4GB CML4GX3M1A1600C9 CL9. מעבד - Intel i3 2120 3.3GHz 1155 3MB. המארז מסוגל להכיל קירור למעבד בגובה 115mm, מאוד חשוב לי נושא השקט (המחשב עתיד לשמש כמעין HTPC-NAS), אך כמובן לא במחיר של לצלות את המעבד ;D קראתי מעט ביקורות באינטרנט ואני מעוניין ללכת על הקירור Shythe Big Shuriken 2 Low Profile. מאחר והקירור הנ"ל מאוד נמוך (58mm) וכמובן רחב (125mm), אני "חושש" מעט שהוא יהיה קרוב מדיי לזיכרון ויפריע. אשמח לשמוע את דעתכם ו/או המלצה לקירור Low Profile מומלץ אחר. תודה! לירן.

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  8. Started by itc,

    שלום! מחשב עם מעבד p4 3.0 ghz נכבה כל הזמן אחרי זמן שימוש מועט. בהרצה של התוכנה speedfan הוא מראה שהtemp2 גבוה מאד. מה זה אומר, מה עלי לעשות. [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  9. Started by Stranger,

    מהי הטמפרטורה המומצעת בין כמה כמה מעלות היא נעה? ומהי טמפ' סבירה? תודה רבה!

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  10. אחרי הוספה של מאורר פלוס החלפה של משחה ובנוסף עוד מאורר שזורק אויר על המעבד(TT turbo fan)אלה התוצאות אך המעבד בשווה למעבדים החזקים כיום?

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  11. Started by pro,

    אני מתכוון ל1800 MHz

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by YARONGT,

    שלום עשיתי אוברקלוק ל כרטיס מסך שלי 220gt 1gb ddr3 עשיתי לליבה מ 645ל780 ולשדר מ1403ל1695 ולזכרון מ790ל940 זה נראה לכם נורמלי לכרטיס חלש כמו זה אוברקלוק יחסית גדול?? ניסיתי עכשיו להעלות את האוברקלוק עוד קצת מ780 ל790 ומ940ל950 ומ1695ל1713 והמחשב ניתק את הכרטיס והחזיר אותו אבל עכשיו הוא תקוע לי על מאפייני d2 כלומר 405 לליבה ו325 לזכרון ו810 לשדר איך אני מתקן את זה בלי לכבות את המחשב

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by infer73,

    טוב ככה, קיבלתי מחשב פנטיום 3 650 מגה הרץ (נדמה לי) והדלקתי אותו ושמתי לב שהוא עושה רעש מעצבן, אחרי בירור קצר עלה שזה המאורר של המעבד עכשיו כשהוא לא מחובר להיט סינק של המעבד אז הוא לא עושה את הרעש הזה אלא רק כשהוא מחובר להיט סינק של המעבד ולכן אני מאמין שהבעיה היא שהוא גורם לו לרטוט או משהו כזה, וזה מה שגורם לרעש אז יש עכשיו כמה ברירות, או להשאיר אותו בלי מאורר, אך האם הוא יישרף? (אני בנתיים מתכוון רק לנגן mp3 למיניהם, אחרי זה אולי יהיה לו TV In ואז אני אראה שם טלוויזיה) או לגרום לרעש להפסיק איכשהו, אבל אני לא יודע איך. יש הצעות כלשהן? או לקנות קירור כלשהו שלא ירעיש, יש כזה (בימיניו) לפנטיום 3? המעבד אגב נראה ככה: http://www.1coolpc.com/install/p3-500.jpg כאילו אפשר להוצי…

    • 15 תגובות
    • 1k צפיות
  14. למעבד I7 2600K - ברצוני לעשות OC בינוני עד מתקדם. בטווח מחירים שלי ההתלבטות כרגע היא בין Thermaltake SpinQ VT ל Scythe Mugen 3 תודה מראש לכל העוזרים..!

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by The_Byter,

    Eheim 1250...Centrifugal pump Pump output 1200 l/h 264 lmp. gal./h. 7317 U.S. gal./h. Delivery head 2,00 m/wat.col. 6 ft. 7 in./wat.col. Power consumption 28 W Hose connection (suction side) Ø17mm (3/4") Hose connection (pressure side) Ø13mm (1/2") Dimensions: lenght x width x height 180 x 95 x 120 7.1 x 3.8 x 4.7 in. המשאבה שלי נכון חמודה ? **כל יום במשך שלושת הימים הקרובים (אם לא תהיה בעיה) אני אפרסם תמונות ממערכת המים החדשה...

    • 14 תגובות
    • 1k צפיות
  16. Started by Jack_g,

    אהלן שאלתי היא כזו . לגבי OC האם מעבד P4 2.0GHZ יאפשר את אותו OC או פחות טוב או יותר טוב ממעבד 1.8GHZ. ואיזה מהם כדי לקנות אם זהה בשבילי לגביי שניהם. עוד שאלה אם קונים אחד מהמעבדים הנ"ל ועושים OC סביר יציב הביצועים של המערכת יהיו יותר טובים או פחות טובים ממערכת המבוססת אל מעבד AXP2000 בהנחה ששאר החלקים במחשב זהים לחלוטין. יש לי כרגע מערכת דיי טובה אבל מעצבן אותי שאני לא יכול לעשות OC טוב בלי לפתוח מכפלה וגם שהמעבד חם נורא אם אני עושה OC והמאווררים עושים רעש נוראי. ויש לי הזדמנות להחליף למערכת אינטל 2גיגה או 1.8 בגלל זה אני שואל אם כדאי האם יהיה שיפור בביצועים במשחקים תוכנות וכו'? תודה מראש.

    • 13 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by galigola,

    מה זה בדיוק----http://www.pchardware.co.il/docs/pi-2101134993.htm האם זה החלום שעושים במארז? לי יש Compucase-HEC Midi Tower CI-6A19 BLACK Front USB 300W Case איפה אני יכול לעשות חלון כזה?

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  18. יש לי אפשרות לעשות חיתוך בלייזר בחינם במפעל שעושה דברים כאלו. עכשיו דוד שלי שדרכו אני עושה את זה אמר לי שתהיה בעיה משום שהלייזר עובד על חום והמארז מאוד דק והוא צבוע במין צבע שעוטף אותו יש סיכוי גבוה שהלייזר ישרוף את הצבע וגם יתיך את המארז... עכשיו את הסיכון הזה אני לא מוכן לקחת אבל זה הזדמנות ממש חד פעמית כי דודי מכיר שם אנשים והוא נוסע לשם ביום חמישי ויש לי הזדמנות להביא לו את המארז (דלת המארז) היום או מחר. מה לעשות ? ואם יש אפשרות בבקשה תנו לי דוגמאות יפות לחתוך. הם שם יכולים גם לחתוך לפי תמונה... כאילו אני אביא להם תמונה והם יחתכו לפי התמונה. אני חייב עזרה ! תודה נ.ב. אין לי בהזדמנות זו של יומיים להביא מישהו שיצייר לי דוגמית פצצה ואני לא כזה טוב בציור אז אם אתם יכולים…

  19. אני רוצה לעשות אוברקלוק למעבד שלי ואני לא יודע איך, אין לי שום תוכנות ושום כלום. צריך את עזרתכם. תודה.

    • 18 תגובות
    • 1k צפיות
  20. Started by overload,

    מה זה SYS,PWM,VCore ,+3.3V? תודה.

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  21. אהלן חבר'ה, נניח שיש לי Core i3-530, שרץ כידוע ב-2.93 גה"ץ עלובים. כעת נניח ששיניתי ב-BIOS את ה-BCLK ל-150 מה"ץ במקום 133 מה"ץ (בלי לשנות את המקדם, x22). זה נותן לי 3.3 גה"ץ (קראתי באנאנדטק שלא צריך אוברוולט כשעושים אוברקלוק כזה, ואני מנסה לחסוך בחום כי זה HTPC). שאלות: א. האם אני אמור לשנות עוד משהו ב-BIOS, או שמספיק ה-BCLK הזה? יש לי שני סטיקים של DDR3-1333, אם זה עוזר. ולוח אם GA-P55M-UD2. ואין לי צורך ב-GPU המובנה של המעבד. ב. עד כמה זה הולך לחמם את העסק? אני משתמש בגוף קירור שקט של Arctic Cooler שמיועד למעבדים עם TDP של עד 95 ואט, וחשוב לי שזה לא יעבור את זה (רצוי אפילו שיהיה פחות). ה-TDP המקורי של המעבד הוא 73 ואט. אני מניח שזה לא אמור להיות משמעותי כי אין אוברוולט,…

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  22. Started by CraZy,

    איפה אני מוריד את הגרסה הכי עדכנית שלו כדי לעשות קצת OVER לGTS שלי?

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  23. Started by segevon,

    שלום.. לאחרונה שמתי לב לכמה דברים מוזרים שקורים לי במחשב.. שהמחשב פתוח בעבודה רגילה הטמפ' שלו היא 45 מעלות בממוצע לארבע הליבות כשה-TT שלי ב-75% (1400RPM)... אבל בעצם זה לא משנה כי פעם כיבתי אותו ופעם שמתי אותו ב-100% והיה שינוי של מעלה אחת.. די מוזר.. די גבוה אבל לא נורא.. שאני משחק (CRYSIS.. COD4 וכו') הטמפ' עולה ל-63 בממוצע לארבע ליבות כשה-TT שלי ב-100% (1900RPM).. לפני כמה ימים שחכתי להעלות את מהירות המאוורר לפני המשחק.. והטמפ' הגיעה ל-63 מעלות בממוצע גם.. זה נראה לי די מוזר שהטמפ' במשחקים לא משתנה בין שני מצבי המאוורר.. יש בעיה או שככה זה אמור להיות ? תודה..

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  24. שלום לכולם, חיברתי לפני כמה ימים מאוורר נוסף למחשב על הכרטיס מסך, המאוורר מחובר ללוח אם. האם זה אפשר להגדיל לו את ה-RPM? אם כן אז איך?... תודה רבה לעוזרים!

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  25. Started by VooDoo3,

    הי , כמו שאתם בטח יודעים, היום קיבלתי את הוולקנו +7, התקנתי אותו ועשיתי OC למעבד שלי ל900 (6x150) . הוולקנו מטפל יפה במעבד ומשאיר אותו בחום ממוצע של 30 מעלות . לוח האם לעומת זאת כבר מגיע לחום של 40 (32 לפני ההאצה) מעלות . נסיתי לכוון מאוורר לכיוון הציפסט הראשי , שגם לאחר ההאצה נשאר קריר , אבל זה לא עזר ... נגעתי בזכרונות והם גם די קרירים . אז איך אני יכול לקרר את הלוח-אם ? :-\

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים