עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by Arik.G,

    לא יקר יחסית לרדיאטור מהגודל המקביל? איך הוא? מגביל זרימה?

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  2. Started by bratwa_tut,

    איך אני מפעיל את זה צריך להוריד תוכנה? או שמה? יש לי לוח עם P55 עם I5

  3. Started by godisme171,

    היי אני רוצה לעשות OC לRIVA TNT2 32 אז חשבתי לקנות צלעות קירור ומאורר עם חומר טרמי אז כמו שידוע לכרטיסי מסך האלו אין מאוררים אלא יש צלעות קירור אז השאלה אם אני יכול לשים מאורר ושהוא לא יפול? נ.ב המלצות למאורר תועיל + חומר טרמי או עוד דברים מועילים

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  4. או שניתן להסיר את הHSG מהמעבד ואז פשוט לשלוף את המעבד ואחר כך להחזיר??

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  5. Started by shloosh,

    מה יותר מהיר???????????????

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  6. Started by SuB,

    יש לי מאוורר Vantec UV LED (שדרך אגב, נורא יפה ואני ממליץ עליו מאוד בתור מאוורר לחלון) ורציתי לדעת איפה אני יכול לקנות נוזל למריחה, שיזהר ב-UV. כי מרחתי קצת חומר רגיל שזוהר באולטרא, וזה (מן הסתם) לא זוהר ב-UV תודה, אם אפשר מחיר גם, כי אני לא מוכן להשקיע בזה הרבה כסף

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  7. Started by שבע-שנים,

    שלום, שמעתי מאנשים שמומלץ לעשות לRadeon 9550 אוברקלוק, האם זה נכון? אם זה מומלץ, הייתי רוצה לדעת אם יש סיכון כלשהו? ובכלל כיצד עושים זאת?(בפירוט, אין לי שמץ של ידע בכל הנוגע לאוברקלוקינג) עוד דבר שלא קשור לנושא... הבחנתי לפני מספר דקות שהמאורר של הספק לא עובד, אני זוכר שלפני שבוע הוא עבד, אולי בטעות ניתקתי את החיבור שלו? (יש לו חיבור בכלל או שהוא פשוט התקלל?) תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  8. Started by omrit,

    היי, אני קונה מערכת ב RSM מבוססת על סוקט 1155. ה Katana 3 שרציתי לא נמצא במלאי ואני צריך קירור חלופי. המעבד לא יעבור OC וחשוב שיהיה שקט. המליצו לי על Coolermaster Hyper TX3. הקירור ישב ב- P280. אשמח לעצות. תקציב, עד 150 ש"ח. תודה.

  9. Started by ofri11,

    שלום, איזה מהמאווררים הנ"ל של חברת Arctic Cooling טוב יותר? מה ההבדלים בינהם? המחיר זהה- 65 ש"ח. תודה מראש!

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  10. Started by dorman2,

    המאוורר המקורי לp4-prescott משנת 2002 וכבר מרעיש מאד. ראיתי מאווררים: http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=5656 במחיר 50 ש"ח אבל לא נראה מקורי של אינטל ואני חושד שהוא ירעיש. לעומת זאת יש מאוור מקורי במחיר 61 ש"ח: http://www.goldtop.co.il/show_details.asp?prod_id=13534&catid=903 מאחר ומאד מפריע לי הרעש, האם החלפת המאוורר במאוררים שקיימים היום בשוק תפתור לי את הבעייה?

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  11. שלום, רציתי לדעת כשאני מקבל את המעבד הוא עם מתח של 1.250 והבלאי הוא 5 שנים אז אם אני אשים את המתח על 1.5 כמה שנים זה יחזיק ? ואני מתכוון כשאני עושה OC ל 4GHZ ואני צריך להעלות מתח ל 1.5, אז כמה זה הורס את המעבד על המתח הזה ? (בשנים)

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  12. היי כרגע אני עם המפרט בצד,בוצע אוברקלוק די פשוט (ניתן לראות בחתימה) בגיימינג,יש הבדל גדול לעומת הסטוק. השאלה היא : האם הביצועים ישתפרו במידה ניכרת במעבר מ-3.5ghz ל-4ghz? http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=1739967

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by drbrain,

    שלום שוב בשעה טובה קניתי את HTPC I3 530 1) חשבתי על SCYTHE BIG SHURIKEN ואין להם אני קניתי את SCYTHE GRAND KAMA CROSS - האם הוא בסדר לקודם http://ksp.co.il/hmain.php?uin=10257 2) מאוורר צד SCYTHE GENTLE TYPHOON 120 ממ - האם להכניס אותו בצד ימין או שמאל האם יכניס אוויר או יוציא אוויר תודה

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  14. Started by sh_idan,

    הבנתי שT1 יותר טוב אז שיניתי אבל אני רוצה קצת לדעת מזה אומר מה המשמעות של זה וכו תודה

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by malcolmx9,

    קיבלתי את הגוף היום, והוא ממש ענקי :-X (לפחות, ביחס לקירורים שהתעסקתי איתם עד עכשיו). עם הקירור, קיבלתי מדריך התקנה של TT, והוא מתייחס לכמה תושבות. אני צריך לפעול לפי תושבת LGA775? יש לי בשבילה שתי התקנות, השניה אלטרנטיבית. איזה הכי מומלצת? שאלה טיפשית, אבל לא מזיק להיות בטוח ב-100% לפני שמתחילים את ההתקנה.

    • 18 תגובות
    • 1k צפיות
  16. Started by Chevy,

    יש ברשותי P4 1.4 עם לוח 850. על המעבד ישנו אוורור רגיל, אך שאלתי היא, אילו אתם ממליצים לP4 ?

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  17. Started by shirist80,

    היי אין לי מושג בקירורים ואם אני צריכה למעבד הנ"ל? האם הוא בא עם מאוורר וזה מספיק? השימוש שלי במחשב הוא בסיסי, אינטרנט, אופיס, צריבה, הורדות של סרטים, אמנם אני פותחת הרבה מאלה במקביל.. המארז שלי הוא CoolerMaster Centurion 5 II Silver (ללא ספק) תודה

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  18. Started by HazardManiac,

    קניתי את הקירורantec khuler h2o 920 התקנתי את התוכנה והמאווררים פועלים אבל משום מה אני לא יכול לשנות את המהירות שלהם בתוכנה והתוכנה בכלל לא קולטת את המאווררים למרות שהם מחוברים. ???

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  19. Started by joniar,

    שלום... הינו כבר פעם בסרט הזה עםהמחשב הזה וOC רק כיון שלקחו לי אותו לתקופה ארוכה הורדתי את הOC ועכשיו אני רוצה לחזור לעשות שוב אז יש את המפרט בצד ואני העלה את התמונות מה-OCCT ומCPU-Z אז..איך אני ממשיך מכאן[br]פורסם בתאריך: 11.12.2009 בשעה 12:25:01 זה WIN7[attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  20. Started by roma4k,

    אח"צ טובים, החלפתי אתמול מאוורר 120 מ"מ לאחד של AC דגם 12025PWM. יש לי על הלוח אם שבמפרט 3 מקומות לחיבור המאוורר - שני SYS FAN ואחד POWER FAN.. ב SYS FAN אחד יש לי חיבור של ארבעה פינים כמו של המאוורר, ברגע שאני מחבר המאוורר כמעט ולא מסתובב בהתחלה אלא רק מאוחר יותר ומגיע סה"כ ל 500 RPM. כאשר אני מחבר את החיבור של ה 4 פינים ל POWER FAN שכולל 3 פינים, המאוורר מסתובב במלוא כוחו (1500 RPM). השאלה שלי היא איך אני גורם לו להסתובב לפי הרצון שלי כאשר אני מחבר אותו ל SYS FAN עם ה 4 פינים? ניסיתי כבר כל תוכנה אפשרית ושופ דבר לא עוזר.. אשמח לעזרה.

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  21. כבר הרבה זמן אמרתי שהמאוררים במחשב כדאי שהם יעבדו מספ דקות נוף לאחר כיבוי המחשב לקירור המהיר ולהבאתו למצב מנוחה ביתר מהירות ויעילות, והנה בא המוצר הקטנטן הבא ומבצע את זה בצורה טובה בהחלט...

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  22. שמעו, יש לי Radeon 9800SERIES 256MB 256BIT Palit ברצוני לבדוק את המעלות שלו, בדקתי אם התוכנות EVEREST Home Edition SiSoftware Sandra Lite 2005 ואין,לא רואים. זה לא מזהה,לא רואים שום מעלות של הכרטיס מסך.. רק של המעבד,זיכרון,הארדיסק,וזהו .... קיצר אמרו לי תבדוק עם הATI שאתה מקבל אומגה משהו כזה.. WTF? לא הבנתי למה הם מתכוונים,אני צריך קישור לאומגה הזה או איך שלא ייקראו לו בכדי לבדוק את המעלות של הכרטיס מסך.. כי כל התוכנות הרגילות לא מראות כלום! תודה מראש.

    • 15 תגובות
    • 1k צפיות
  23. שלום חברה! אני לא רוצה לפתוח דיון חדש כי זה כשור לקירור צ'יפסט גם. יש לי את הסטרייקר 2 המעולה אבל גם לו יש בעיה - חום גבוה (כי זה צ'יפ של NVIDIA). אני לא מדבר על חימום עד קבלת מסכים כחולים ו פריזים למיניהם אבל זה דיי מעצבן אותי לראות 75 מעלות סתם על גשר הצפוני ו 63 על דרומי בלי לשחק. עם משחקים זה מגיע עד 88 ו75 ולא זז יותר. חשבתי קצת והגעתי למסכנה שבתמונה המצורפת. מה אתם חושבים על השילוב הזה? במיוחד על גופי קירור שאני רוצה לשים על NFORCE 200? חוץ מזה יש לי 2 GTX 260 האם הקירור על גשר דרומי לא יפריע להם? [attachment deleted by admin]

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  24. ואם כן אז אלו חלקים מותר לנקות? אני מבין שלחץ אוויר זה הדבר הכי מומלץ לניקיון מחשב. פשוט הוא נגמר מהר מאודדד... אלו עוד אמצעים אפשר לקנות לניקיון מחשב שלא נגמרים?

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  25. Started by MoRtZkInG,

    האם וונטק פורשת מרעיון מאווריי הTMD (Tip-Magnetic Driving) כי באירפלואו החדש הם חוזרים לצורת המייסב הכדורי:

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים