אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
מעבד : Intel Pentium-D 2.8 MHZ - [כרגע , ערב , שעת מנוחה] - 52 מעלות (לפעמים זה 56,59 , יותר בשעות החום) ... לוח אם : Asrock 775-Dual VSTA [חרא לוח] - [כרגע , ערב , שעת מנוחה] - 40 מעלות , לפעמים זה 37 , 36 וכו'... הארד דיסקים : 1) WD 80GB 7200RPM - [כרגע , ערב , שעת מנוחה] - 37 מעלות [בד"כ זה המעלות שלו] ... 2) WD 500GB 7200RPM - [כרגע , ערב , שעת מנוחה] - 41 מעלות [לפעמים 39 מעלות וכו'..] ... כרטיס מסך : Geforce 8400GS 512MB [כרגע , ערב , שעת מנוחה] - 47 מעלות [לפעמים 46 , 45] ... כמה דברים שצריך לציין : 1) דלת הצד של המחשב פתוחה כרגע . 2) המאוור שהיה אמור להיות על דלת המחשב , הרכבתי אותו על צלעות הקירור של הכרטיס מסך (כן , לכרטיס הזה יש צלעות קירור ולא מאוור…
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
קיבלתי ביחד עם הAMD 3200 שלי את ה מאוורר הנ"ל - Thermaltake TR2 Cooler For AMD K8 64-bit Cooper Base אני טוען שהוא מרעישי יתר על המידה, למרות שהמוכר מופתע שאמרתי לו זאת. יש לי אפשרות להחליף לכל אחד מהמאווררים ברשימה הנ"ל (כמובן עם תוספת תשלום): http://www.memorypc.co.il/default.asp?catid={C606582C-DCFB-4307-94D1-93DC3D5C019A} על מה הייתם ממליצים? יש לי מארז מידי ולוח מיקרו.
-
- 18 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי מחשב חדש AMD 1800+ GIGABYTE 7XRXP 256 DDR 333 ללא OC טמפ' מעבד נעה בין 58-67 האם היא תקינה ? יש סיבה להוסיף אמצעי קירור למרות שלא מתכנן OC?
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, מומחים יקרים, זקוק לעזרתכם, ברשותי מחשב המשמש אותי ל HTPC בלבד, המעבד הינו דור ראשון שלאינטל ל- I3, דגם I3-530. מארז מסוג Element Q. אין לי כרטיס גרפי חיצוני, אני משתמש ביכולות של המעבד. האוורור של המארז מתבצע ע"י המאוורר מקורי של אינטל וע"י הספק של המארז. לטענת הספק שרכשתי ממנו במאמץ המחשב מגיע לטמפרטורה של 75 מעלות אשר גורמת למחשב להיכבות. האם מאוורר מסוג scythe sckzt-1000 יצליח להתמודד יותר טוב מהמאוורר המקורי של אינטל ? לא הצלחתי למצוא ברשת נתונים של המאוורר של אינטל. שאלה שניה, האם ניתן לקבוע למעבד סף כיבוי גבוה יותר, נאמר 85 מעלות ? תודה רבה מראש
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
נראה נחמד 8 צינורות (יותר נכון 4 בU) נראה פסיבי אבל אני בטוח שיוכל להתקמבן עם 120מ"מ אני חושב שזה התשובה לSONICTOWER של TT אני מחכה לתוצאות (למי שלא הצליח להבין, לחצו על התמונה)
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אם אני מעלה את המתח רק זה הורס את האחריות לא?
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
לאחר הנסיון המוצלח על הקרח היבש, הוחלט להביא חנקן נוזלי (מינוס 196) ולראות אם אפשר לתת עוד ... לצערי ככל הנראה המגבלה בלוח האם או במעבד עצמו. אבל תמונות קיבלתם נקווה שבקרוב יהיו הפתעות נוספות. ותודה לכל מי שעזר !
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום! אני צריך קירור בנוסף לקירור של הכרטיס מסך שלי הכרטיס הוא ג'יגבייט 8800 GTS 320 מגה (G80) התקציב שלי הוא בסביבות 200 ש"ח תודה רבה ליאור
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מישהו יכול להגיד לי מאיפה אני יכל להוריד תוכנה שמראה לי את הטמפרטורה???
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
-
תגידו, ראיתי תמונות של הטוניק טאור ואני לא מבין איך הוא מתחבר לסוקט, לקירור שיש לי כרגע יש מין ברגים שחורים כאלא שאיתם הוא מתחבר אבל לטוניק אין כאלא. לאיפה מכוון האוורר שלו ? פשוט אני לא רוצה שיזרוק אוויר חם לתוך המארז עצמו כי גם ככה הוא חם, אפשר לעשות שהוא יזרוק אוויר לכיוון האחורי של המארז ? וגם שמעתי שיש לוחות שהוא לא מתאים להם, איך אני יודע אם הוא מתאים לי ללוח ? ומה הרוחב שלו ? (הטוניק) ד"א הלוח שלי רשום בחתימה. עכשיו שאלה אחרונה, שווה להוסיף 80 שקל בשביל הטוניק לעומת ה"איגלו" של גלייטאצ' ? והוא לא מפזר חום לשאר המארז ? (הטוניק)
-
- 16 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי, טוב אז נמאס לי מהמאורר הישן (מאוד) TT 7+ אני בקרוב אלך לקנות חדש, יש לכם המלצות? יש לי AMD BARTON 2500 לוח אם ABIT NF7-S V2 המחשב נמצא בחדר שלי, ככה שהשקט דיי חשוב... יש עוד משהו שאתם צריכים לדעת? אה כן, המחיר עד 300 שח. תודה, strife
-
- 23 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם רציתי לדעת אם קירור מסוג KTANA 3 יספיק למכפלה של 4.5MHZ
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מעבד E6300 גם על 965P-DS4 וגם על 965P-DS3REV3.3 לא יכול יותר מ465 באס למישהו יש רעיון או שצריך להשלים עם זה שאי אפשר יותר וזהו ?
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
שלום לכולם - אז ככה יש לי מחשב פנטיום 4 - 3 GHZ סוקט 478 עם לוח של אינטל D865PER ויש לי בעיה של סירקולציה במארז המחשב מתחמם ומגיע לטמפרטורות גבוהות מאוד... יש לציין שאני עוד עם קירור למעבד של זלמן Zalman CNPS7000B-Cu LED 92MM Fan והמחשב מתחמם במאמץ ו-יש לי במארז 4 מאווררים -1 120 CM והשאר 80 CM בתמונה ה-1 זה חלק המתחמם לי מאוד במחשב ** מה אפשר לעשות שהוא לא יתחמם ? ומתי שהמחשב מתחמם אני פותח את הדלת והטמפרטורות יורדות קצת - משהו יכול לעזור לי כבר ? כי אני כבר לא יודע מה צריך לעשות שלא עשיתי -ממש נמאס :s05: בתודה מראש -הראל [attachment deleted by admin]
-
- 21 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי אני ממש חדש בנושא הoverclocking אבל יש לי את ההבנה הבסיסית (אני מקווה)... 8) בכל מקרה את המפרט שלי אתם יכולים לראות בחתימה. אני רוצה להריץ את ה E6850 עם לוח p35 DS4 של ג'יגהבייט לפחות ב 3.6GHZ במקום הסטוק 3.0GHZ. אז מה אתם אומרים יש מצב? אם כן אשמח לקבל הדרכה אחד לאחד מה צריך להגדיר ואיפה.. תודה.
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום אני רוצה לעשות אוברקלוק על המעבד שלי פנטיום 4 3GHZ המחשב נועד למשחקים! עד כמה GHZ אני יכול להגיע איתו בערך ? לפי הEVEREST ה-DMI לא כותב את שם את המקסימום! האם זה יהיה לי קשה להגיע איתו לפחות ל3.5 GHZ ? המעלות במנוחה 30 מעלות המעלות במאמץ 45 מעלות התמונה מסבירה הכול... [attachment deleted by admin]
-
- 16 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אז ככה: E5200 4GB MUSHKIN 4-4-4-12 ASUS P5KPL-CM הייתי רוצה לדעת לאן אני יכול להגיע... אני לא מתכנן OC מטורף אבל אני לא יודע אם הלוח שלי מספיק טוב בשביל OC נורמלי
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
המחשב שלי קורס באוברקלוק קטן של 200MHz!! עשיתי אוברקלוק 2000@2200. טמפ' מעבד: 34 במנוחה 55 מקסימום במאמץ מלא. זכרון: (אולי זאת הבעייה) זכרונות 333MHz שעובדות על 266MHz בגלל שהלוח אם שלי לא תומך ביותר מזה. המחשב היה הרבה יותר יציב עם זכרונות הSDRAM.בינתיים אין לי מושג אילו זכרונות אלו (אולי ג'נריים). למה המחשב קורס לי באוברקלוק כזה קטן???
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
התגלגל לידי +8RGA עם יציאה כפולה למסך ועוד הפתעות... מה אני רואה בBIOS התפריט של המתחים ?? VDD Voltage !!! כן כן ! ללוח יש אפשרות לשנות את מתח הchip set מהBIOS ! טווח - 1.6-2.0 ! (כל זה בBIOS הספציפי הזה) הלוח בינתיים קצת לא מתניע, אבל אני עובד על זה.. הלוח הגיע ל230-235 עם VDD על 2.0 אבל אז הוא נפל ובינתיים לא קם.
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אז כך עם תיראו בפרטים תשימו לב שיש לי מפרט דיי איכותי (מה שניקרא עושה חורים בכיס עמוקים.......חח) עכשיו הבעיה שלי היא מוזרה רצח והיא כזאת... כאשר אני עושה אוברקלוק למעבד ליותר מ3.6 .... אז פתאום שאני ניכנס לוינדוס המאוורר של הכרטיס מסך מתחיל לעבוד בחצי מהכוח שלו ואילו עם אני עושה אוברקלוק ל3.4 וכאלה אז המאוורר של הכרטיס מסך עובד תמיד בשיא הכוח שלו גם בוינדוס..... אנשים משהו מוזר פה רצח חייב הסבר... ועוד משהו איך זה שעם קרור מיים שהייה לי מקודם (אני הבחור עם הקרור מיים עם המקרר חח מיני בר חח) הצלחתי להגיע לאוברקלוק של 4.1 בלי להיתאמץ בטמפרטורות של 28 מעלות במנמוחה ואילו עכשיו אני במינוססססס 26 מעלות ולא מצליח לעבור את ה4.3 מה הבעייה פה אפשר לדעת??? תודה...
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הלכתי לג'אנקר באיזור התעשיה שליד ביתי (היתי צריך לוח P2) קיצר קניתי לוח דפוק אז לא היה לו מה להחליף לי.... אז התחלקי לקחת כל מניד דברים קטנים, בקיצור ביקשתי ממנו משחה טרמית הוא הביא לי משהו.... זה נראה לכם משהו מוכר ?
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-
-
צבע שחור קולט חום יותר טוב מצבע לבן זה ידוע. במקרה הזה אני רוצה להיפטר מחום אז מה עדיף: שחור או לבן? נ.ב. אולי זה ישנה משהו- המארז שאני מדבר עליו הוא מארז שאני אבנה בעצמי, אז נכנסת פה עוד שאלה: האם לצבוע את המארז גם מבפנים או רק מבחוץ? (שוב נשאלת השאלה מלמעלה- באיזה צבע ?)
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
האם זה הגיוני יש לי מאוורר זלמן 9700 למעבד לפעמים הוא מראה לי שהוא לא מסתובב הוא כבוי והטמפרטורה של המעבד לא כל כך גבוהה עומדת על 42 אבל לא במאמץ ברגיל כאשר הוא מסתובב היא עומדת על 33 רק עכשיו זה התחיל לקרות האם זה הגיוני שמאוורר של מעבד יפסיק לפעול ?
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-


