עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. הספק מתחמם אחריי כרבע שעה משהו כזה ויש ריח של משהו שרוף! מה לעשות אולי אין אוורור(נ.ב. זה רק מלפני כמה ימים התחיל פתאום! סתם!) דחוף!!!!!!!!!!!!!! תעזרו לי.......... :s05:

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  2. Started by MoAv,

    אהלן, אני מחליף מערכת קירור מים ובנתיים פירקתי את הקודמת כדי לקבל עליה החזר. עד אז תיכננתי לחזור לקירור המקורי של המעבד, אך לא מוצא את התושבת שמחזיקה את הקירור נראית כמו בתמונה, אולי בגרסאות שונות ללוחות שונים. אני אשמח לעזרה אם יש למישהו שוכב בארון לתקופה קצרה מאיזור חיפה. ממש תודה לעוזרים...

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  3. האתר שלהם לא מציג תמונות או מפרט כלשהוא לגבי המארזים אבל המחירים נראים טובים מאוד וספקים מאוד חזקים - 400W +500W האם מישהוא קנה כזה מארז ויכול לתת ביקורת או עדיף תמונה וכן קצת נתונים על המארז + ספק תודה

  4. Started by Oxygen87,

    איך אני יכול לדעת ? הנה תמונות שהעלתי מ-CPU-Z. [attachment deleted by admin]

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  5. E4300 מ1800MHZ ל3000MHZ שיפור של כ67% מתח למעבד 1.350V מתח לגשר צפוני 1.250V לא נגעתי בשאר המתחים. יציב לאחר בדיקה של כ7 וחצי שעות בorthos טמפ' מקסימלית 63. בדקתי מספיק זמן? המתחים בגדר הנורמה ביחס להעלאת התדר? מה עושים האלה?

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  6. Started by tendo,

    שלום לכולם, ברשותי כרטיס מסך מדגם sparkle Nidia Geforce GTX460 super oc 2GB אשר לאחר קנייתו החלטתי לצרף לו קירור חדש אשר הוכב עליו ע"י מסוג Gelid Icy Rev.2 לצערי הקירור אומנם אחד המוצלחים ביותר בתחום קירורי האוויר לכרטיס מסך אך המאווררים שלו תמיד על מקסימום RPM ורציתי לדעת האם מישו נתקל בדבר ויודע האם ישנה דרך לפתור את זה? יש לציין כי נעשה כבר ניסיון עם תוכנות כאלה ואחרות אך ללא הצלחה (כגון: msi aftrburn/riva tune/speed fan) וכו, אך בכל פעם המאווררים נשארים על RPM גבוהה אשר לצערי גם גורם לרעש דיי מציק. אודה לעזרתכם בפתרון הבעיה, אני כבר עובד עצות ולא מצאתי אפילו פיתרון אחד לתופעה... אך עם זאת גם ממש לא בא לי לחזור לקירור סטוק של הכרטיס מסך. אודה לערתכם והושעתכם במקרה…

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  7. Started by Sango,

    שלום חברים, צריך את עזרתכם באוברקלוק למערכת, כרגע רק מעבד, שבמפרט .. אני מרגיש שיפור דיי גדול במשחקים כמו GUITAR HERO 3 , כנראה המעבד מאוד הגביל אותי, עכשיו אני לא מצליח לעבור את הבדיקה CPU-FPU כי המחשב פשוט ניתקע בערך בחצי התהליך. המסך עדיין פועל אבל העכבר לא זז.. הזיכרונות הם לא הבעיה בטוח כי הבדיקה שלהם עברה בהצלחה. אני מאוד רוצה להמשיך את האוברקלוק כי זה באמת משפר ותודה לעוזרים.

    • 17 תגובות
    • 1k צפיות
  8. אני מרכיב מפרט למחשב HTPC, וחשבתי על קירור פסיבי למעבד. האם אחד ממרובעי הליבה של אינטל יוכל לעבוד עם קירור פסיבי? אם לא איזה מעבד כן ( מעדיף של אינטל). צריך גם המלצה על איזה קירור לשים? אם אפשר פסיבי. ואם לא איזה קירור אקטיבי הכי שקט? אין הגבלת תקציב, רוצה את הטוב ביותר. המארז כנראה יהיה SILVERSTONE LC16B/S. תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  9. Started by haviv822,

    תדר הבאס הגובהה ביותר שהצלחתי להגיע ;D התוצאה: מה אתם אומרים ?

    • 16 תגובות
    • 1k צפיות
  10. איך הלוחות אם (תוצרת אינטל) עם הצ'יפסט החדש 945p? הם תומכים בOC? מי יותר טוב גיגה בייט או אינטל(בלוחות אם) ואם אפשר לתת פה סיבות למה לקנות לוח אם תוצרת אינטל ולמה לא לקנות לוח אם תוצרת אינטל תודה לעוזרים!!

    • 14 תגובות
    • 1k צפיות
  11. שלום לכם, רציתי לדעת איזו משחה עדיפה, זו שמגיעה עם הקירור NOCTUA NH-U12P SE2 או ZALMAN ZM-STG1 (המשחה עם המכחול)? שאלה נוספת - חיפשתי בסטיקי(ם) ולא מצאתי שום אזכור להוראות איך למרוח את המשחה, האם למרוח על כל משטח המעבד או רק על חלקו? מה מקובל היום? תודה רבה.

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  12. אני רוצה לנסות להשיג סטפינג טוב ולעשות אוברקלוק ואני צריך המלצה לגוף קירור+מאוורר טובים ב- 200 שקל~ הצד של המחשב שלי תמיד פתוח אבל הוא נמצא מתחת לשולחן (מקום סגור) המחשב מאוורר די בסדר.

    • 18 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by lipa,

    הצלחתי להגיע ל-FSB 411 [attachment deleted by admin]

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  14. עם אני אוריד מתח יש מצב שהטמפרטורה של המעבד תרד? עם כן... לאיזה מתח? זה דיי דחוף...

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  15. הייתי רותה שתגידו לי אם הכול בסדר אם הנתונים ואם לא מה ואיך לתקן את זה יש לי Celeron 1700 Mother Board:GA-8ST800 של GIGABYTE שני מאווררים

    • 15 תגובות
    • 1k צפיות
  16. Started by omri123,

    אני קונה מחשב (E8400) למשחקים בינוניים לא מתוכנן OC או CF ונתקלתי הרבה פעמים בכל מני חברות שמציעות את "אותו המוצר" לפעמים בהפרשי סכומים זעומים איך אני ידע מה הכי טוב מבינהם (יחס השקעה תמורה) ואני אתן כמה דוגמאות. לגבי הקירור למעבד גם פה מצאתי כמה דגמים למרות ששמעתי כבר על הפריזר פרו 7 השאלה אם יש משהו יותר איכותי Scythe KAMA CROSS 3 Heat Pipes CPU Cooler COOLER MASTER HYPER 212 CPU COOLER Scythe KATANA 2 3Heat Pipes CPU Cooler OCZ Vanquisher CPU Cooler

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  17. http://www.hardcoreware.net/reviews/review-160-1.htm אין מילים,פשוט מדהים.

    • 13 תגובות
    • 1k צפיות
  18. Started by nzxt,

    יש לי עכשיו את המעבד הנל והטמפ הממוצעת שלו במנוחה נע בין 50-60 מעלות שזה הרבה אני חושב במאמץ הוא עובר את ה80 בכיף הקירור שלי הוא סטוק של אינטל ..... מארז מאוורר מאוד 3 מאווררים המארז של אנטק מה הבעיה יכולה להיות? משחה טרמית או הקירור עצמו תודה

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  19. היי, הטמפ' מעבד שלי (celleron 2400) היא 77 מעלות בממוצע (לאחר מריחת משחה טרמית שהורידה מטמפ' של 90 מעלות+) הורדתי את התוכנה everest וראיתי שקצב סיבובים של המאוורר שלי עומד על 2177RPM. השאלה היא אם אני צריך להחליף מאוורר או שהבעיה היא במעבד עצמו?..

    • 13 תגובות
    • 1k צפיות
  20. Started by spatz,

    מה ההבדל בין 2 הסוגים של המאווררים - Sleeve bearing ו-Ball bearing? אם ואיך זה משפיע על הביצועים, רעש וכו'?

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  21. Started by wilken,

    שלום , יש לי לוח אם Gigabyte GA-MA78LMT-S2 ומעבד AMD Athlon II X3 450 @ 3200 MHz . הלוח הנ"ל הינו בעל תושבת AM3. אני מחפש להחליף את המאוורר שלי לאחד אחר . חשוב לי שהמאוורר אהיה שקט. אני לא עושה OC . בנוסף אם אפשר שההמלצות יהיו מ-KSP זה יהיה אחלה ,לא חובה אבל פשוט נוח לי לקנות שם. התקציב - עד 300 ש"ח. תודה.

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  22. 130 שקל Arctic Cooling-- Freezer 7 Pro Rev.2 CPU Fan Silent 1156--Thermaltake 140 מה עדיף?

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by firebug,

    אוקי אז לפני כמה חודשים בערך המחשב שלי כל פעם שמדליקים אותו המאוורירים פועלים די חזק ושומעים אותם אחרי כמה דקות זה נעלם והיה אפשר לשחק ולעבוד והכל היה בסדר. יום אחד שניסיתי להיכנס למשחק המאווררים פעלו ממש חזק ואפילו היה ריח של קצת שרוף מהספק כוח אז ניקיתי את המחשב ממש טוב (כל מאורר וכל חלק גם של הכרטיס מסך גם של המעבד הכל) ועדיין אותה בעיה. אגב זה קרה רק במשחקים שפעם כשיחקתי אותם על אותו מחשב לא היו בעיות והמאווררים לא פעלו חזק כמו שהם פועלים היום כשאני משחק עכשיו השאלה היא מה הגורם של ההתחממות? והאם יש פיתרון או שאני פשוט צריך להחליף חלק כל שהוא ואם כן אז איזה? תודה

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  24. Started by yuval_cohen,

    שלום אם אתם זוכרים אז קניתי LCD 16X2 עם תאורה! חיברתי אותו והוא עובד כמו גדול.. תמונות בקרוב! הבעיה היחידה זה שהסתבכתי עם החשמל של התאורה האחורית אשמח אם תעזרו! במדריך כתוב Two components will be needed for this step, a resistor of a value youll have to calculate, and a 100ohm potentiometer or trim-pot. The resistors value will need to be calculated first. To do this, you will need the LCD's specifications which should be avaliable from the manufacturer of the LCD module. Youll need to know the recommended voltage required for the backlight and the current. Then using the following calculation, work out the resistor value needed: R = (5 - volts) / current For example, if …

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  25. Started by fachimoo,

    יש לי Q6600 ו-8800GTS 320MB OC2 , ASUS P5N32E-SLI, עכשיו יש לי טמפרטורות נמוכות מאוד יחסית. אני כרגע עם קירורי סטוק גם לכרטיס מסך וגם למעבד. אוקיי אני יציג לכם את הנתונים ואני לא משקר עליכם תאמינו לי, לא הייתה לי תמונה מהאוורסט אז רשמת לכם ידנית: דרך אגב כל המאווררים במארז על 100% עבודה וגם של הכרטיס מסך,המאוורר של המעבד אוטומטי, יש לי בסך הכל שני מאווררים במארז, אחד צדדי ואחד קידמי. הטמפרטורות המוצגות פה הן בעזרת מזגן פועל בחדר על טמפרטורה של 25 מעלות צלזיוס. שטמפרטורת החדר היא 25 מעלות. מנוחה: לוח אם: 34 מעבד: 29 כרטיס מסך: 44 עבודה: לוח אם: 38 מעבד: 44 כרטיס מסך: 54 *אני מתאר לעצמי אתם אומרים לעצמכם איך יכול להיות שיש לו כאלו טמפרטורות נמוכות אז התשובה…

    • 14 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים