אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
שלום, אני מעוניין לעשות אוברקלוק למעבד שהוא פנטיום 4 3.0 גיגה הרץ, יש לי גם זיכרון של 1.5 גיגה של 400 מגה הרץ, והלוח אם הוא אינטל D865PERL. לפי מה שהסתכלתי בביוס שלו לא מצאתי אפשרויות לשנות את המהירויות.. אפשר לקבל עזרה? תודה מראש.. רותם.
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם אני קונה בקרוב "ציוד כבד" מארז חדש (SUPER TELNET ) לוח אם חדש מוסיף כרטיס זיכרון ואני יקבל את הראדון שאני מצפה לו כבר הרבה זמן הלוח אם ABIT IC7 MAX 3 ומוסיף כרטיס של 256 DDR OCZ וקירור רצחני לראדון 9800 פרו (Arctic-Cooling VGA Silencer ) למעבד אינטל פנטיום 4 1.8 אני מחליף תמשחה לארטיק סליבר 5 ומחליף תסניק היט לספארק 7 פלוס או בשמו הפחות מקורי שהמצאיו כאן אנשים וולקנו 7 ולכרטיסי RAM שלי אני מסויף היט סקיקנים קיצר הולך להיות קירור רצחני עכשיו אני יודע איך לעשות אוור קלוקינג לכרטיס מסך עם התוכנות שיש פה באשכול הורדות אבל איך עושים למעבדים או לוחות אם וכול השאר? ותגדיו אחרי שאני יעלה לאט לאט עם המירות אני מריץ כול פעם בדיקה של 3DMARK04 זה בסדר? אם זה לא יתק…
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום חברים כמו בכותרת, הזכרונות על הלוח יהיו http://ksp.co.il/hmain.php?uin=12381. והלוח עדיין לא נבחר אבל אם זה משנה אז כנראה Asus P8Z68-V Pro או Gigabyte Z68X-UD4 חשבתי לבינתיים על: Corsair A70 Scythe Mugen 3 או Noctua NH-U12P בעקבות המיקום הרכישה תהיה מ KSP. המלצות יתקבלו בברכה
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
איך אני עושה OC לfx 5200 ,איך אני מעלה את המהירות (קירור פסביי)? : תודה
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הקירור הזה כל כך עצבני!! 25 מעלות על IDLE !!! עוד לא ניסיתי LOAD ....אני מחכה שהספק החדש יגיע (500W ליברטי ) ואז גם אתחיל ב OC . ואעדכן פה כמה יצא. וכמובן אני אהיה חייב עזרה! אני לא יודע בכלל איך מבצעים OC למעבד של אינטל... אשמח אם תתנו לי קישור לאתר טוב שאוכל להוציא את ה BEST מהמעבד בביצועים.
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-
-
במסך FREQUNCY VOLTAGE חסרים לי שם מלא אפשרויות כמו CPU Clock Ratioו Performance Enhance וגרוע מזה אני לא יכול לשנות מתחים ידנית System Voltage Control מה אפשר לעשות? המעבד שלי הוא E2140 1.6 עם קירור סטוק . בתמונה התחתונה הצילום מסך ללא האופציות בתמונה העליונה יש את כל האופציות שחסרות לי ואף יותר.נלקחה תמונה ממחשב של חבר. לוח אם GA-EP45DS3 GIGABYTE [attachment deleted by admin]
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הגעתי לO\C מ2800mhz ל3920mhz ומה שמוזר התוצאה של SPI לא משתנה הרבה מ3500mhz אולי איזה 2 שניות כמעט 500mhz הפרש מישהו יכול לעזור לי לעשות O\C לזיכרון? חברה CEON 667mhz 2g הנה תמונה: חברה לא לפחד סתכלו על מטח של מעבד [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מחפש מאוורר 120 שקט, האקסה מאד נראה לי 18db ל 44.8CFM עולה 74 שקל. ה-AC עולה 50 שקל ונותן 56.3CFM ב 23.5dB מגיע עם אחריות מאד ארוכה ונראה לי שאם אחליש אותו בביוס או בתוכנה, הוא יתן ספיקה לרעש דומה לאקסה. [הוא מתאים רק לגב המארז אבל זו המטרה שלי - מאוורר אחורי שואב]. AKASA http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_140_1618&products_id=11178 AC http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_140_1611&products_id=13595
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
אז ככה חברים עכשיו בשעה טובה סיימתי את מה שהתחלתי אתמול! אתמול התחלתי את הכבלים המעוגלים וסיימתי אבל היום החלטתי שהמצב לא בסדר החוטים של החשמל מפריעים פחד בכל מקרה מפה לשם פתאום גם הפריעו לי החוטים שיוצאים מה כרטיס קול לסידי אז פירקתי את כל הלוח האם והעברתי את 2 החוטים מתחת עליו יצא יפה ואת חוטי החשמל הצמדתי לצדדים של קופסאות הכוננים ! בקיצר יצא משהו משהו אני עד מחפש 4 מחברי מולקס זכר +נקבה למי שיש רעיון איפה אני יכול לקנות באזור חיפה אני אשמח כי באופיס דיפו רצו על זכר ו2 נקבות 24 ש"ח!!! אז ככה שהפאן באס שלי תקוע אבל עובד! יש קצת תמונות לא באיכות אבל כנסו! שבת שלום! photos.walla.co.il/def1 למי שיש רעיון למוד חדש בבקשה כי אני כבר אחרי המסך ,כבלים,פאן באס מה הלאה?? :AR15:
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שיוכל להעתיק דברים יותר מהר ולהעביר נותונים יותר מהר ?? אם כן איך עושים את זה
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי רעיון למודינג ענק!!! כולם יודעים מה זה מארז- נכון?? כולם יודעים מה זה לגו- נכון?? מה קורה אם בונים מארז מלגו ?? אפשר לבנות אותו באיזה גודל שרוצים, לבנות תעלות לחוטים-תעלות לאיוורור CPU\GPU אפשר לבנות חלון, בקיצור- לעשות רק מה שמתאים לכם לעשות... לי אין מספיק לגו בשביל ליבנות את זה... אבל אני רוצה ליראות איך זה ניראה...
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי לכולם, אז לפני כמה ימים עשיתי תעלת איורר למעבד (הפכתי את המאורר מאחורה והצמדתי לו חתיכת קרטון שמובילה אוויר לקירור של המעבד) , זה הוריד בכמה מעלות אבל הגדיל את הרעש.. ובכלל המחשב שלי די רועש למרות שבכלל לא מזמן החלפתי לTt silent boost, והוא לא הבעיה-הבעיה ברעש היא בעיקר מהמאוורר שבספק ובכרטיס מסך (יש לי עוד 2 מאוררים במארז אחד מקדימה והשני מאחורה כמו שכבר ציינתי). למישהו יש רעיון איך אני יכול להפחית את הרעש בלי לבזבז יותר מידי כסף?? יש לי סינק ישן של סלרון סלוט 1 בלי מאורר אבל די גדול אולי זה יעזור ..
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מישהו כבר משתמש ב swiftech h220 ואם כן, האם הביצועים שלו טובים?
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
- 1 follower
-
-
המאוורר של המעבד שלי רועש כמו טרקטור אבל אני חייב שהוא יעבוד ב 3 אלף סל"ד בגלל החום... אם אני אשמן את הצירים הוא יסתובב יותר בשקט או שמשהו אחר גורם לו להיות רועש ?
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם, ושבוע טוב! אני בעוד כחודשיים בעזרת השם קונה מחשב חדש, מתוכנן מעבד i5 2500k. עכשיו, ראיתי מערכות אם קירור מים, אהבתי מאוד (לא Corsair H100 וכל החרטות, קירור קירור אני מדבר), נראה כיף ומגניב לבנייה. עכשיו בתור התחלה אני מתכנן רק קירור מים למעבד (בתור התחלה, עד שאלמד עוד..), האם זה יהיה כל כך קשה לבנייה? אישית אני לא כזה תותח כמו שאומרים, אני לא יודע לפרט את כל המערכת ולהרכיב מחדש וכל הדברים האלה, אבל יש לי מוח.. אני מעוניין מאוד אם תוכלו להביא לי מדריכים, ולינקים, מאמרים, וכו' על קירור מים שבאמת יועילו לקריאה, ולבסוף את המערכת עצמה שאני יצטרך. אין בעיית תקציב (ז"א שאני לא רוצה איזה משהו שיעלה 2500, אני רוצה משהו שיהיה סביר - בינוני, לא יותר). תודה רבה באמת לעוזר…
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני עומד לבצע הזמנה מחר למחשב, שיעלה לא מעט. עכשיו יש לי בעיה לגבי הקירור, אני רוצה OC בין 4.5 GHZ. אני לא יודע אם להביא MUGEN 3 או לקנות CROSAIR H100. עכשיו פה יש בעיה נוספת: ל TMS יש H100, עם התחייבות שבמקרה של נזילה כתוצאה מפגם במוצר הם דואגים לכל מוצר שנפגע (אני קונה את המחשב ביחד עם הקירור), או לחילופין להביא להם קירור H100i באותו מחיר מחנות אחרת (KSP או IVORY) אבל במידה ויש נזילה זאת בעיה שלי. אני תקוע במבוי סתום ואני ממש זקוק לחוות דעת. מדובר במחשב די יקר, עם שני כרטיסי 670.
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
רציתי לדעת האם האבק שנמצא בתוך המחשב משפיע עד כדי כך על חום המארז בפנים ? פשוט ניקיתי אתמול את המחשב לגמרי מכל האבק. (פירקתי את החלק הקמי את הצדדים והכל, שאבתי וניקיתי עם מברשת את הכל.) עכשיו הטמפרטורה ירדה לי מ 44 מעלות (בעיקר בגלל החמסין הזה !!!, ל משהו כמו 34 ניתן להוסיף גם את המזגן) אך עדין לפני שניקיתי והיה מזגן הטמפ הייתה על 40, הייתכן שאבק משפיע עד כדי כך ?
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם,ביצעתי אוברקלוק למעבד שלי: p4 2.0 ghz,ל p4 2.4 GHZ. הטמפ' סבירות,49 במנוחה במעבד 30 במנוחה בלוח אם. עכשיו שאני מפעיל את המחשב כתוב לי שהמעבד הוא: p4 2.4 GHZ אך שאני לוחץ כפתור ימני מאפיינים על המחשב שלי אני מקבל: pentium ® 4 cpu 2.00 ghz 2.40 ghz האם זה בסדר? כאשר אני מצבע הפעלה מחדש למחשב לא משנה אם מהכפתור ריסט או מהמחשב המחשב מתכבה ואז הוא נדלק אבל הוא לא טוען את ווינדוס והמסך שחור ושומעים צפצופים,במצב הזה אני ממתק את המחשב מחדש ומפעיל אותו והמחשב עולה כרגיל. הנה המתחים שלי: איך אני מסדר את הבעיה? תודה מראש.
-
- 15 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
אני מגיע בלי בעיה ל4000 עם ה E8400 שלי אבל בגלל שיש לי DDR2 800 הם בלית ברירה עולים ל900 ואז הם כושלים ובגדול ופשוט מפילים את המחשב...מה אני עושה?...איך אני דואג לא לבצע להם אוברקלוק?...יש לי P5K...
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
רציתי לשאול מה זה וולט מוד ואיך מבצעים אותו ומה זה עיפרון B2 ? תודה לעונים... יונתן 8)
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שמעתי באיזה פורום מודינג שאחד היוזרים אמר המעבד גם ככה פולט קרינה, מה אני צריך חלון שבכלל יחמיר את המצב זה נכון ?
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם אני צריך עזרה בבחירת קירור אוויר למאבד Core 2 Duo E6600 אני צריך שיהיה כמה שיותר שקת וחזק וגם שיהיה בצורה עומדת כמו דגמים של Zalman 9500 או Zalman 9700 תודה מראש
-
- 23 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מה קורה... אני מחפש משאבות מים פשוטות וקטנות בשביל קירור מים המשאבה צריכה להיות קטנה פיזית ובעלת ספיקה נמוכה אני ישמח לעזרה כי אני לא ממש מוצא תודה.
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-


