עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by wrecker,

    (אפשר לדלג על ההקדמה) "החורף" הגיע והאומץ שלי עלה בהדרגה עשיתי בעבר OC לכרטיס מסך שלי (470GTX) והיום הגעתי לשיא עצמי חדש 700 לליבה 1400 שיידרס 1800 זכרונות ובשביל להרגיש יותר טוב\בטוח העלאתי מתח מעט ל1.0V ראיתי בפורומים שאנשים הגיעו הרבה יותר אבל הטמפ' שהם רשמו היו יותר נמוכות משלי, עם הOC הזה הגעתי ל92-93C ומאוורר 75%(AUTO) בממוצע כשהם רושמים שהם מגיעים ל88-89 (המארז שלי מאוורר כראוי ויש מאוורר ישיר שמכוון לכרטיס עצמו) ולעיניין, רציתי לדעת איך אני יכול לדעת יותר בטוח בכמה להעלות את המתח של הכרטיס ? יכול להיות שאם המתח יעלה הליבה פחות תתאמץ בOC? מה שיאפשר טמפ נורמלית? ודבר שני רציתי לדעת כמה אני צריך להעלות את הכרטיס בשביל שיהיה ברמה של 480.. תודה

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  2. Started by evy,

    הרעש הזה נשמע מהמאוורר של הכרטיס מסך בכל פעם שאני מדליק את המחשב...יש איזה 2 דקות של רעש של המאוורר כאילו הוא משתפשף\נוגע במשהו..אבל עם הזמן הרעש נחלש עד שנעלם.. חבר'ה מה זה יכול להיות? איך אני מסדר את זה?

    • 13 תגובות
    • 1k צפיות
  3. Started by Inzagi,

    שלום, יש לי כרטיס מסך GIGABYTE ATI RADEON HD 4870. כשאני שם את מהירות המאוורר על AUTO הטמפ' מגיעות ל80 מעלות וזה שומר אותו ככה. לדעתי זה חם מדי, מה גם שהמארז שלי לא מאוורר כ"כ טוב. בשביל לפתור את זה עשיתי כמה פרופילים של מהירויות מאוורר שאני מחליף ביניהם לפי הצורך, אבל זה מסורבל ומעצבן. אז רציתי לשאול אם יש דרך לקבוע לAUTO לשמור את הכרטיס בטמפרטורה יותר נמוכה, או אם יש דרך אחרת לשמור את הכרטיס יותר קר בלי להתערב ידנית כל פעם.

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  4. Started by nivrob123,

    יש לי את הכרטיס הזה כבר 3 שנים מהתחלה היה לי בעיה עם OC המותקן שבא עם הכרטיס 800/950 משום מה תמיד קורסים לי משחקים ואני חייב להוריד את OC לרגיל שלו מה עושים?

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  5. Started by rafi_d,

    במארז "תיקני" של אייבורי הותקנו 2 מאווררים - האחר גדול (~12 ס"מ כנראה) בחזית ממש מלפני הBAY של הדיסק(ים) - האויר מוזרם לכיוון פנים . השני 8 ס"מ - על הדופן האחורית - בו האויר נשאב החוצה (יוצא סמוך/בניצב למאוורר של המעבד) . שניהם ללא שרוול כיוון כלשהו. המערכת - E2180 , GB DS3L ו OZC 800 - 2G בנוסף - קיים כמובן מאוורר המעבד - arctic אלפיין 7. שלוש שאלות - 1. האם המיקומים - סבירים (לקירור סטוק) והאם אין חסרון בזה שאין זרימת אוויר ישירה *מול* הלוח אם ? (למשל - התקנה על הדופן הצידית, שגם בה יש חורים, מה שכמובן יקשה על הפתיחה) 2. האם יש להתקין גם פילטר כלשהו בכניסת האויר ? 3. החשמל למאווררים חובר ישירות מהספק. האם יש יתרון בחיבור ללוח האם (יש שם כנראה נקודות לכך). תודה

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  6. Started by shlomi4i,

    מעבד q8300 קירור רגיל לוח אם Gigabyte ga-ep43-ud3l 4 גיגה זיכרון קינגסטון והם כן עד כמה ?

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  7. Started by F430,

    Sharkoon Silent Eagle 2000 - 120MM אך הוא זה בשביל ה580 שיקרר אותו

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  8. Started by Orenb98,

    עשיתי OC ל-E5200 שלי יציב יציב ל-3.9GHZ ה-REVESION של המעבד שלי הוא M0 המעולה ל-OC משום מה ב-4GHZ לא יציב ביכלל-פה כבר המעבד מוגבל-דהכרטיס מסך שלי הוא ATI ASUS HD4770 512MB פרטים: ;D Core 2 Duo E5200 לוח-אם: Gigabyte EP45-DS3L תדר: 2.50GHZ@3.90GHZ תדר 312MHZ :BUS זכרונות : 800@780 מתח מעבד : 1.504V מתח זכרונות : 2.1V מכפלה: 12.5 יחס זכרונות : 5:6 תזמונים: CL 5-5-5-18 אני מבקש בלי הערות על המתח גבוהה זה סתם חרטא טמפרטורות במאמץ 74 מעלות במנוחה 48-51 נבדק ב-ORTHOS\OCCT 3.0

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  9. Started by gafirmo,

    ציא עולם יצראלי http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?p=1377273#post1377273

    • 14 תגובות
    • 1k צפיות
  10. Started by Sweet_Tooth,

    האם יש חנות בחיפה שמכרת את ה AX478?

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  11. Started by Ran B,

    קודם כל שלא תגידו שלא חפשתי..לחצתי על לחצן החיפוש הנחמד וחפשתי את מילת המפתח צבעי UV.. זה מזה לי כמה הודעות נחמדות אבל באף אחד מהם לא היה רשום על איפה להשיג כאלה צבעים... אז לכן פתחתי נושא.. D: אז כמובן השאלה היא.. : איפה ניתן להשיג צבעי UV? הום סנטר? חנות אלקטרוניקה? פיצוציה? ;D... אשמח לתשובה.. לילה טוב, רן!

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by 00Amir,

    האם בכלל אפשרי לשנות את ה BUS בסנדי ברידג'? מה יקרה אם ירימו מ 100MHZ ל 110MHZ ואז יכפילו ב 50?

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  13. שלום יש לי כרטיס GTS 250 שמרעיש מאוד, אני רוצה להשתיק אותו, אבל יש מגבלה ב Rivatuner שאי אפשר לשים אותו על פחות מ 25% יש אפשרות לעקוף את המגבלה הארורה הזאת ? תודה מראש !

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  14. Started by amilo,

    כמובן בשביל "לסחוט את המיץ מהחומרה" , אבל השאלה שלי היא כזו - שאלה רצינית בלי להתחכם... למה חברות כמו Amd ו Intel, או כל חברה שמייצרת שבבים שניתנים להמהרה - מאפשרות המהרה בכלל? הרי אם קניתי מעבד והמהרתי אותו ב 200 מגה הרץ חסכתי בערך 200 שקל , וכווולם יודעים שזה פשוט מאוד... עכשיו , כולנו אוברקלוקרים ברמה זו או אחרת אז חישבו כמה הרווחנו או אולי כמה החברות הפסידו. אז למה לא נועלים לנו את האפשרות הזו?

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by alexbmw,

    אז כך חברים ,יש בידי מחשב פנטיום 3 ישן ,עם מעבד 650 mhz על סלוט 1 ,האם ניתן לבצע o.c בצורה סבירה עם מעבד כזה על לוח של ibm ? אגב אם אני יצליך לעשות אני יצרף את זה לקבוצת hwbot שלנו וזה יוסיף נקודות כי לא הרבה עושים למעבדים ישנים ויותר כל לעשות תוצאה טובה (לפחות כך אמרו בשירשור פה ) .

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  16. אני מחפש מארז FULL TOWER אם ספק (ואם אפשר אם מאווררים וחלום מובנים כי אין לי כח לעשות מודינג שוב) עד 1000 שקל (אפשר קצת לגלוש במחיר אבל לא הרבה)

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by SlimShady_1,

    רציתי לשאול האם הפאן באס הזה: http://www.coolermaster.com/index.php?LT=english&Language_s=2&url_place=product&p_serial=ALD-V02&other_title=+ALD-V02+Aerogate%20II (Cooler Master AerogateII ALD-V02) חזק מספיק כדי לתמוך בארבע מאווררי סמארט פאן 2, אחד בכל חיבור. ? ואם הפאן באס הזה: http://www.coolermaster.com/index.php?LT=english&Language_s=2&url_place=product&p_serial=LLC-U01&other_title=+LLC-U01+Musketeer (Cooler Master MusketeerLLC-U01) חזק מספיק כדי לתמוך בשני מאווררי סמארט פאן 2, אחד בכל חיבור?

  18. Started by Ran B,

    היי חבר'ה!, אני בדיוק מכין את החוטים לתצוגת ה LCD שלי.. והסתכלתי בתמונה של האתר..הזאתי.. עכשיו רואים פה שני חוטים שמתחברים לנגד המשתנה..ובנגד המשתנה יש שלוש יציאות..אז לאיזה יציאות אני בדיוק מחבר את החוטים? ??? תודה על העזרה.., רן D:

    • 17 תגובות
    • 1k צפיות
  19. אני תוהה האם להחליף את הלוח והמעבד שלי בלוח ובמעבד המופיעים בכותרת. האם הלוח והמעבד יעברו בקלות את ה4 גיגההרץ? תודה!

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  20. Started by AndreY`,

    E8400 freezer 7 pro p35-ds3l בקיצור המחשב קרס לפני חצי שעה כשיחקתי בCOD4 ואז הוא סירב לעלות..בערך 20 דקות והמוורר עבד בטירוף כשהמחשב סוף סוף עלה ראיתי שהמעבד חזר ל 3.0GHZ הוא היה על 3.6, אבל אז הורדתי ל 3.5 בגלל התחממות יתר [חבל שTMS לא שמו לב לזה] זה קצת הוריד את הטמפ' עכשיו הבעיה שלי היא שהמעבד לא ממש קר כרגע, הוא על 45-50 במנוחה [עכשיו] יכול להיות שהמתח עדיין נשאר? ורק הFSB ירד? ואם כן, איך אני בדיוק מוריד את המתח ועד כמה אני צריך להוריד את המתח? תודה מראש מאוד מאוכזב מTMS

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  21. אהממ... למה לוח האם שלי לא מוכן להריץ זיכרון DDR 266 ליותר מ100/33 ? אנחנו מדברים פה על דורון 800 אם לוח אם A7V266-E . ועוד משהו אם אני אצליח לשים אותו על133/33 האם זה יחמם משהו,אני שואך את האלה הזאת מכיוון שהוא 266 אך עובד ב100 (200) בתור ברירת מחדל. אסכם זאת בלמה? גדול וזוהר: [glow=Teal, 4, 500]למה?[/glow] עריכה: עקב אילוצים של בעיות חומרה מסוימות אני לא אוכל להגיב לפני השעה עשר, אבל בבקשה מכם תענו לי!

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  22. Started by anuekr,

    אהלן, אני בעלים גאים של נטבוק Asus eee pc 1005p כבר שנתיים והוא איטי בלשון המעטה. אז חשבתי לעצמי - אולי יש טעם לעשות לו OC? אני לא מתכוון לנסות להריץ עליו באטלפילד 3, אלא שפשוט לא יקרטע כשאני מפעיל כרום ווורד בו זמנית - אולי פוטושופ, פרימייר ואיזה משחק אינדי פה ושם.. הוא אגב על 1.66 GHZ עכשיו - הקלוק הסטנדרטי שלו. נ.ב - הטמפ' הכי גבוהה הראיתי שהוא הגיע אליה היא 58, על הרצת כמה תוכנות במקביל + סרטונים.. תודה מראש !

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by Cyanide,

    שלום. יש לי את המעבד QX9650 וקירור Tuniq Tower. כאשר אני מפעיל תוכנות מעמס [פריים 95, SNM, OCCT, אורטוס] במצב סטוק של 3Ghz הטמפרטורות שמופיעות בRealtemp די מדאיגות. הטמפרטורות הם בסביבות ה75-80 מעלות עם טיוניק טאוור מקס מאוורר. כבר פירקתי את הקירור והרכבתי מחדש והשתמשתי במישחה שמגיעה עם הטיוניק. דרך אגב, איך לבטל את זה שהמחשב משנה לי את המכפלה אוטומטית כאשר אין מאמץ?

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  24. Started by Etus,

    שלום, אני מנסה כבר זמן מה לעשות OverCloaking למעבד שלי, Intel P3 800MhzEB. בבעלותי לוח אם עלוב(לצערי), של חברת Matsonic האלמונית - Matsonic MS7117C, VIA Apollo Pro, MoBo. עדכנתי לאחרונה את הגרסה "החדשה"(משנת 2000) ביותר של ה- BIOS. שם, נוספה אפשרות חדשה של שינוי המכפלות. אבל, לא משנה לאיזו מכפלה שאני מנסה, מהירות המעבד נשארת אותו הדבר. אני כבר מנסה זמן רב לעשות את ה- OverCloaking, אבל ללא הצלחה. Help? תודה, יובל

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  25. יש לי מעבד AMD 3500 וכמו שאתם רואים בתמונות הטמפרטורה שלו די גבוהה, וזה עוד במצב שאני גולש סה"כ באינטרנט ועוד תוכנת ITUNES . הטמפ' צריכה להיות ככה? והאם כדאי לי לקנות קירור למחשב ואיזה? ודבר נוסף יש לי בכונן , 4 מאווררים שמכניסים אוויר ועוד אחד שמוציא, והקירור של המעבד זה הקירור שבא עם המחשב. אשמח לעזרה, תודה. [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים