אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
היום ניסיתי לעשות OC לכ. מסך ( Gforce mx 32mb hercules ) . אז ככה, הורדתי את התוכנה Riva Tuner וגם את GeForceTweakUtility ו 3dmark . עכשיו... כשנכנסתי להגדרות Low Level ב RivaTuner, זה רשם לי: You have enabled mutually exclusive settings in the driver level and low level overclocking modules . it will cause settings interference . ( נגיד... :\ ) . העלתי קצת את ה Core clock וה Memory Clock ... ואישרתי . בכל מקרה, נכנסתי ל 3dmark, מתוך 17 מבחנים, 4 מהם התוכנה לא הצליחה להפעיל, קיבלתי הודעת שגיאה כזאת בתוכנה: No hardware support.... skip . מוזר מאוד... ו... בנוסף יש לי כמה שאלות, אם אפשר: 1. מה ההבדל בין Low system level tweaks לבין Detonator XP system tweaks . 2. מהי ההוד…
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אהלן. בזמן האחרון החלטתי להתעסק קצת באוברקלוקינג, וכרגע הבעיה העיקרית שלי היא הכרטיס מסך. הוא עם קירור סטוק, מה שאומר שהוא חם בטירוף (85 מעלות תחת עומס) ועושה רעש של שואב אבק בכל משחק אחרי שנת 2002. מה שאני מחפש כרגע זה קירור טוב, שקט כמה שיותר, שגם יתן לי אפשרות לדחוף את הכרטיס קצת מעבר לרגיל. ממה שראיתי ה- Accelero S1 נראה לא רע, אבל השאלה היא האם באמת מספיק קירור פסיבי או שצריך להוסיף עוד איזה מאוורר? או שיש אופיציות יותר טובות בכלליות? תודה רבה!
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מעוניין לדעת האם לליבה של כ.מסך שהיא קרה יותר ב20 מעלות יהיה שיפור משמעותי ברמת הFPS מאשר ליבה שהיא חמה מאוד??? או בקיצור, האם קירור טוב יכול לשפר משמעותית את ביצועי הכרטיס?!?
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום... אני מעוניין לבצע אוברקלוק ל כרטיס שלי ואני לא ממש יודע איך עושים את זה... אוברקלוק לכרטיס מסך הוא להתקין מערכת קירור למעבד? זה הכל? לא הצלחתי למצוא מדריך.. אם מישהו יכול לתת לי מדריך אני אשמח.. אני חדש בתחום..
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני כרגע בתהליך הבנייה של הפאן ויש לי שאלה שאני לא בטוח בקשר אליה האם אפשר לחבר את ה0 של ה-5 וה0 של ה-12 ביחד ? או שרק אחד יספיק או שזה לא משנה בכלל ?? ואם אני מחבר את החוט של ה12 V עם החוט של ה5 V אני מקבל 7 ?
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אז ככה האוורסט אומר שלי שהמעבד שלי הוא מסוג DH E6 האם זה אומר שהמעבד עצמו מסטפינג E6, או שמא זה רק קוד של הסדרה או משהו כזה? איך אני יכול לזהות מאיזה סטפינג הוא? (דרך תוכנה, או רק על המעבד עצמו - ואם כן איך "לפענח" את הקוד)
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
אהלן, התחדשתי במחשב חדש ואני רוצה לבצע עליו OC קל. מפרט: e5200 msi p43-neo קישור לאתר http://global.msi.com.tw/index.php?func=proddesc&maincat_no=1&prod_no=1484 kingston 800mhz 6-6-6-18 מאוורר למעבד arctic cooling freezer pro 7 כרטיס מסך sapphire 4850 dual slot fansink @ 680/1090 ספק ezcool 450w : מארז - silverstone ps02b עם שני מאווררים. סה"כ נראה מרווח ומאוורר טוב. היום (טמפ' בחוץ 29 מעלות) המעבד שלי במנוחה 37 מעלות ובמאמץ (prime95) מגיע לטמפ' מקסימלית של 51 מעלות (realtemp). קראתי הרבה בנושא כולל את הספרון של הלוח אם. יש לי כמה שאלות: 1) ב bios אין אופציה לשנות את ה pci-e bus, כנראה כדי להגן עליו והוא נעול על 100 מראש. אני רק רוצה לוודא שזה נכון …
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
בעיקרון מדובר על מחשב אחר בבית... מארז מאד מאוורר (TT מהסדרות הגדולות).. טמפ' מעבד ללא מאמץ 75C ממוצע... פעם אחרונה שחידשתי את המשכה הטרמית הייתה לפני איזה חודשיים - שלושה בסה"כ וזו היתה משכה איכותית (לא זוכר חברה, הגיעה באריזה כמו לק ועלה 40).. הגיוני שהיא התייבשה כל כך מהר?? ויכול להיות שהטמפרטורה כזו גבוהה בגלל שהיא התייבשה? גוף קירור STOCK של אינטל P4 + מאוורר שמסתובב משהו כמו 3500 לפי אברסט וניקיתי אותו וגם את החריצים בגוף קירור.. גם הטמפ' לפי אברסט.. דרך אגב, בזמן שהמעבד היה 75-77C האברסט כתבה שללוח אם יש 28c.. אני חושש שהמעבד מתחמם מעצמו איכשהו.. לא עבר OC.. תודה לעוזרים
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
יש לי מחשב בעל כרטיס מסך חביב (אבל לא משהו) VisionTek GeFroce4 Mx440...לא מי יודע מה אבל מה שמוזר זה שלכרטיס הזה במקור אין איורור יש רק מגן חום קטן....כזה...הקיץ בא ומשום מה כל כמה זמן המחשב היה נתקע לחלוטין ולא הבנתי למה פתחתי את המארז ולהפתעתי הכרטיס מסך לוהט בחום שאי אפשר לגעת אפילו בדפנות שלו...אובכן לא מצאתי חומרים ביתיים לאלתר קירור צילצלתי אל הטכנאי התותח שלי והוא אמר לי שהוא יארגן לי משהו הבאתי לו את המחשב וכעבור כמה דקות הוא התקין לי את הדבר הכי תותח שראיתי בחיים שאפשר לעשות לכרטיס מסך (בקטע של קירור) הוא התקין מאורר ענק למעבדים פשוט מאורר ראשי היטסיינק הייתי מראה לכם תמונה עם הייתי יכול בכל אופן המאורר פועל בצורה מדהימה והביצועים אלו בכמה וכמה אחוזים...דבר נפלא …
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי יש לי גוף קירור של XIGMANTEK S963 והוא רועש לאללה במאמץ ואני מעוניין להחליף אותו באחד שקט יותר קיימת חיה כזאת שלא עוברת את ה30-35db בHigh rpm ונותנת מעל 47CFM?
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-
-
זה הולך ככה: CPU:50 MB:41 GPU:45 HDD:46 AUX:42 והקירור שלי זהFREEZER 64 עם משחה MX-1!! (החדר שלי חם מאוד בגלל שלמטה יש מזגן ולמעלה אין אז החום עולה) ומה איתכם??
-
- 24 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אז ככה , יש לי עד 400 ש"ח להשקיע על ספק , וזה ממש ממש בלחץ ! אם אפשרי פחות זה מאוד יעזור... עכשיו המפרט שלי תוכלו לראות בצד...בעתיד אני מתכנן עוד שדרוגים והמארז שלי הולך לקבל תאורה...שתכביד עליו אני מתלבט בין מס' ספקים ואני אשמח אם תוכלו להמליץ לי על אחד מהם (במיוחד אם יש השוואות) או לתת לי רעיון לספק שלא חשבתי עליו : 1. Antec TruePower 380W - 388nis 2. HEC 475 (408W ?)- 360nis 3. HEC 300AR-T - 180nis 4. Enermax 350W EG 365P VE - 333nis ההתלבטות המרכזית שלי היא בין 1 ל-2 . אשמח אם תוכלו להכריע , במיוחד אם יהיו הוכחות (השוואות). תודה.
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום חברים... אני בא לספר משהו מצער נורא :s07: אני מתכנן לבנות עכשיו מארז מפרספקט מלא לכול המחשב שלי כולל הקרור גז וכו כו (חתימה) ומתי שפירקתי את הלוח והמעבד בשביל למדוד מידות וכאלה.. אז ראיתי שיש חורררררררררררררר על מעבד שלי :kopfpatsch: כולי בבאסה.. מה יש מצב שהמעבד גמור? את המחשב לא הדלקתי כבר איזה שבועיים כי אני בבסיס ועם כול הפרויקט כוו וכו וכו.. אז מה אומרים הלך המעבד או שאפשר לעשות משהו איתו אחריות וכאלה הינה תמונה מצערת..... נ.ב אני מחפש גריז דיאלקטרי בדחיפות איפה אפשר למצוא?שוב תודה.. [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-
-
המעבד (AMDX2 3800, דגם מלא בצד) על 40 מעלות במנוחה, במאמץ לא בדקתי. איך המעלות? יש לי מעבד אטלון 64 נוסף, הוא בד"כ ישב על 34 מעלות במנוחה, וכפי שהבנתי הכפול ליבה לא אמור ליהיות שונה מימנו במיוחד בביצועים, חוץ מהליבה הנוספת כמובן.
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני צריך לחדש את המשחה הטרמית לאחר שהסרתי את הHEATSINK (סטוק) של המעבד E6600. הטמפרטורות של המעבד מגיעות ל60 מעלות תוך שנייה שהווינדוס עולה ואם מפעילים תוכנה קטנה מגיעות ל80. המחשב מבצע כיבוי לעצמו. אני מניח שזה בגלל חום המעבד. אשמח להמלצה על משחה טרמית שאלה נוספת- כמה זמן אחרי ששמים את המשחה הטרמית החדשה מחברים בחזרה את הHEATSINK ואיך אני אמור לדעת שזה נמרח בצורה אחידה? תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
-
אהלן, בזמנו שקניתי את המחשב שלי רציתי לקנות את הקירור Ninja 2, המוכר הציע לי את Hyper 212 ואמר שהוא יותר טוב, קפצתי על המציעה... ועדיין אני לא סגור על זה, איזה מהקירורים יותר טוב(מקרר יותר טוב...)?
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מחפש היטסינק חדש ל- XP 1700 שלי. כרגע הוא על 55 במנוחה ו-60 במאמץ. אני מתלבט בעיקר בין AX7 לVolcano 7+, אבל אם למישהו יש עוד הצעות אני אשמח לשמוע [גם על הטמפרטורות שאתם מקבלים איתם]. אגב, התוספת של ש"ח 100 בשביל הAX7 באמת שווה את זה?
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי, לפי מה שהבנתי בכל מערכת קירור מים צריך לשים סליל כסף במיכל. והשאלה היא: למה? איזו תכונה יש לכסף כנגד עכירות המים בלופ? וראיתי אחד ביוטיב (Linus Tech Tips) שהמיכל שלו (Swiftech MCRES REV.1) הפך לעכור ומגעיל אחרי זמן מה הוא החליט לשים פיטינג מכסף (Bitspower TRUE Silver) ולהחליף מיכל (זה היה המיכל השלישי שלו מאותו סוג). האם זה עוזר באותה מידה? תודה מראש!
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שאלה 1: איזה קרור הכי טוב לדעתך? 1.מים 2.גז 3.אויר שאלה2: מה אתה אוהב יותר 1.מודינג 2.קרור ואובר קלוקינג שאלה3: מה אתה מעדיף בתוך החלון שלך: 1.חריטה 2.מאוורר שאלה4: במי נעזרת לעשית המודינג והאובר קלוקינג: 1.חבר 2.הורה/מבוגר 3.לבד שאלה 5: מה אתה יותר מעדיף: 1.תחרות מודינג 2.תצוגת מודינג 3.סמינר(יום שבו הרבה אנשים באים ולומדים אחד מין השני) שאלה 6: כמה מודינגים עשית בחייך: 1. 1-3 2. 3-5 3. 5-... שאלה 7: מאיפה אתה קונה הכי הרבה: 1. פנדה 2. זיגזג 3. PCH שאלה 8: מה המכשיר שאתה משתמש בו הכי הרבה: 1.דרמל 2.ג'יגסו 3.מספרי פח שאלה 9: מה אתה מעדיף יותר: 1. מנורות רגילות 2. אורות UV שאלה 10: כמה שנים אתה עוסק במודינג ואובר קלוקינג: 1. שנה עד שלוש שנים 2. שלוש שנים עד שש שנים 3. שבע …
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
ברכישת מעבד,TMS מציעים את Evercool Silver Knight Water Cooling ב194 שקל. השאלה היא,האם הקירור מים הזה שווה הוא מקרר יותר טוב מאחרים בתקציב שלו [זלמן 9500/V1] ועוד דבר....TMS מציעים גם את זלמן 9500 ב165 אם קונים מעבד. האם שווה? ואיך הזכרונות האלה לOC ? OCZ 2GB (2X1GB) DDR2-800 XTC EPP Kit Nvidia SLI Heatspreaders CL4-4-4-15 והאם הם שווים את מחירם [323 שקל] תודה מראש
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם. לא מזמן שמתי לב שאני לא רואה את הטמפרטורות של הליבות במעבד שלי אלא רק את הטמפ' הכללית של כל המעבד , כמובן אני משתמש בתוכנה Core Temp , אבל משום מה הטמפ' של הליבות לא מוצגות , מה לא בסדר אצלי ? , אולי משהו מוגדר לא נכון ? , אולי משהו בביוס של הלוח אם שלי ?, אולי איזה חיישן דפוק ? תעזרו לי בבקשה , אני מצרף תמונה של המעבד שלי במאמץ עם תוכנת ה-OCCT , מאמץ של חצי שעה , בנוסף בתמונה רואים את הנתונים משתי תוכנות , ה-Core Temp וה-AIDA 64 Extreme Edition , מקווה שתעזרו לי להבין איפה הבעיה אצלי , תודה מראש לכל העוזרים. mailto: Uploaded with ImageShack.us
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
באמצע GTA הרגשתי תקיעות קטנות יצאתי שניה מהמשחק ראיתי ב EVEREST שהטמפ' של הכרטיס מסך GPU GK על 71 מעלות. יש אפשרות להגדיר שהכרטיס מסך במאמץ להגביר את מהירות המאוורר שלו ? זה יספיק ?
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-


