עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. הי חברים, סרטון חדש עלה לערוץ Yarimiz האם זהו קירור האוויר הטוב ביותר שתוכלו לקנות לעצמכם?? אם אהבתם, אני אשמח ללייק. אל תשכחו להירשם לערוץ אם עדיין לא עשיתם את זה. כל הרשמה ולייק נותנים לי הרבה כוח להמשיך ולתת תוכן איכותי וייחודי בארץ! צפיה מהנה!

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  2. לא מזמן קניתי מחשב חדש למשחקים ואני נהנה ממנו מאד אבל בזמן האחרון רעש מהמאורר של הגשר פשוט משגע אותי ולצערי הרב אין הרבה שאני יכול לעשות בנידון :'( הלוח הנ"ל הינו http://tms.co.il/product_info.php?cPath=79_30_219_349&products_id=2715 וכמו שאפשר לראות בתמונה יש לו כמה בעיות שמפריעות מאד, כמו למשל העובדה שלצ'יפסט אין heatsink רגיל אלא פלטת מתכת קטנה עם מאורר קטן שנמצא בדיוק מאחורי הPCI-E ועקב כך ישר מתחת ל8800 שלי, עכשיו חוץ מהעובדה שכרטיס המסך מחמם את זה בצורה דיי אינטנסיבית וזה לא יכול להתקרר אין אפשרות לשים heatsink רגיל כי כרטיס המסך נמצא בדיוק מעל. אז בסופו של דבר אני לא רואה דרך להחליף את הקירור, הצ'יפסט פחות או יותר בוער(אי אפשר לשים את היד אפילו על הגריל שנ…

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  3. שלום לכולם, אני חייב להודות שנמאס לי. קניתי מארז ב800 ומשהו שקל -> Gigabyte Aurora 570 (קודם היה לי Raidmax Scorpio 868).. מה שמדהים שהטמפרטורות בין מארז של 380 ש"ח לבין מארז של 800 ש"ח ירדו רק ב2 מעלות! כעת, הטמפרטורות שלי: Temperatures: CPU 44 °C (111 °F) GPU 63 °C (145 °F) GPU Diode 74 °C (165 °F) GPU Ambient 56 °C (133 °F) WDC WD1600JB-00REA0 43 °C (109 °F) הטמפ' של הCPU הגיוניות ולא צריך להיבהל מהן, אני רק צריך פשוט למרוח משחה תרמית, היא לא מרוחה טוב (בדוק). עכשיו, איך אני מקרר את הכרטיס מסך הבן **** הזה? הוא על 63 (קודם היה על 65.. אבל הוא עדיין לפעמים …

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  4. Started by Kukishin,

    יש לי Q9550 P5Q PRO לוח BIG TYPHOON 120 מאוורר PCPOWER&COOLING 750W ספק וזכרונות במהירות 800MHZ. רציתי לשאול, אם אחליף את הזכרונות ל1066MHZ, ואת המאוורר למשהו חדש יותר, האם זה ייתן לי OC טוב יותר ויציב יותר?

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  5. יש לי 420 שקל: 160 שקל אני מאמין שילכו על השירות בחנות (מכיוון שאם מדובר בגוף קירור עם פלטת חיזוק ללוח האם, ההרכבה תיקח שעות ואין לי כוח), ו-260 על גוף קירור. במידה ובחנות שאני קונה בה אין את ה-ZEROtherm NIRVANA שעליו ממליצים, מה העדיפות השניה? מעדיף חנות באיזור המרכז, אבל אפשר גם IQPC, שממנה קניתי לא מעט עד עכשיו. צאו מנקודת הנחה שאני תמיד מעדיף שירות בחנות. אני ישן עם המחשב בחדר, ולכן רצוי שגוף הקירור ירעיש במאמץ בלבד. האם יש חיה כזאת, או שמומלץ להגדיל תקציב? כשקניתי את מערכת המחשב הזאת, ייעדתי אותה לאוברקלוק. עוד שאלה היא: האם עם הרכיבים האלה אני אגיע ל-3.2GHz לפחות?

  6. Started by blade runner,

    מחשב חדש, קירור בגדול לא אידיאלי, מארז מידי ATX פשוט, אומנם זרימת האוורי אל המאורר של הכרטיס לא אופטימלית, אבל בכל מקרה אני לא מתכן OC וגם לא הולך לשחק קל כך הרבה... אבל הכרטיס ממש מתחמם, ומהר. ומגיע 78 מעלות, ללא מאמץ בכלל, כל מה שהוא עושה זה להציג דסקטופ ברזולוציה 1920X1200 המאורר פועל חלש מאוד, א' הגינו בכלל שהוא יצור כל כך הרבה חום בלא מאמץ? ב' למה המאורר לא פועל יותר מהר עם הוא כבר מגיע לטפ' כזו. אני מניח שאני אוכל להפעיל את המאוור על מהר יותר, אבל עדיין משהו לא נראה לי בסדר.

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  7. יש לי כרגע VF900-CU ובאתר כתוב שהוא עובד בשקט של 18DB עכשיו כל החברות האחרות מפרסמות את הרעש בעוצמת DBA...השאלה היא איך אני יכול להפוך את יחידות הDB לDBA..

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  8. Started by ashafir,

    שלום, הנה המפרט שיש לי כרגע : i7 3770K 4.2GHz kingston beast hyperx 1600mhz 2x8GB Asus p8z77-v NH-D14 CPU Cooler טוב אז כרגע אני על 4.2GHZ ושאני משחק לדוגמא BF3 אז ה vcore הוא בין 1.05-1.2 . ניסיתי להריץ את המעבד על 4.5GHZ וה vcore היה 1.33-1.49 ורציתי לדעת האם זה מסוכן להריץ את המעבד על vcore של 1.49 ? מה ה vcore האופטימלי בשבילי? ואיך לדוגמא לאנשים שמריצים את המעבד על 4.8GHZ יש vcore יותר נמוך משלי?? תודה לעוזרים.

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  9. Started by Quickly,

    שלום. אני דיי חדש פה ולא מזמן קניתי מחשב ב 6אלף (מחשב לגיימרים אפשר להגיד) הטמפרטורה של המחשב גבוהה יחסית (קירור סטוק) ורציתי לדעת איזה קירור הכי כדיי לי לקנות אני מתלבט בין ה Tt BigTyphoon או Tt BigWater שזה קירור מים עלוב יחסית אמרו לי שהביגטייפון הוא שקט וגם מגיע לביצועים יותר טובים מהביג ווטר למרות שהוא קירור מים אני מחפש קירור שישפר לי את הטמפ' במעבד וגם בכרטיס מסך נכון לעכשיו שאני באוברקלוק קטן של 200mb המעבד על 37 לוח אם 38 והכרטיס מסך על 52 שזה בעיקר מה שמטריד אותי כי הוא לא יורד מ51 וזאת הסיבה העיקרית שאני רוצה לקנות קירור . התקציב שלי נע בין 250-500 אבל תמליצו לי על הכי משתלם + יש לי לד על הכרטיס מסך יכול ליהיות שזה משפיע על הטמפ'? עוד על המחשב: a…

    • 17 תגובות
    • 1k צפיות
  10. Started by ProRules,

    היי חברה. קיצר אני עוד מאט מזמין XSPC RASA 750 אבל אני לא יודע איזה רדיאטור לקחת. יש את RS240 ויש את RS360. עכשיו יש לי מארז HEC 66RC. הרדיאטור של ה 120X2 ניכנס מקדימה מצויין. ה3X120 אני לא בטוח הוא 397 מ"מ... וגם אני לא יודע אם יש מספיק גובה בתוך המארז אין לי איך לבדוק. אבל בכל מיקרה אני יצטרך להוציא ת צורס דיסקים מחוץ למארז עם ה 3X120. השאלה גם אם יש כזה הבדל גדול?(בין ה 120X2 לבין 120X3) תודה!

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  11. טמפרטורת CPU1 היא 71 מעלות צלסיוס יציב לא זז מזה במצב מנוחה . ה-AUX על +1.66V. המחשב שלי נכבה אחרי כל פעולה קטנטנה שדורשת מאמץ . רק שתבינו שפתחתי אותו יענו חצי מחשב פתוח כדי שייכנס אוויר ועדיין אני משחק ICYTOWER והמחשב נכבה סעמק ! מה לעשות אני משתגע זה AMD דרך אגב . אין איזה משהו לעשות דרך הדוס לפתוח תמאורר יותר חזק או משהו ? אני מיואש כבר

    • 21 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by Tal Israeli,

    שלום לכולם, אני מחפש גוף קירור למעבד AMD Phenom II X4 965 BE. מתוכנן כנראה OC בינוני בהמשך, לכן חשוב שיידע לקרר בצורה מיטבית, ואם אפשר, על הדרך שיהיה גם שקט. התקציב כרגע לא מוגבל לסכום מסויים, אני בינתיים מתרשם. תודה מראש

  13. Started by liiight,

    מישהו יכול להסביר לי בדיוק מה זה BEARING לסוגיו (BALL BEARING, DUAL BALL BEARING וכו') תודה

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  14. אתמול קניתי את ה-sunbeam tuniq שהומלץ לי עליו כאן, שאלתי , האם לצורך צימוד בין המעבד עדיף להשתמש בפד-תרמי, משחה תרמית או אולי בשניהם אודה מאוד למתייחסים

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  15. שלום, הזמנתי מחשב מורכב שכולל: מעבד-E6600 לוח אם- ABIT AB9 PRO כרטיס מסך - GF8500GT זכרון-2G של G.SKILL הרדיסק-250G של WD צורב DVD אני לא עושה OC המארז סונטה 2 מגיע עם מאוורר אחד, והשאלה שלי האם אני צריך להוסיף עוד מאוורר מקדימה או שזה יספיק? אם התשובה היא כן, מה מומלץ? (אני קונה בנעה) תודה

    • 27 תגובות
    • 1k צפיות
  16. Started by House M.D.,

    היי. אני מעוניין לבצע אוברקלוק ל 2x ASUS GTX 560 שלי. הסיבה העיקרית היא שאני נתקל ביותר ויותר משחקים שתמיכתם ב SLI היא חלקית או לא קיימת כלל, לכן אני מקבל ביצועים נמוכים ממה שהייתי רוצה. כמה שאלות : - באיזו תוכנה כדאי לי להשתמש על מנת לעשות OC לכרטיסים? אני פעם השתמשתי ב rivatuner אבל אני רואה שהיא כבר לא רלוונטית היום. - באיזו תוכנה כדאי לי להשתמש כדי לבצע בדיקת מאמץ? OCCT לא מנצלת את הכרטיסים כמו שצריך (אחד מנוצל על 99%, השני על 80%). תודה.

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by realmagic,

    אהלן, איפה אפשר להשיג מדריכים טובים (עם דגש על טובים) לOC למעבדי P3 וP4? זהר

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  18. Started by O.G.D 2k5,

    אפשר להבין הכל מהכותרת למרות שהיה פעם באתר (או בפורום) איפושהו שבלונת להבות ועשיתי חיפוש ולא מצאתי אז אם מישהו יכול להביא אני אודה לו מאוד

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  19. Started by liram21,

    שלום לכולם, עשיתי אוברקלוק למעבד שלי ואלו התוצאות: מבחן בוצע ע"י: OCCT זמן: 5 דק' מעבד: core i5 2500K מהירות: 3.3GHz @ 4.5GHz תמונות: Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us איך המעלות ? והמתחים ?

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  20. Started by Omri4u,

    אני לא מבין מה זה מכפלה ומה זה סדרת ייצור ואיך אני בודק את סדרת הייצור של המעבד ויש לי שאלה אומרים שבמעבדים כמו Intel p4 2000Mhz אי אפשר לבצע O/c גדול מידי בגלל שהמכפלה היא גבוהה על פי מה קובעים את המכפלה ולמה אי אפשר לעלות את המכפלה בהרבה מה זאת בכלל המכפלה הזאותי?

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  21. Started by G-BOY10,

    סיירתי לי פה בגלריית המודים וראיתי שיש חלונות שקופים על דלת המארז כך שאני אוכל לראות את כל פנים המחשב... איך עושים דבר כזה?

  22. קראתי את המדריך שפורסם באתר (http://hwzone.co.il/guides/oc_cpu). המדריך נכתב בצורה טובה, אך בשביל מישהו שעושה את זה בפעם הראשונה, כמה דברים עדיין לא מובנים לי. כשאני מתחיל להעלות את הfsb, איך אני יודע כמה multiplier וcpu vcore להעלות? כמו כן לא מצאתי בביוס שלי (לוח אם m2n-e) איפה נמצא CPC Command Rate שאלה נוספת. אם הבנתי נכון, לנעול את PCI Express זה אומר להשאיר אותו על 100MHz?

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by ofir341,

    אני בנתיים עשיתי OVERCLOCK לכרטיס מסך ואני רוצה להמשיך ואני לא מצליח ליפתוח בתוכנה שינוי מתח אני ניכנסתי גם לSETTINGS שבתוכנה גם ניכנסתי לקובץ CFG ושיניתי שם ולא נותן לי לשנות מתח בתוכנה אם מישהו יודע איך לעשות זאת או המלצה לדרך אחרת אני ישמח. תודה לעוזרים. תמונה:http://gyazo.com/16ee88baac5193bc9747bd8e15df4429

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  24. Started by flying_g,

    פאקינג גאונים החבר'ה האלה. http://scythe-usa.com/product/cpu/116/ScytheUSA-ProductsCPUCoolersusanoo116index.html 12 צינורות נחושת. 4 מאווררים. 4 PWM. וקירור שיותר גדול מלוח ITX. כשראיתי את זה פעם ראשונה אמרתי וואו במשך רבע שעה

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  25. Started by pc student,

    האם אפשר ליקנות קירור למעבד באופיס דיפו?

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים