אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
אני לא בטוח אם זו בעיה או לא... יש לי מחשב שלראשונה הגיע אלי אתמול חדש דנדש מעבד 4 ליבות התקנתי עליו ויסטה 64 ביט והרצתי בדיקות בשביל לבדוק את הטמפרטורה יש לי קירור אוויר של טרמלטק הכי יקר שהיה בחנות אבל משום מה 2 ליבות עומדות על 56 מעלות והשתיים האחרות בין 32-37 אין לי מושג למה זה קורה יכול להיות שבמעבדה לא עשו עבודה כמו שצריך או שזה טמפרטורה נורמלית? חשוב לי לציין שלא אימצתי אותו בכלל, וסתם בדיקה שגרתית הראתה לי את הטמפרטורה בדקתי בכל מיני תוכנות וזה תמיד 56 מעלות האם זו טמפרטורה נורמלית למעבד כזה יחד עם קירור אוויר? [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
צריך גוף קרור הכי טוב שיש (אויר )לסקוט 775 (99 אחוז שזה 775)פנטיום d.2.66 חוץ מ ה Tuniq Tower.וצריך שיכנס במארז פוסידון של גיגה בייט . תודה
-
- 22 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
שלום לכולם, תרשו לי לפתוח ולומר שאני מקווה שאני מפרסם את האשכול הזה בפורום הנכון, אך לאחר בחינה של הפורומים האחרים הגעתי למסקנה שפה הוא הכי מתאים. אז ככה, לפני כיומיים ביצעתי מבחן מקיף שארך כמה שעות למחשב שלי. הדבר הראשון שעשיתי הוא להפעיל את המחשב מחדש ולהמתין חמש דקות לאחר ההפעלה על מנת לתת לכל התוכנות שעובדות ברקע להתאפס על עצמן. לאחר מכן הרצתי את 3DMark06 שלוש פעמים על מנת לאמוד את מידת סטיית התקן הראשונית של המבחן. לאחר מכן התחלתי להריץ עזרי מערכת שונים וניתוק חלקים מסויימים (מודם כבלים חיצוני ) כשהתהליך היה כזה: ניתוק מודם->הפעלת בנצ'מארק->ביצוע תהליך שאמור לשפר את הביצועים-> עוד בנצ'מארק... וכן הלאה וכן הלאה, כשאחרי כל תהליך שאמור לעזור למחשב לעבוד מהר יות…
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מפרט בצד ימין. כשאני עושה אוברקלוק למעבד שלי, ומנסה להעלות את הFSB ל200 (185 יציב, 190 יציב, 195 יציב), מופיע לי הודעה שהווינדוס לא מוצא את תיקיית System32 ואני צריך לפרמט את המחשב. מדוע זה קורה? תודה לעוזרים.
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי חבר'ה, יש לי ליבות שהחומר הטרמי הישן עליהן עיקש משהו, אלכוהול 70% לא עוזר.. יש תחליף בארץ ל-Arcticlean? או מקום שמוכר את זה? או אולי אלכוהול יותר חזק יעשה את העבודה? חוץ מזה אני צריך שייבות (washers) מניילון, כמו בתמונה הבאה: http://www.llamma.com/xbox360/repair/images/x-clamp/xclamp%20028.jpg כדי למנוע מגע עם לוח האם. הן צריכות להתאים לבורג 5 מ"מ ולהיות בעובי 1 מ"מ. לא מצאתי בחנויות לחומרי בניין - יודעים אולי איפה יש? אני יכול להכין כאלו בעצמי מפרספקס, השאלה אם הוא יעמוד במשך הזמן בלחץ של ההברגה לגוף הקירור.
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
יש לי בעיה בתוכנה corsair link שהיא לא מזהה לי את המאווררים של הH100i. הבעיה שלי שבגלל שהתוכנה לא מזהה לי את המאווררים, אז אני לא יכול לשלוט בהם. כמובן שהם פועלים באופן תקין, והמעבד לא מתחמם במצב רגיל. אבל אני רוצה את האופציה של שליטה במאווררים, כי זה חשוב לי כי אני בOC ובמשחקים המעבד בניצול מלא והחום מתחיל לטפס. יש מישהו שנתקל בתופעה? או אולי יש תוכנה צד שלישית אולי יותר ממולצת לH100i? ד"א: בעבר היה לי WIN7 ולא הייתה לי את הבעיה הזאת, יכול להיות שהבעיה בגלל WIN8? תודה מראש לעוזרים! עריכה: מצאתי פתרון באחד האתרים בספרד (אל תשאלו אותי למה דווקא שם). כניראה שזה באמת קשור לWIN8, כי הייתי צריך לשנות משהו ברישום דרך regedit. -------אפשר לנעול-------
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
ה7950GX2 שלי 70-80 מעלות במנוחה ובמאמץ... איך אני מוריד את הטמפרטורה??
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
המארז הוא: ATX דגם 8668 אני מאוד רוצה שה-Big Typoon ייכנס לי למארז אז בבקשה תגידו לי אם זה ייכנס או לא. תודה לעוזרים אם יש הצעות לקירור יותר טוב אני אשמח לקבל.
-
- 15 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אצלי עלו המעלות אז בטוח שלכל אחד גם עלו המעלות אז מה המעלות אצלכם? אצלי כרגע בחום הזה: CPU IDLE:44 CPU LOAD:48 MB IDLE:32 MB LOAD:33~34 "בחורף" שהיה לפני כמה ימים המעלות היו: CPU IDLE:34 CPU LOAD:37 MB IDLE:17 MB LOAD:19~20 הקירור של המעבד הוא SLK600 עם Delta60m"m קירור המארז הוא: 1 מכניס מקדימה 1 מוציא מאחורה 1 מכניס מהדלת לעבר המעבד 3 מאווררים "פנימיים" ש2 מהם נושפים לעבר המעבד ואחד לעבר הכרטיס מסך.
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הבנתי שיש קירור אקטיבי (מאוורר) ופאסיבי. איפה אפשר למצוא הסבר על כך? כמו מה זה קירור פאסיבי, איזה עוד שיטות יש ואיזה מהם עדיפה. חיפשתי בפורום וגם בסטיקים, בויקיפדיה ובגוגל - לא רשום על זה. איך אפשר לדעת אם כרטיס מסויים הוא עם מאוורר או עם קירור פאסיבי? (חוץ מהתמונה כמובן) זה לא רשום במפרט של הכרטיס. ולפעמים רשום Silent למרות שזה עם מאוורר. תודה לעוזרים.
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי קירור גז + קירור של זלמן ה9500 הטוב מבין הסדרה האחרונה. בזמנו עם הקירור הרגיל הוא היה במנוחה ככה 40-45 מעלות. לאחר ההתקנה של זלמן הוא ירד ל19-20 מעלות במנוחה. עם הקירור גז הוא 0 עד -4 מעלות... אפשר לעשות אובקלוק? האם קירור הגז יגרום לאדי מים בתוך המחשב? שחלילה יוכלו לגרום לקצר?
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אכן אכן המלך החדש הגיע לידי, היום בביקורי החודשי בזיגזג (לא תמיד לקניה) שמתי את ידי על המלך החדש השאר ידעו בשמו כ Volcano 12 extreme. אני מגיע הביתה ולוקח בדיקות טמפרטורה במצב Idle ובמצב Full load את המעבד אתם יכולים לראות במפרט על המאוורר הנוכחי שלי שהוא Volcano 11 (לא אני לא משוגע להחליף כל כך מהר פשוט היה לי קומבינה פצצה) וקיבלתי את התוצאות הבאות: volcano 11 idle: mobo 21 cpu 39 volcano 11 load: mobo 23 cpu 46 *המאורר לא מסתובב על המהירות המקסימלית שלו, רק על כ 4000RPM* הלכתי והחלפתי בין המאווררים כיוונתי את ה Volcano 12 למהירות של כ 4000RPM (כמו ב11) וקיבלתי את התוצאות הבאות: volcano 12 idle: mobo 18 cpu 33 volcano 12 load: mobo 21 cpu 38 עכשיו אני לא יודע עד כמה המד…
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
איזה קירור למעבד i5 עד 120-130 ש"ח הכי מומלץ?? המעבד: http://www.skypc.co.il/product.asp?pid=I5-750Tray הקירור שחשבתי עליו: http://www.skypc.co.il/product.asp?pid=21461 מה אתם אומרים האם יש קירור טוב יותר במחיר הזה??
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום יש לי את המארז Thermaltake Soprano VB1000SWS ואני רוצהלהשים בוא את הקירור Scythe Mugen 2. השאלה שלי, האם זה יכנס למארז ?
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי GTX460 של Inno3d עם גוף קירור של I-Chill - http://www.overclockers.ua/video/geforce-gts450-gtx460-inno3d-ichill/all/ שדרגתי את הגוף קירור במאווררים עם ספיקת אוויר יותר טובה, דבר ששיפר את הטמפ' בצורה מדהימה, הטמפ' במנוחה יורדת עד 29 מעלות , והטמפ' במאמץ מגיע עד 70 מעלות לאחר OC מקסימלי. השאלה שלי היא למה אני לא מצליח להגביר את ה OC לכרטיס מסך... ראיתי כרטיסים של GTX 460 בודד שמגיעים ל 17K נקודות (vantage) והשיא של 18K נקודות... רק אני מגרד את ה 17K מלמטה... הקירור שלי פצצה והכרטיס לא מתחמם יותר מידי אבל אין לי אפשרות להעלות מעל 890Mhz , הקובץ המצורף זה השיא שלי ב 896Mhz בתוכנה של MSI אני לא יכול להעלות מתח ליותר מ1.087V ... מה לעשות? [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
האם התיזמונים ניתנים לשינוי ואם כן האם ניתן לשנות תיזמונים בזיכרון הבא http://www.comp-il.co.il/Product.asp?Pid=DR2GEIL1GB&Cat2Cat1ID=1113&Cat2ID=1738&aff=Zap והאם זה מסוכן לשנות את התיזמון
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני צריך הדרכה צעד צעד איך לכוון את הזכרון של OCZ DDR2 Titanium 4096MB (2GBx2) DUAL CHANNEL 1150MHZ CL5 בלוח אם הבא - GA-EX38-DS4 עם מעבד E8500 3.16GHZ אני לא מבין בזה בכלל לכן אבקש הדרכה סבלנית, אני מצרף צילומי מסך של ההגדרות בביוס (מצולם מהמדריך ולא מהביוס שלי ממש) מה לשנות שם כדי שהזכרון יעבוד בתדר שלו 1150 או בתדר 1111 או ב1066 לפחות?? תודה רבה לעוזרים!! [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
קניתי היום וולקו 7 ואני מפעיל את הסלרון 633 ב950 על 1.85 וולט ושומר על טמפ עבודה רגילה (אינטרנט ווינדווס) של 19-27 מעלות
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום.. אני באמצע אובר קלוק.. אז הינה הבעיה.. עשיתי תתזמונים של הזכרונות להכי נמוכים שאפשר.. העלאתי בעשר מגה הרץ הכל היה טוב ויפה והראה עשיתי אובר קלוק.. אבל שאני חוזר להעלאות שוב ..אני מעלה בעשר ושאני חוזר לווינדוס זה מראה שהמצב נראה כמו מקודם ולא אחרי הפעם השניה.. כאילו העלאה הראשונה נשמרה אבל האחרונה לא? מישהו יכול לעזור? דחוף..תודה.. לוח MA785GMT-UD2H של גיגהבייט.. ומעבד של איי אמדי X4 620.. אם צריך עוד מידע תגידו.. תודה. :nixweiss:
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
טוב אז ככה נראה לי שהמעבד שלי חם יחסית למעבד במצב מנוחה המעבד הוא P-4 3 ghz lga 775 ישן אבל אני מאוד מרוצה ממנו דווקא צירפתי שתי תמונות משתי תוכנות שונות.. ניקוי אבק לא ממש עזר אז כנראה שריענון המשחה יעזור אבל אם כבר אז עדיף לי להחליף מערכת כי המאוורר סטוק הזה עושה רעש יותר מדי ככה שאני רוצה להחליף למאוורר שקט יחסית אבל חשוב לי יותר הביצועים =] התקציב שלי הוא גג 150 ש"ח הבאסה זה שאין לי כסף כרגע ואם משהו יקרה למעבד אני אבוד תנו המלצות.. תודה רבה [attachment deleted by admin]
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
ראו תמונה [attachment deleted by admin]
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
רציתי לדעת אם מישהו יודע לפי מה COOLBITS מאבחן את האוברקלוק המומלץ לאחר שלוחצים על "הבחן בתדירויות רענון מיטביות"...האם זה לפי חום הכרטיס, או אולי בדיקת יציבות..?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי מעבד E8400@3.7GHZ עכשיו אמרו לי שאם אני רוצה להמשיך הזכרונות מגבילים אותי הזכרונות שלי עכשיו על יחס 5:6, ואני רוצה לעשות 1:1 דבר ראשון, אם עוד פעם מישהו יכול להסביר לי מה זה עוזר ומה זה משנה דבר שני, לפי התמונה שלמעטה, אני עכשיו ב989MHZ? בביוס רשום בצד שלFSB 400MHZ (+)? אז לפי מה שאמרו לי כדי לקבל יחס 1:1 צריך לשים על 2.00 אז אם יש לי FSB על 412 אני צריך לשים 2.00D? תודה מראש וסליחה על החפירה הקטנה אני פשוט רוצה לדעת מה אני עושה [attachment deleted by admin]
-
- 15 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי, המפרט שלי בצד. שדרגתי את הספק, RAM והכרטיס מסך. הכרטיס מסך בOC והמעבד לא יציב בתדר הזה. זה מאכזב כי סופסוף יש לי ספק נורמלי... למה זה קורה? התחיל צפצפוף אחרי הOC וההגדרות של הOC נמחקו מהBIOS אחרי זה.
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-


