עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by Zadu,

    שלום לכולם המחשב שלי עושה רעשים , לא חזקים כל כך אבל שומעים שזה עושה רעש מציק . ניקיתי אותו היום בבוקר עם ספריי לחץ אוייר . עדיין הוא עושה רעש . מה עוד אני צריך לבדוק ומה עוד לעשות ?

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  2. זה המפרט של המחשב: אני צריך קירור למעבד, לא יקר מדי. אני לא עושה OC.

  3. Started by aderet,

    שלום חברים!! איך אני מבצע ניטור טמפרטורה לכרטיס המסך שלי? אני מעוניין בתוכנה שתיתן לי גרף מסודר כולל שעות וכיו"ב. . תודה!!

    • 13 תגובות
    • 1k צפיות
  4. קונרו 6400... קירור סטוק.. (הטמפ' מגיעה גם ל-48!) :s05: :s05: :s05: עריכה: עכשיו הוא על 51! (95% ב-S&M) זה מטורף לא?!~!?!?

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  5. Started by alon83438,

    שלום! יש לי שני מאוורים סטנדרטים במארז - החוצה ופנימה המחשב שלי מאוד התחמם אבל ממש ממש מאוד אז יש לי מזגן בחדר ליד ויש קיר משותף אז עשינו שם כזה מעבר למזגן ואז הוא יוצא גם בחדר שלי בקיצור שמתי את המחשב ממש מול היציאה של המזגן והוא קר כמו קרח!!!!! עשיתי טוב? או שהייתי צריך להשאיר תמחשב בלי מזגן ולהוסיף מאווררים?

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  6. Started by silky,

    יש לי 8800GT בלי קירור כרגע(אני כמעט ולא משחק), פירקתי את הקירור המקורי (הכרטיס של צ'יינטק שבא עם קירור כפול ומרעיש ביותר). אני רוצה לשים איזשהו קירור כדי שאני אוכל להריץ משחקים בלי שהכרטיס ימות לי. התקציב - כמה שיותר נמוך(גם ככה אני צריך להחליף את כל המערכת אם אני רוצה שיפור ביצועים רציני. חשבתי ללכת על זה שנמכר ב KSP ב 80 שקלים. אלטרנטיבות טובות יותר יתקבלו בברכה. נ.ב- יש לי מזרק עם AC5. האם המשחה תתקבל בברכה ע"י הקירור+הכ.מסך? תודה לעונים.

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  7. Started by Or ei,

    29 במנוחה ו39 במאמץ על באס 140 זה טוב ?? יש לי P3 733

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  8. אז ככה המעבד שלי i5-570 עכשיו על 3.6 ואני לא רוצה להעלות יותר מתח ופה ושם הוא גם די נתקע יש לי לוח אם dk-p55 t3eh9 עכשיו הלוח אם הזה מחייב אותי בשביל להפעיל turbo boost אז גם להפעיל את הstepbystep שזה יעני מוריד לי את המכפלות וזה בהתאם לצריכת חשמל ואמרו לי שזה בעייתי מצד אחד אבל מצד שני בטוח אז אני צריך ייעוץ בשביל להגיע ל3.8 זה תקין להפעיל את שניהם ביחד? או שעדיף להימנע מיזה?

  9. יש לי E8400 ומשום מה יש הפרש גדול מאוד בטמפ' בין הליבות. הליבה הפחות פעילה חמה בכ- 10 מעלות מהליבה הפעילה (לא רק בפעילות של 5% כמו בתמונה גם כשהליבות היו בפעילות הליבה השניה חמה יותר למרות שהליבה הראשונה פעילה יותר). זה אמור להיות ככה? [attachment deleted by admin]

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  10. שלום חברה חבר שלי לקרא תקנייה של מחשב ומחפש מערתכ קרור מים תקציבית בתקציב די לחוץ הוא הראה לי הערכה החדשה של tt 760i עם משאבה של 500l/h דיצא לי לקרוא עליה ביקרות והייתה חיובית מאוד בנוסף לכרטיס מסך הוא חשב על ה http://tms.co.il/product_info.php?cPath=146_195_283&products_id=4511 בנוסף המליצו לו על ה http://tms.co.il/product_info.php?cPath=146_194_280&products_id=3237 הוא מעדיף לקנות מtms והזמנה מחול לא באה בחשבון וגם קנייה כזאת של חלקים מכל מיני חנויות כמו החלים בסטיקי... האם החלקים שציינתי למעלה שווים משהו ? האם חיבור כולם יתן מערכת טובה ?

    • 16 תגובות
    • 1k צפיות
  11. בקצרה, (למי שזוכר את הט'רד שפתחתי על זה לפני כמה ימים) אז בגלל שפחדתי להוציא את הלוח לבד באתי לחנות שקניתי ויחד עם הטכנאי פירקתי (מרחתי MX-1) והרכבתי את ביג טייפון(שאלה קטנה: למה קיבלתי 4 תושבות(חלק פלסטיק חלק מתכת) והייתי צריך להשתמש רק בשניים מהמתכת?). קיצור בדקנו טמפ' וראינו שזה על 21 מעלות גם בביוס וגם בEVEREST. בSUPER PIX2 זה הגיע ל-31 מקסימלי(16MB). קניתי לו סופגניה, אמרתי תודה ולקחתי את המחשב הביתה. איך שאני מגיע הביתה המחשב נדלק וישר נכבה....שוב , בקיצור , ניסיתי הכל ועדיין הוא לא הצליח להידלק ליותר משתי שניות. בבושת פנים חזרתי אל הטכנאי עם המחשב ולאחר מספר נסיונות וסינוני קללות רבים גילינו שאם אנחנו לוחצים עם היד על הקירור הוא כן עולה. והקטע הוא שהוא מ…

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by Yookidoo,

    ברשותי קירור למעבד mugen 2 או 3 לא זוכר, בקיצור הורדתי אותו לפני כחצי שנה נעבדו לי הברגים .שאלה איפה אפשר להשיג ברגים או להתאים ברגים אחרים?

  13. פעם שנייה שאני מתקין SP1 ושוב נפלתי פעם שעברה גם היו בעיות והסרתי SP1 כרגע התקנתי SP1 ועכשיו המהירות שעון עומדת על מכפלה 6-7 ומהירות שעון באזור 800 במקום 2500 הנייד הוא I5 460M 2.5GH הסתכלתי בביוס אבל אין אפשרויות ניסיתי רק לבטל SPEEDSTEP ואז המהירות שעון עומדת על 1600 שזה עדיין לא 2500 הפעלתי משחקים כבדים לראות אם זה יגרום לשעון לטפס למקסימום שלו אבל הוא נשאר תקוע זה מעצבן עכשיו צריך להסיר SP1 ואת כל הדברים הנוספים שהותקנו בוינודס אפדייט היו שם כל מיני NET RUNTIME הלכתי לאתר של אינטל אבל אין שם מה להוריד או עדכונים http://bayimg.com/dAIcKAadk אני מפספס משהו? עכשיו אני רואה שנמחקו לי שנקודות לריסטור לעזאזל עשיתי במיוחד נקודת גיבוי וקראתי לה PRE SP1 …

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  14. Started by waizman,

    התוכנה לא מריצה לי כלום על ה LCD למרות (שנראה לי) שהגדרתי את הכל טוב. מה אני עושה?

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  15. לא יודע אם זה היה כבר אבל ראיתי את זה לא ממזמן והנה למי שלא ראה.. http://www.dumpalink.com/media/1143709045/How_To_Build_A_Water_Cooling_System_For_Your_PC

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  16. בדקתי את צריכת ההספק של הספק בעומס מלא עם מספר תוכנות, והרי התוצאות: CPU Burn-in v1.017......................: 144W Prime95 In-place large FFTs v23.7.1: 153W OCCT v0.91:...............................: 153W S&M FPU (v1.3):..........................: 160W

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by Danny_Malis,

    איך אני יודע שהגזמתי אם האובר ? ב-CPU איני יודע כשהוא לא נידלק או מאתחל את עצמו, איך אני יודע את זה בכרטיס מסך ?

    • 23 תגובות
    • 1k צפיות
  18. Started by 006,

    יש לי במחשב אחר מאורר שכנראה לא עובד טוב והביוס מכוון שכאשר הטמפרטורה מגיעה ל 60 מעולת המחשב יכבה, כדאי לשנות את זה לטמפרטורה גבוהה יותר כמו 80 מעולות?

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  19. Started by nadav1379,

    אני רוצה להוסיף עוד מאוורר אבל לאן אני מחבר את המאוורר? אני לא יודע לאן לחבר את החוט? ??? זה לא כתוב במדרידים.

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  20. שלושת הסמארטים צריכים להיות מחוברים רק לחשמל, לא בקרה בלוח אבל הספארק 7+ צריך להיות מחובר גם לבקרה של הלוח.. איזה פאן באס אני יכול לקחת שיתאים לי לזה..?

    • 18 תגובות
    • 1k צפיות
  21. Started by Murmur,

    שלום, ברצוני לדעת האם גלאי החום שלי ממוקם כראוי והאם הטמפרטורה שהוא מספק היא טמפרטורת המעבד לצרכי OC ובכלל. הגלאי ממוקם כמה מילימטרים מאיזשהו היטסינק הנמצא ליד ה-CPU - ראו תמונה מצורפת. האם זהו המיקום הרצוי? האם לצרכי OC אני יכול להסתמך על הטמפרטורה שהגלאי נותן לי? תודה. [attachment deleted by admin]

    • 13 תגובות
    • 1k צפיות
  22. Started by Snoopy2006,

    שלום, הזמנתי בחנות 4 מאוורי 80 mm מדגם silent cat. שבאתי לקחת אותם התברר שהחיבור שלהם לחשמל הוא של 3 פינים. יש לי ספק של antec והוא מגיע עם חיבור רגיל של חשמל - 4 פינים. טוב ... הזמנתי מהם 4 מתאמים לחשמל מ-3 פינים ל-4 פינים וכבר במשך חודש הם לא מצליחים להשיג את החלק. בינתיים המחשב שלי "נשרף" ולהם כמובן זה לא אכפת. רציתי לשאול אם מישהו יודע היכן ניתן לרכוש כאלה מתאמים (לא ידעתי שזו כזו בעייה) - עדיף בצפון או ברשת. למקרה שלא אמצא - מה המאוורר המועדף למארז בגודל 80 mm וחיבור 4 פינים ? תודה !

    • 13 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by Bashash,

    -כותרת- תודה רבה לכל העונים!!!

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  24. שלום אנשים! עכשיו המתחים על NB ו-SB הם 1.44 ו-1.60 בהתאמה. לוח הינו STRIKER II FORMULA עם צ'יפ של NVIDIA. האם המתחים לא גבוהים מדי? המערכת על OC של 35% FSB1800 MHZ וזיכרון על 900. תודה

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  25. זה הOC הראשון שעשיתי בחיים שלי לרכיב כלשהו ואני צריך חוות דעת עליו. אחרי 40 דקות משחק BF3 על ULTRA הטמפרטורה מגיעה ל64C בתוכנה HWMonitor ול66C אחרי שעה וחצי משחק. והכל תקין לגמרי, לא נתקלתי בשום ירידות FPS או בתקיעות ותקלות אחרות כלשהם. ולמען האמת, הOC ממש עוזר בBT3. האם כל זה אומר שהOC שעשיתי הוא טוב מאוד ומצוין לשימוש? אני אשמח לתגובות. תודה. אגב, זה דגם הכרטיס שיש לי http://www.tms.co.il/product/11016 [attachment deleted by admin]

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים