אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
ההיטסינק של המעבד מתחיל להפליץ הוא נתקע ואז ממשיך לעבוד אני רוצה לקנות היט סינק על איזה אתם ממליצים ? יש לי מעבד P3 700 וכתוב על הסוקט FC-PGA 370
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
תקציב של 750 800...אולי קצת יותר בהמשך.. בשביל: -בלוק למעבד -בלוק לציפסט 70 שקל http://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=174_157_394&products_id=3686 -משאבה(עדיף עם חיבור לחשמל..אבל לא חובה..) -רדיאטור..
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
פתחתי בעבר אשכול, אינני מוצא אותו, ברשותי מחשב עם מעבד + AMD Athlon XP 2500 1. מה הטמפרטורה הממוצעת למעבד הנ"ל במנוחה ? 2. מה הטמפרטורה הממוצעת למעבד הנ"ל במאמץ ? 3. ב BIOS כיוונתי כיבוי אוטומטי ב 70 מעלות, האם יהיה בטוח להעלות ל 80 מעלות ? 4. מכיוון שהמחשב נמצא בממ"ד, טמפרטורת המנוחה שלו היא כ 58 - 61 מעלות, האם סביר ? תודה.
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום חבר'ה, יש לי TI4200 AGPx8 . הכרטיס עבד מצויין תקופה ארוכה עד אתמול שפתאום המחשב עשה לי פריז כשהעלתי משחק. מסתבר שהמאוורר של הכרטיס מסך הפסיק לעבוד והכרטיס התחמם מהר מאד ולכן המחשב קפא. השאלה שלי אם יש איזו דרך לתקן את המאוורר או להשיג אחד חלופי. פרקתי את הכרטיס מהמחשב, פרקתי את המאוורר מהכרטיס ונסיתי לנקות אותו מהאבק שאולי תקע אותו אבל זה לא עזר, כנראה שהוא פשוט דפוק (המאוורר). תודה...
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני רוצה המלצה למאוורר טוב שיעשה עבודה טובה ושיש לו תאורה סבבה ובמחיר סביר (40-60 ש"ח) הוא אמור ליהיות על חלון של המארז אז אני רוצה שיעשה אור יפה[= מה אתם אומרים על זה http://www.coolermaster.com/index.php?LT=english&Language_s=2&url_place=product&p_serial=TLF-R82&other_title=+TLF-R82+Neon%20LED או על זה http://www.thermaltake.com/dcfans/uvfan/blue/a22697275.htm
-
- 17 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם, מפרט בצד, עדכנתי גרסת ביוס לפני כמה דקות מ F7 ל F10 זה השינויים לפי החברה: F10 2010/02/06 1. Enhanced Memory capability ---------------------------------------------------- F9 2010/01/29 1. Support Intel Core i7 6 core processors ----------------------------------------------------------- F7 2009/05/11 1. Update new CPU microcode הOC היציב שהיה לי לא עובד לאחר עדכון הביוס הנה תמונות מה OC: יש מתחים או המלצות לשינוי שהOC יעבוד?
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שאני מעלה את הFSB אני מקבל את ההודעה אחרי השמירה בביוס CPU has been changed. Please re-enter CPU settings in the CMOS הלוח של ג'יגה בייט GA-M61SME-S2L מעבד AMD 4200X2 מה אני צריך לבטל/לאפשר בביוס בשביל לעשות אוברקלוק?
-
- 17 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אוקי, אז אני מתכנן לעשות OC לE7200 שלי אך יש לי 2 בעיות שמעצבנות אותי: 1.הטמפ במנוחה היא 41C, אבל זה יכול להיות נובע ממריחה לא נכונה של הAS5[שמתי כמויות אדירות, אם אני אפתח את זה, זה בטח יראה כמו ממרח שוקולד על מעבד :-X] 2.כאשר אני מדליק את המחשב ובודק VID, בCPU-Z הוא משתנה בין שלוש VIDs: 1.184, 1.200 ולעיתים גם 1.136. בREALTEMP זה משתנה בין 1.1500 ו1.2250. עכשיו זה VID גבוה מאוד למעבד הזה. מצד שני, כשאני מדליק את המחשב ממצב שינה, הVID הרבה יותר נמוך, בCPU-Z 1.104 או 1.200 ובREALTEMP קבוע 1.1500. אז מה שאני שואל בעצם זה איך לתקן את סעיף מספר 1, והאם המריחה הלא נכונה עד כדי כך דפקה טמפ', ו2 מה זה אומר לי שיש לי VID גבוה והקטע הזה שהVID שונה שמדליקים ממצב שינה. בתודה ושבת ש…
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-
-
[glow=red, 2, 300]האם זה אפשרי לעשות oc למודם אם כן [/glow] איך? למה? איזה?... נו אתם יודעים פשוט ולעיניין!
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מחפש גוף קירור (כולל מאוורר) ל-6600K/6700K (לא סגור עדיין על איזה מהם לקנות), אני מתכנן לעשות OC בינוני, תקציב של 300 ש"ח. אם אתם חושבים ששווה להגדיל את התקציב בתמורה לקירור שמשמעותית יותר טוב אשמח לשמוע על כך. תודה רבה.
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, ברשותי קירור למעבד Thermaltake V1 וOC למעבד על 3.6GHz. שמתי לב שרוב הזמן הקירור נמצא על 1500RPM (הMAX זה 2000). אפילו אחרי משחק של אנריל3, מהירות המאוורר נותרת ללא שינוי אבל הטמפרטורה עולה, פתחתי את המארז לבדוק אם זה אפשרי שהקירור לא עובד מהר יותר ולא הבחנתי אפילו בשינוי קל ברעש (המשחק היה מושתק). יכול להיות שבעצם אין פה בעיה, והקירור אכן מעלה לRPM גבוהה יותר? ואם לא, אשמח לדעת איך אפשר לפתור את הבעיה.
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
לפי מה שאמרו לי אז לא אבל....הייתי חייב לברר בעצמי...
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
כרטיס מסך(מתוך אוורסט, מקווה של א הגזמתי):
-
- 24 תגובות
- 1k צפיות
-
-
איזה לוח עדיף מבחינת ביצועים ל Overclock? והאם יש לוח שממש מומלץ?
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
עשוי מגוש בעובי 1ס"מ . הניסור עוד לא מוכן סופית -העמקת החריצים. התכנון קורא לכניסה מרכזית ו 4 יציאות מהפינות. עדכון : זה הבסיס של בלוק מים כלומר תבוא על זה הפלטה עם צנרת כניסה יציאה. 324 פינים. 18X18 4X4סמ , הבסיס 1סמ הכיסוי 0.5 סמ [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
זה מעבד PIII עם לוח גיגה בייט לא זוכר איזה דגם... ואני רואה בביוס : 71 מעלות ותארו לכם כמה זה בשעת שיא! עכשיו אני לא יכול למדוד את הטמפרטורות בווינדוס משום מה ניסיתי עם MBM 5 וזה פשוט מראה sensor 1 : 0 Sensor 2 :0 .... כאילו אין סנסורי חום אבל יש כי זה מראה בביוס!!!! בעע!!!!! מה לעשות ??? ???
-
- 13 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מאוורר אינטל ישן התעייף והתחיל להרעיש מדי. אני מעוניין לקנות אחד חדש כאשר הדגש הוא על השקט בלבד. יכולות הקירור יכולות להיות מינמליות מבחינתי. מה דעתכם על Alpine 7 Pro למשל? תודה רבה והמשך יום נעים. נ.ב מדובר בלוח הבא אגב: http://www.asus.com/product.aspx?P_ID=Kgx9yzCGyaMQeas5
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
איך הרכיבים האלה לאוברקלוק למעבד? מעבד:[TABLE] [TR] [TD][/TD] [TD]Intel Core2 Duo E7500[/TD] [/TR] [/TABLE] כרטיס מסך: [TABLE=align: center] [TR] [TD=class: txtbk_20]SAPPHIRE HD 4850 512MB GDDR3 PCI-E HDMI[/TD] [/TR] [/TABLE] לוח אם:GA-EP45-UD3LR זיכרונות:OCZ Dual Channel Platinum 4096MB PC8500 DDR2 1066MHz Memory (2 x 2048MB)
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
התקנתי במחשב קירור Freezer7 pro rev2. מעבד AMD 5600. על תדר 200 הטמפרטורה היתה בסביבות 30 מעלות. לאחר שהעלתי את התדר ל206, והרצתי בדיקה עם התוכנה S&M, הטמפרטורה עלתה ל55. לפי מדריך OC שפורסם באתר, טמפרטורה מעבר ל60 מעלות כבר מסוכנת. האם אני עושה משהו לא נכון? האם צריך להגדיר את הקירור באופן אחר בביוס? תודה לעוזרים.
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אם אני יקנה מתאם מולקס ואחבר אותו הוא אז אני לא יוכל לחבר לשם התקים נוספים נכון? איפה אני יכול לקנות מתאם כמו שמגיע עם כל המאוררים? כלומר מתאם זכר עם חוטים ועוד מתאם נקבה. אני רוצה לחבר את זה כמו שמחברים בכל המאוררים.
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מה זה אמור להיות יש לי p4t-e באתר הרישמי כתוב שאפשר לעלות את הfsp באחד ועד 150 כאשר זה שקרן גמור כי אפשר לעלות ב3 ורק עד 133 fsb למה?!?!?
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום אני מקבל ביום ראשון: amd 3800x2 939 bw-e6 יש לי אפשרות בחירה בין שני מעבדים בעלי סטיפינגים שונים שהם: 1) 0547XPMW 2? 0605GPMW לאיזה מהם יש פוטנציאל אוברקלוק יותר גבוה?? תודה לעוזרים
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי את המארז הזה http://www.antec.com/us/productDetails.php?ProdID=61050 עם 12CM מאחורה והכנה ל3 מאווררים נוספים אני מעוניין להוסיף אותם ואני מחפש מאווררים לא ג'נרים ואם אפשר ללא אורות צבעוניים תודה התקציב אינו כולל משלוח
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
Core speed 2694MHz Multipiler X8 Bus speed 331MHz FSB 1324MHz הזכרונות של GSKILL 800MHz 2GB....אני ממש לא בקיא באיך להגיע כמעט עד הקצה באוברקלוק,מה שעשיתי פשוט העלתי את הBus speed בביוס..לא רוצה לגעת סתם במתחים,אני אשמח עם מישהו שמכיר את הביוס של הלוח יתן לי איזה טיפ להשתפר ולהשיג תוצאה גבוהה יותר(או שזאת כבר לא רעה בכלל)...תודה !
-
- 15 תגובות
- 1k צפיות
-


