עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by K_D,

    אז ככה יש כמה שאלות: 1) קודם כל מה באמת ההבדל?שני דברים נועדו לשפר את הביצועים.... 2)מה משפר את הביצועים יותר טוב? 3)מה עם האחריות?אפשר להגיד לה להתראות? 4)איך עושים את זה ואיך ניתן לבדוק שבאמת הצלחנו? 5)איך לבדוק שכרטיס שלי מאפשר פתיחת צינורות?

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  2. גם אלקטרוניקה זה לא התחום שלי כ"כ אבל לאן הלד מתחבר (לאיזה ספק כח) אם אני שם אותו באיזה חור מארז ?

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  3. מעבד PENTIUM 4 3GHZ תושבת LGA 775 בימים חמים ובכלל כשהוא קצת מתאמץ המאוורר (קירור סטוק של אינטל) משמיע רעש נוראי בעבר החלפתי את המשחה הטרמית וניקיתי אותו מה שעזר לתקופה קצרה בלבד. אני מחפש קירור למעבד (775) שיעשה עבודה טובה יותר (לא חייב להיות שקט לגמרי) ובמחיר לא גבוה היות והמחשב ישן ואני לא רוצה להשקיע יותר מדי (100 ש"ח פחות או יותר) תודה מראש

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  4. שלום לכולם. בעזרת המוד הבא הצלחתי להוריד כ 3 מעלות מטמפ' המעבד, זה היה לי די קריטי בקיץ אבל רק עכשיו הזדמן לי לשתף אותכם. המטרה היתה להשתמש באמצעים הקיימים בבית א' מפאת חיסכון וב' כך ניתן לבצע את המוד במיידי. המצרכים: שישית אקטימל מספריים סרגל דבק נייר רחב או מסקינגטייפ ובקבוק ספרייט. אופן המוד: 1. הסר את הקרטון העוטף את שישית האקטימל מבלי לקרוע אותו. 2. שתה את האקטימל. 3. שתה את בקבוק הספרייט על מנת להעביר את הטעם של האקטימל. 4. מדוד את היקף המאוורר. 5. גזור לאורך את קרטון האקטימל על מנת לפרוס אותו. 6. מדוד לרוחב הקרטון את היקף המאוורר וגזור לאורך, כך שישאר לך מלבן באורך הקרטון וברוחב ההיקף של המאוורר. 7. צור גליל מהקרטון והדבק בעזרת דבק הנייר לאורך הגליל.…

    • 14 תגובות
    • 1k צפיות
  5. Started by zipdrive,

    שלום לכולם. לא, זאת לא טעות בפורום, כי התקנת המעבד הנ"ל (שהוא FSB 1600) על הלוח הנ"ל (שהוא FSB 1333) דורשת המהרה. לפי אתר ג'יגהבייט. אני לא ממש מבין בהמהרה ולכן אשמח לטיפים מכם. בתוך הביוס יש הגדות לשינוי התדר (שצריך לעבור מ- 333 ל-400 מה"צ) אבל מופיעים רק מכפילים (2, 3, 3ץ5, 4 וכדומה). א- מה המכפיל אותו צריך לבחור? ב- האם צריך לשנות מתח? ג- ממה להזהר?

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  6. Started by KoDkOd,

    אם לא אז מתי זה כן מסוכן ??

    • 13 תגובות
    • 1k צפיות
  7. Started by HumanFly,

    שלום, אני בוחן את האופציה של לרכוש מפרט ל OC בעבור COREi7 ויש לי מספר שאלות. א). איזה ספק צריך לקנות וכמה וואט ? (כמובן שהכי זול ואיכותי שאוכל למצוא, המליצו לי על טרמלטייק 750, אבל זה לא קצת יותר מדיי WATT ?) ב). האם קירור אוויר של טרמלטייק V1 AX שונה מה COPPER ? או שזה אותו דבר רק שה AX תומך בתושבת נהלים ? דבר נוסף האם הוא יהיה קירור אפקטיבי ל OC של CORE7, במידה ולא האם יש קירור אחר יותר אפקטיבי בטווח המחירים של עד 250 שקל ? ג). האם בכלל כדאי לעשות OC למעבד Ci7 - דווקא הבנתי שיש לו פוטנציאל OC טוב אבל האם זה הולך להיות יציב על קירור אוויר אשמח לקבל טיפים והסברים קצת האם בכלל כדאי או משתלם לעשות לו OC, והאם אפשר לקחת אותו ליותר מ 3 ג'יגה הרץ באופן יציב לחלוטין ! על קירור…

    • 13 תגובות
    • 1k צפיות
  8. אני רוצה לדעת את אחוזי ההצלחה בפתיחת 6200. תודה לכל המשתתפים בסקר.

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  9. היי חברה ממה שהבנתי די דפקו אותי עם המארז והספק הבנתי שהם גינרים או משהו כזה ושכדאי להחליף אותם בשיא המהירות המפרט שלי: E6300 geil 512*2 X1950 pro P5B DLX אני רוצה לעשות OC וממה שהבנתי אני צריך לקנות עכשיו מארז+מאוורר +ספק תמליצו לי בבקשה על ערכה טובה ואיכותית במחיר סביר שאלה: האם אפשר לוותר על המארז או שהו ממש חיוני

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  10. Started by alienchickenpie,

    אני קראתי במדריך שלכם שמומלץ לשייף את המארז לפני שמתחילים לרסס. גם את הפלסטיק אמורים לשייף? וכמה צריך לשייף? את שהגושים של הצבע נעלמים אם עד שהוא יורד לגמרי? שמעתי שיש עוד שיטה לצבוע את המארז, שנותנת גימור יותר יפה אבל צריך לחכות איזה יום בין שכבה לשכבה. אתם יכולים להביא לי קישור למדריך על זה?

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  11. זאת המערכת שהזמנתי intel 805 p5ld2 256X2 DDR2 533 של super tehlent משהו כזה דווקה אחלה זיכרונות עם קירור עלהם ואחלה יחסים בנתיים לא היה לי איתם שום בעיה בOC 7600GT אבל לצערי יש לי בעיות כספיות להסיג את הכרטיס כי קניתי את כול המחשב מזומן כדיי לקבל מחיר עלות ולא נישאר לי כסף לכרטיס והבנדם לא מקבל צ'קים אז אני מנסה להסיג כסף בנתיים הוא הביא לי X300 במתנה כדיי להפעיל את המחשב בכול מקרה הינה הבנצ'ים אני עכשיו על 3.7GHZ יציב וזה כניראה הגבול של הקירור המקורי של אינטל עוד קצת והמחשב קורס מרוב חום אז בנתיים זה הגבול עד שאני יקנה קירור נורמלי המעבד במתח של 1.38 ומחזיק יפה מה שכן לא אהבתי את הלוח אין בו אפשרויות OC מתקדמות רק בסיסיות הינה תמונות: http://rotter.name/Us…

    • 13 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by Sikamikanico,

    קניתי היום מעבד Athlon XP +2500. כשהפעלתי אותו גיליתי שהוא עובד בסביבות 60 C בלי מאמץ ובסביבות 67/66 תחת Stress Testing ב Prime 95. טמפרטורת מארז נעה בסביבות 40 C. לפי מה שקראתי בסטיקי של הפורום הזה, זה טמפרטורות מאוד חמות יחסית למה שצריך להיות. אני משתמש ב ZALMAN CNPS6000-CU (שימו לב, לא ה7000) http://www.zalmanusa.com/usa/product/view.asp?idx=33&code=005009010 יש לי מאוורר 80 בקידמת המארז שדוחף לכיוון הספק, מאוורר 80 באחורי המארז שמוציא אוויר מתחת לספק, ועוד מאוורר 80 שנמצא מעל הכרטיס מסך ומקרר אותו. מה אני יכול לעשות כדי לשפר את המצב? עריכה: לוח האם שלי הוא Gigabyte GA-7N400 Pro2

    • 22 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by shlomid,

    הגיע הזמן להתקדן מהקירור הגנרי של המעבד דרך אגב AMD 1700@2000 בטמפרטורת עומס של 44 גג. השאלה היא מה יותר טוב ( קירור ורעש ): 1.SK-7 ( יש ען מאורר SF2 מה זה? ) 2.SLK-600 תנו עצה

    • 14 תגובות
    • 1k צפיות
  14. Started by asafm,

    אני לא צריך משהו עצבני במיוחד משהו רגיל שיוריד את הטמפ ושאני יוכל לעשות אובר קלוקנק קטן אם אני ארצה

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by karpad,

    שלום קניתי מחשב חדש המפרט שלו בחתימה (אולי אני יגיד את זה הרבה פעמים זה בגלל שאני מתלהב ממנו) עכשיו אני צריך הדרכה באוברקלוק בבקשה תוכלו לרשום לי את כל התוכנות שאני יצטרך ולהסביר לי צעד אחרי צעד כמו לילד מפגר, חריש, עילם, עם רגל אחת והלם קרב תודה רבה לעוזרים

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  16. Started by eladrevach,

    אז ככה שאלה קטנה ולא מזיקה.. בלי חוות דעת על הקירור בלי בלאגנים שאלה פשוטה. החיבור של הקירור הוא 3 pin וה3pin שלי רחוק ולא מגיע... אז קריטי אם חיברתי אותו לחיבור של ה4 pin ? יעני אם אפשר בבקשה הסבר מזה הpin האחרון ב4 פיינים.. למה חיברתי אותו לשם והכל עובד פיקס. תודה רבה על העזרה..

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  17. אחרי שבוע שעבדתי במהירות של 3000MHZ , הטמפ' התחילה לעלות לי על העצבים. (80 מעלות במאמץ ) החזרתי היום את המעבד למהירות סטוק, והטמפ' עומדת על 65 מעלות במאמץ! לא נראה לי שיש בעיה בסירקלוצייה במארז, מכוון שכול הרכיבים האחרים במחשב שלי מקוררים מעולה - כרטיס מסך לא עובר את ה 67 במאמץ, צ'יפסט 30 מעלות +-, וארדיסק 30-35. 65 במאמץ על מהירות סטוק + BT VX זה לא קצת מוגזם? :s05: ד"א בחדר שלי אין מזגן, רק בסלון.

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  18. Started by cool_man,

    אנחנו בזמני קיץ.. אז חם בכללי בחוץ ובחדר ובכל מקום.. וזה משפיע לי גם על המחשב.. יש לי את המאורר STOCK שמקבלים עם המעבד.. והבעיה זה שהוא מרעיש כמו מטורף!! הטמפטרטורה שהמעבד מגיע אליה מקסימום זה בעיקרון 60 מעלות (אני מצרף תמונה של ה OCCT) אבל הבעיה זה שהמעבד רועש כמו משוגע כשזה מגיע לטמפרטורה כזאת.. ניסיתי לווסת אותו כדי שיסתובב פחות אבל לא חושב שזה הרעיון הכי טוב כי זה יכול רק לגרום לעוד התחממות.. אני שוקל לקנות קירור חדש למעבד אבל השאלה בתכלס זה איזה? יש לי כרטיס מסך GeForce 460 GTX אז הוא דיי טופס מקום בתוך המארז.. בנוסף הסלוטים של הזכרון דיי קרובים למעבד אז בתקווה שזה לא יפריע הלוח אם שיש לי זה GA-MA78LMT-US2H יש לי מאורר קידמי, אחד אחורי ועוד אחד בקיר אני רוצה בעיקרון…

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  19. Started by blizzard20,

    שלום לכולם בשבוע הבא אני מקבל את המחשב החדש שלי Intel Dual Core E6300 2.8Ghz Tray Scythe Kama Cross Gigabyte GA-G31M-ES2L G31 CHIPSET Corsair 4GB Kit DDR2 800Mhz XMS2 6400 CL5 WD 500GB 7200RPM 16MB Sata2 WD5000AACS GigaByte ATI Radeon 4850 512mb GDDR3 HDMI Zalman LG GH22NS40 SATA x 22 Black Cooler Master Elite 334 FSP 500W 60APN ויש לי 2 שאלות: 1) הבנתי שהמארז מגיע עם מאוורר אחד ואני מניח שהוא לא משהו- אני רוצה מחשב שקט (ולכן לקחתי קירור KAMA CROSS הוא שקט מאוד נכון?) והשאלה היא אם להוסיף מאוורר, להחליף את האחד שמגיע עם המארז, בעצם כמה מאווררים לשים ובאיזה אופן? 2) בגלל שהקירור הוא מאוד טוב אני חושב לעשות OC קטנצ'יק למעבד אך אין לי מושג אם זה אפשרי מבחינת הרכיבים…

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  20. אני יודע שמישהו הזכיר את הביקורת באחד התרדים אבל אני באמת חושב שמגיע לה התייחסות בנפרד כדי שאנשים יראו. [url=]http://www.madshrimps.be/?action=getarticle&articID=196 השוואה מעולה לגופי הקירור המובילים בשוק. מה אתם אומרים?

    • 17 תגובות
    • 1k צפיות
  21. עשיתי OC של 630/1450/930 לכרטיס מסך שלי ואני עוקב בזהירות עכשיו על הטמ'פ. תמיד עקבתי עם EVEREST על הGPU אבל ראיתי שתוכנות אחרות מתיחסות לGPU Diode כטמ'פ של הכרטיס. לאיזה טמ'פ צריך להתיחס ומזה בכלל Diode? ד"א ה-Diode הגיע הכי הכי הכי הרבה (אחרי הרבה מאמץ) ל-68 מעלות והGPU בEVEREST הכי הרבה הגיע ל58 מעלות. האם זה בסדר? ומה אתה אומרים על הOC? איך אפשר לשפר? (הוסיף לי 500 נקודות ב3DMARK)

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  22. Started by Boomer,

    ה-Athlon XP 1600 שלי פועל על 52-54 מעלות כשהוא לא בשימוש... (1%-5% בשימוש) זה נורמלי בהתחשב בזה שאין לי את המשחה המיוחדת הזאת ויש את המאורר הרגיל שמגיע עם ה-Athlon? תודה.

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by PJ,

    אהלן. לפני כמה ימים הרכבתי עם חבר שלי את המחשב החדש שלי. הוא מבוסס על AMD 64 3000+. התקנתי היום את הדמו של FEAR והתחלתי לשחק , אחרי איזה חצי שעת משחק , המחשב נכבה , נכנסתי לביוס וראיתי שהטמפרטורה שלו היא 65 מעלות. בסטיקי כתוב שעדיף לשמור על המעבד בפחות מ50 מעלות אבל איכשהו המעבד שלי הגיע ל65. האמת היא שהייתי באוברקלוק ממש לא רציני שבו העלתי את הבאס מ200 ל210. מייד הורדתי את האוברקלוק למהירות הרגילה והתחלתי לשחק שוב , אולי לא נתתי מספיק זמן למעבד להתקרר ושוב הוא קרס. מה בדיוק הבעיה? למה הוא כל כך חם? אני רק אוסיף שאני משתמש בהיטסטיק המקורי שבא איתו ועם 2 מאווררי 120 , אחד מכניס אוויר מקדימה ואחד מוציא אוויר מאחורה ככה שנראה לי שיש לי סירקילציה מינימלית אך נורמלית. על כל פ…

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  24. Started by akalithium,

    אהלן, יש לי מחשב פשוט על מעבד P-D 820 , לוח אם של INTEL ISELTON D946GZISL כל האוורור של המחשב הוא הסדנדרט שהגיע עם המחשב. לאחרונה הורדתי speedfan וגיליתי שהטמפ במנוחה ממש גבוהה - בסביבות 62 (ללא שום OC) בזמן מאמץ זה כמובן עולה רציתי לשאול האם זה סטנדרטי למעבד מהסוג הזה עם קרור כל כך פשוט או שאולי יש אצלי בעייה נוספת ? וכמו כן, בהנחה ואני לא אחליף את הקרור האם זה עלול לעשות לי בעיות ?

    • 21 תגובות
    • 1k צפיות
  25. Started by ezana9,

    הטמפרטורה של המעבד שלי ללא מאמץ היא 67 בביוס רשום 81 בערך לפני יומיים זה היה 45-43 מוזררררררר ולבעיה השנייה הכרטיס מסך שלי גם רותחח פשוט נגעתי בו ויקבלתי כוויה אז הוצאתי את הכרטיס מסך ואני בינתיים משתמש בכרטיס מסך פנימי של המחשב וכל פעם שאני מתקין משחק ונכנס עליו זה מעלה לי הודעה הנה תמונה תעזרוו לי בבקשה אני לא יכול לשחק בכלום...

    • 16 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים