עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by 00Amir,

    שלום יש לי קירור של evercool Buffalo http://www.evercool.com.tw/products/hpf.htm אני חושב להוסיף לו עוד מאוורר בצד השני של הצלעות - השאלה : כמה זה יעזור?? אני לא מצליח לעבוד OC של 3.8Ghz - כאשר אני עלה מתח מעל 1.28 המעבד במאמץ מגיע ל 90 מעלות. יעזור לי עוד מאוורר או לשקול קירור אוויר אחר? תודה [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  2. אז הינה ככה זה מה שאני מיתכוון להשים כי יש לי שם חיבורים כבר למאוררים אז תגידו לי אם זה טוב או ככה או ההפף רק תגידו לי אם זה טוב

    • 16 תגובות
    • 1k צפיות
  3. Started by Orillion,

    היי לכולם, אני חווה בעיה מוזרה עם הכרטיס שלי: EVGA Geforce GTX 660TI FTW Signature 2. אני משתמש ב-MSI Afterburner בשביל האוברקלוק וב-MSI Kombustor כדי לבדוק יציבות. כרגע ה-POWER LIMIT על 140% (המקסימום הניתן), ו-+40 על הליבה. אוברקלוק צנוע לכל הדעות. דבר מוזר קרה: הרצתי כעת את בדיקת המאמץ של MSI Kombustor. במשך 5 דקות הכל הלך טוב, עד שפתאום הייתה התרסקות. כאשר בדקתי את המדדים, ראיתי שבאותו רגע הכרטיס עלה הרבה יותר מה-140% כוח שהקצבתי לו - הוא עלה ל-350! וזה כמובן מה שגרם להתרסקות. מישהו יודע למה זה קורה? האם זה סתם איזה באג בבדיקה של MSI ובמשחקים זה לא יקרה? כדאי להשתמש בבדיקה אחרת? או שמדובר בעיה בכרטיס? או שאולי כדאי שאפחית את ה-POWER LIMIT ליתר ביטחון ל-120? אנ…

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  4. זה הכרטיס שיש לי: http://img93.imageshack.us/img93/9797/150015001488151315015up.jpg ואין לי מושג מאיפה להתחיל כדי לעשות לו אובר קלוק... עזרה בבקשה...

    • 24 תגובות
    • 1k צפיות
  5. Started by liorperets82,

    איז ה עדיף לקרר I7 שיעבור OC?

  6. Started by Sickp,

    עוד בחורף שמתי לב שהכרטיס שלי - Ati Radeon HD4850 חם יותר מהרגיל בעבר כשרק קניתי את הכרטיס זה לא הגיע לי בכלל ל80% מהמאורר - פשוט לא היה צורך.. אבל אז בחורף זה עוד לא היה קריטי.. מקסימום של 105 מעלות במאמץ מלא עם תוכנה כשהקירור עובד על 90% ונורמה של 80 מעלות עם המאוורר במהירות 30% בקיץ הזה הטמפרטורות עולות יותר מידי!! ואין מזגן בבית. (גרים בצפון ועד היום לא נזקקנו לאחד..לא היה כלכך חםם!!) במשחקים מידי פעם יש דרופים של FPS וכאלה.. (שבדקתי וקורים כאלה כשיש מעל 110 מעלות) ונורמה - (בלי לאמץ את הכרטיס) 85 מעלות עם מאורר 39% חשבתי זה המשחה הטרמית נדפקה.. בכל זאת, שנתיים תחת טמפרטורות של 80-105 מעלות.. קניתי Arctic MX-3 שזו החברה שתמיד המליצו עליה, וזה המשחה הכי חדשה שלהם. קיצר…

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  7. Started by Cheif,

    ביומיים האחרונים אני מתעסק ב-OC למחשב עם מעבד E8400 ואני נתקל במשהו מוזר. רקע: מעבד E8400 (מהירות סטוק של 3GHZ). VID מדווח על ידי CORETEMP גרסא 0.99.5 -- 1.1625. לוח אם GA-EP43-DS3L (של גיג'הביט) קירור למעבד -- Nexus LXM-8200 זכרונות -- GSKILL 4GB PC2-8500 (מהירות 1066) מסדרת PK בשלב ראשון בוצעה המהרה ל-3.6GHZ רק על ידי שינוי תדרים ומבלי נגיעה במתחים. כיוון שמרבית הפרמטרים ב-BIOS היו ב-AUTO, ה-VCORE קפץ לערכים די גבוהים והמעבד התחממם, במיוחד תחת מאמץ -- זה היה צפוי. תחת עומס של OCCT הגיעה הטמפ' ל-62 מעלות. בשלב הזה לא היתה ברירה והתחלתי להוריד ה-VCORE על מנת להתגבר על ההתחממות. הנקודה המוזרה היא שהצלחתי להוריד את ה-VCORE לערכים מגוחכים (וזה הפרמטר היחידי ששיחקתי איתו, פרט…

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  8. Started by Deron,

    יש לי E6550 , HD6850, לוח אם msi ms-7379 ספק 750w ו- 2GB RAM ddr2 800mhz ceon ניסיתי לעשות OC אבל היחסים (1:25 וכו') אצלי בלוח אם לא טובים כך שיוצא שעדיף לי להשאיר אותו על auto מה שאומר שכשאני מעלה את ה- fsb אז גם תדר הזיכרון עולה ומעל ל- 800mhz. רציתי לדעת אם כשהזיכרונות על 830mhz זה יכול לפגוע בהם, ואם יש איזשוהי דרך לעשות את ה- oc בדרך אחרת??

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  9. Started by idani1983,

    המליצו לי באתר על silencer 5 rev3 כקירור ל 7800GT שלי אבל יש לי כמה שאלות: א. אם אין לי חור מעל ה הכרטיס מסך שלי , אין לי טעם בקירור הזה כי בשבילו צריך יציאה שתוציא את האוויר , לא? ב.חוץ מזה הבנתי שיש לו בעיה בחיבור החשמל של המאוורר? אולי יש למישהו המלצה אחרת למאוורר אני גם מפחד שהוא גדול בשבילי !

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  10. Started by liram21,

    יש לי asus p8p67 עם ביוס גראפי. כשאני נכנס ל- AI TWEAKER (איפה שעושים את ה-OC ומתעסקים עם המעבד), יש לי כמה אפשרויות: Default 4.1GHz 4.5GHz 4.8GHz השאלה שלי היא האם אני צריך להעלות שלב שלב על המעבד או פשוט לבחור נגיד ב- 4.8 וזהו ? נ.ב. - חייבים לעשות מדריך לביוס גראפי, רוב החברות מתחילות לעבוד עם זה והביוס הכחול המפחיד מתחיל להעלם ..

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  11. אהלן. מי שמכיר את המשחה הזאת, יודע שהיא אחת הטובות ביותר שיש. האזהרה שמגיעה איתה זה שאסור שהחומר יגע באלומיניום. http://coollaboratory.com/shop/product_info.php/products_id/3 הקירור שיש לי הוא של Xigmatek Achilles SD1284 - יש לו 4 צינורות נחושת חשופים HDT ובין הצינורות יש את התושבת שמחזיקה אותה שאני חושב שהיא מאלומיניום. חיפשתי בגוגל ולא מצאתי תשובות על השילוב שלהם. מישהו פה אולי יודע במקרה את התשובה? תודה.

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  12. Started by ghadad,

    היי , אני לא יודע אם השאלה שלי קשורה לפורום הזה .... אבל אנסה ... קניתי מחשב חדש בהמלצת פורום המפרטים , אומנם לא מן היקרים אבל עדיין יותר רועש מהמחשב הישן ששידרגתי ( בן 5 ! ) במפרט : AMD 64 3800 לוח אם של ASUS M2A-VM HDMI מארז HEC CI-6A19 + ספק 400 של HEC קרור למעבד - ARCTIC-COOLING FREEZER 64 PRO הרעש לפני עליית הווינדוס / או כשהופעל לראשונה ללא מערכת הפעלה היה סביר בהחלט . ואילו מייד עם עליית הווינדוס מצטרף ללהקה עוד רעש די מטריד שאני מניח שמקורו מאיוורור המעבד . נא ייעצו לי ? כיצד אפחית את הרעש ? האם בהגדרות ביוס ? אן הקירור של המעבד לא משהו ... נא עזרתם תודה רבה

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by PdLrAaTgIoNnUM,

    צריך המלצה לקיט קירור מים טוב. למי שיש ניסיון עם הדברים האלה. אני מעוניין בקיטים שאפשר לרכוש בארץ.

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  14. שלום לכולם, בעקבות שאלות רבות (ודי הגיע הזמן) החלטתי להקיים סטיקי שיתעסק בכל הנוגע לקירור מים..הרעיון עומד בעיקר על כל המסביב ולא על המלצות ספציפיות למוצרים..שכן בשביל זה יש פורום.. ;D זאת אומרת חנויות מומלצות לרכישה..ששולחות גם לארץ..חברות השונות..סוגי משלוחים/תשלומים וכו.. נכון לכרגע אלו החנויות: http://www.performance-pcs.com http://www.sidewindercomputers.com http://www.petrastechshop.com http://www.frozencpu.com סוגי משלוחים: Express Mail International - מוצהר 3-5 ימי עסקים, בפועל עם שחרור מהמכס והגעה לסניף הדואר יקח בממצוע שבוע-שבועים - יש מספר למעקב. Priority Mail International - מוצהר 6-10 ימי עסקים בפועל עם שחרור מהמכס והגעה לסניף הדואר יקח בממצוע שבועים-חודש - י…

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  15. שלום, אני מעוניין לקנות קירור למעבד. יש לי את המפרט הבא: סוקט: 1366 מעבד: I7 920 כל השאר כבר לא משנה.. כל השאר לא חשוב.. אני צריך קירור ל- OC רצחני שאני יוכל לקרוע את המעבד אבל שהוא לא יתחמם בצורה לא הגיונית בגלל זה אני צריך קירור טוב.. יש לי תקציב של 200-250. יכול להיות שזה ישתנה אבל לא בטוח.. מחכה להצעות. תודה

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  16. Started by Cereal Killer,

    אהלן, רציתי לשאול, איך מקבעים יחס של 1:1 לזכרונות? הלוח הוא EP43-DS3L מצאתי שם רק יחס של 2:1...

  17. בקיצור בקרוב אני משדרג כרטיס מסך ואני גם רוצה להוסיף שני מאווררים למארז ומאוורר חדש למעבד.... אז ככה: הטמפ' של המעבד שלי הם ככה (וכן אלו הן הטמפ' אז בלי שאלות כגון: אתה בטוח שאלו הטמ....?? וכדומה) : ביום 25-28 במנוחה ו29-33 במאמץ. בלילה 22-25 במנוחה ובקשר למאמץ לא בדקתי אבל אני משער כ27-29. המעבד שלי הוא AMD ATHLON 64 3000+ VENICE S939 עם מאוורר סטוק. אני רוצה לקנות למעבד את ה BIG TYPHOON הידוע. השאלה שלי היא: בכמה אתם חושבים שה BIG TYPHOON יוריד לי בטמפ' לדעתכם?? בתודה מראש קובי שחר :xyxthumbs

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  18. Started by THE FOX,

    http://www.highspeedpc.com/Merchant2/merchant.mv?Screen=CTGY&Category_Code=TopTechSTD מישהו יודע אם יש אותם בארץ? הוא נראה יותר מתאים לאוברקלורקים...

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  19. רעיון שעלה לי הערב לתאורת מארז ה ultra HTPC הוא רעיון די פשוט אך משגע. בדפנות המארז ימוקמו לדים שיקרינו אור אל פנים המארז, ולמעשה הם יתחלפו לפי שליטה חיצונית או שליטה דרך החיבור המקבילי. הלדים הם בראש ובראשונה 15 לדים UV שיפוזרו על גבי דפנות המארז, ולאחר מכן 5 לדים RGB על כל דופן של המארז (10 סה"כ) מה שיתן את האפשרות לצבע כחול אדום וירוק, ככה שהמחשב יהיה ממש זוהר בכל צבעי הקשת. הרעיון ימומש עוד הערב ומחר, אני אעדכן. דפנות המארז - כאן ימוקמו הלדים לדי ה-RGB : לד ה UV - (מצלמות לא מזהות UV ולכן זה נראה ככחול) לד המשלב כחול וירוק בגוון ים שני כחולים מבנה לדי ה RGB - ארבע רגליים. אשמח לתגובות, אבנר

    • 13 תגובות
    • 1k צפיות
  20. Started by ColWar,

    קראתי לאחרונה באתר כתבות על אמצעי קירור חדשים שיצאו.. בראשון כתוב שהוא עשוי כולו מנחושת משום שהנחושת מוליכת חום מצויינת, מובן וידוע ואחרי זה רשום שהוא קצת כבד... בכתבה השניה רשום שהוא עשוי כולו מאלומיניום בשביל שיהיה קל.. ואם ידוע שהנחושת מוליכת חום יותר טובה, אז למה לשים אלומיניום??? והשאלות שלי הן..... @=> מה יותר חשוב, משקל\מוליכות חום? @=> למה זה משנה המשקל של כל גוף הקירור?

    • 15 תגובות
    • 1k צפיות
  21. Started by Nemesis,

    קניתי מעבד 1700 אצל הדובים, מסתבר שקיבלתי מעבד טיפ טיפה ישן (שבוע 40 2002). כדאי להשקיע מאמץ ולנסות להחליף אותו, או שהביצועים של ה JIUCB הישנים סבירים (כ 2000 MHZ)? תודה,

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  22. Started by nogi85,

    שלום קניתי מאוור חדש למארז לא למעבד הנה תמונה: http://www.mediagalaxy.co.il/files/computer-fan-80mm.jpg עכשיו אני רוצה לרכיב אותו על המארז רציתי לשאול לאיזה כיוון אני אמור להרכיב אותו שיאוורר את המארז (יכנס הרוח למארז) ? או הפוך, שיוציא אויר החוצה (לכוון את הרוח לכיוון החוץ) תודה לעונים!

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  23. שלום, אתמול קניתי HD4850 של SHAPPIRE, ואני מעוניין להתקין עליו גף קירור שונה, משום שהטמפרטורה של הכרטיס מאוד גבוהה (89 מעלות במאמץ, 72 מעלות במנוחה..). ידוע כי הקירור הזה אינו מספיק לקרר את הכרטיס, לכן זה לא בעיה בכרטיס הספציפי שלי. אשמח אם תמליצו לי על קירור טוב בעל סוקט של RV770, ושיצניח את הטמפרטורה ל70 מעלות מקסימום במאמץ לפחות. תקציב : עד 200, רצוי כמה שפחות.

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  24. Started by BigO,

    אף אחד לא הצליח לעזור לי למצוא איך להשיג מדבקות טרמיות ו/או כמה הן עולות !!! ואולי בכל זאת ??? עודד

  25. אני מנסה לעשות OC לא רציני עם המפרט הנוכחי אבל המחשב שלי מסרב בכל תוקף!! עד 220HT הוא מוכן לקבל. אם אני מנסה להגיע ל225 ומעלה המחשב נכנס ישר לקיפאון בלי לחשוב שנייה מיותרת!! (אגב לא נגעתי בשום דבר אחר, לא מתחים ולא נעליים). למישהו יש מושג מה חוסם אותי פה?? אני מתאר לעצמי שזה הלוח אם או הזיכרון.

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים