אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
אני קונה קירור חדש לGTO2 שלי שפשוט משווע למהירויות עצומות ומי אני שיגיד לו לא יש לי התלבטות בין שני אלו... מצד אחד הזלמן מקרר יותר טוב תיאורטית, אבל הסיילנסר מוציא את האוויר החם מהמארז.. חשוב לי גם הקירור של הזכרונות באותה מידה שחשוב לי קירור הליבה.. הסיילנסר נראה כאילו הוא מחמם את הזכרונות במקום לקרר אותם (הצלעות קירור שלו מתחממות מהליבה גם שהיא הרבה יותר חמה מהזכרונות) בכל מקרה, מה הייתם מעדיפים ? רעש לא מהווה פונקציה בשבילי
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם. אני עומד לעשות קניות בזמן הקרוב כדי לסדר כל מיני דברים שהציקו לי במחשב ואחד מהם הוא נושא הטמפ' והרעש שבמחשב. אז ככה, את המפרט אפשר לראות בצד(<) - כן אני יודע שהוא לא להיט אבל זה מה יש. המחשב מאוד מרעיש וזה בגלל שיש בו המון מאוורים ובגלל שהמארז עצמו לא משהו. אני צריך ממכם המלצה לקירור טוב שיהיה קודם כל אפקטיבי ואחרי זה שקט כמה שזה אפשרי. בנתיים חשבתי על אלה: Freezer 64 Pro ב-115. או Freezer 7 Pro Rev.2 ב-135. אם מישהו יוכל להגיד לי מה ההבדל בין שני הגופים האלה חוץ מזה שהם מתאימים לתושבות החדשות זה יעזור. אגב, אני קונה גם את ה-NZXT APOLLO אז אם הוא מצריך מאווררים נוספים, או שסתם אתם מכירים את המארז הזה ויש לכם מה להגיד עליו אני מאוד יודה לכם. תודה לעונים.
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
המחשב שלי במפרט :-* בכל מקרה: מעבד - 42-40 מנוחה - 50-52 מאמץ לוח: 31 מנוחה ובערך 38 מאמץ וaux שאין לי מושג מה זה 25 מנוחה ו30 מאמץ. בקשר לכרטיס מסך כשאני נוגע בו הוא די חמים, האם זה בסדר? האם כל הטמפרטורות בסדר או שאתם חושבים שצריך להוסיף\להחליף קירור לאיזשהו רכיב, או להוסיף מאוורר למארז (בכל מקרה אני מוסיף ואני שם אותו על הגג - מוציא אוויר)
-
- 18 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי בעייה בלעשות אובר למעבד אני לא מצליח לעבור את הFSB של 240 למרות שהטמפ' ב26- ובלחץ ב24- מעל זה הוא פשוט לא מעלה את הווינדוס המפרט שלי הוא כזה: VapoChill PE Amd 4400+ Dfi LanParty nForce 4 SLI-DR Crucial Ballistix 2GB (2 x 1GB) DDR 500PC 4000 Club 3D 7800GTX 256mb SilverStone ZEUS ST65ZF תודה מראש דין גפן
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הנה המפרט: AMD 900Mhz ASUS A7V 133 384mb sdram Hercules 3d Prophet II pro geforce 2 לאחרונה החלטתי לעשות אוברקלוק אבל להפתעתי גיליתי שטמפרטורת המעבד מגיעה לרמות גבוהות מאוד של 65 מעלות ואף פעם אחת אחרי מאמץ של המעבד הגעתי ל67 מעלות. לוח האם גם הוא מתחמם מאוד ונמצא על 42 מעלות ברגע זה. יש לי מארז רגיל עם מאוורר אחד ועוד היטסינק ומאוורר טוב (מנחושת) למעבד. כמה שאלות: 1. מה הטמפרטורה הרגילה שאמורה להיות למעבדים מהסוג שלי? האם טמפרטורות כאלה נורמליות? 2. האם הטמפרטורות שהגעתי אליהן מסוכנות עד כדי שריפת המעבד או רכיב אחר בלוח האם? 3. מה אפשר לעשות כדי לקרר באופן משמעותי את המעבד (עוד מאווררים יעזרו? הרי יש לי היטסינק טוב למעבד)? אם מישהו מבין בעניין (ונראה לי שיש פה לא מעט כאל…
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לאנשי הפורום. האם הקירור המוצע כאן פחות טוב בצורה כלשהי מקירור ה STOCK? הוא יוצא אפילו יותר זול והוא דגם הSILENT. המחשב מיועד לאופיס ואינטרנט בעיקר. Intel® Pentium® Dual-Core E5300 GLACIALTECH 5062 P5QPL-AM asus MEM-2Giga- HYNIX ST0320 Seagate Sony/NEC Black GZ-X6 + PSU 370W gigabyte סה"כ 1440 ש"ח כולל הרכבה
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
AC ALPINE PRO 7 מסוגל לתמוך במעבדים עד 90W מעבד פנטיום 4 ישן בתשובת 775 צורך 84W איך מאוורר מסכן BOX של אינטל מחזיק אותו בטמפרטורה סבירה ?
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני זקוק לשפופרת של משחה תרמית- בלי שמושים מיוחדים, רק להחליף למערכות פשוטות מדי פעם. אני מגיע לKSP מחר, ולכן אבקש המלצה על איזו משחה שיש להם להציע: http://ksp.co.il/?select=.1066..187..022 אגב אני מתעב את המשחות הכסופות המזעזעות האלה כדוגמת ארקטיק סילבר, ואת השחורות שאי אפשר להוריד משום דבר. אני לא צריך יותר ממזרק קטן. תודה
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, אוקיי הבנתי שמוגן 2 הכי מומלץ האם לדעתכם המארז שלי מספיק גדול להכיל אותו? thermaltake soprano http://www.thermaltake.com/product/Chassis/midtower/soprano/vb1000bws.asp אני רוצה לקרר איתו Phenom II X2 550 דנדש. לא סגור לגמרי על לוח אם, אולי GA-MA770-DS3. העומק של המארז 210, ושל המוגן 130, מה שמשאיר רווח של 80 מ"מ.. מספיק גדול לא? תודה מראש ;D
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
1.עדיף לעשות OC בקיץ או שאין הבדל? (אני מפחד לעשות תOC עכשיו בגלל שבקיץ יהיה יתר חם ומהחשב יתחמם בצורה מפגרת כי החדר שלי חם ממש בקיץ) 2.עם אני יעשה OC תילך לי האחריות על המעבד? ואם הוא נישרף הם יכולים לעלות על זה שעשיתי OC? 3.המדריכים של האתר לא מובנים לי קצת ואני הולך לאיבוד איתם וקראתי מלא מלא יש מדריכים יותר מפורטים? (עם מישהוא יכול להביא לי קישור אני יודה לו מאוד) 4. כמה בערך אני יכול לעלות את הOC בלי לדעת בתדר של החשמל? 5.כמה המערכת שלי יכולה להגיע במקסימום לדעתכם? (אני יודע שאתם לא יכולים לענות על זה כי אפחד לא יודע בדיוק בגלל זה אני רוצה לדעת בערך) 6.מאיפה להגדיר אותו בביוס שאני לוחץ F2? או ליפתוח תתוכנה שמגיעה עם הלוח ומאפשרת לי לעשות את זה שאני כבר בווינדוס? 7.למ…
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אוקי המערכת .... P5N-E SLI bios 0608 E2140 OCZ Platinum rev.2 2X1024MB 800Mhz CL4 Tuniq למעבד Silent Whisper לגשר צפוני בינתיים .... מתח למעבד 1.35 VCORE OFFSET +100mv --->מתח מעבד סופי 1.45 @ 2.9GH מתח זיכרון 2.1V @ 900Mhz CL4 גשר צפוני 1.3 ~ FSB 1450Mhz מ 1500 ומעלה המחשב לא עושה BOOT ....מסך שחור ...גם אחרי שהורדתי מכפלה למעבד ה VDROP על הלוח הזה גדול ...כאשר ORTHOS מתחיל המתח יורד ל 1.41 ...ובשלבים מסוימים זה 1.39 טמפרטורה ....במנוחה 30 בעומס מלא ב ORTHOS מגיע ל 50 ....טמפ. לוח אם 30~
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שמתי את המחשב מחוץ לחדר כך שרעש לא כזה קריטי זה המפרט אבל הוחלף למארז הזה: Fractal Design Define R4* www.ivory.co.il/catalog.php?id=8703 מפרט: המאוורר שעל הגוף קירור thermalright ultra 120 extreme 775 או מה שזה לא יהיה לא עובד. איזה מאוורר טוב יתאים לזה? בנוסף במארז יש עוד כמה מאווררים (2 מלמעלה ומאוורר באחת הדלתות הצדדיות) איזה מאווררים יתאימו שם? האם בכלל כדאי להוסיף? לא יעשה יותר מידי אבק?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי P4 1.8 בבדיקה עם תוכנה speedfan 4.8 עלו התוצאות הנ"ל. בIDEL HD 45 מעבד43 מארז 39 האם זה תקין למחשב מערז מידי 2 מאוורירים ?
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בלוק קירור למעבד עם מתאמים לכל סוקט שקיים נכון לעכשיו. קצת תמונות קוטר מעבר( פנימי) של הפיטינגים הם 8 מילימטר וקוטר חיצוני הינו 12 מילימטר כמו כן יש אפשרות לקנות מערכת שלמה קירור לכרטיס מסך 8800 לצ'יפסט צפוני ודרומי( אוניברסלי) לכרטיס מסך כמו כן יש אפשרות להביא מערכת שלמה בלוקים המחיר שלהם כולל משלוח כולל הכל במחיר של בערך55$( עדיין מחיר לא סופי) יש אפשרות להביא מערכת קומפלט במחיר של בערך 350-400$
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם אני בשבוע הבא מקבל כרטיס מסך 6600GT ואיתו גם עוד 512 זכרון, ואז המערכת שלי תיהיה p4 2400 asus p4s533 1giga ram 6600GT עכשיו אני רוצה לעשות אוברקלוק למעבד שלי ואין לי מושג בתכום הזה, אני יודע שהעסק צריך קירור וזה, יש לי מחשב דיי מקורר ועם מוד כבר וכל המסביב. עכשיו מה אני צריך לעשות כדי לעשות אוברקלוק טוב? איך אני ממהיר את החלקים שלי? יש איזה מדריך או משהו בעיברית שמסביר שלב אחרי שלב איך עושים אוברקלוק טוב ?
-
- 18 תגובות
- 1k צפיות
-
-
כמו שהבנתם אני מחפש משהו שיעבור את ה230 , עם תזמונים טובים. מומלץ שיהיה בגודל 512 והמהירות 3200+. תודה לעוזרים (התקציב הוא עד 700 שקל (אפשר לעבור בכמה שקלים (מקסימום 50) ) )
-
- 17 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מעוניין לעשות oc למעבד 2500k. יש לכם המלצה לקירור מים עם בקרה אוטומטית? תודה
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
:pissed: אני מחפש מאוורר 92 לXP-90 שלי שכרגע עובד עם SF 80MM שחופר לי תמוח.. אבל ביגלל שהוא מלימטר מהחלון אני לא רוצה מאוורר שחור ומגעיל... אז מה בסה"כ ביקשתי ? מאוורר 92MM עם 22-5 DB,דחיפת אוויר נורמלית,ואיזה שהוא לד או רגישות ל UV אולי אפילו סתם אחד צבוע או שקוף.. אבל פשוט אין ... יש את זה .. http://www.pandas.co.il/product_info.php?cPath=55_140_2099&products_id=13597 אבל הוא פשוט חלש מידיי.. 24CFM... אם כי בילתי נישמע.. 16 DB . יש הצעות נוספות ? לא להציע מאווררים של TT !
-
- 17 תגובות
- 1k צפיות
-
-
קודם כל, שלום! הודעה ראשונה שלי כאן תחת הניק הזה אוקיי עכשיו הבעיה ככה, יש כמה דברים שלא הבנתי במדריך של הכ.מסך... ההגדרות הם בביוס או רק ברג'סטרי של הווינדווס? אם אני אפרמט את המחשב אז האובר קלוקינג "יעלם"? ודבר שני, יש לי כ. מסך ASUS G Force2 64 DDR GTS , לא נגעתי לו בהגדרות או משהו והטמפ' שלו קרובה מאוד ל 50 מעלות!!! זה לא קצת מוגזם?! וכן, המאוורר שלו תקין... תודה מראש...
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מעוניין לקבל פרטים מה מהרכיבים ובמה צריך לשים לב שבונים מערכת קירור מים לא מזמן קניתי מחשב חדש עם I7-930 ASUS SABERTOOTH עם מארז V-6 היעוד של המערכת ומה שחשוב לי זה קירור של 8 ההרדסיקים איך מתחילים ?
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
http://www.frozencpu.com/products/11743/ex-wat-159/XSPC_Rasa_750_RS240_Universal_CPU_Water_Cooling_Kit_Hot_Item.html?tl=g30c321s1310#blank מדובר בקיט חדש של חברת XSPC שיש להם מוצרים מאוד איכותיים לקירור מים, כרגע אין עוד ביקורות לכל הקיט אך מהיכרות שלי עם הפריטים כבודדים מדובר פה על קיט לקירור המעבד ברמה מאוד גבוהה. לדעתי תג המחיר של 129$ הוא מאוד הולם לתמורה שתקבל ממוצר שכזה וזה גם הזדמנות מצויינת לכל אלה שחוששים מכניסה לקירור מים עקב סירבול.
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם למישהו יש המלצה לקירור טוב שלא דורש את פירוק הלוח למטרת OC קטן ושיהיה כמה שיותר שקט לא משנה המחיר. מדובר על מעבד Q9400 סוקט 775.. בתודה מראש..
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מנסה לעשות OC למפרט שלי , משנה דברים בביוס והכל נראה כעובד וכשאני חוזר לVISTA כאילו כלום לא השתנה , OCCT ו EVERST מראים שאין OC אם אני חוזר לBIOS הוא שוב מראה לי שיש OC הכל כרגיל לוח P5N32-E SLI מעבד Q6600 G0
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני לא הולך לשבור שיאים או משהו אני משחק משחק שמאמץ את כל ארבעת הליבות, וכשאני מנסה לצלם - זה רוצח לי את הFPS כי המעבד מגיע ל95%. אז החלטתי להביא OC בקטנה. קירור, MUGEN2. הטמפ עכשיו היו 58-61 ב100% מאמץ ב IDLE כרגע הם על 45. בחורף המעבד ישב על 30-35 מעלות קבוע. עבר את הבדיקה [לא קרס או משהו ] אחרי כחצי שעה של BFBC2 קיבלתי BSOD.
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי, אני רוצה לעשות OC קטן יחסית למעבד שלי ואמרו לי שצריך ללכת לביוס ואז ל- free jumping configurtion ולא מצאתי את זה. אם אתם יודעים על מה אני מדבר אודה לכם אם תעזרו לי ואם יש דרך פשוטה יותר אשמח לדעת עליה
-
- 15 תגובות
- 1k צפיות
-


