אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
אז ככה אני רוצה לקנות מאוורר למעבד intel p4 2000 ואני לא יודע איזה יקרר לי אותו הכי טוב שיש. חשבתי לקנות את ה Thermaltake Volcano 7 Plus CPU Cooler הוא עולה 240 שקל מה אתה אומרים יש לכם רעיון יותר טוב?
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מה כדאי לי יותר מאוורר טוב או משחה טרמית??? אני מוכן להוציא עד 300 ש"ח! תמליצו לי בבקשה על משהו טוב!
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי-אני לא מבים באובר קלוק-האם בעתיד אולי עוד שנה כשכרטיס מסך לא יסחוב משחקים חדשים ברזולציה של 1920 על 1080 אפשרי לבצע בו אוברקלוק ובמעבד?? תודה רבה המחשב בחתימה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לאחר קריאת המאמרים והמדריכים באתר וגם ב PCSTAT, החלטתי ללכת על זה. סידרתי את הסירקולציה של האוויר במארז וקניתי AC FREEZER 7 למעבד. הטמפרטורות במנוחה 36-39. רק מה.. יצא לי לבדוק ב cpuz את מהירות המעבד והיא 1600mhz במקום מהירות הסטוק שצריכה להיות למעבד e6400 והיא 2133mhz. בביוס ראיתי שהמכפלה שכתובה היא X6 במקום X8 כדי להגיע למהירות הסטוק. שיניתי ועדיין אין שינוי ב בcpuz. בנוסף הגדרות הביוס בלוח אם asus p5b-vm מאוד מעטות יחסית לביוס שראיתי במדריך באתר.. כך שאני לא בטוח אם אני יכול לעשות הרבה.. עזרה? עריכה: intel speedstep tech, לא מוצא את זה בביוס.. אולי זה רשום תחת שם אחר?
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בעודי יושב באוטובוס (קו 13 בירושלים מביצפר הביתה) עלה במוחי רעיון - להשתמש במקרר כמקום בו אשים את מיכל המים של מערכת הקירור לכל 3 המקוררים. כך ניתן גם להימנע מצורך ברדיאטור ומאוורר. מה שכן אצטרך זו משאבה חזקה בצורה אדירה. אולי אפילו 2 צריך לבדוק את העניין. מוצג סרטוט של המערכת ואבא יסכים לקדוח במקרר כל זמן שיתבצע איטום יאות לאחר מכן. מקווה שביחד עם הזכרונות OCZ החדשים אוכל לקרוע את המחשב בOC. מה דעתכם? [attachment deleted by admin]
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
במחשב שקניתי לפני כחצי שנה בערך הותקן מאוורר של אינטל (מהירות של כ- 3000 סיבובים לדקה) - המעבד הוא E5200. המאוורר בעייתי, המהירות שלו קטנה עם הזמן עד שהוא כמעט מפסיק לעבוד ואז אני מנקה אותו ושם גריז והוא חוזר לעבוד. אפשר להמשיך לעבוד איתו אבל זה קצת מעצבן. חוץ מזה - הוא לא שקט - שומעים את רעש האויר כשהוא עובד "בסדר" , אבל לפעמים הוא גם מרעיש רעש של טירטור בד"כ מיד לאחר ההדלקה ואז הוא לאחר 10 דקות מסתדר יחסית (כנראה עד שהגריז מתחמם בגלל הסיבוב). אני חושב שמספיקה מהירות של 1500 סיבובים לדקה והמאוורר ששמו הוא לא המאוורר הנכון (ביקשתי מעבד box ). אני רוצה שהמאוורר ישתמש באפשרות של pwm - שליטה במהירות לפי טמפרטורה. למרות שאין בעיית תקציב - אני לא רוצה להוציא הרבה כסף - ואני …
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
לילה טוב, אחרי שקראתי מדריכים - ניסיתי את Speed fan, ניסיתי לשחק בביוס.. ושומדבר לא עזר - הגעתי לכאן. המאוורר 120 מ'מ מסתובב ב-2000RPM וקודח בצורה בלתי יאמנת, הוא מחובר עם חיבור 3 פינים ללוח. אני מקבל אות ממנו אבל לא מצליח לשלוט בו - יש אופציה כלשהי שאני מפספס? הלוח של ביוסטר - כנראה ג'נרי, 945G express micro 775, אשמח לאופציות נוספות להפחתת הרעש! לא בא לי לחזור ל-80 מ'מ, אבל עדיין - הרעש בלתי נסבל... תודה רבה ולילה טוב.
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
היי,יש לי E8400 עם הקירור והלוח במפרט.נכנסתי לביוס והתחלתי להעלות,כשהתחלתי הוא עמד על 333.העלתי ל370(עם מיכפלה של 8)וכשחזרתי לביוס הוא אמר לי שהייתה שגיאה בעקבות הOC והוא חזר להגדרות הקודמות.למישהו יש רעיון?אם תמונה תעזור אז אני אעלה מחר.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אוקיי עכשיו עוברים להמהרה חדשה, אבל אני עדיין לא מספיק בקיא בנושא אבל : ויש לי AMD ATHLO XP 1700 הטמפ שלי הן Temp2 : 60C Temp3 :82C ויש גם Temp3: שזה 40 מעלות הוא רושם לי סימני בעירה כאלה בתוכנה SPEEDFAN Fan 1: 4219rpm Fan2: 2109 Fan3: 0rpm ויש לי שלושה מאווררים! מה לעשות כרגע?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
די מיציתי מה אני צריך בכותרת. אני הולך לקנות לעצמי Antec P280, שמגיע בלי מאווררים קדמיים, ואני רוצה שיהיה מאוורר שיזרוק אוויר ישירות על הקשיח שיהיה במחשב. מנסיון, הם חיים יותר זמן ככה. אפשר להתגמש קצת למעלה במחיר אם זה שווה את זה, שני מאווררים, 120 מילימטר, שקטים (וזה חשוב כי אני ישן באותו חדר עם המחשב) אבל שידחפו הרבה אוויר. רצוי מיסבים מוצלחים יותר ממיסבים כדוריים פשוטים. יש הצעות? רצוי משהו שזמין בזיגזג או ב-RSM, שמשם אני קונה חלקים למחשב.
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שמעו קיבלתי מחשב חדש אתמול הורדתי לו שם EVEREST ובדקתי טמפרטורות ממה שאני זוכר כי אני במחשב של דודה שלי היה לי שם טמפרטורה של מעבד,לוח אם ו.דיסק קשיח עכשיו אני לא זוכר בדיוק אבל לוח אם היה משהו כמו 45, מעבד היה 50 בערך אולי אני טועה ודיסק קשיח 30 ומשהו.. לא הפעלתי כלום הייתי על הדסקטופ, מחשב חדש אין אבק אפילו ויש לי די הרבה מאווררים על המעבד יש את הסטוק שקיבלתי של אינטל יש לי מאחורה מאורר גדול יש לי למעלה במארז מאורר יותר גדול מ 120 יש לי מקדימה למטה אחד ויש לי על הדלת עוד אחד שהוספתי זה טמפרטורות טובות כי לדעתי אמור להיות פחות, לא?
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
נתקלתי בזה בטעות אבל מי שעשה את הפרויקטים הבאים הוא גאון במיוחד ה LANPC הוא עשה פשוט הכל http://www.zapwizard.com/main.html אני מעריץ אותו
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש כזה דבר לשים יותר מידי משחה טרמית? ראיתי שצריך לשים רק עיגול קטן במרכז.. אבל אני מורח שכבה אחידה על המעבד... מה יותר נכון לעשות? ובאיזה כמות?
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הקירור שחשבתי עליו הוא: Arctic Cooling Freezer 7 Pro Rev.2 CPU Fan. זה קירור טוב? מה זאת אומרת קירור מים והאם הדגם הנל הוא מים?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם !!! אני חדש בפורום.ניש לי את המעבד שבכותרת והצלחתי לעשות להביא אותו למהירות של 2.66GHz על ידי שינוי מהירות ה- FSB ולא על ידי שינוי המכלפה היות ואפשרות זו חסומה. הבנתי שיכול להיות שאני לא יכול להגיע למהירויות יותר גבוהות כי צריך גם להוסיף קצת מתח למעבד (כמובן בגבולות הטעם בטוב, עכשיו הוא רץ על 1.348). הבעיה היא שלא הצלחתי למצוא את האפשרות של שינוי המתח למעבד. יש לי לוח אם asus p4s800dx. יש אפשרות של שינוי ה- VID בהגדרות של המעבד והבנתי מה- datasheet של המעבד שזה אומר לשנות את המתח, ניסיתי אבל זה לא שינה כלום. חומרת נוספת : supertalent DDR 512MB 3200 gigbyte geforce 5200 Stock spu cooling ראיתי ב- oc database פה שאם אותו מעבד הגיעו למהירות של 3.9, כמובן …
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
BIOS -43-45 EVEREST -26 קודם כל למה בכלל יש תהבדלים האלה אני רק מודע שיש הפרשים לפעמים בין כרטיסי מסך (וגם זה רק ב5 מעלות +-) אבל במעבדים גם מה הנכון? ולמה הוא בכלל מזייף?
-
- 21 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הטמפרטורה של הלוח עומדת על 33 מעלות ! לוח ASUS של פנטיום 3 מה בעצם היא הטמפרטורה הזאתי ? הטמפרטורה של ה CHIPSET ? כי זה ממש מוזר, יש לי היטסינק + מאוורר עליו אז אני לא מצליח להבין למה הטמפרטורה כל כך גבוהה, אני זוכר שבחורף היא הייתה משהו כמו 23 מעלות ! אם מישהו יודע מה יכולה להיות הבעיה אני יודע לו מאוד !
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום רב, נראה לי שהתוכנה SPEEDFUN מצביעה על כך שהטמפרטורות של המעבד גבוהות מדי. (צילום מצורף) הערכים משתנים בכל רגע. לפעמים ב-CORE 0 יש וי ירוק (שזה תקין כפי שאני מבין), כעבור שנייה זה שוב מתחלף לאדום. גם המדד של טמפרטורה 1 מדי פעם מתחלף בין חץ אדום למעלה, חץ כחול וסימן וי ירוק. לעומת זאת ב- CORE 1 כמעט כל הזמן (במהלך הדקות שעקבתי) יש את הסימון האדום. האם הנתונים האלה מראים שהמחשב יותר מדי מתחמם? במידה וכן, מה נדרש ממני לעשות? תודה רבה! [attachment deleted by admin]
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי מעבד AMD XP 2000+ AGOIA לוח Gigabyte 7VAXP זיכרון SAMSUNG 256MB DDR 333 ספק גנרי 400W Asus GeForce 4 MX 440 64MB אין אף כרטיס PCI ויש לי קירור מספיק (מעבד על 31 בIDLE) הבעיה שלי היא כשאני מעלה את הבאס מהביוס בלי שינוי של שום דבר אחר ל140 הוינדוס לא עולה וב-138 הוינדוס נתקע אחרי איזה דקה איך אני יכול לסדר את זה?! :-[
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ממה שרשום בחנות הוא תומך רק ב 1156 וכל מיני AMD Scythe Yasya < SCYS-1000 ולגבי הקירור הזה גם 1155 יש? מה עדיף?
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
עיקר הרעש מהמחשב שלי מגיע ממאוורר ספק הכוח. (Antec VP400p 450W) רעש שאר המאווררים במחשב הוא דיי נמוך. האם ישנה אפשרות לפרק את המאוורר בספק, ולהחליפו בקירור פסיבי ללא מאוורר ? האם קיים בכלל קירור פסיבי לספקי כוח ? ואם לא, האם יש מאוורר מסויים עם יכולת קירור מספקת לספק, אך לא מרעיש כמו המאוורר המקורי ?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, אני מעוניין להתחיל באוברקלוק לכרטיס מסך... אני חדש,אז התחלתי לקרוא את זה:http://hwzone.co.il/guides/oc_vga/3 איפה אני מוצא את ה-VPU Recovery ?,כדי לכבות אותו. דבר נוסף,כשאני מפעיל את ה-ATITool אז הוא מציג לי כך: זה תקני? תודה.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
טוב אז אחרי כל השאלות מה , מי, איך, ולמה אני סוף סוף עושה את ה OC. (למעבד) טוב אז הדבר היחידי לפני שאני מהתחיל זה ההגדרות בביוס. לוח אם - P35 DS3L זכרון - Corsair 2GB 800MHZ CL 4-4-4-12 מעבד Q6600 עשיתי חיפוש בגוגל ומצאתי את ההגדרות המסיומות ללוח שלי, אבל לאותו בן אדם שכתב היו זכרונות שונים, וגם היו ממש הרבה דברים להגדיר שלא ניראה לי שהגיוני (יש מקס' 10 שינוים שצריך לעשות, ושם היו איזה 30) אשמח אם משהו יודע, כדי שאוכל להתחיל ב OC.
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום אני מעוניין בקניית מאוורר 120mm שקט לקירור הדיסקים הקשיחים. מה הכי מומלץ? איך המאוורר enermax marathon? תודה לעוזרים
-
- 17 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-


