אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
אני צריך הדרכה בקשר לאיך להכין כבל עגול מקבל IDE 80 גידים... תודה.
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
באתר ישראמודס (אתר המוקדש כולו למודינג), נפתחה תחרות מודינג בה אני משתתף (וגם נסגרה כבר). אני רוצה להציג בפניכם את כל הפרוייקטים האחרונים שלי, כולל כאמור את הקירור מים, והרבה, אבל הרבה הרבה UV !!! כתובת התמונות שלי: http://avner-richard.com/isramods/ פשוט לחכות שהסרטון יסיים, או ללחוץ על ה skip למטה. תודה רבה, אבנר
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני אתמול התחלתי להתעסק קצת עם OC דרך הביוס למעבד. כרגע אני עובד על 434*9 - 3900Mhz. כשאני מריץ בדיקה של Linpack דרך ה OCCT אז יש שגיאה לאחר 10-15 דקות. המתח שלי בביוס הוא 1.3, ולא נגעתי במתחים האחרים, הזכרונות עומדים על יחס של 1:1. הקירור למעבד הוא AC7PRO. יש לי כמה שאלות: 1. מה המתח המקסימלי שאותו לא מומלץ לעבור ? 2. עד לאן לדעתכם אני יוכל להגיע עם המפרט שלי (בצד) ? 3. איזה בדיקה יותר כדאית OCCT או Linpack - שלפי מה שקראתי מדמה את ה IntelBurnTest ? בקשר לכרטיס מסך, יש לי כרטיס מסך זמני 9500GT. אם אני יעשה לו OC זה יתן לי שיפור מורגש בביצועים ? תודה רבה רבה לעוזרים !
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
איזה קירור אוויר שיש היום הכי טוב למעבדי AMD ו אינטל אני צריך ל ?P-4 2,66 Ghz S-775 1M Cache 64Bit? ?Athlon64 3800+ (S-939) X2 DUAL CORE? היציאו לי ?Zalman 7700 Cu? העים הוא טוב לשניהם אגב יש מצב OC אז לקחת את זה בחשבון בבקשה תודה מראש
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ראיתי את הקירור הבא שקיבל המלצות ב-Tom's : http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16835233018 בכל אופן רציתי לדעת מה דעתכם והאם יש המלצות אחרות. כעיקרון אני מן הסתם מעדיף משהו שאוכל לקנות אותו בארץ אבל אם לא תהיה ברירה נזמין מחו"ל ונקווה שיהיה מי שיביא. בכל אופן אני כרגע עם Q9450 בסטוק (לא מתוכנן אוברקלוק) ועם פריזר 7 פרו והאמת - רועש לי. חשבתי שיהיה יותר שקט ובלילה זה קצת מציק לי. אני מחפש משהו יותר שקט מזה, ואם כבר אני מחליף אז שווה לי שגם יקרר יותר טוב מן הסתם. אני לא צריך מפלצת כמו TR 120 באיזה 300 ש"ח אבל גם לא משהו עם אותם יכולות קירור כמו שלי. משהו באמצע, ולכן גם התקציב באמצע. יש לי ניסיו לא רע עם BT 120 VX ובמהירות נמוכה הוא שקט לדעתי אבל הוא כבר הרבה…
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שאני מנסה לעשות את החור עם הג'קסון תמיד נסדק לי חצי מהפלסטיק אין רעיון אחר? ג'קסון זה הכלי היחידי שיש לי איך אני מגן על שאר הפרספקס כאשר אני חותך?
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי לוח אסוס עם מעבד AMD. מה זה Q-FAN? הבנתי שזה מאפשר ללוח לשלוט על מהירות CPU FAN. מה זה Cool n' Quiet? גם זה קשור, לא? האם אפשר לעבוד עם שניהם? ואיזה מהם עדיף? (לוח A8N-E ומעבד Athlon 64 X2 4400).
-
- 16 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי לוח חדש p4s8x-x ומחוברים אליו כרגע...5 מאוורים 1 של הספק, 1 של המעבד 2.4P, אחד על הכרטיס מסך שהרכבתי, הוא מחובר אל ה12V של ההארד דיסק והסי די רום. עוד מאוורר מחובר באותה דרך שהוסברה כרגע ואחד מחובר ישר ללוח אם. יש לי עוד מאוורר שאני רוצה לשים ויש לו 2 כבלים שחור ואדום יוצאים ממנו הוא צריך מתח 12V ו0.20 אמפר, והקצה שלו הוא חיבור של 2 (2 חורים קטנים בקצה...) איך אני מחבר אותו?? הטמפ' של המעבד והלוח במנוחה - 28 מעלות
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בשעה טובה החלטתי להתחיל לעשות OC למעבד שלי הגעתי לבאס של 250 בלי בעיות מיוחדות וקשקפצתי ל275 כבר נתקלתי בקריסות. הייתי צריך לעלות את המתח ב 0.06 עד ל 1.335 והצלחתי לייצב אותו שם עם טמפ' טובות (33 במנוחה, 58 מאמץ) עשיתי את הקפיצה ל300 וכאן נעצרתי... העלתי את המתח בהדרגה ב0.1 ועדיין אין יציבות. השלב הבא הוא 1.455 שעוד לא ניסיתי. הייתי רוצה לדעת מה אתם אומרים על התוצאות בינתיים והאם יש עוד משהו חוץ מלהעלות מתח שאני יכול לעשות כדי לקבל יציבות. *זכרונות 1:1* עוד משהו מוזר.. גם ב 1.435 הטמפ' מנוחה שלי ממש נמוכה ועומדת על אזור ה35 (את המאמץ לא הספקתי לראות בגלל הקריסות) זה נראה לכם תקין שטמפ' מנוחה כמעט ולא השתנתה מהסטוק? יכול להיות ש CORE TEMP ו EVEREST מזייפים?
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אז ככה יש לי תמפרט הזה: Intel Core 2 Duo E6550 2.33Ghz Conroe OEM Thermaltake V1 Gigabyte GA-P35-DS3L NZXT Apollo No PSU Black Enermax Liberty 400W 30A @ 12V Transcend 2GB (2x1GB) DDR2-667 CL5 WD 250GB SATA II 16MB KS BFG 8800GT G92 OC 512MB DDR3 Retail זה OC הראשון שלי והגעתי ל 2.8Ghz ובזכרונות ל 800 והטמפרטורה במאמץ היא 49-51 , אני רוצה להגיע לסביבות ה 3Ghz עכשיו לבעיה ,אני לא בטוח שהגדרתי תדברים טוב בביוס אז העלתי תמונה של ההגדרות בביוס ואם משהו לא טוב אני ישמח לקבל עזרה קטנה איך להמשיך ועדיין לא הבנתי תקטע של המתחים והתיזמונים של הזכרונות אז גם העלתי תמונה של ה CPU Z למקרה הצורך [attachment deleted by admin]
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אהלן אנשים, עשיתי אובר קלוק ל Q6600 שלי לבאס של 333Mhz מהירות ליבה של 3000Mhz זכרונות ב 418Mhz. עכשיו יש לי בעיה עם המכפלה, משום מה ביטלתי בביוס את האפשרות של אינטל לשלוט על מהירות המעבד כשהמחשב לא "עסוק" ורשום באמת בביוס שזה מבוטל והמכפלה מצוינת על x9 אבל כשאני בודק ב CPU-Z מופיע לי מהירות 2000Mhz ומכפלה x6 וזה קופץ מדי פעם ל x9 ואז המעבד במהירות 3000Mhz. וככה גם בשאר התוכנות. יש לי לוח P5K. מה הבעיה פה? תודה וחג שמח.
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
הולך לעשות עוד הרכבה עם מעבדי Q6600 על לוחות ג'יגהבייט ורוצה לוודא תאימות רכיבים לפני שאני מזמין. האם ה-TT MAX Orb מתאים עם המארז כשיש בדופן המארז מאוורר 25 ס"מ? אני יודע שה-Tuniq לא מתאים (משהו שלצערי גיליתי אחרי שקניתי שתי מערכות כאלו). אבל ה-MAX ORB נראה יותר נמוך. כמו כן אני מקווה שלקירור הזה אין בעיה עם גירסת ה-L של הלוח P35? יש אגב קירור אחר שיהיה עדיף עד 250 ש"ח ויתאים 100% עם המארז הזה?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי PII 333MHZ עם לוח אם msi 6119 (Intel BX2 Chipset)t וניסיתי לעשות לו אבורקלוק קטן. את ה FSB אני לא ממש יודע איך לשנות כאן ואני לא בטוח בכלל שאפשר, אז ניסיתי להעלות את המכפלה של המעבד שזה די פשות בלוח הזה. ברגע שהעלתי את המכפלה ולא משנה בכמה הכרטיס מסך לא עבד. ניסיתי גם כרטיס AGP וגם PCI ושניהם לא עבדו. אבל שאר הכרטיסים עבדו כרגיל ולא היתה לי בעיה להכנס למחשב ממחשב אחר דרך רשת. אם למשהו יש מושג למה זה קורה אז אני אשמח לקבל קצת עזרה, ממש לא יזיק לי לסחוט עוד קצת מהענתיקה הזאת
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בהמשך לפרויקט התאמת HS מעבד לכרטיס 6800GS AGP. בוצע OC נוסף לכרטיס, כרגע המקסימאלי הוא 600 MHZ לליבה. התוצאה לפניכם: תדרי סטוק: 450 MHZ ליבה, 1000 MHZ זיכרונות. הכי הרבה שהגיע זה 59 מעלות. האם ישנם הגדרות בביוס שישפרו יותר את התוצאה?
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
חוץ מהלד, הנתונים של המאוורר עם הלד ממש מרשישים 77CFM ב17DB .... זה ככה גם לגבי ה Golden Orb II ?
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום יש לי P4 3MHZ PRESCOT עם 4X512MB זכרון 533MHZ לוח של ASUS 925X והמחשב ממש איטי איך אני מזרז אותו בעיקר את הזכרונות שמראים באוורסט רק 200. תודה
-
- 20 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי 3200/VENICE ב-סטפ' E3. חבר אמר שלא איכפת לו להחליף אתי את המעבד הזהה,ששלו בסטפ' E6. ממה שאני זוכר/קראתי/יודע האחרון הוא טוב יותר ל-OC שלי כי אני מוגבל.יש טעם להחליף מעבדים?אני אראה תוצאות טובות יותר או שחבל על המאמץ? ואם ניתן/כדאי זה רק ההחלפה ללא כל שינוי אחר נכון?
-
- 20 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, מחפש תוכנה לשליטה על עוצמת המאווררים במחשב.. עכשיו שאלה, לגבי המערכת שבחתימה, עד כמה אוכל להנמיך את אותו מאוורר ועדיין לשמור על מארז קריר? * אגב הטמפ' של המערכת במנוחה (לפי ET6 של גיגהבית): CPU - 39 , SYSYEM - 35 תודה.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מהו הלוח אם הטוב ביותרלאוברקלוק במעבדי amd התקציב שלי זה עד 600 ש"ח
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי אנשים הרכבתי את החלקים הנ"ל: I5 750 box EVGA P55 SLi with LOTES Corsair dominator 1600mhz CL8 4GB kit Corsair 400cx PSU הרכבתי אותם מחוץ למארז עם כרטיס מסך PCI 5200 - אני מחכה להזמנה של כרטיס מסך ו-Thermalright True120 Black. עכשיו כשהכל בהגדרות ברירת מחדל, אחרי לחיצה על כפתור CLR CMOS הטמפ' ב-Memtest היתה באזור ה-54 מעלות. עכשיו שמתי את הזיכרון על 1600 מ"ה, זה הוריד את מכפלת המעבד ל-19 והוא במהירות 3042mhz. העלתי את מתח הזיכרון ל-1.65v לפי הגדרות היצרן, וזהו את מתח המעבד השארתי כמו שהוא 1.125v כמדומני. הטמפ' קפצה ל-89-92 מעלות ב-Memtest. ניסיתי לשים באס על 200 כך שהזכרון על 1600 מ"ה, מעבד עם מכפלה 15 כך שהוא ב-3000mhz, ולקבוע שוב 1.65v ו-1.125v. הטמפ' באז…
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
השאלה בכותרת וזה דחוף כי מחר אני אמור לקבל תהזמנה תודה
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני רוצה לצרוב לBIOS של כרטיס המשך שלי את התדרים החדשים אך אני עושה את זה? עם זה דרך RIVA TUNER אז אפשר בבקשה SCREENSHOTS תודה.
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שימו לב, זוהי בערך הרמה הגבוהה ביותר של OVERCLOCIK MOD ומיועד לביצוע ע"י מקצוענים או בעלי ביצים גדולות בלבד, לא לנסות את זה אם אין לכם ידע או רגשי קרבה לאחריות של כרטיס ה8800GT שלכם (הייתי חייב להביא כדי שבאמת יהיה פה את הידע הכי גבוה בנושא OC של 8800GT) אם פרסמו כבר, סליחה, לא ראיתי. בבקשה : בהתחלה מראים מוד ל VGPU-מתח לליבה הגרפית בהמשך מראים הMEM - מתח לזכרונות http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=163929
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הורדתי את התוכנה hmonitor והיא מראה לי cpu1 56 cpu2 82 הקטע הוא שבכלל אין לי מעבד שני יש לי גם את התוכנה של ג'יגה בייט והיא מראה לי שהטמפ' של הלוח אם הוא 55 והטמפ' של המעבד 55 אבל זה לא תמיד ככה כי לפעמים המעבד עולה/יורד במעלה השאלה שלי אילו מהתוכנות אמינות? והאם טמפ' של 55 ללוח אם של ג'יגה בייט זה המון?
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-


