עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. שלום לכולם. יש באחד המחשבים שלי מעבד מרובע ליבה Q8200, עליו מודבקת מדבקת אחריות מניר פשוט - לא מדבקה תרמית והיא מפריעה למגע נורמלי של גוף הקירור עם המעבד. איך ניתן להסיר אותה ביעילות מבלי להשאיר שאריות שלה דבוקות על המעבד?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by giladoX,

    אהלן אני מעוניין לבצע OC למעבד שיש לי. קראתי את המדריכים באתר איך מבצעים את זה אך נראה לי שהם לא מפורטים כ"כ. אשמח לקבל הכוונה על איזשהו מדריך או כיצד ניתן לבצע OC למעבד. פעם אחרונה שניסיתי לשחק קצת עם ההגדרות והמכפלות השתנה באופן ישיר גם תדר הזכרונות (הגיע מהמפעל 1600Mhz), למה זה קשור אחד בשני? אודה על כל הכוונה. שבת שלום, גלעד.

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  3. היי.. אני O.C מתחיל מאוד לאחרונה ביצעתי O.C למעבד לתדר 3.77 מתדר 2.83 תדר הבאס עומד על 436 והמכפלה על 8.5 בזיכרונות זה על 1332. מבחינת היציבות של המעבד הוא מעולה,הקירור החדש של נוקטואה 14D ששמתי פשוט מפלצת. הבעיה היחידה היא שכשאני מפעיל את תוכנת ה-CPU-Z היא מראה לי שהמכפלות משתנות אוטומטית מ-6 ל-8.5 ע"פ צורכי המערכת. איך אני קובע את זה שלא ישתנה? תודה רבה לעוזרים.(אשמח גם להסברים בנושא..אני מעוניין ללמוד עוד בעניין ה-O.C) תודה מראש, שגיא!

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  4. אני מתכנן אוברקלוק לR9800NP שלי ואני רוצה לקנות היטסינק של P4\AMD ולקדוח בו חורים שיתאימו לR9800 שלי. על מה אתם ממליצים? (שלא ישקול יותר מ370 ושיעלה פחות מ100) בתודה מראש, manbot.

    • 15 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by montigo,

    הבעיה היא כדלהלן: אני צופה הרבה בסרטים באמצעות המחשב, ואחד הדברים שמאוד מטרידים אותי (ואולי זה רק אני) זה כל המנורות המהבהבות במחשב ובפריפריה, דוגמת: מקלדת, עכבר אופטי (מסנוור!), LED'ים של המחשב, ה-USB Hub וה-ADSL Modem, המדפסת (אם היא פתוחה) וכו'. אני מנסה לחשוב על Workaround, או בתוכנה (הכי טוב) או בחומרה (לדוגמא מתג מרכזי), כדי לכבות את כל הנורות עפ"י בקשה. אני מנסה להשיג כיבוי של ה-LED'ים של ההארדיסק והפאוור. בנוסף, בדקתי וניתוק ה-USB גורם לכיבוי האורות בעכבר ובהאב USB. האם ניתן לעשות דברים אלו בתוכנה? אם לא, מה הדרך הטובה לעשות זאת בחומרה? אשמח גם אם יש לכם רעיונות לגבי שאר הדברים (אורות של ה-ADSL Modem, Printer).

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by coolspot,

    אז ככה אני יכול לקבל חינם איזה 4 מאוררים של 80 מ"מ של 5 וואט האם הם מתאימים למחשב? אני לא יודע שום פרטים על דחיפת אויר ורעש

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. היי, ראיתי פה בפורום על אחד שהזכיר את הבעיה הזאת ( אבל לא התמקד בה כלכך ), ורציתי לדעת, אם באמת יש לי את ה-BT, ואני מתכנן לקנות את הספק אנרמק ליברטי, אז המאוורר הגדול הזה לא יחסום חלק גדול מהמאוורר התחתון ל הספק וכל יפריע לקירורו, ואולי יגרום לו להרעיש יותר על מנת לאוורר חזק יותר??? ואם אתם רוצים לדעת יש לי את המארז טרנספורמר, הוא גדול מספיק בשביל להפריד בניהם???

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by dids22,

    :s05: :s05: ואני ישמח לקצת פרוט כמו מתי הוא ניהיה מסוכן?למה ?וכד' תודה!!

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by oru85,

    בתוכנה pc-wizard מה זה GPU Temperature ???? פשוט רשום לי GPU Temperature 54 תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  10. טוב קודם כל מה זה היטסינקים מישהו יכול לעזור לי???????????????? כי אני רואה את זה כאן הרבה ולא יודע מה זה ודבר שני מה זה ביג טייפון גם את זה אני רואה הרבה תודה רבה לעוזרים

    • 16 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by yanir1,

    יש לי כרטיס מסך ישן, אני רוצה לבדוק כמה מעלות הוא אבל באוורסט לא מופיע עליו כלום. יכול להיות שאין עליו חיישן. יש אולי דרך למדוד את הטמפרטורה?

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by royk50,

    new world record http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=131071

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by Dead,

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. מפרט: * Core 2 Duo E7200 2.53 Ghz * Arctic Cooling Freezer 7 PRO * Asus P5Q P45 *G.SKILL F2-8000CL5D-4GBPQ PC2-8000 -1000Mhz *Gigabyte HD4850 Zalman Fan *Hec 400-TRT 400w זהו OC הראשון שעשיתי ורציתי לדעת איך אני יכול להוריד את ה CORE VOLTAGE ושהמערכת עדיין תהיה יציבה ואיפלו אולי לעלות עוד קצת את התדר למעבד. כרגע אני עם מכפלה של 8 וFSB 400 והגעתי ליציבות רק ב- 1.320v (בדיקה 1h בOCCT) שהבנתי שזה יחסית גבוה למעבדי 45nm. *אילו הגדרות לשנות בביוס את מה להשאיר על AUTO? *הספק כח HEC 400-TRT מגביל את OC למערכת? E7200 2.53 ghz @ 3.21 ghz VID: 1.1500 @ 1.320v תודה מראש לעוזרים =]

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. אני עומד לקנות מערכת מבוססת AMD 1800, ומאחר והחדר שלי לא ממוזג אני אהיה חייב קירור טוב למעבד, אחרת הוא ימות מהר מאוד. חשבתי בהתחלה על ה- Volcano 7+, אבל אתמול קראתי עליו ביקורת ב-overclockers.com שאומרת שלפנטיום 4 הוא סבבה, אבל ל-AMD הם היו נזהרים מאוד, מכיוון שהוא שוקל 680 גרם וזה מפחיד לשים אותו על קליפס אחד. עכשיו גם אני מפחד. מה לעשות? האם לקחת אותו בכ"ז? אני מזיז את המחשב מדי פעם... האם לקחת volcano אחר? (אין לי כסף ל-9 והיותר יקרים...) האם לקנות מאוורר של חברה אחרת בכלל? תעזרו לי פה... תודה!

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. יש לי את הכרטיס הנ''ל וכבר המהרתי אותו למהירות ליבה של 194 והזיכרון ב168 ואני משתמש בgeforce tweak utility ולאחרונה הוספתי עוד מאורר למחשב ואני רוצה לדעת אם זה גבול היכול של הכרטיס ואם אני אמהיר אותו יותר אז הוא ייהרס?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. שלום אני רוצה לקנות משהו רציני למעבד שלי לקרור יש לי כמה סוגים של חברות שאני רוצה לקנות מהם אני מחפש משהו רצני לOC מי מקרר טוב יותר?? וגם שיכנס ל לוח אם שלי מעבד 3.2 לוח עם ABIT MAX 3 החברות של הקירור AERO COOL-DP-102 1 2 VANTEC-AERO FLOW-VP4-C7040 3 THERMALTAKE-P4 SPARK 7 4 COOLMASTER-IHC-H71 אני מקווה שתוכלו לעזור לי תודה

    • 17 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by cipher,

    אני רוצה לקנות מארז טוב למודינג ושיהיה בערך בתקציב של 300 ש"ח הצעות?

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. שלום, שמתי לב שהמעבד שלי מתחמם מאוד כשאני מפעיל דברים שמעמיסים על כרטיס המסך (בדקתי עכשיו עם COD6 ו- OCCT) הטמפרטורה של כל ליבה בנפרד (core 0,core 1) לא עולה, מה שעולה זה הטמפרטורה של המעבד (core) והיא בערך (עד כדי מעלה) שווה לטמפרטורה של כרטיס המסך (מה שיכול להגיע לסביבות ה 70) בדקתי את הטמפרטורות עם SpeedFan. המפרט שלי: intel e7400 arctic cooling freezer 7 pro rev 2 gainward 9800gt antec 300 את הקירור למעבד החלפתי לפני בערך שבוע (בגלל רעש בעיקר וההתחממות). לא עשיתי OC לשום רכיב. מה כדאי לי לעשות עם זה? תודה

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by le0,

    רק באייבורי מוכרים ? 650שח זה יקר מדי לא ?. http://www.ivory.co.il/catalog.php?id=9635

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. אהלן אחים שלי, יש לי בעיה קטנה ואני מבקש את עצתכם.. אני רוצה לקנות מחשב (כמעט שלם) חדש עבור אוברקלוק אבל אני רוצה גם קירור מים ב-1,800 ש"ח .. המחשב ללא הקירור מים עולה 7,500 וזה התקציב שלי בערך.. תוכלן להגיד לי איזה חלק כדאי לשנות (להחליף באחד טיפה פחות טוב) כדי שאני אוכל לשלב את קניית החלקים ואת קניית המערכת קירור מים? החלקים המתוכננים: Athlon 64 3200+ Socket 939 DFI LanParty UT nForce4 SLI-D G.Skill 2X512 PC4800 600Mhz -הטובים ביותר Sapphire X800XL 256MB PCI-E תודה מראש, עמית

    • 17 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by mor_anter,

    יש לי מעבד אינטל פרסקוט 3 גיגה הרץ והמעלות שלו הם 44 במנוחה ו62 בשיא הלחץ זאת אומרת שעה בsam בבדיקה של 100% שימוש במעבד אני לא על אובר ויש לי קירור סטוק יש משחה טרמית חדשה והגוף קירור יושב טוב לפי דעתי זה חם מידי בשביל מעבד מה אתם מציעים לי לעשות ועוד בקיץ זה נראה לי יגיע לי לאזור ה70 האם יש לי ממה לדאוג? בתודה מראש לכל העוזרים (למטה יש תמונה של הטמפרטורות של המעבד במנוחה ושל הלוח והדיסק הקשיח האם אלו טמפרטורת טובות ללוח ולדיסק הקשיח בחורף) [attachment deleted by admin]

    • 17 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by DJO,

    טוב אני קורא עכשיו את המדריך לאוברקלוקינג 2 ואני רוצה לעשות OC לכרטיס מסך שלי, הרקולס GF2 MX400. באתר היצרן, http://europe.hercules.com/products/3dp2_mx/features_3dp2_mx.php, לא מוזכרת מהירות הזכרונות. מישהו יודע? ומהירות הליבה היא נמוכה מאשר מה שנטען ש GF2 MX 400 הוא בעמוד השני של המדריך, http://www.hwzone.co.il/modding.php?file=overclocking_part22.php. האם אני צריך קירור פאסיבי? איך אני מודד את הטמפרטורה של הכרטיס? מהי טמפרטורה סבירה? האם אני צריך לחשוש לדליקה ? או שהכרטיס פשוט לא יעלה אם אני אמהיר אותו יתר על המידה? על איזה תוכנה אתם הייתם ממליצים? אין לי אפשרות לעשות OC דרך הדרייברים.. יש איזה שינוי שיכול לעזור לי לעשות את זה? היה כתוב בכתבבה שיש תוכנות ש…

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by WinnerLine,

    קניתי אותו האם הוא קירור טוב? ובהשוואה לאיזה קירור הוא מגיע?

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by shy30h,

    בסוף קניתי קירור למעבד scythe katana 3 בגלל שהוא היחיד שנכנס ללוח שלי http://s10.postimg.org/v09sbe4o5/Katana_3_Cooler_3_01.jpg' alt='Katana_3_Cooler_3_01.jpg'> מה דעתכם עליו בשביל קירור רגיל וקירור לאוברקלוקינג?

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים