אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
קרור למעבד Arctic-Cooling FREEZER-7-PRO FOR INTEL 775 אני לא עושה OC ,אולי בקטנה אבל לא יותר מזה. אז זה יעשה את העבודה?
-
- 3 תגובות
- 595 צפיות
-
-
בדקתי את הקיט של הקירור מיים מחות למארז הכל עבד יפה למשך שעתיים אחרי זה הרכבתי את הבלוק ללוח ונתתי לזה לרוץ בלי לחבר את הלוח ואחרי חצי שעה התחילה נזילה הבלוק שייך לקיט של גיגהבייט גלקסי יש לו שני צינורות פרספקס שיוצאים ממנו ובאחד מהם היה סדק שיצא ממנו מים לקח לי זמן למצוא כי זה נזילה ממש קטנה אז הפתרון היחיד שחשבתי עליו חוץ מלזרוק את הבלוק הוא לאטום את זה עם דבק חם וזה מה שעשיתי השאלה אם מישו פה עשה את זה כבר והאם זה מחזיק נכון לעכשיו עובד השאלה כמה זמן אני צריך לבדוק אותו על יבש מה שנקרא לפני שאני מרכיב על הלוח?
-
- 4 תגובות
- 595 צפיות
-
-
תראו איזה תוצאה http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=50356
-
- 3 תגובות
- 595 צפיות
-
-
-
אם משהוא יכול להסביר לי אני אודה לו מאוד
-
- 3 תגובות
- 595 צפיות
-
-
איזה עדיף ? יש עליו SF2, ומתוכנן OC. מעבד : AXP 1700+ dlt3c
-
- 1 תגובה
- 595 צפיות
-
-
1. יש לי מארז 3D AORURA 570 בו 3 מאווררים (1מכניס ו2 מוציאים) והאמת הם מאוד חלשים ואני מעוניין להחליף אותם למאווררים יותר חזקים אך שקטים מאוד ואני מחפש המלצה אבל רק מ נועה מחשבים 2. אלה הם הטמפרטורות של הכרטים מסך שלי (LEADTEK 8800 GTS) במנוחה האם כדאי להחליף אותו לקירור יותר טוב ? 3. במארז יש לי את שלושת המאוררים המקוריים של המארז ואת קירור המעבד TUNIQ TOWER ואת מאורר הספק( ENERMX LIBRETY 400W) ואת קירור הכרטיס מסך (LEADTEK 8800 GTS) ויש רעש הנובע מהמחשב אך אני לא יודע מאיזה קירור איך אני יכול לדעת??
-
- 10 תגובות
- 595 צפיות
-
-
האם הטמפרטורות אלה סבירות כי נראה לי הכרטיס מסך חם מדי כל הטמרטורות נמדדו במנוחה [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 595 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי מסך LCD 20X2 יש לי את התוכנה CrystalControl נחמד אבל לא משהו אני רוצה תוכנה שנותנת טמפרטורות של CPU ו אקולייזר של WINAMP יש למישהו את לינק משהו ????
-
- 0 תגובות
- 595 צפיות
-
-
מישהו מוכן להסביר לי באריכות קצת על אוברקלוקינג של מעבדים? יש לי אפשרות לעשות O\C דרך הביוס, האם יש הבדל בין זה לבין ישירות מהלוח? חוצמזה מתי הטמפ' של המעבד מתחילה להיות קריטית? וכן האם יש הבדל בין מעבד רגיל למעבד של כרטיס מסך? איזה תוכנה יש לכרטיסי מסך?
-
- 2 תגובות
- 595 צפיות
-
-
היי יש לי 4870 ורציתי לשאול אם אני מעלה מתח (נניח ממש טיפה), זה יתן לי אפשרויות OC טובות יותר? חוץ מחום שברור שיהיה יותר, מה עוד יכול להיות הנזק? והאם אוכל לקבל OC טוב יותר במובן של לעלות יותר גבוהה את הCORE וMEM ועדיין לא לקבל מסכים שחורים או ארטיפקטים ?! מה דעתכם על כל הנושא?
-
- 2 תגובות
- 595 צפיות
-
-
יש לי את התוכנה (MBM5 or (MotherBoard Monitor והיא בודקת את הטמפ' של המעב+לוח אם... עד כמה המדידה הזאת מדוייקת?? נ.ב. יכול להיות שהמעבד שלי (3.0 NORTHWOOD) יגיע ל 47 מעלות במאמץ??
-
- 5 תגובות
- 595 צפיות
-
-
היי תמליצו לי על מאוורר : איזה מאוורר כידי למעבד XP+2200? אבל טוב שיקרר ויהיה שקט
-
- 4 תגובות
- 595 צפיות
-
-
אז ככה, יש לי מערכת מבוססת P3 בתוך המארז הנ"ל ולאחרונה התחדשתי ב-Enermax 120mm חדש שיושב לו מקדימה ומשמש כ-Intake כאשר המאוורר הג'נרי משמש כ-Outake מאחורה. הצרה היא שמאז שהתקנתי אותו יש מן רעש עמום ומוזר כזה שקשה לתאר אותו, כל עוד הדלת השמאלית של המארז הייתה פתוחה הכל היה בסדא ולא שמעתי כלום חוץ מהסיבוב של המאוורר (עובד על המינימום שזה 1500RPM) אך ברגע שסגרתי את הדלת (סגורה טוב עם הקליפסים ושני הברגים מאחורה) החל הרעש הזה. תחילה חשבתי שמדובר ברעש מפגיעה של האוויר בדלת השמאלית מאחר והוא נע די מהר יחסית בתוך המארז אבל הרעש הזה לא אחיד בקול, הוא נשמע כמו שאתם מרגישים ברכב שהוא עומד ברמזור ויש ויברציה קלה כזו שמזיזה את הרכב. הבדיקה הראשונה שעשיתי היא ללחוץ על הדלת השמאלית והי…
-
- 4 תגובות
- 595 צפיות
-
-
איזה טוב יותר? ENERMAX UC-106TMFA black או Vantec EZ-Swap removable hard drive racks ???
-
- 1 תגובה
- 595 צפיות
-
-
האם אני חייב להוסיף מאווררים או מערכת קירור וכו'? למחשב הזה אני צריך להוסיף משהו? ?Pentium D 3.4Ghz, s775, 2x2MB Cache, DualCore? AB9 s775, Conroe, P965, DDRII 800, PCI-E? ?1GB Kingston? DDRII 667 X 2 ?EN7600GT 256MB, HDTV, DVI, PCI-E? ?200GB SATA II 7200RPM 8MB?
-
- 5 תגובות
- 595 צפיות
-
-
שלום, נגיד ועשיתי OC למעבד ונגרם נזק... ואני שולח את המעבד ליצרן כדי שיחליפו לי אותו.. אז איך היצרן יודע אם עשיתי OC או לא? תודה..
-
- 7 תגובות
- 595 צפיות
-
-
שלום לכולם החלפתי את המעבד 2500 שהיה לי ב 2800 ועשיתי לו OC קטן והעליתי את הבאס ל 176 מה"ז ומהירות המעבד התייצבה על 2200 מה"ז - המהירות המקורית של מעבד 3200+. אך לוח האם מזהה את המעבד כ 3000+ . אין לי איך להשוות את הביצועים למעבד 3200 + או 3000+ מה לדעתכם הדירוג שלו לאחר ה OC הקטן הזה? האם הוא באמת 3000+ כי ההבדל בינו לבין ה 3200 הוא קטן במה"ז אך הבאס הוא 166 לעומת 200.
-
- 4 תגובות
- 595 צפיות
-
-
סתכלו מחר אני קונה מאורר חדש למעבד Q6600 המאורר הוא Zalman CNPS8700 LED. עכשיו כמה שאלות.. 1.כמה סיבובים הוא עושה בדקת מאמץ ובדקת מנוחה כמו משחקים (Stranglehold,Need for Speed ProStreet,Call of Duty 4) 2.האם הוא מפסיק להסתובב כאשר הוא מרגיש שהוא הגיע לטמפ' רצוייה כמו ב-Thermaltake BigTyp ? 3.האם הוא עושה יותר רעש ממאורר הסטוק ? והאם הוא יותר טוב ממנו בהרבה מבחינת כל הדברים האפשריים ? 4.האם זה סיפור להרכיב אותו ? (ראיתי את המדריך שיש באתר) ואני יסביר כמה דברים. -המאורר הסטוק הגיע אליי עם משחה מוכנה מלמטה ככה שאני לא הייתי צריך לשים משחה טרמית. -שאלתי בחנות אמרו שאני צריך לקנות גם משחה אבל הבעיה היא שאני מפחד שאני יהרוס משהו (לא תהיה אחריות ברגע זה) -האם החנות תוכל למרוח לי…
-
- 4 תגובות
- 594 צפיות
-
-
הE1240 הוא חד ליבה או 2 ליבות? ויש לו רק 1 מגה קאש... אז אם אני עושה לו אוברקלוק נגיד בלי קירור ועם זכרונות VALUE 667MHZ לאיזה רמה של מעבד אני יכול להגיע בלי לפגוע במעבד ? הוא לא יתחמם מאוד ויפריע לפעילות של המחשב? תודה רבה.
-
- 5 תגובות
- 594 צפיות
-
-
אז זה ככה... קניתי לוח אם של GIGABYTE 8ST800 עשיתי OC למעבד (ראה מפרט לפרטים) והצלחתי להגיע בערך ל2100 MHz אין לי צורך בOC אז ביטלתי אותו אבל יש בעיה מוזרה: בביוס הFSB על 100 אבל בXP אני רואה שיש OC של 101FSB אני רוצה לבטל את זה בגלל שאני רוצה אחריות על המעבד שלי למי שיש פתרונות...
-
- 4 תגובות
- 594 צפיות
-
-
יש לי פנטיום 4 2.8 northwood FSB 200 אני רוצה לקנות לו מאוורר אבל פעם אחרונה שניסיתי אוברקלוקינג הצלחתי רק 2.87 ומעבר לזה זה היה עושה פוסט עובר אותו מגיע לווינדוס ואז נותן לי מסך כחול.. OUT OF MEMORY
-
- 7 תגובות
- 594 צפיות
-
-
לא יודע אם זה אפשרי אבל הביוס החדש של הלוח הנ"ל שיפר לי את הטמ"פ ב 5 מעלות הביוס הוא 1901
-
- 2 תגובות
- 594 צפיות
-
-
היי טמפ CPU 34 טמפ CORE 1# 48 טמפ CORE 2# 51 איזה טמפ היא תכלס של הCPU?
-
- 7 תגובות
- 594 צפיות
-
-
יש לי שני מחשבים ישנים האחד p3 750 slot 1 לוח של asus p3v4x מעולה שנותן לי אחרי המהרה ב- benchmark mem read: 700mb/s mem write: 150mb/s mem latency: 130ns המחשב השני הוא p3 866 s370 לוח של pcpartner מעפן שנותן לי אחרי המהרה ב- benchmark mem raed: 360mb/s mem write: 130mb/s mem latency: 115ns רציתי לדעת לפני שאני תורם את אחד מהם לבני משפחה איזה מחשב מבין השניים הוא המהיר יותר שיתן לי במרכאות כמובן מהירות גבוהה יותר בהפעלת תוכנות רגילות ובסיסיות בעתיד תודה על שיתוף הפעולה והאם הbenchmark בתוכנת האוורסט נותן לי את המידע שאני זקוק לו
-
- 10 תגובות
- 594 צפיות
-


