אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
-
באיזה טמפ' רצוי שיעבדו : לוח אם,מעבד,כ.מסך,הרד דיסק,זיכרונות... (לא ידעתי באיזה פורום לפתוח את הנושא הזה...אז חשבתי שהוא קשור לתמיכה ...)
-
- 1 תגובה
- 597 צפיות
-
-
מכיוון שאני מעוניין לעשות OC על המחשב, ועל המחשב הנוכחי כמו שהוא היום זה לא אפשרי. אז אני קונה לוח אם וזכרונות חדשים. חשבתי על הלוח giga-byte p35-ds3r אומנם המחיר שלו קצת יקר ואני נשאר בלי תקציב גדול לזכרונות אז אני לא יודע מה עדיף. מערכת שקיימת היום היא Intel Lemont DP965LT E6400 Twinmos 512 * 4 NVIDIA GeForce 7600 GS מכיוון שהלוח בכלל לא נתמך OC ויש לי אפשרות לקבל על הלוח והזכרונות תשלום מלא כמו שהם עולים היום אני מעויין להחליף,למשהו על מנת לבצע OC התקציב הוא בסביבות 1000-1200 ללוח ולזכרונות 2G זכרונות אני מעוניין במה שהכי טוב עבור OC במחיר הנ"ל. לגבי חום מעבד היום בדקתי על החומרה שקיימת היום בתוכנה TAT Workload level 100% הפעלתי את שני הליבות אחרי חמש דקות בערך זה …
-
- 0 תגובות
- 597 צפיות
-
-
שלום העלתי לא ממזמן נושא על מעבד ולוח אם לאובר עכשיו קניתי מעבד אינטל פרסקוט 3.000 478 ואני חייב לוח אם תותח לאובר קלוק רצחני בסביבות ה : בתודה אליייייyelclap: :yelclap: :yelclap:550-600
-
- 7 תגובות
- 596 צפיות
-
-
יש לי את הקירור סטוק של אינטל. (סוקט 478)., ניקיתי אותו מהמשחה הטרמית שהייתה עליו ורציתי לדעת אם יש למישהו הצעות מה אפשר לעשות איתו? (עם הצלעות קירור, או עם המאוורר...) תודה רבה לעוזרים! תמונות: הגוף קירור כולל המאוורר: תחתית הגוף קירור אחרי שניקיתי ממשחה טרמית:
-
- 3 תגובות
- 596 צפיות
-
-
אוקיי... כדי לא לפתוח כמה threads שמתי הכל פה.. . אז ככה... המחשב יעמוד בסלון... כך שמומלץ שישיה לו קירור יעיל ושקט... המעבד והלוח אם זה AMD SEMPRON 3000 939 GIGABYTE GA-K8N51GMF-9 מארז 6919 Super Midi Tower של HEC אז אם אני שם מאוורר 8 מקדימה שמכניס ומאחורה עומד זה שבא עם המארז (12) דרך אגב בתמונה של המארז באתר של HEC זה נראה כמו סלוט למאוורר 12... סתקלו אז זה 8 או 12 באמת? http://www.compucase-hec.co.uk/images/products/Cases/400x400_6919beigeopen.jpg טוב אז הגופי קירור שמצאתי בתקציב הם אלה(אני לא מבין בהם אז אם הם לא טובים תציעו אחרים): http://www.thermaltake.com/coolers/cl-p0025/cl-p0025silentTower.htm http://www.thermaltake.com/coolers/cl-p0220goldenorbii/cl-p0220.htm…
-
- 5 תגובות
- 596 צפיות
-
-
מערכת הפעלה: Windows vista 32-Bit. כרטיס מסך: Palit 9600 smart 1024MB. המשחק שבו התגלתה הבעיה: Flight Simulatr X (נקבע לרמות התצוגה הגבוהות ביותר). בימים האחרונים שמתי לב להפרעה הקורה בזמן תצוגת משחק. הפרעה זו היא הימתחות של עצמים ברקע. כמו כן קראתי את המדריך שלכם לתיקון בעיות, ועליו אני מבסס את הכותרת של נושא זה, משום שהתמרחויות דומות (אמנם בצורה מועטה יותר) שהופיעו בדוגמה במדריך, מופיעות אצלי בזמן משחק. לכן הסקתי שזה תוצאה מחימום יתר של כרטיס המסך. על ידי בדיקה בתוכנה EVEREST טמפרטורת הכרטיס הייתה 44 מעלות (נבדק מיד לאחר יציאה מהמשחק). כרטיס מסך אמור לעמוד בטמפרטורות גבוהות יחסית, לכן איך זה שהתוכנה מראה לי רק 44 מעלות, בעוד הכרטיס מראה סימנים כאלה? תודה.
-
- 4 תגובות
- 596 צפיות
-
-
אם יש איזהו מוד מX850PRO לX850XT או X850XT PE... ואם יש מוד מX800 לX800XL...תודה...
-
- 3 תגובות
- 596 צפיות
-
-
שלום לכולם [מפרט בצד] לפני כמה ימים חבר שלי היה אצלי וניסינו לעשות OC על המעבד שלי... [זה היה מאכזב אחרי שהגענו לתדר של 3100 זה לא נשאר יציב] אז אחר כך איפסנו את כל ההגדרות וכו' והחזרנו הכל למקור... היום כניראה נדפק לי הלוח אם. השאלה היא כזאת: האם יכולים לדעת שעבר OC על המחשב? אם כן אפשר להעלים ראיות? ויכול להיות שיש קשר לזה שעשיתי OC לבין זה שנדפק הלוח? תודה
-
- 2 תגובות
- 596 צפיות
-
-
מה עדיף שניים של 80 בקדמת המארז ושניים מאחור? או אחד של 120 מקדימה ואחד של 120 מאוחרה? תודה לכם. יום טוב ושבת שלום!
-
- 2 תגובות
- 596 צפיות
-
-
1 AMD Athlon 64 (3000+) - 512 Cache [939 PIN]- RETAIL 995.65 ש"ח 1 512MB TwinMos DDR PC3200/400 (TMD7608F8E50I) - original - C2.5 464.16 ש"ח 1 Gigabyte GA-K8NF-9 - 939 (nForce4x) - ATX 697.36 ש"ח 1 Gigabyte 6600GT 128mb DDR - TV OUT/DVI - PCX - BULK 1,094.61 ש"ח 1 WD 80GB-8MB JB -7200RPM ATA100 370.29 ש"ח 1 LITEON X16 DVD - RETAIL- WHITE 159.53 ש"ח 1 .SONY 3.5 FLOPPY DISK DRIVE - 1.44 52.66 ש"ח 1 COMPUCASE CI-6a19 300w ATX SUPER MIDI (white) TOWER CASE 315.45 ש"ח שלום רב זה המפרט שלי אחרי כשעה עובד המחשב מתחיל להרעיש זה לא בעי'ה הוא משהו פשוט הוא עושה רעש של מאוור ואני רוצה להלחיף אותו השאלה זה איזה מאוור תודה רבה על העזרה
-
- 1 תגובה
- 596 צפיות
-
-
יש ביוס חדש ללוח 913 מתאריך 13/09/06 מישהו יודע איך באוברקלוק ?? (אם יש ישפור ?) http://us.dfi.com.tw/Support/Download/bios_download_us.jsp?PRODUCT_ID=4696&CATEGORY_TYPE=LP&STATUS_FLAG=A&SITE=NA http://us.dfi.com.tw/Upload/BIOS/97TID913.ZIP תודה
-
- 2 תגובות
- 596 צפיות
-
-
אז או קי היום בערך לפני שעה המחשב הגיעה לטמפ מגוחכות החלטתי למרוח שוב תמשחה הטרמית אז אני מוציא תמעבד,וסתם עשיתי את זה לאט פתאום אני שם לב שיש בתחתית של הגוף קירור מין שקע כזה-ראה תמונה ואז אני קולט ששמתי את התופסנים הפוך והגוך קירור בכלל הפוך אז הפכחתי אותו אז הטמפ החדשות הן idle 43 work-48-49 אבל החדר חם מאוד וגם אין ממש זרימת אוויר נכונה( הדלת פתוחה-בגלל הטפמ' הקודומות) עכשיו אני מאמין שאני יכול להוריד לפחות 4 מעלות יאי! [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 6 תגובות
- 596 צפיות
-
-
זה המפרט שלי: INTEL P4 2.4 533MHZ intel Brownsville2 Kingston 256MB 266MHZ X2 (512MB IBM 60GB 7200RPM SAMSUNG 80GB 7200RPM Gigacube Radeon 9200 LG 52X Plextor PX-708A הציפסט של הלוח אם הוא i845GE כשאני נכנס ל bios אני לא יכול לשנות את ה FSB מישהו יודע אולי איך לפתור את זה? שאלה שניה : מישהו אמר לי שאני לא יכול לעשות OC עם הסידרה של 845 בגלל זה הבעיה? תודה מראש שלומיק
-
- 2 תגובות
- 596 צפיות
-
-
קיבלתי כרטיס מסך 4850 תוצרת POWER COLOR. לצערי הכרטיס הגיע עם גוף קירור זול להחריד, שגם על 30% עוצמה יוצר מערבולת אוויר במארז. הרעש בלתי נסבל לחלוטין. מישהו מכיר גוף קירור מאד מאד שקט עבור 4850. לא כל כך אכפת לי מ-OC.
-
- 5 תגובות
- 596 צפיות
-
-
איזה לוח אם כידי לי לקנות בשביל לעשות OC מצויין ל- מעבד AMD מה אתם מציאים?
-
- 1 תגובה
- 596 צפיות
-
-
אפשר לקבל לינק למדריך שמסביר בפרוטרוט איך ממהירים מעבד מסוג AXP 1900+ Palomino?
-
- 1 תגובה
- 596 צפיות
-
-
היי, אני חדש בנושא הOC, ורציתי לדעת איך אני מבצע OC למחשב שלי.. המחשב שלי הוא: AMD 64BIT 3400+ לוח אם KV8PRO כרטיס מסך GFORCE ALBATRON 6600GT יש לי הרבה מאווררים במארז. תודה.
-
- 2 תגובות
- 596 צפיות
-
-
אני רוצה לעשות OC לא רציני (יש לי E6600 ואני רוצה להגיע ל-3000MHZ) ואין לי מושג על איזה הגדרות לשים את הלוןח כי שמעתי שלהשאיר את הכל על אוטומט זה די מסוכן. תודה.
-
- 1 תגובה
- 596 צפיות
-
-
שלום לכולם, רציתי לשאול כמה מתח מומלץ למעבד AMD ATHLON XP-M עשיתי OC ל2600MHZ במתח 1.85 עכשיו אשאלה שלי האם אני יכול לעלות את המתח עוד מבלי לפגוע במעבד, וכמובן גם את המהירות יש לי לוח מסוג ABIT-NF7 תודה לעוזרים
-
- 5 תגובות
- 596 צפיות
-
-
תראו הורדתי את התוכנה עכשיו יש לי TEMP 1 שמראה לי 17 מעלות ו-TEMP2 מראה לי 127 מעלות ן-TEMP 3 מראה לי גם 127 מעלות אני לא יודע מה לעשות ומה הכוונה וי לי גם לHD וזה מראה לי 30 מעלות בתודה מראש
-
- 1 תגובה
- 596 צפיות
-
-
שלום לכל המשתמשים היקרים, רגע לפני הרכבת ה-Sunbeam Tuniq Tower 120 יש לי שאלה. הגוף קירור (החיה הזה) שוקל בסביבות הקילו, זה מטורף...!!!!! מה יקרה אם אני אשים אותו על הלוח - באותו הרגע הוא ישבר, לא? הלוח אם Asus P5W DH Deluxe! תעזרו לי, אני פוחד, אבל ממש פוחד שיקרה ללוח אם היקר הזה משהו.. תודה מראש, אלי.
-
- 1 תגובה
- 596 צפיות
-
-
שלום לכולם מפרט המחשב שלי נמצא בצד ימין וכמו שאתם רואים יש לי 2 סטיקים של 512 בתדר 667 ובתזמוני סטוק של 5-5-5-13-18 המחשב עבר OC קליל ביותר והעלתי לו את הבאס ל286 מה שנותן לי תדר מעבד של 2 גיגה אבל........יחד עם המעבד גם תדר הזיכרונות עלה מ667 ל714 והתזמונים עלו גם כן ל 5-5-5-15-21 וכרגע המחשב עובד במחלק של 4:5 ולמען הסר ספק אין שום בעיית יציבות ואין שום בעיית התחממות ועכשיו לשאלות 1. האם תוספת ה140 מגה הרץ למהירות המעבד (עלה 1860 ל2000) +העלייה של תדר הזכרונות מ667 ל 714 ויחד עם זאת גם הירידה בתזמונים מוסיפה לביצועי המחשב או שעושה דווקא את הפעולה ההפוכה? 2. האם עדיף לי כבר להישאר בבאס 266 שייתן לי את מהירות הסטוק 1.86 ואז גם להוריד את תדר הזכרונות ל533 מה שייתן לי גם…
-
- 2 תגובות
- 596 צפיות
-
-
הזמנתי את המעבד הנ"ל ואני לא מתכוון לעשות לו אוברקלוק. האם המאוורר הרגיל שבא איתו אמור להספיק? האמת היא שכל ההתעסקות סביב נושא הקירור נשמעת לי ממש מוזר, כי לא נראה לי שלחברת מעבדים(בעיקר מכוון לAMD כמובן) יש אינטרס לשים מאוורר זול ופשוט שבכלל לא מספיק, ולמצוא את עצמה במצב שבו המעבדים שלה קורסים או נשרפים......(זאת כמובן אם לא עושים אוברקלוק).
-
- 5 תגובות
- 596 צפיות
-
-
לאחרונה, פיתחתי מודעות בנושא קירור המחשב ולאחר הבדיקה של אמצעי הקירור שברשותי הבנתי שהם אינם מספיקים, ובראשי עלו מספר שאלות בסיסיות בנוגע למארז שלי: כבר זמן מה המאוורר שבקצה הימני התחתי של המארז אינו מתפקד, כיצד אפשר להחזיר אותו לפעילות ולבדוק את תקינותו ? ייתכן ששאלה זו איננה קשורה להודעה לפורום אך אשאל בכל זאת מכיוון שכבר צירפתי את התמונות של המארז שלי, אין לי מושג מהם לעזעזל הכבלים הקטנים שמחוברים למאוורר הנ"ל איך כדאי לשפר את זרימת האוויר במארז ואילו כבלים כדי לכבול באזיקונים ? הערה: מתנצל מראש על איכות התמונות הירודה, אני לא יודע ממש לצלם ללא רעידות תודה רבה לכם על העזרה
-
- 4 תגובות
- 596 צפיות
-


