עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. Started by amitbatito,

    איך אני מוריד את הגוף קירור מהמעבד הוא דבוק אם המשחה הטרמית הורדתי את כל הברגים אני מושך וזה לא יוצא???

    • 2 תגובות
    • 598 צפיות
  2. Started by yos11,

    אני רוצה ליקנות שני סטיקים האם ללא אוברקלוק הם יעבדו כמו DDR400? ,USV KGUZRHO

    • 2 תגובות
    • 598 צפיות
  3. Started by def,

    אני מדבר על התכנית ה1 שבאתר לא מובן לי חיבור הדיודות עם מישהו יוכל להרחיב פשוט אין לי מושג מה תפקיד הדיודה ואיך מחברים אותה בשרטוט מופיע משהו אחד ובתצלומים משהו אחר ??!? אם תוכלו להסביר אודה !

  4. היי קניתי את ה CASE FAN הזה https://www.zigzag2000.co.il/catalog/product_info.php?cPath=174_124&products_id=2014 (Thermaltake Smart Case Fan Blue LED - 120mm) והתקנתי אותו במצב של SMART שבו הוא אמור לשנות מהירות לפי החום את הסנסור הדבקתי עם המדבקה הטרמית המצורפת לHD המאורר הוריד לי את טמפ' הHD מ-45 ל-35 מעלות במנוחה, אבל כאשר הHD עובד, הוא מתחמם ומגיע ל50 מעלות והמאורר נשאר במהירות המינימלית שלו 1300RPM 1. האם יש סיכוי שפספסתי משהו בהתקנה? (היא נראית די פשוטה...) 2. האם אני יכול לנתק את הכבל עם הסנסור ולחבר במקומו את הג'מפר *תוך כדי שהמחשב דלוק ועובד* ? (הג'מפר אמור לגרום למאורר לעבוד במהירות מקסימום) תודה

    • 3 תגובות
    • 598 צפיות
  5. Started by X-Gamer,

    יש לי מעבד אינטל פנטיום 4 1.5 והוא מגיע לטמפרטורה של 48-53 במנוחה ו58-62 במאמץ יש לי גוף קירור מקורי של אינטל הוא חדש יש משהו שאפשר לעשות? תודה

    • 7 תגובות
    • 598 צפיות
  6. Strip Out The Fans, Add 8 Gallons of Cooking Oil http://www.tomshardware.com/2006/01/09/strip_out_the_fans/ אין סוף לגאונות.... וצריך קצת ביצים בשביל דבר כזה ...

    • 6 תגובות
    • 598 צפיות
  7. ודרך אגב, האם ה MX-1 Thermal Compound נחשבת למשחה ממש טובה?

    • 2 תגובות
    • 598 צפיות
  8. זה מה שקראתי באינטרנט עד עכשיו, יש את החברה HIS שאיתה מדווחים שכן הצליחו לפתוח את הצינורות ל-16.. רק שלא מצאתי HIS בארץ ?

    • 0 תגובות
    • 598 צפיות
  9. Started by kghjh,

    יש לי p41700 וgf2 mx 200 איך אני גורם למעבד לעבוד כp41800? וכיצד אני ממהיר את כרטיס המסך שיהיה טיפטיפונת יותר מהיר? יש סיכוי ששני אלה יהרסו? תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 598 צפיות
  10. Started by sahargt,

    שלום 1 בקיצור החלפתי את המאוררים סדרתי את הכבלים ושום דבר לא השתנה אין לי מושג מה אני לא עושה נכון מנוחה 50-53 עבודה 58-62 נשאר רק למרוח את SILUER 5 אני רוצה לדעת שאני מורח את המשחה אני צריך לחכות שהמשחה תתיבש תודה רבה 2 המפרט של המאוררים החדשים קניתי 2 SMART FAN אחד של Tt שני של ENERMAX ואחד רגיל עם אור כחול SUNBEAM 2 של COOL MASTER 3 אני אולי קונה קירור מים של אחד החברות Danger Den RBX" Swiftech MCW5002TM Silverprop Cyclone Evolutions V2.5 עם אני קונה קירור מים בכמה המעלות ירדו?? עם אתם רוצים לראות איך סדרתי את המארז רק תגידו לי תודה

    • 5 תגובות
    • 598 צפיות
  11. שלום. הוספתי ללוח אם ישן 2 מאוררים,ושאני מדליק את המחשב הם לא נדלקים יחד,אפילו שהם מחוברים לחיבור FAN,והם תקינים. מה לעשות? תודה

    • 8 תגובות
    • 598 צפיות
  12. שלום, יש לי מחשב יחסית חדש עם לוח עם Intel GB33BU וCHIPSET גם של אינטל G33 מעבד C2D E6550. המחשב סבל במשך הרבה זמן מחום יתר ואני פשוט התעלמתי המקסימום שעשיתי בגלל שהייתי עצלן זה היה לפתוח את המארז וקחת מאוורר גדול(רגיל לא של מחשב) כיוונתי אותו למחשב וזהו זה עזר...יותר נכון כמעט עזר המחשב עדין היה עושה ריסט בזמן מאמץ מרוב חום! החלטתי לסדר את זה וקניתי 3 מאווררים נוספים(עכשיו יש 5) יחסית קטנים והתקנתי אותם אחד על הכרטיס זיכרון(הוא היה ממש מתחמם) ועוד 2 בתוך המארז שיקרר את המעבד הזיכרונות וכו'... הבעיה היא שהמחשב כבר לא כמו פעם אבל עדין מתחמם ולעושה לעצמו ריסט... חשבתי לנסות לשלוט את המיהרות של המאווררים אבל שום תוכנה(נסיתי 5 תוכנות) לא מצליחה בכלל לזהות את המאווררים ש…

    • 2 תגובות
    • 598 צפיות
  13. Started by ha_miki,

    היי יש לי לוח של GIGABYTE GA7ZXE עם 1.8 של AMD PALOMINO AGOIA וזיכרונות SDRAM 133 + TTV7 הבעיה זה שאני לא מצליח להעביר את ה FSB מעל ל 145 מגה הרץ אחד מעל 145 וכל המערכת קופאת למישהו יש מושג מה יכול להיות הבעיה (המתח של המעבד לא יורד כשאני עושה OC וגם הטמפ לא משתנה ) ? המתח של המעבד 1.81V אשמח אם תוכלו לעזור לי ?

    • 3 תגובות
    • 598 צפיות
  14. Started by depeche ross,

    התקנתי תוכנת speedfan שהראתה שטמפרטורת הלוח גבוהה היא גם הראתה שמאוור הלוח לא עובד הורדתי את מסמך הלוח msi 6566 845 ultra c ושם היה כתוב על cfan ל cpu ו sfan למערכת הסתבר שזה כלל לא מחובר מישהו יודע איזה מאוור מתאים לזה , אם הוא קיים , מנותק , נעלם , היכן להשיג , כיצד אמור לשבת

    • 2 תגובות
    • 598 צפיות
  15. Started by the ferret,

    יש לי את המארז HEC 6A19 לבן. אני מעוניין לשים חלון בצד ואולי עוד מאוורר להכניס אויר. כרגע יש לי מאורר 120 קדמי שמכניס ואחורי שמוציא. חשוב לי סך הרעש שיוצא מהמחשב (מאוררים) ה-120 רצים ב-~1500 סיבובים לדקה ושקטים מאד. היכן אני מוצא וכמה זה עולה: חלון ומאיזה חומר הוא עשוי (עדיף עבה ומבודד רעשים) גומי שחור (חשבתי לבדוק אצל זגג מכוניות) יש תושבות למאווררים לקניה בנפרד ??? או שמחברים את המאוורר ישירות למארז ? דרמל ? אילו עוד כלים אני צריך ??? (חוץ ממברג!!!) איפה כדאי לשים עוד מאוורר או שניים לקבל יותר איוורור ??? וצבע !!! מעוניין לצבוע את המארז במטאלי כחול , איפה מוצא צבעים ??? (מארז אלומיניום)

    • 6 תגובות
    • 598 צפיות
  16. Started by mdmdmd,

    שלום לכולם לאחרונה שמתי לב ב EVEREST שהלוח אם שלי נמצא ב48 מעלות במנוחה ולאחר מאמץ הוא מגיע לטמפרטורה מבהילה של 75 מעלות הלוח שלי הוא GIGABYTE 8I915ME GL בלי שום קירורים מיוחדים רציתי לדעם האם הטמפ' האלו רגילות למאמץ בקירור סטוק? מאמץ הכוונה 3DMARK06 \ NFSC \FEAR על הגדרות מקסימליות---עם FPS נורמאלי האם הטמפ' באמת לא מוגזמת? ובדקתי גם בEVEREST וראיתי שהמאורר שלי במהירות של 2000 RPM בערך ה טמפ' של המעבד לא עולה על 38 מעלות גם במאמץ והכרטיס מסך שלי עם טמפ' של 45 מקסימום במאמץ אמרו לי לבדוק עם התכנה של GIGABYTE (EASYTUNE כי לפעמים הלוח אם מזייף את הטמפ' שלו בתוכנות אחרות אבל גם בEASYTUNE הטמפ' דומה העלתי בתוכנה את המהירות של המאורר מ2000 ל 2500 כדי לראות אם זה עוזר לקירור …

    • 3 תגובות
    • 598 צפיות
  17. Started by EviLeader,

    שלום לכולם, לאחרונה חבר שלי החליט להשתגע קצת ועשה ניסוי, מדהים לראות שהוא הצליח. הוא פתח את הדלת של המארז ושם לידה מאוורר ביתי (גדול כזה, שולחני) המאורר על HIGH מקרר בני אדם לקור כלבים. הוא שם את זה והוא טוען שהמחשב שלו מהיר יותר. מה אתם חושבים על זה? רעיון טוב וחכם או דפוק? יכול להזיק לרכיבים? לא שקט נכון..?

    • 9 תגובות
    • 598 צפיות
  18. Started by liorf8,

    שלום יש לי BFG 8800GTS 320MB. הטפרטורה במנוחה היא 63 ובמאמץ 73. איך אני יכול לשלוט על המאורר של הכרטיס מסך? והאם הטמפרטורות נורמליות?

    • 2 תגובות
    • 598 צפיות
  19. Started by shimmi1982,

    אני רוצה להתחיל להמהיר את הכרטיס מסך- בכל אופן הגעתי למגבלה שלו שאני מתחיל לראות נקודות לבנות מרגיזות בתמונה- אז אני מתאר לעצמי שזה מה שנקרא ארטיפקטים- משמע הגבול שלו- השאלה שלי כזו- האם החוקים הם כנל כמו למעבד? ז"א ברגע שמגיעים לגבול- של הכרטיס מסך- מעלים FSB של הAGP? ואז כשמגיעים גם לגבול שם אז מתחילים גם להעלות מתחים לAGP? הFSB על הAGP נעול על 66 ובביוס אני יכול להעלות אותו לתחומים לא קונבנציונליים בכל אופן השאלה שלי - האם זה מה שאני צריך לעשות? להתחיל להעלות FSB לAGP? או שהAGP צריך להיות תמיד על 66 ולא לגעת בו?

    • 7 תגובות
    • 598 צפיות
  20. Started by AtomiX,

    קיבלתי היום את הלוח החדש שלי DFI LP ultra-D כמו כן קניתי גם Modstream 450W איך אני מעלה מתח לליבה מעל 1.55 ???????

    • 0 תגובות
    • 598 צפיות
  21. זה המפרט.. מעבד:e2180 לוח:p5gc-mx/1333 זכרונות:2 ג'יגה 667 (5-5-5-15-21) הארדיסק:סטה 2 160 ג'יגה כ.מסך:מובנה של אינטל 950 כ.קול:realtek hd מובנה כ.רשת:של atheros מובנה.. ספק :400 וואט ג'נרי אוקי קראתי מדריכים אגב בביוס אין אפשרות להעלות מתח ,אז בתור התחלה אני קובע יחס של 1:1 שהזכרון לא יגביל,המעבד לא מגביל כי כבר עשו איתו תוצאות מדהימות,לבטל את eist וc1 ו הbit הזה.. [= הטמפ' שלי בקור טמפ' במנוחה זה core 0=27 core 1=30 cpu:22 .. בדקתי בכמה תוכנות ואלה הטמפ'.. אז מאאיפה להתחיל?

    • 3 תגובות
    • 598 צפיות
  22. לא חשוב רעש... אבל רק מיפה http://www.pricegrabber.com כמובן USA

    • 6 תגובות
    • 598 צפיות
  23. Started by EcSm,

    כותרת.

    • 2 תגובות
    • 598 צפיות
  24. Started by 1tanai,

    האם אתם יכולים להגיד לי מה אלה: 1.CPU FREQUENCY RETIO 2. MEMORY ECC MODE

    • 1 תגובה
    • 598 צפיות
  25. Started by tzolerguy,

    אני מקווה שזה מתאים לכן אז הנה השאלה שלי יש לי את הלוח הנל וה OC היחידי שאני יכול לעשות בביוס זה כיביכול למהירות המעבד החיצונית שזה ה HTT מה שמעלה גם את המהירות לזכרונות איך אני יכול לנעול את הזכרונות ל 200 ולהעלות את המהירות של המעבד בלבד אם זה בכלל אפשרי???

    • 4 תגובות
    • 598 צפיות

דיונים חדשים בפורומים