אוברקלוקינג וקירור
פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים
36,129 דיונים בפורום זה
-
קיבלתי מחשב חדש לגמרי .. מקורר היטב , ואני שואל איך יודעים שצריך להעלות Voltage ? ואיך יודעים מתי צריך להוריד את מהירות השעון ? אמרו לי שהתסמינים הם אותו דבר (אי יציבות) המפרט שלי הוא : AOpen AX4C Max - יש עליו תוכנה לOC מובנת Intel P4 3.0C Zalman CNPS7000Cu WD Raptor 36.7 GB 10K RPM + SATA Corsair Twinx PC3200 LL 2x256 Teac CDRW Antec Bluepower 350W Sapphire R9800 Pro - גם תוכנת אוברקלוק של היצרן (גם הוכיח את עצמו כOCER יותר טוב מההרקולס) והסיבה שהמחשב מאורר : Xaser III V2000A כולל כבלים מעוגלים .. חוץ מהכבל SATA שלא צריך עיגול
-
- 8 תגובות
- 600 צפיות
-
-
יש לי AMD 3200 סוקט 754. קיבלתי כבר את ה- E6600 (הוא יושב כאן בקופסא לידי ). אני רוצה להריץ הרבה במנצ'מרקים כדי לבדוק את ההבדל בין המעבדים (ברור לי שיהיה הבדל ענק...). אני מחפש כאלה שנותנים תוצאות "בעולם האמיתי" כמה שניות ב- WINRAR או קידוד וידאו בתוכנות שונות Superpie וכו'... תודה. (אני מבטיח לפרסם תוצאות !!) HF
-
- 3 תגובות
- 600 צפיות
-
-
מעבד amd athlon64 6000+ X2 ולוח אם asus m2n32-sli premium vista edition תודה.
-
- 2 תגובות
- 600 צפיות
-
-
רציתי להיות בטוח האם יש בביוס אפשרות להגדיר את הזכרון לעבוד ב 400mhz שאלה נוספת - במידה ואני קונה את לוח האם הנ"ל בזמן הקרוב, האם יש סוגיות ביוס כלשהן שדורשות עדכון? הכוונה בעיקר למטרות OC... (אני מתכוון להגיע למהירות באס של עד 450mhz)
-
- 4 תגובות
- 600 צפיות
-
-
-
- 1 תגובה
- 600 צפיות
-
-
הורדתי את התוכנה מהאתר, התקנתי , הפעלתי מחדש את המחשב, הפעלתי את התוכנה וזה מה שהוא רושם לי:(Cannot connect to r6probe, overclocking(and startup overclocking will be disabled מה פשר השגיאה?
-
- 5 תגובות
- 600 צפיות
-
-
שלום כולם.. נשברו לי 2 סמארטים.. ואני מחפש עכשיו מאורר למעבד... אפילו 2.. השאלה היא... מה המאורר עם הכי הרבה דחף אוויר. CFM בעולם.. (בעולם.. אני מתכוון בקרב יד.. שאני יכול לקנות..) תודה... וד"א רעש ומחיר... זה לא בעיה....
-
- 8 תגובות
- 600 צפיות
-
-
היי, יש לי athlon64 3000 עם slk-948u עם vantec thermoflow 80mm. הצלחתי להגיע ל 2200mhz בלי בעיה על המתח המקורי - 1.55v . כמובן, אני רוצה יותר הבעיה היא שכשאני מעלה ל 2300 אני חייב להעלות את המתח ל 1.75 (הביוס מראה שהמתח למעשה הוא 1.8) ורק אז הוא מתייצב אבל ב 64.5 מעלות במאמץ. השאלות הן אלו: האם זה הגיוני שצריכה להיות קפיצה כזאת במתח בשביל עוד 100mhz ? האם שמתי את ה arctic silver כמו שצריך ? (לפי הטמפ' - ללא אוברקלוק הוא מגיע ל 39 idle עם מזגן) האם החלפת המאורר ל delta/tornado תשנה בהרבה את הטמפ' ?
-
- 7 תגובות
- 600 צפיות
-
-
טוב אז ככה.. זה מפרט..: וזה התוצאה אחרי OC של 200MHZ עם התוכנה SETFSB אני לא יכול לעשות יותר כי אחרי זה המחשב קורס.. תמונה: השאלה שלי איך התוצאה.. תודה לעוזרים..
-
- 4 תגובות
- 600 צפיות
-
-
אז.. כבר נמאס לי מהרעש. אני מחפש משהו שקט. אחד למעבד ואחד למארז. שתיהם 120 מ"מ. במעבד יש גוף קירור מאסיבי שעליו יש את המאוורר הרועש.. מאוורר לדים גם של THERMALTAKE. תודה, איתי
-
- 0 תגובות
- 600 צפיות
-
-
שלום לכולם רציתי לדעת אך מעלים מתח לCHIPSET אני לא מוצא את האפשרות הזאת יכול להיות שאין לי אותה... יש VCORE אבל אני מבין שזה למעבד יש לזכרונות, ויש ל AGP אבל אני לא מוצא את של ה CHIPSET !! אוליי אפשרות להעלות דרך תוכנה ?? עם כן אך קוראים לה ומאיפה אני יכול להוריד אותה ???
-
- 2 תגובות
- 600 צפיות
-
-
הלך לי המאורר על כרטיס מסך (radeon 9100) יש לי אחד אחר שלא ממש מתאים מבחינת הצורה (הוא מרובע ולא עגול) במידה ואין לי אפשרות להצמידו בעזרת בורג , איזה סוג דבק יתאים להדבקת המאורר ללצלעות הקירור?
-
- 5 תגובות
- 600 צפיות
-
-
עם נגיד יש לי 8600GT DDR 3 256MB ונגיד מתחשק לי לעשות OC ויש לי E6300 וספק מספק אז בכמה אחוזים אני יכול לשפר את הכרטיס(מקסימום) הנ"ל ואיזה קירור(הכי זול) אני אצתרך בשביל לשמור על טמפרטורות נמוכות. ואחרי ה OC לאיזה כרטיס אפשר יהיה להשוות אותו
-
- 3 תגובות
- 600 צפיות
-
-
היתה לי פה אתמול בעיה אבל זה בעיה במחשב אחר.. המעבד הוא על 128 מעלות, האם זה נרמלי? לדעתי ממש לא.. אני רוצה לשמוע את דעתכם פשוט.. 128 מעלות C !!! גם ב SPEED FAN וגם בHWiNFO32
-
- 7 תגובות
- 600 צפיות
-
-
-
בביקורת על המארז סונטה III של אנטק רשום כי מומלץ להוסיף מאוור 120 ממ פינמי בנוסף לזה אשר מגיע עם המארז. אייזה מאוורר אתם ממליצים לי להתקין , בדגש על איכות המאוורר ו"השקט" אשר הוא יפיק. תודה מראש, דרור.
-
- 5 תגובות
- 600 צפיות
-
-
יש לי כמה שאלות: 1. איך אני מחבר יותר ממאוורר אחד אם יש לי רק חיבור אחד system fan . 2. אני רוצה שיהיה לי שקט במחשב.. כי אני ישן איתו באותו חדר.. אז אני רוצה מאווררים קטנים ושקטים.. תנו לי שמות
-
- 5 תגובות
- 600 צפיות
-
-
מעבד p.4 2.4 לוח אם asus p4s533-vm זכרונות יש לי תמונה של כול הדברים ועם אתם יכולים להגיד לי עם הזכרונות שלי טובות ל אוברקלוקינג טמפרטורת מקסימום שבדקתי בקיץ היה 52 ש במנוחה היה אל 40 ועכשוו במנוחה 33/34וזה בלי מישחה טרמיט ועם הבלוק של intel ואני רוצה לגיעה לי 2.7 3.0 תודה לעוזרים מודע לשגיאות כתיב עם יש
-
- 2 תגובות
- 600 צפיות
-
-
שלום עשיתי oc לכרטיס מסך שלי 7600 gs קירור פסיבי+מאוורר 80 עליו התוצאות: 760@533 582@400 עבר 10 לופים של 3dmark וגם פאר קריי על הגדרות הכי גבוהות הטמפרטורות נשארו קרירות 47 מעלות במנוחה ו54 במאמץ! אני מרגיש שיפור משמועותי מאוד בביצועים! [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 600 צפיות
-
-
מעבד: AMD Sempron, 1600 MHz (8 x 200) 2800+ AM2 ליבה -Manila כרגע הוא מצבה של 34 מעלות.. (קירור סטוק) זה טוב?? תודה
-
- 5 תגובות
- 600 צפיות
-
-
מעוניין לעשות משהו כמו http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=348783.msg3415139#msg3415139 מחפש המלצה למאווררים חזקים ולא רועשים יותר מדי כמו כן האם עדיף שכל 3 המאווררים יהיו מאותו הסוג? או שניתן להשאיר באמצע את המאוורר המקורי. יום נעים
-
- 2 תגובות
- 600 צפיות
-
-
אני מחפש מאוורר שקט למעבד AMD Athlon XP 2400+ שיעשה את העבודה ויקרר
-
- 3 תגובות
- 600 צפיות
-
-
שלום לכולם =] האן זה נכון שבעצם "נידפקתי" בכך שיש לי לוח אם של אינטל? אמרו לי שאני לא יכול לעשות אובר קלוק למעבד שלי בגלל שבלוחות האם של אינטל הדבר אינו אפשרי. יש לי Q6600 2.4 חבל לא לשפר אותו קצת P:
-
- 7 תגובות
- 600 צפיות
-
-
אהלן חברים, יש לי AMD 2600 BARTON ולוח אם AN7, קניתי בנוסף את המאוור הVOLCANO 11+ של חברת THERMALTAKE, עכשיו השאלה היא מתי אני צריך להשתמש בו, בדקתי באתר שלהם ולא רשום כלום, וראיתי שרשום שאסור להשתמש בו זמנית ב3 מאווררים אבל זה לא יכול להיות מה גם שיש לי כבר שני מאווררים שקניתי עם לו האם... צריך שתמליצו לי מתי להפעיל אותו על עוצמה גבוהה?במשחקים?בעריכת וידאו? תודה על על עזרה
-
- 1 תגובה
- 600 צפיות
-
-
שלום אני בקירור סטוק 40 מעלות במנוחה פשוט יש oc ממש מוגבל ל9600xt אני מעלה קצת לליבה ולזכורונת והופ ארכיפקטים רציתי לדעת למה זה ואם יש תוכנה להצגת טמפ של הכרטיס מסך בזמן אמת?ואם יש תוכנה יותר טובה מ ati tool
-
- 2 תגובות
- 600 צפיות
-


