עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אוברקלוקינג וקירור

פורום העוסק בנושא המהרה וקירור של חלקי המחשב השונים

  1. השאלה בכותרת תודה

    • 9 תגובות
    • 602 צפיות
  2. Started by mor_shalev,

    לוח אם : DFI infinity nf4 ultra רשום במדריך הזה http://hwzone.co.il/guides/oc_cpu/ שצריך לבטל את Spread Spectrum אבל אני לא מוצא אותה בביוס שלי.. מה לעשות? ורשום גם "לאחר מכן, יש לבטל את אפשרות ה-Cool'n'Quiet " ואצלי רשום amd k8 cool & quiet לבטל את האפשרות הזאת? תודה לכל העוזרים!!

    • 6 תגובות
    • 602 צפיות
  3. Started by menihen16,

    שלוםם..יש לי כרטיס מסך LeadTek Geforce 8600GT TDH 512MB DDR2 PCI-E רציתי לדעת אם אני יכול להריץ עליו CRYSIS ברמה הכי גבוהה באוברקלוק הכי גבוהה.. הקלוק המקסימלי הוא : 810 Mhz הממורי קלוק המקסימלי הוא : 600 Mhz... האם אני יכול להריץ Crysis ברמה הכי גבוהה באוברקלוק המקסימלי? תודה לעוזרים.!

    • 1 תגובה
    • 602 צפיות
  4. היי, אז יש לי שאלה... יש לי 2 מאווררים במארז... אחד של 800rpm ואחד של 2000rpm... אני רוצה שמקדימה יכנס אוויר ומאחורה יצא אוויר... אז איפה לדעתכם כדי לי לשים את המאוורר החלש והחזק? תודה.

    • 1 תגובה
    • 602 צפיות
  5. Started by kikkler,

    האם שימוש בשני רדיאטורים (כל אחד עם מאורר נפרד) יגרום לירידה משמעותית בטמפרטורה ? ומה עם שימוש בשני מאוררים על רדיאטור אחד ? הבנתי שצינורות ברוחב 1/2" יקררו הרבה יותר טוב - יש להם איזה חיסרון ? יש איזו סיבה להעדיף 3/8 ? יש טעם להשקיע עוד 100 שקל וללכת על Eheim 1260 ולא על 1250 ? ומה לגבי ה hydor l30 ? כמובן שאני עובר על סקירות ובדיקות בנוגע למשאבות האלה, אבל הייתי רוצה לשמוע גם את דעתכם.

    • 3 תגובות
    • 602 צפיות
  6. Started by ass-s,

    שלום! ברשותי סטיק זיכרון של סמסונג 512MB PC3200 (יש עליו מדבקה שרשום D512M400SA) שאני מריץ את CPU-Z כתוב שם שיש לי זיכרונות XEROX DDR-SDRAM PC3200 - 512MB. בעקבות ממצאי התוכנה התעוררה אצלי שאלה: האם עבדו עלי בחנות?, האם אלה באמת זיכרונות של סמסונג??? נ.ב אם מישהו יוכל להגיד לי משהו על יכולות האוברקלוקינג של הזיכרונות הנ"ל אני אשמח

    • 1 תגובה
    • 602 צפיות
  7. Started by RDS,

    טוב, אז פתחתי פה אשכול לפני שבוע... לא רציתי להקפיץ את האשכול, אז פתחתי חדש... טוב אז אחד המאווררים במארז שלי לא פועלים... יש לי קריסות במשחקים, כנראה בגלל בעיית טמפרטורה של הכרטיס מסך: בשעת מנוחה: 74-75 בזמן קריסה: 105 הייתי מעוניין בהמלצה למאוורר קדמי, שיוריד את הטמפרטורה של הכרטיס בצורה רצינית (אם יש כזה, בכמה הוא יוריד להערכתכם?) כמו כן, הכרטיס מסך שלי הוא 1950PRO של Sapphire... הרצתי חיפוש בגוגל וראיתי כמה תגובות על כך המאוורר שלו גרוע... זה נכון? עוד מישהו עם הכרטיס הזה מכיר את הבעיה? אם צריך להחליף, לאיזה מאורר לכרטיס מסך כדאי? בכמה הוא יוריד את הטמפ'? ד"א עדיף שהמאווררים יהיו מ-LogicPC, כי משם קניתי את המחשב, ועדיין יש אחריות.. תודה

    • 9 תגובות
    • 602 צפיות
  8. איך קוראים למכשיר...ואיך משתמשים בו...

    • 5 תגובות
    • 602 צפיות
  9. התחלתי לעשות קצת OC למעבד שלי. P4 (Northwood) 2.4@2.7 Abit IS7 ADATA/VT 512MB PC3200 המפרט המלא בחתימה. העלתי את ה FSB מ 133 ל 150. (בהדרגה כמובן) המהירות של המעבד עלתה מ 2.4 ל 2.7 . נעלתי את ה- AGP וה- PCI על 66/33. היחס בין המעבד לזכרון הוא 4:5 , והזכרון עובד על 188MHZ בתזמונים של 2.5-4-4-7 (לא שיניתי אותם). הקירור הוא המקורי של אינטל + 6 מאווררי מארז (1 מהם של ה NB) וחוטים מסודרים. טמפ' המעבד: מנוחה: 37-38 מאמץ: 52-53 טמפ' הלוח: מנוחה: 33 מאמץ: 35-36 - השתמשתי ב prime95 במשך 10 ד' לבדיקה. - טמפ' נבדקו ב speedfan ו ABIT EQ (התוכנה של הלוח). הטמפ' האלה בסדר יחסית לעונה, ואפשר להמשיך? ד"א, אני מתקדם בסדר בא"ק שלי? תודה. [attachment deleted by admin]

    • 8 תגובות
    • 602 צפיות
  10. http://www.sgi.com/products/legacy/pdf/540_owners_guide.pdf

    • 2 תגובות
    • 602 צפיות
  11. כלומר החשוב הקולר Ultra-120 eXtreme and TRUE Black 120 יוכל להיות מותקן על תושבת 1366 דרך הגב קיבלתי את הקישור מהיצרן בוא נראה מתי יגיע לארץ לחדי י העין שימו לב המוכר גם נותן שירות Lapping תמורת 19 $ וגם שולח ליישראל http://www.crazypc.com/products/1366-bolt-thru-509602.html

    • 0 תגובות
    • 602 צפיות
  12. Started by סער_שי,

    1. מוזר. כשאני נותן לזכרונות שלי מתח 0.4+ ומעלה - כתוב לי ב-HEALTH STATUS שה-DDR18V FAIL. מה זה אומר, שהזכרונות לא יכולים לקבל יותר מתח? שאין לי עוד מתח לתת להם? ...? 2. הצלחתי להגיע עם הזכרונות ל-999MHZ עם התזמונים המקוריים ועם מתח 0.3+ (אולי אפילו פחות, לא בדקתי). הם עומדים ב-SNM. המעבד שלי, לעומת זאת, מתקשה לעבור את באס 430 ולכן חשבתי להוריד לו מכפלה וללכת על באס 500 (אם הלוח יכול)... כלומר במקום באס 437 על מכפלה 8 הוא יהיה באס 500 על מכפלה 7, שזה אותו דבר בערך.... האם יש עדיפות לבאס יותר גבוה? כלומר - בהתעלם מהזכרונות, האם מעבד על 3.5GHZ בבאס 500 יהיה יותר מהיר מאותה מהירות רק בבאס 438? 3. מאוד מוזר. כשאני נוגע בזכרונות עם האצבע (כדי לבדוק את הטמפ'), ה-WINDOWS נתקע.…

    • 2 תגובות
    • 602 צפיות
  13. Started by benx,

    יש לי GeForce FX 5600 256DDR עכשיו קיבלתי תוצאות עלובות למדי בבנצ'מארק (300 ב 3DMark05 למרות שזה נראה לי נמוך באופן חשוד אפילו לכרטיס גרוע כזה...) המהירות האכשוויות שלי הן VGA Memory Clock 399.0 MHz VGA Core Clock 300.9 MHz זה כשעדיין לא נגעתי בו... עכשיו הורדתי את GeForceTweakUtility נכנסתי לתגית NV Clock והלאה, קראתי איפה שהוא בחיפוש שצריך לעלות בקפיצות של 5 עד שמתחילים להופיע ארטיפקטים... אז מה אני צריך לעלות ב5 ? את ה Core או ה Memory ?? אז קיצר, מה אני מעלה, ואז כשאני מעלה Clock אחד צריך להעלות גם את השני ? אם כן אז באיזה קפיצות ? עריכה : הצלחתי בסוף לעשות קלוקים עם Power Strip קיצר העלתי את זה לאט לאט עד שמהירות הזכרון היתה 425 והליבה היתה 340 התו…

    • 3 תגובות
    • 602 צפיות
  14. Started by avihai007,

    1)0249 2)0250 3)0252 איזה מבין השבועות האלה יהיה הכי טוב ל-OC

    • 8 תגובות
    • 602 צפיות
  15. מה מקרר יותר טוב מבין 2 אלה: קרור למעבד Thermaltake BigTyp 120 VX ¤246 http://skypc.co.il/product.asp?pid=TT-CL-P0310D או קרור למעבד SUNBEAM TUNIQ ¤252 http://skypc.co.il/product.asp?pid=TOWER120 הסכום אפשר להגיד אותו דבר.. השאלה מי נותן ביצועים טובים ועדיפים יותר? קרור למעבד Q6600

    • 7 תגובות
    • 602 צפיות
  16. מחפש מאוורר לAMD 1000 SOCKET A ללוח GIGABYTE GA-7DXE, המעבד הוא ככל הנראה PIN 761 אני מחפש את המאורר הכי טוב שאפשר למצוא או אם מישהו יכול להפנות אותי למאוורר חדש שבטוח מתאים. תודה

    • 4 תגובות
    • 602 צפיות
  17. היי לכולם אני צריך חוות דעת על קירור למעבד אוו תמליצו על קירור בתודה הנה אתר http://com4u.co.il/Product.asp?Pid=CL-P0114&Cat2Cat1ID=22&Cat2ID=169 בתודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 602 צפיות
  18. Started by gargar,

    הרכבתי בעצמי בפעם הראשונה מחשב מ0 המבוסס על הלוח הזה ומעבד אטלון 64 3500 . אני יודע שהמעבד מעולה לאוברקלוקינג. הוא בקושי מתחמם והמטח נמוך אבל הלוח... הוא לא כל כך טוב, נכון? אני מצליח למתוח את הFSB לבערך 211 לפני שהכול הופך להיות לא יציב. אני יודע שזה לא הזכרון מכיוון שזה זכרון corsair איכותי והמחשב לא עובר את שלב הביוס. אבל שום דבר החל מלהוריד את הHTT דרך משחקים עם התזמונים ושינוי מתחים לא עוזר. עצות?

    • 2 תגובות
    • 602 צפיות
  19. Started by oren_vegas,

    יש לי פנטיום 4 2.4 ללא אוברקלוקינג,טמפרטורת המחשה במצב רגיל היא:42 מעלות בערך, בעת הפעלת תוכנות ,גלישה,ולמשל שאני ממיר בנרו ל- VCD לפני הצריבה אז הטמרטורה מגיעה ל-56-עד 58 מעלות.. האם זו טמפרטורה נורמלית? (לפי תוכנת SPEEDFAN)(יש לי רק שני מאווררים),שאלתי היא כזאת: יש לי מיזוג מיני מרכזי בבית,מה דעתכם שאקח צינור פשוט וקטן בקוטר נניח 1 ס"מ מתריס המזגן לאיזור (לא לתוך) המארז מאוחורי המארז,והאויר הקר של המזגן פשוט יקרר את כל המארז וכך יורד את הטמפרטורות מה דעתכם?

    • 0 תגובות
    • 602 צפיות
  20. Started by igor5,

    יש לי מעבד: Intel Pentium 4, 3000 MHz והטמפרטורה הממוצעת שלי היא בין 75-95 (95!!!!) מה לעשות ...... האם זה פוגעה במהירות של המחשב בזמן פעולה?(דברים לא עולים מהר וכאלה)

    • 3 תגובות
    • 602 צפיות
  21. Started by סער_שי,

    תירגעו (המבין יבין). הם נתנו לי את זה לבדוק ואמרו שאם לא מוצא חן בעיני אז שאני אחזיר ואקבל חזרה ת'כסף. אז מ'כפת לי. קיצר - עבדתי על באס 420 אבל המאמץ המעבד הגיע אפילו ל-65 מעלות. עכשיו התקינו לי את ה-AVC (דגם עם 3 HEATPIPES) והוא לא עולה מעל ה-55. עובד על ממוצע 53 תחת SNM כשקודם הוא עבד על 60. שיפור לא רע, לא? כמה הנינג'ה היה נותן לי? וכמה BT? הלוח לא עולה מעל 38 מעלות (למרות שכשהרגשתי קודם הHEATSINK היה יותר חם מה-HEATPIPES של הקירור למעבד. מוזר? עכשיו אני לא מבין למה הוא לא עולה לי ל-430. מבחינת טמפרטורות הכל סבבה והוא יציב לחלוטין. ניסיתי לשחק קצת עם המתח (להעלות ללוח זה די פשוט - מדרגות קבועות), אבל למעבד יש הרבה מקום לוויסות ואני לא יודע על איזה ערך לשים אותו (נורמלי…

    • 3 תגובות
    • 602 צפיות
  22. Started by carock,

    יש לי מעבד Q6600 ואאני רוצה לעשות אוסי טוב לכיוון ה3.0 3.2.. ואני מתלבט איזה קירור לקחת..תמליצו לי בבקשה על קירור שיהיה טוב ושקט(יותר חשוב שיהיה טוב ומקרר מצויין אבל גם שלא יהיה טרקטור) התקציב עד 300

    • 0 תגובות
    • 602 צפיות
  23. שלום חברה אני לא מצליח להגיע ל-540 בליבה זה נתקע אחרי 5 שניות למה ? תודה לכל העוזרים. נ.ב יש לי קירור סילנסר אז לא נראה לי שזה הטמפרטורה.

    • 9 תגובות
    • 602 צפיות
  24. שחכתי איך קוראים לה , יש אותה פה באתר היא משפרת את הראדון 9500 ל9700 אז היא באמת עובדת או שזה סתם ? ומה יותר שווה לקנות? את הראדון 9500 ולהשתמש בתוכנה או אם ה9600 פרו ולעשות לו אובר קלוק ? תודה תודה תודה

    • 8 תגובות
    • 602 צפיות
  25. שלום יש לי כרטיס Gigabyte Geforce MX440 64mb במקור: מעבד: 274.5mhz זיכרון: 300mhz ועשיתי OC והתוצאות: מעבד: 398.25 זיכרון: 371.25 ---------------------- $ffffffffff ---------------------------------------------------------------- $ffffffffff Northbridge information $ffffffffff ---------------------------------------------------------------- $0400000000 Description : unknown $0400000001 Vendor ID : 1039 (SiS) $0400000002 Device ID : 0746 $0400000003 AGP bus : revision 3.0 $0400000004 AGP status : disabled $ffffffffff ---------------------------------------------------------------- $ffffffffff Display adapter information $ffffffffff --…

    • 5 תגובות
    • 602 צפיות

דיונים חדשים בפורומים